Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
NAR
Dołączył: 06 Lut 2008 Posty: 5778 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Pon Lut 27, 2012 12:29 am Temat postu: |
|
|
1 Nick Drake - Things Behind The Sun
top 10 ever pewnie. największe odkrycie w qw i w ogóle.
2 Sigur Rós – Untitled 8
to też. epizm totalny.
3 Nina Simone – Wild Is The Wind
wolę Bowiego, ale i tak jest to bez wątpienia jedna z najpiękniejszych rzeczy w historii świata.
4 Tool - 10 000 Days
It's time now!
My time now!
Give me my, give me my wings!
potęga
5 Talk Talk – Living In Another World
przebojowy plastik. z niesamowitym wokalem.
6 Nick Cave – As I Sat Sadly By Her Side
Powinno być wyżej, ale to by było zbyt mainstreamowe. Nieprawdopodobnie piękna rzecz.
7 Massive Attack – Angel
trans i inny świat
8 Mother Love Bone – Man Of Golden Words
taki Bizonrock to zawsze i wszędzie.
9 Faith No More – The Gentle Art of Making Enemie
happy birthday fucker.
mega
10 Marek Grechuta – Kantata
a sobie samemu dam jeden punkcik. Końcówka - brak słów.
pozdrowienia dla:
Magenta – Journey’s End
Peter Hammill – A Way Out
A Perfect Circle – Judith
Anathema – A Simple Mistake
Tori Amos – Spark
Johnny Cash – I See a Darkness
Blackfield – End of the World
Alice Cooper – Steven
ELO – Ticket To The Moon
Devil Doll – The Girl Who Was... Death
Godspeed You! Black Emperor – Moya
Nick Cave – To Be By Your Side _________________ oł je oł je oł je.
Powyższy post NIE jest oficjalną opinią Polskiego Fanklubu Queen, w tym jego Zarządu i innych organów nadzoru. Za obrazę uczuć religijnych i wszelkich innych proszę karać banem (na fejsie i innych portalach) jedynie owego użytkownika.
LOST: THE END - smutno mi
<smutno mu> |
|
Powrót do góry |
|
|
kater
Dołączył: 24 Maj 2006 Posty: 6820 Skąd: Góry Samotne
|
Wysłany: Pon Lut 27, 2012 3:02 am Temat postu: |
|
|
Bruce Springsteen - The Wrestler
Peter Gabriel – Darkness
Dead Can Dance – Avatar
Bryan Ferry - Reason Of Rhyme
Kult – Nie Dorosłem Do Swych Lat
System of a Down - Johnny
Swans - Jim
Sigur Rós – Untitled 8 (Popplagið)
Godspeed You! Black Emperor – Moya
Nick Drake – Things Behind The Sun
Możdżer / Danielsson / Fresco – Asta
Dresden Dolls – Sex Changes
Talk Talk – Living In Another World
Nick Cave – As I Sat Sadly By Her Side
Celtic Frost – Obscured
Johnny Cash – I See a Darkness (oryg. Bonnie “Prince” Billy)
Kazik Staszewski – Krzesło Łaski (oryg. Nick Cave)
System Of A Down – Snowblind (oryg. Black Sabbath)
Nina Simone – Wild Is The Wind (oryg. Johnny Mathis)
This Mortal Coil – Song To The Siren (oryg. Tim Buckley)
Maciej Maleńczuk – Manekiny (oryg. W. Wysocki)
Jethro Tull – Budapest
16 Horsepower – American Wheeze
The Stone Roses – Made Of Stone
A Perfect Circle – Judith
Tool – 10,000 Days (Wings pt 2)
Mozart - Symphony No.25 in G minor (I.Allegro)
Gintrowski, Kaczmarski, Łapiński – Epitafium dla Sergiusza Jesienina
Massive Attack – Angel
Maybeshewill – Not for Want of Trying
Television – Marquee Moon
Kurwysą zaznaczyłem kawałki wyborne, które znałem, więc powiedzmy, że nie biorę ich pod uwagę, żeby było mądrzej. I prościej.
1. Nina Simone – Wild Is The Wind (oryg. Johnny Mathis)
Atrus tym kawałkiem sprawił, że dziś jestem lepszym człowiekiem.
2. Bryan Ferry - Reason Of Rhyme
3. Kult – Nie Dorosłem Do Swych Lat
4. Bruce Springsteen - The Wrestler
5. Kazik Staszewski – Krzesło Łaski (oryg. Nick Cave)
6. 16 Horsepower – American Wheeze
7. Dresden Dolls - Sex Changes
8. Johnny Cash – I See a Darkness (oryg. Bonnie “Prince” Billy)
9. Nick Drake – Things Behind The Sun
10. Talk Talk – Living In Another World
edit: O Dresden Dolls zapomniałem. _________________
PORTFOLIO / 1 DZIEŃ 1 PŁYTA / QW OKŁADKI / KOPS / ZUPA
Ostatnio zmieniony przez kater dnia Pon Lut 27, 2012 1:28 pm, w całości zmieniany 1 raz |
|
Powrót do góry |
|
|
Bizon
Dołączył: 24 Sty 2004 Posty: 13394 Skąd: Radomsko/Łódź
|
Wysłany: Pon Lut 27, 2012 3:22 am Temat postu: |
|
|
Tori Amos – Spark
Rachael Yamagata - I Want You
Joe Bonamassa – The Ballad Of John Henry
David Coverdale & Jimmy Page – Take Me For A Little While
Jeff Beck – Cause We’ve Ended As Lovers (12. miejsce)
Adele & The Raconteurs – Many Shades Of Blackn
Frost* – Hyperventilate
Blackfield – End of the World
Nick Cave – As I Sat Sadly By Her Side
Iommi (with Glenn Hughes) – I Go Insane
System Of A Down – Snowblind (oryg. Black Sabbath)
Joe Bonamassa & L. West – If Heartaches Were Nickels (oryg. K.Neal) (11.miejsce)
Selah Sue – This world
Iris – Crossing the Desert
Tool – 10,000 Days (Wings pt 2)
Wishbone Ash – Sometime World
Dream Theater – Eve
Rainbow – The Temple Of The King
Black Bonzo – Sound Of The Apocalypse
Mad Season – Wake Up
Siena Root – Good and Bad
Airbag – Never Coming Home
Mother Love Bone – Man Of Golden Words
Magenta – Journey’s End
Scorpions – Lonesome Crow
wybralem moze nie najlepsze, ale takie, do ktorych najczesciej wracam
1. Mother Love Bone – Man Of Golden Words - no nie moglo byc inaczej, bo to jeden z moich kawalkow wszech czasow i mimo, ze to nie ja go wrzucilem do qw (ta...) to nic innego wygrac u mnie nie moglo.
2. Tori Amos – Spark - cudowny numer, pieknie rozbujany, swietnie zaspiewany, ze znakomitym klimatem. urzekl od razu i urzeka do dziś.
3. Wishbone Ash – Sometime World - jedna z moich ulubionych plyt lat 70tych, a to najlepszy z niej kawalek. znowu ktos mnie wtedy ubiegl, bo to ja powinienem byl to wrzucic, no ale trudno. tu musi byc wysoko. gitara to poezja.
4. Mad Season – Wake Up - no dobrze, staralem sie ograniczyc moje wlasne kawalki do minimum (dlatego 2 wyjebalem z listy na sam koniec), a te co na liste trafily jednak trzymalem w miare nisko, ale ten jeden moge wyzej wrzucic, bo klimat ma niesamowity. poza tym, wygral edycje wiec mi wolno
5. Rachael Yamagata - I Want You - kolejny z babskich kawalkow ze swietnym klimatem. znakomity, miedzywojenny pierwiastek i nieslychana przebojowosc. czesto wracam.
6. Selah Sue – This world - raz w zyciu shamar sie do czegos przydal. wielki kawalek uroczej belgijki, na ktorej koncert nawet sie wybieralem za kilka dni, ale jednak wybrac sie nie zdolam bo kasa misiu kasa. niemniej, to jedno z najwiekszych okdryc muzycznych ostatniego roku.
7. Iommi (with Glenn Hughes) – I Go Insane - bo zajebisty hard rock zawsze u mnie w cenie. a, że ten zajebisty hard rock akurat sam wrzucilem, no coz dwie legendy przy trzecim swoim podejsciu do wspolnej plyty. wyszlo na pewno lepiej niz przy poprzednich dwoch, a ten kawalek powinien byc klasyką nowoczesnego hard rocka.
8. Joe Bonamassa – The Ballad Of John Henry - uwielbiam. nie ja wrzucilem ale w sumie ten kawalek w duzej mierze przekonal mnie do zainteresowania sie solowym joe i nie zaluje
9. Black Bonzo – Sound Of The Apocalypse - trzeci raz moj kawalek. bo retro prog to moje najwieksze zeszloroczne zboczenie, ktore zreszta trwa nadal a to wrecz klasyczny przyklad retro proga.
10. Airbag – Never Coming Home - bo co prawda mozna bylo lepiej wybrac z tej plyty, ale ze jest to plyta przezajebista, no to w zasadzie kazdy wybor poza tytulowym musial mnie zachwycic. _________________
if you don't like oral sex, keep your mouth shut...
http://issuu.com/rockaxxess/docs/rock_axxess_15-16 - nowy numer ROCK AXXESS
you never had it so good, the yoghurt pushers are here
Ostatnio zmieniony przez Bizon dnia Pon Lut 27, 2012 4:02 pm, w całości zmieniany 1 raz |
|
Powrót do góry |
|
|
agusiaa_w
Dołączył: 09 Sty 2011 Posty: 344 Skąd: Mała Aleja Róż
|
Wysłany: Pon Lut 27, 2012 1:04 pm Temat postu: |
|
|
Selekcja wstępna:
Joe Bonamassa – The Ballad Of John Henry
David Coverdale & Jimmy Page – Take Me For A Little While
Faith No More – The Gentle Art of Making Enemies
Dresden Dolls – Sex Changes
Gov't Mule – Time to Confess
Jethro Tull – Acres Wild
Iron Maiden – Sign Of The Cross
Novalis – Impressionen
Blackfield – End of the World
Elbow – Grounds For Divorce
Iommi (with Glenn Hughes) – I Go Insane
Pain of Salvation – Martius/Nauticus II
Manic Street Preachers – Suicide Is Painless (oryg. J. Mandel)
System Of A Down – Snowblind (oryg. Black Sabbath)
Pell Mell – Rhapsody (oryg. F. Liszt - Hungarian Rhapsody No.2)
Jethro Tull – Budapest
16 Horsepower – American Wheeze
Selah Sue – This Word
Blackfeather – Seasons Of Change Part 1
A Perfect Circle – Judith
Wishbone Ash – Sometime World
Dream Theater – Eve
Rainbow – The Temple Of The King
Mozart - Symphony No.25 in G minor (I.Allegro)
Kansas – Hopelessly Human
Mad Season – Wake Up
Siena Root – Good and Bad
White Willow – Sally Left
Spock’s Beard – Thoughts
Airbag – Never Coming Home
John Grant – Queen Of Denmark
Massive Attack – Angel
Mother Love Bone – Man Of Golden Words
Scorpions – Lonesome Crow
Poza wymienionymi jeszcze:
Craig Sease (with Chuck Schuldiner) – Hardly A Day Goes By
Millenium – Dream About Aliens
Camel – Squigely Fair
Ange – Dignité
Nine Inch Nails – Dead Souls (oryg. Joy Division)
Mägo de Oz – Strange World (oryg. Iron Maiden)
David Bowie – Pictures Of Lily (oryg. The Who)
Temple Of The Dog – Times of Trouble
Héroes Del Silencio – Entre dos Tierras
Eric Carmen – Sunrise
Adele – I'll Be Waiting
A tu będzie moja lista...
EDIT
1. Siena Root – Good and Bad
2. Joe Bonamassa – The Ballad Of John Henry
3. Iron Maiden – Sign Of The Cross
4. Jethro Tull – Budapest
5. Mad Season – Wake Up
6. Selah Sue – This Word
7. Elbow – Grounds For Divorce
8. Blackfield – End of the World
9. Iommi (with Glenn Hughes) – I Go Insane
10. Gov't Mule – Time to Confess _________________
Ostatnio zmieniony przez agusiaa_w dnia Pią Mar 02, 2012 10:57 am, w całości zmieniany 2 razy |
|
Powrót do góry |
|
|
Maciej
Dołączył: 22 Lip 2005 Posty: 1329 Skąd: Kraków
|
Wysłany: Pon Lut 27, 2012 3:41 pm Temat postu: |
|
|
1.2066 and Then - The Way That I Feel Today – pamiętam jak sluchałem to od razu wiedziałem że u mnie musi wygrać ową QW, KrzysiekP wracaj bo takich rzeczy więcej potrzeba
2.Jethro Tull – Budapest- no na pierwszym mi nie wypadało..ale po prostu fantastyczny Ian Anderson i jego flet.
3.Maciej Maleńczuk – Manekiny (oryg. W. Wysocki)- to była rewelacja, rzadko kiedy mnie coś tak zachwyca w QW i muzycznie i tekstowo równocześnie.
4.Bruce Springsteen – Jungleland –epicki Springsteen bardzo mi podszedł - opowieść.
5.Bacamarte - Ultimo Entardecer- zaprzeczenie jakoby tylko angielski w QW dobrze wypadał, utwór po portugalsku i całkiem wysoko zaszedł inna sprawa że to ich absolutnie najlepszy kawałek.
6.Marek Grechuta – Kantata –co tu dużo gadać klasyk.
7.Iommi (with Glenn Hughes) – I Go Insane – pamiętam że słuchałem akurat sporo tego kawałka w nocy i akurat się pojawił w QW nazajutrz wrzucony przez Bizona.Klasa Iommiego.
8.Pain of Salvation – Martius/Nauticus II – tez jedna z ciekawszych rzeczy było i progresywnie i folkowo więc nie mogło się nie spodobać.
9.Kansas – Hopelessly Human – dużo melodii, świetne klawisze.
10.Gov't Mule – Time to Confess - bardzo stylowe rockowe granie oparte o bluesa.
druga dyszka:
Tiamat – Phantasma De Luxe
Gintrowski, Kaczmarski, Łapiński – Epitafium dla Sergiusza Jesienina
Pell Mell – Rhapsody (oryg. F. Liszt - Hungarian Rhapsody No.2)
Gentle Giant – Nothing At All
Frost* – Hyperventilate
Antimatter – The Freak Show
Van der Graaf Generator – Man-Erg
Spock’s Beard – Thoughts
Magenta –Journey’s End
Joe Bonamassa – The Ballad Of John Henry
Novalis – Impressionen _________________ Light the fire, feast
Chase the ghost, give in
Take the road less traveled by
Leave the city of fools
Turn every poet loose
|
|
Powrót do góry |
|
|
Mefju
Dołączył: 27 Cze 2008 Posty: 2871 Skąd: Piaseczno
|
Wysłany: Pon Lut 27, 2012 3:47 pm Temat postu: |
|
|
Peter Gabriel - Darkness
2066 And Then - The Way That I Feel Today
Kult - Nie Dorosłem Do Swych Lat
System Of A Down - Johnny
Michael Jackson - Whatever Happens
Sigur Rós – Untitled 8 (Popplagið)
Iron Maiden - Sign Of The Cross
ELO - Ticket To The Moon
Devil Doll - The Girl Who Was... Death
George Frideric Handel - Sarabande
Kazik Staszewski - Krzesło Łaski
Anathema - A Simple Mistake
Prince - 3 Chains O' Gold
Tool - 10 000 Days
Mozart - Symphony No.25 in G minor (I.Allegro)
Krzysztof Komeda - Astigmatic
Gintrowski, Kaczmarski, Łapiński – Epitafium dla Sergiusza Jesienina
Genesis - Blood On The Rooftops
Trivium - The Crusade
Spock's Beard - Thoughts
No udało mi się uzbierać 20 kawałków(średnio 2 na edycję), w tym jeden swój własny, no a teraz czas na listę właściwą.
1. 2066 And Then - The Way That I Feel Today
2. Mozart - Symphony No.25 in G minor (I.Allegro)
3. Trivium - The Crusade
4. Spock's Beard - Thoughts
5. Prince - 3 Chains O' Gold
6. ELO - Ticket To The Moon
7. Devil Doll - The Girl Who Was... Death
8. Genesis - Blood On The Rooftops
9. System Of A Down - Johnny
10. Tool - 10 000 Days
Tuż poza listą Kazik z utworem "Nie Dorosłem Do Swych Lat" ale ostatecznie zdecydowałem się wrzucić na ostatnie miejsce coś mniej mi znanego.
I chciałem też przy okazji rzec, że cieszę się, że przynajmniej jedna kompozycja ode mnie znalazła się w tym zestawieniu. _________________
"Lepiej pić piwo niż nie" - Paulo Coelho
Ostatnio zmieniony przez Mefju dnia Pon Lut 27, 2012 7:20 pm, w całości zmieniany 1 raz |
|
Powrót do góry |
|
|
lookaug
Dołączył: 03 Mar 2009 Posty: 1012 Skąd: Włocławek
|
Wysłany: Pon Lut 27, 2012 6:02 pm Temat postu: |
|
|
1. Talk Talk – Living In Another World
2. M83 - Skin Of The Night
3. Sigur Rós – Untitled 8
4. Blackfield – End of the World
5. Nick Drake – Things Behind The Sun
6. Mad Season – Wake Up
7. Dresden Dolls – Sex Changes
8. The Stone Roses – Made Of Stone
9. This Mortal Coil – Song To The Siren
10. Celtic Frost – Obscured
bes sęsu _________________
|
|
Powrót do góry |
|
|
Lily of the valley
Dołączył: 16 Gru 2005 Posty: 820
|
Wysłany: Pon Lut 27, 2012 11:27 pm Temat postu: |
|
|
kater napisał: |
Kurwysą zaznaczyłem kawałki wyborne, które znałem, więc powiedzmy, że nie biorę ich pod uwagę, żeby było mądrzej. I prościej.
|
Też tak zrobiłam:
1. Celtic Frost – Obscured
2. The Decemberists – Sleepless
3. Swans - Jim
4. Sigur Rós – Untitled 8 (Popplagið)
5. Dresden Dolls – Sex Changes
6. Maybeshewill – Not for Want of Trying
7. Bruce Springsteen - The Wrestler
8. Anathema – A Simple Mistake
9. Nina Simone – Wild Is The Wind (oryg. Johnny Mathis)
10. System of a Down - Johnny
Pozdrawiam:
Kult – Nie Dorosłem Do Swych Lat
Dead Can Dance – Avatar
Faith No More – The Gentle Art of Making Enemies [moje, pozdro podwójne]
Nick Cave – As I Sat Sadly By Her Side
Johnny Cash – I See a Darkness (oryg. Bonnie “Prince” Billy) [oho, też moje, pozdro]
Kazik Staszewski – Krzesło Łaski (oryg. Nick Cave)
Gintrowski, Kaczmarski, Łapiński – Epitafium dla Sergiusza Jesienina
Marek Grechuta – Kantata
i tych też:
Bryan Ferry - Reason Of Rhyme
Peter Gabriel – Darkness
New Order – Sunrise
The Alan Parsons Project - The Raven
Blackfield – End of the World
Krzysztof Komeda – Astigmatic _________________ - Nigdy nie jest się zupełnie wolnym, jeśli się kogoś za bardzo podziwia - powiedział nagle Włóczykij. - To wiem.
- Wiem, że ty wszystko wiesz - mówiło dalej stworzonko, przysuwając się jeszcze bliżej. - Wiem, że wszystko widziałeś. Wszystko, co mówisz, jest słuszne, i zawsze będę się starał być równie wolnym jak ty. |
|
Powrót do góry |
|
|
mumin_king
Dołączył: 14 Cze 2006 Posty: 6343 Skąd: Rzekuń
|
Wysłany: Pią Mar 02, 2012 12:47 am Temat postu: |
|
|
Nie mam czasu przypominać sobie, więc lista tylko z tego co pamiętam już teraz.
1. Jethro Tull – Acres Wild
2. David Coverdale & Jimmy Page – Take Me For A Little While
3. Tool – 10,000 Days (Wings pt 2)
4. Alice Cooper – Steven
5. Manic Street Preachers – Suicide Is Painless
6. Marek Grechuta – Kantata
7. Kult – Nie Dorosłem Do Swych Lat
8. System of a Down - Johnny
9. Iron Maiden – Sign Of The Cross
10. Kazik Staszewski – Krzesło Łaski _________________
GGP - na spotkanie ze świeżoscią
Bój się bloga NOWOŚĆ BLOG MUMINA
wg Matteya - bardzo sprytne ALTER EGO.
Zwycięzca Queenwizji - grudzień 2012 |
|
Powrót do góry |
|
|
Dundersztyc19
Dołączył: 25 Sie 2009 Posty: 1356 Skąd: Kuala Lumpur
|
Wysłany: Pią Mar 02, 2012 3:48 pm Temat postu: |
|
|
1.Kult – Nie dorosłem do swych lat
2.Iron Maiden – Sign Of The Cross
3.Kazik Staszewski - Krzesło łaski
4.Mozart - Symphony No.25 in G minor (I.Allegro) _________________ - Odnoszę wrażenie, że niektórzy powinni dostać dożywotni zakaz słuchania Kazika Staszewskiego. |
|
Powrót do góry |
|
|
gosiakn
Dołączył: 23 Lut 2009 Posty: 421 Skąd: Białystok
|
Wysłany: Sob Mar 03, 2012 12:19 am Temat postu: |
|
|
No dobra, trudno było, bo nie znoszę układać żadnych topów itp. ale skoro już qwizyjne kawałki cały wieczór lecą, to postanowiłam się zabrać i...coś tam z tego wyszło...Generalnie to już nie pamiętam na co głosowałam, a wybierając utwory kierowałam się raczej ich odbiciem w mojej głowie na czas obecny:
1. Wishbone Ash – Sometime World: po prostu piękny kawałek, jeden z ulubionych moich w ogóle, dodatkowo z istotnej dla zespołu płyty, można liczyć n subtelność wokali i świetne gitary.
2. Jethro Tull - Budapest: no szalonego flecistę gdzieś umieścić musiałam
3. Iommi (with Glenn Hughes) - I Go Insane: no coż znowu świetny kawałek i do tego przecudowna gitara, jak to wszystko brzmi razem wspaniale, poza tym umiem wczuć się w tekst
4. Jeff Beck - Cause We've Ended as Lovers: ciągle ujmują mnie te dźwięki na gitarze, cudne emocje uwypuklone przez brzmienie tego instrumentu, uwielbiam!
5. Gentle Giant - Nothing At All: klimatycznie mi odpowiada, choć nie wiem, czy nie ma na to wpływu spokój weekendowy...
6. Genesis - Blood On The Rooftops: tu ujmuje mnie wzrost natężenia praktycznie każdego elementu tego utworu i jak to się cudnie rozładowuje...
7. Johnny Cash - I See A Darkness: no cholera, klasa po prostu i wciąż chwyta i trzyma...powinno być wyżej, ale tam nie mogę się oprzeć gitarom.
8. Mad Season - Wake Up: lubię tego rodzaju wokal, ach no i znowu to stopniowanie napięcia itp itd...
9. Peter Gabriel - Darkness: facet ma przejmujący głos...jestem przejęta (ilekroć go słyszę)
10. Venetian Snares - Hajnal: za przenikliwe smyczki, zaiste świdrujące. _________________
|
|
Powrót do góry |
|
|
Fenderek
Dołączył: 14 Lis 2003 Posty: 13423
|
Wysłany: Sob Mar 03, 2012 12:25 am Temat postu: |
|
|
Tori Amos – Spark
The Alan Parsons Project - The Raven
Gentle Giant – Nothing At All
Nick Drake – Things Behind The Sun
Faith No More – The Gentle Art of Making Enemies
Jeff Beck – Cause We’ve Ended As Lovers
Nick Cave – As I Sat Sadly By Her Side
Manic Street Preachers – Suicide Is Painless
Kazik Staszewski – Krzesło Łaski
lemur – This Mortal Coil – Song To The Siren
16 Horsepower – American Wheeze
Anathema – A Simple Mistake
A Perfect Circle – Judith
Tool – 10,000 Days (Wings pt 2)
Wishbone Ash – Sometime World
Dream Theater – Eve
Antimatter – The Freak Show
Marek Grechuta – Kantata
Magenta – Journey’s End
Television – Marquee Moon
Te przeszły wstępną selekcję. Teraz trzeba poukładać je jakoś. _________________
Be who you are and say what you feel, because those who mind don't matter and those who matter- don't mind.
A teraz, drogie dzieci ... pocałujcie misia w dupę
http://fenderek.blogspot.co.uk/ |
|
Powrót do góry |
|
|
Xavi
Dołączył: 06 Wrz 2010 Posty: 2519
|
Wysłany: Sob Mar 03, 2012 2:47 am Temat postu: |
|
|
Bruce Springsteen - The Wrestler
Van der Graaf Generator – Man-Erg
Dead Can Dance – Avatar
Swans - Jim
Sigur Rós – Untitled 8 (Popplagið)
Godspeed You! Black Emperor – Moya
Nick Drake – Things Behind The Sun
The Decemberists – Sleepless
Bruce Springsteen – Jungleland
Dresden Dolls – Sex Changes
ELO – Ticket To The Moon
Nick Cave – As I Sat Sadly By Her Side
Johnny Cash – I See a Darkness (oryg. Bonnie “Prince” Billy)
Nina Simone – Wild Is The Wind (oryg. Johnny Mathis)
Jethro Tull – Budapest
Anathema – A Simple Mistake
Tool – 10,000 Days (Wings pt 2)
Dream Theater – Eve
Krzysztof Komeda – Astigmatic
The National – Runaway
Hans Zimmer – Tennessee
Massive Attack – Angel
Television – Marquee Moon
The Stone Roses - Made of Stone
1. Sigur Rós – Untitled 8 (Popplagið)
2. Godspeed You! Black Emperor – Moya
3. Nick Drake – Things Behind The Sun
4. Tool – 10,000 Days (Wings pt 2)
5. Krzysztof Komeda – Astigmatic
6. Television – Marquee Moon
7. Bruce Springsteen - The Wrestler
8. Massive Attack – Angel
9. Hans Zimmer - Tennessee
10. Celtic Frost - Obscured
tuż za: Sex Changes, Made of Stone _________________ |
|
Powrót do góry |
|
|
mustapha91
Dołączył: 07 Lis 2009 Posty: 493 Skąd: Szczecin
|
Wysłany: Nie Mar 04, 2012 8:15 pm Temat postu: |
|
|
Tori Amos – Spark
Dead Can Dance – Avatar
The Alan Parsons Project - The Raven
Gentle Giant – Nothing At All
Joe Bonamassa – The Ballad Of John Henry
Faith No More – The Gentle Art of Making Enemies
Nick Drake – Things Behind The Sun
Jethro Tull – Acres Wild
Jeff Beck – Cause We’ve Ended As Lovers
ELO – Ticket To The Moon
Nick Cave – As I Sat Sadly By Her Side
This Mortal Coil – Song To The Siren (oryg. Tim Buckley)
Jethro Tull – Budapest
16 Horsepower – American Wheeze
Anathema – A Simple Mistake
A Perfect Circle – Judith
Tool – 10,000 Days (Wings pt 2)
Wishbone Ash – Sometime World
Dream Theater – Eve
Rainbow – The Temple Of The King
Kansas – Hopelessly Human
Mad Season – Wake Up
Siena Root – Good and Bad
Antimatter – The Freak Show
Marek Grechuta – Kantata
Airbag – Never Coming Home
Mother Love Bone – Man Of Golden Words
Magenta – Journey’s End
1. Nick Drake – Things Behind the Sun
2. Mother Love Bone – Man of Golden Words
3. Tool – 10,000 Days (Wings pt 2)
4. Mad Season – Wake Up
5. Anathema - A Simple Mistake
6. Jeff Beck – Cause We’ve Ended as Lovers
7. Wishbone Ash – Sometime World
8. Gentle Giant – Nothing at All
9. Marek Grechuta – Kantata
10. Tori Amos - Spark _________________
|
|
Powrót do góry |
|
|
wasdfg7
Dołączył: 16 Paź 2005 Posty: 4279 Skąd: Dębica/Wrocław
|
Wysłany: Nie Mar 04, 2012 11:18 pm Temat postu: |
|
|
tu będą wyniki i ewentualnie jak się wyrobię moja lsita _________________
MARILLION - BRAVE
The true soul of Queen band is lost...
______________________________
I've Been Blessed By God
Yet I Feel Forsaken
All To Me Was Given
Now It's Finally Taken |
|
Powrót do góry |
|
|
wasdfg7
Dołączył: 16 Paź 2005 Posty: 4279 Skąd: Dębica/Wrocław
|
Wysłany: Nie Mar 04, 2012 11:19 pm Temat postu: |
|
|
TOP TOM WAITS _________________
MARILLION - BRAVE
The true soul of Queen band is lost...
______________________________
I've Been Blessed By God
Yet I Feel Forsaken
All To Me Was Given
Now It's Finally Taken |
|
Powrót do góry |
|
|
kater
Dołączył: 24 Maj 2006 Posty: 6820 Skąd: Góry Samotne
|
|
Powrót do góry |
|
|
Anet
Dołączył: 20 Mar 2010 Posty: 762 Skąd: Leszno/ Wrocław
|
Wysłany: Pon Mar 05, 2012 1:03 pm Temat postu: |
|
|
Tu ja. _________________ "O miłości wiemy niewiele. Z miłością jest jak z gruszką. Gruszka jest słodka i ma kształt. Spróbujcie zdefiniować kształt gruszki." |
|
Powrót do góry |
|
|
NAR
Dołączył: 06 Lut 2008 Posty: 5778 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Pon Mar 05, 2012 8:00 pm Temat postu: |
|
|
ostatnio bardzo mi przypadł do gustu. Całościowo wolę jednak zdecydowanie Cave'a, ale i Tom jest piękny.
1 Dirt In The Ground
postanowiłem jednak to dać na pierwszym, kater i tak sobie poradzi, a ten kawałek jest absolutnie przepiękny. Tom smęci, jęczy i użala, ale z taką klasę, że Nick by się poczuł zawstydzony.
2 Alice
kater powinien tym wygrać jak wszyscy wiemy. spokojnie mogłoby się znaleźć na No More Shall We Part.
3 Tango Till They're Sore
pijacki powrót pijanych pijaków do domu.
4 I Hope That I Don't Fall in Love With You
za tekst. i Toma.
5 Hoist That Rag
kolejny queenwizyjny przebój, których zgarnął chyba całe 30 punktów.
6 Ol' 55
WOLNOŚĆ
pusta autostrada, po której czasem minie nas jakaś ciężarówka, 6 nad ranem, wschód słońca, samochód i wszystkie problemy w dupie. i wolność raz jeszcze.
7 Time
klasyk, skoro ja to znałem to znaczy że musi być klasyk.
8 Bad As Me
w sumie cokolwiek z tej ostatniej mógłbym dać, Hell Broke Luce albo Pay Me choćby. bardzo mocna płyta.
No ale tutaj Tom jest totalnie zajebisty
No good you say?
Well that’s good enough for me.
hehe
9 Kiss Me
o albo to. piękne, knajpa przygaszone światła, szkło w dłoni i Tom. i nic więcej do szczęścia nie potrzeba.
10 Hang Down Your Head
a jeszcze jedna rzecz z Rain Dogsów, dobre na zakończenie bardzo mocnej listy. W najbliższej przyszłości trzeba się będzie mu zdecydowanie bliżej przyjrzeć. _________________ oł je oł je oł je.
Powyższy post NIE jest oficjalną opinią Polskiego Fanklubu Queen, w tym jego Zarządu i innych organów nadzoru. Za obrazę uczuć religijnych i wszelkich innych proszę karać banem (na fejsie i innych portalach) jedynie owego użytkownika.
LOST: THE END - smutno mi
<smutno mu>
Ostatnio zmieniony przez NAR dnia Nie Mar 11, 2012 7:38 pm, w całości zmieniany 1 raz |
|
Powrót do góry |
|
|
Xavi
Dołączył: 06 Wrz 2010 Posty: 2519
|
Wysłany: Pon Mar 05, 2012 8:47 pm Temat postu: |
|
|
Jadę od początku dyskografii i dobrnąłem do wspaniałego Swordfishtrombones (wcześniej znałem Rain Dogs'a i najnowszą), zresztą wszystko od niego jest wspaniałe i genialne, gościu jest diabłem, a przy okazji najbardziej romantycznym i subtelnym człowiekiem świata. Kocham i ubóstwiam melancholię, ból, głos jakie ze sobą prezentuje. Muzyka do whisky i oczywiście coli by wnieść elementy hipsterstwa.
Martha
Rosie
Lonely
Grepfruit Moon
Closing Time
Drunk On The Moon
Warm Beer And Cold Woman
Tom Traubert's Blues
Step Right Up
The Piano Has Been Drinking
Invitation to The Blues
Potter's Field
Somwhere
Blue Valentines
Kentuchy Avenue
Jersey Girl
Ruby's Arm
Singapore
Cemetry Polka
Time
Rain Dogs
Blind Love
Downtown Train
Gun Street Girl
Down, Down, Down
In The Neighborghood
Soldier's Thing
Hoist That Rag
Alice
Pay Me
Hell Broke Luce
Kiss Me
2. etap
Martha
Lonely
Closing Time
Drunk On The Moon
Tom Traubert's Blues
Step Right Up
Kentuchy Avenue
Ruby's Arm
Singapore
Time
Rain Dogs
Downtown Train
In The Neighborghood
Hoist That Rag
Pay Me
No więc. Nie będę komentował szeroko bo to jest zawarte same w sobie. Może po jednym zdaniu.
1. Tom Traubet's Blues - TOP 20 ever, subtelność skończona.
2. Kentuchy Avenue - rzadko ktoś w historii muzyki wkłada we wszystko całe swoje serducho jak tutaj.
3. Martha - jak wyżej.
4. Step Right Up - kolejny z fenomenalnego Small Change. Jak to buja.
5. Hoist That Rag - najlepsza solówka ever? Waits szalony inaczej.
6. Singapore - Rain Dogs w pigułce, bez tych najpiękniejszych fragmentów no.
7. Closing Time - mógłbym w sumie wsadzić cały debiut i też byłoby dobrze, ale jednak to byłaby przesada. Wspaniała klamra zamykająca te subtelne kilkadziesiąt minut, jak wchodzi trąbacz to wiem, że jestem u siebie, pewnie jeszcze pijany.
8. Time - piękniejsza strona Rain.
9. In The Neighborghood - subtelniejsza strona Storm'a, choć generalnie to bardzo szalona płyta jest.
10. Drunk On The Moon - żeby nagrodzić bardzo fajne The Heart Of Saturday Night. _________________
Ostatnio zmieniony przez Xavi dnia Pią Mar 16, 2012 1:57 pm, w całości zmieniany 2 razy |
|
Powrót do góry |
|
|
Atrus
Dołączył: 17 Gru 2008 Posty: 1752
|
Wysłany: Pon Mar 05, 2012 9:09 pm Temat postu: |
|
|
Tu będą moje trzy listy. _________________
With my last breath I curse Zoidberg. |
|
Powrót do góry |
|
|
Faraday
Dołączył: 30 Gru 2010 Posty: 476 Skąd: 25 dsf
|
Wysłany: Pon Mar 05, 2012 9:41 pm Temat postu: |
|
|
1.Downtown Train
2.Martha
3.Tom Traubert's Blues
4.In the Neighborhood
5.Grapefruit Moon
6.Soldier's Things
7.Time
8.Rain Dogs
9.Kentucky Avenue
10. Hell Broke Luce _________________
last.fm
Ostatnio zmieniony przez Faraday dnia Sob Mar 17, 2012 4:19 pm, w całości zmieniany 1 raz |
|
Powrót do góry |
|
|
OberstPrymas
Dołączył: 24 Kwi 2010 Posty: 2830 Skąd: Świebodzice
|
Wysłany: Pon Mar 05, 2012 9:43 pm Temat postu: |
|
|
Tu nie będzie mojej listy. _________________ FAN KOBIAŁEK
GOŁA KASIA |
|
Powrót do góry |
|
|
kater
Dołączył: 24 Maj 2006 Posty: 6820 Skąd: Góry Samotne
|
|
Powrót do góry |
|
|
mumin_king
Dołączył: 14 Cze 2006 Posty: 6343 Skąd: Rzekuń
|
Wysłany: Wto Mar 06, 2012 12:01 am Temat postu: |
|
|
Wyłamię się:
1. Little drop of posion
2. Alice _________________
GGP - na spotkanie ze świeżoscią
Bój się bloga NOWOŚĆ BLOG MUMINA
wg Matteya - bardzo sprytne ALTER EGO.
Zwycięzca Queenwizji - grudzień 2012 |
|
Powrót do góry |
|
|
MCwalter01
Dołączył: 30 Maj 2010 Posty: 507 Skąd: spod Wrocławia
|
Wysłany: Nie Mar 11, 2012 7:08 pm Temat postu: |
|
|
Tak na szybko... Być może w przyszłości uzupełnię.
1. Martha [1973]
2. Downtown Train [1985]
3. Jersey Girl [1980]
4. Ol' '55 [1973]
5. In The Neighborhood [1983] |
|
Powrót do góry |
|
|
BeBe
Dołączył: 27 Gru 2006 Posty: 4252 Skąd: FAC 51
|
Wysłany: Pon Mar 12, 2012 12:13 am Temat postu: |
|
|
Zrobie top toma łejsta. _________________ Sometimes the only sane answer to an insane world is insanity.
|
|
Powrót do góry |
|
|
wasdfg7
Dołączył: 16 Paź 2005 Posty: 4279 Skąd: Dębica/Wrocław
|
Wysłany: Pon Mar 12, 2012 6:22 pm Temat postu: |
|
|
miałem zmienić ale poszedłem spać. Tu będą wyniki _________________
MARILLION - BRAVE
The true soul of Queen band is lost...
______________________________
I've Been Blessed By God
Yet I Feel Forsaken
All To Me Was Given
Now It's Finally Taken |
|
Powrót do góry |
|
|
wasdfg7
Dołączył: 16 Paź 2005 Posty: 4279 Skąd: Dębica/Wrocław
|
Wysłany: Pon Mar 12, 2012 6:25 pm Temat postu: |
|
|
TOP H-MARILLION
I to jest ostatni top jaki ja organizuję. Maciej coś tam przebąkiwał, że może poprowadzi dalej. Jak coś to w temacie organizacyjnym na pewno się dogadacie a i z mojej strony prześlę wszystkie materiały jakie mam kolejnej ewentualnej chętnej osobie. _________________
MARILLION - BRAVE
The true soul of Queen band is lost...
______________________________
I've Been Blessed By God
Yet I Feel Forsaken
All To Me Was Given
Now It's Finally Taken |
|
Powrót do góry |
|
|
Mefju
Dołączył: 27 Cze 2008 Posty: 2871 Skąd: Piaseczno
|
Wysłany: Pon Mar 12, 2012 6:32 pm Temat postu: |
|
|
1. Ocean Cloud
2. Invisible Man
3. Runaway
4. Don't Hurt Yourself
5. Neverland
6. Goodbye To All That
7. This Is The 21st Century
8. The Last Century For Man
9. This Train Is My Life
10. The Great Escape
Kurna, trudny ten top jak nie wiem, a podobno ja nie jestem fanem Hogartha. Na razie zostawię tak jak jest, ale czuję, że jeszcze to przetasuję i możliwe, że dam na listę jakieś odrzuty których nie chce mi się teraz wypisywać. _________________
"Lepiej pić piwo niż nie" - Paulo Coelho |
|
Powrót do góry |
|
|
|