Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
czy |
robic top topów skladajacy sie z 5 najlepszych kawałków ze wszystkich list |
|
36% |
[ 18 ] |
robic top topów skladajacy sie z 1 najlepszego kawałka ze wszystkich list |
|
12% |
[ 6 ] |
zrobic top w jakiejkolwiek formie ale w wielkanoc, kiedy i tak malo czasu, więc wybieranie z listy dostępnej bedzie szybsze |
|
10% |
[ 5 ] |
fakować top topów |
|
42% |
[ 21 ] |
|
Wszystkich Głosów : 50 |
|
Autor |
Wiadomość |
Bizon
Dołączył: 24 Sty 2004 Posty: 13394 Skąd: Radomsko/Łódź
|
Wysłany: Czw Mar 18, 2010 3:27 pm Temat postu: |
|
|
Nagrał solo wielkie rzeczy, ale nigdy nie zebralem sie, zeby poznac calosc. Dlatego znam w zasadzie pierwsze 2 solowe plyty oraz 2 pozniejsze – magica (dobrze) i killing the dragon (duzo bardziej pobieznie). Dolączyć do tego pare niezlych kawalkow zespolu e.l.f. i pojedyncze pozniejsze kawalki, ktore znam i wyszlo bardzo silne kilkanascie numerow kandydatow do listy.
Najblizej dychy byly:
Stand Up and Shout (11. miejsce)
Rainbow (zespół E.L.F.)
Feed My Head
Fever Dreams
Rock n’ Roll Children
Mystery
Turn To Stone
Before The Fall
1. Holy Diver – to jest klasyk nad klasyki. Jeden z tych kawalkow w heavy metalu, ktorych nie znanie jesli sie slucha tej muzyki, jest tak żenujące, że ciezko to nawet opisac
2. As Long As It’s Not About Love – absolutnie cudowny kawalek, zresztą sam go w oceniaczu wrzucalem pod sam koniec zywotnosci tematu. Gdyby nie kultowosc numeru 1, to pewnie by tam nawet ten sie znalazl
3. The Last In Line – genialny numer. Zapowiada sie na jakas lekką balladke, przyjemną dla ucha. A tagle jak nie pierdolnie! Ufff, klasyka ciezkiego grania. Nie moze byc inaczej. Ten gosc nagral takich klasycznych dla rocka i metalu kawalkow mnostwo w 3 roznych zespolach. Ten jest niewatpliwie jednym z najlepszych.
4. Rainbow In The Dark – te klawisze strasznie pedalskie heheh ale sam kawalek to jest ogień straszny. Genialne polaczenie ciezkosci i przebojowosci. Gitarka viviana campbella miazdzy dlaczego oni to tak rzadko w def leppard wykorzystują...
5. Don’t Talk to Strangers – cudny numer. To niby lekkie wejscie a potem gitara jak zyleta i glos dio nagle z delikatnego zmienia sie w monstrum
6. This Is Your Life – bardzo przypomina mi ‘vt’ DT momentami. Naprawde cudny kawalek, ktory udowadnia, ze dio to nie tylko gitarowe łojenie i metalowe zaspiewy.
7. Egypt – oj no to juz jest wybitnie rainbołowe daleki kuzyn stargazera heh mocarny numer.
8. Straight Through The Heart – bardzo tęczowy kawałek. BARDZO. Znowu znakomity riff i swietny ogolny klimat.
9. We Rock – swietne wokale, ale to akurat wiadome... znakomite bebny napedzajace wszystko i trzymajace w kupie. Queen obiecywali, ze beda rockowali, a ci nie obiecują, tylko rockują
10. Carolina County Ball (zespół E.L.F.) – w sumie typowy knajpiany blues z przyspieszeniem na koniec, ale rewelacyjnie zagrany i zaspiewany. No i dio, jak slychac, kiedy jeszcze nie mial 130 lat, spiewal juz tak samo swietnie jak pozniej pare innych moglo byc na tym miejscu kawalkow, ale postanowilem przedstawic na koniec listy to nieco inne oblicze ronalda _________________
if you don't like oral sex, keep your mouth shut...
http://issuu.com/rockaxxess/docs/rock_axxess_15-16 - nowy numer ROCK AXXESS
you never had it so good, the yoghurt pushers are here |
|
Powrót do góry |
|
|
Vimes
Dołączył: 13 Lip 2009 Posty: 136 Skąd: królewskie krakowy
|
Wysłany: Pią Mar 19, 2010 5:25 pm Temat postu: |
|
|
Ronnie Dio jak dla mnie mistrzu. Uwielbiam jego dokonania i w Rainbow, i w BS, jak również przedstawione tu solowe. Facet jest jednym z najwybitniejszych wokalistów jakich nosiła ziemia. Chyba go tylko Daltrey przebija Niech gość zdrowieje.
1. One More For The Road - Takie nietypowe jak cholera pierwsze miejsce, ale riff killer, Dio przewspaniale akcentuje... no po prostu lubię.
2. Holy Diver - No monumentalność, niesamowitość itp. itd.
3. Master Of The Moon - za głos, no bo za co innego??
4. This Is Your Life - pokazuje klasę Dio, nie tylko jako rockowo/metalowego darciucha ryja No mistrz, po prostu.
5. The Last In The Line
6. Rainbow In The Dark - no musiało być bo live brzmi niesamowicie.
7. We Rock
8. Stand Up And Shout - lepszego, megaszybkiego otwieracza na debiucie to sobie nie wyobrażam.
9. Rock & Roll
10. Killing The Dragon
a się nie dostało:
-Mystery
-Egypt (The Chains Are On)
-Push
-Throw Away Children _________________ "Cokolwiek, kiedykolwiek, gdziekolwiek, bez żadnego uzasadnienia" - Zappa |
|
Powrót do góry |
|
|
Ziutek98
Dołączył: 15 Wrz 2007 Posty: 3947 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Sob Mar 20, 2010 12:53 am Temat postu: |
|
|
Niestety Dio znam jeszcze dość słabo, w całości miałem okazję usłyszeć Master of the Moon, poza tym pojedyncze kawałki... I na tym się lista opierać będzie
1. Master of the Moon - przegenialny numer. Tak potężny, a przy tym tak pełen melodii.
2. Rainbow in the Dark
3. Don't Talk to Strangers
4. Holy Diver
5. As Long As It's Not About Love
6. The Man Who Would Be King
7. One More For the Road
8. The Eyes
9. The End of the World
Zawsze świetne gitary, a przede wszystkim przemocarny wokal Nie da się faceta nie lubić. _________________ PRÖWLER - kapela rockowa, ja na basie. Info o koncertach na kanale pod linkiem |
|
Powrót do góry |
|
|
Fenderek
Dołączył: 14 Lis 2003 Posty: 13423
|
Wysłany: Sob Mar 20, 2010 1:32 pm Temat postu: |
|
|
Kawał dobrego hard rocka czy cięższego grania czy jak to tam nazwać. Genialne riffy, genialny głos, genialna muza. Kapitalnie się tego słucha, oczywiście poziomu Holy Divera (albumu) nigdy nie udało się ponownie osiągnąć, ale kilka mocnych płytek Ronnie ma w katalogu- więc wybór najłatwiejszy nie był. Jest kilka rzeczy z HD, ale jest też kilka rzeczy spoza kanonu. Zresztą, sam Holy Diver dopiero na czwartym (!), bo jednak przez lata słuchałem go miliardy razy
Wszystkie te kawałki (i ze 20 następnych pewnie by się zebrało) jako lekturę absolutnie obowiązkową polecam wszelkim fanom cięższego rocka spod znaku Sabathów, Rainbow, Priest itd.
1. This is Your Life
2. Egypt (The Chains Are On)
3. Lock Up the Wolves
4. Holy Diver
5. All the Fools Sailed Away
6. Shame on the Night
7. Strange ighways
8. Don't Talk to Starngers
9. Invisible
10. We Rock _________________
Be who you are and say what you feel, because those who mind don't matter and those who matter- don't mind.
A teraz, drogie dzieci ... pocałujcie misia w dupę
http://fenderek.blogspot.co.uk/ |
|
Powrót do góry |
|
|
Bizon
Dołączył: 24 Sty 2004 Posty: 13394 Skąd: Radomsko/Łódź
|
Wysłany: Sob Mar 20, 2010 10:20 pm Temat postu: |
|
|
TOP 10 - DIO - wyniki
1. Holy Diver - 103
2. Rainbow In The Dark - 82
3. Don't Talk To Strangers - 44
4. As Long As It's Not About Love - 40
-. Egypt (The Chains Are On) - 40
6. This Is Your Life - 38
7. Lock Up The Wolves - 30
-. The Last In Line - 30
9. Shame On The Night - 24
10. We Rock - 20
11. Master Of The Moon - 17
12. Killing The Dragon - 16
--. Throw Away Children - 16
14. All The Fools Sailed Away - 13
--. Dream Evil - 13
--. One More For The Road - 13
17. Caught In The Middle - 10
18. Straight Through The Heart - 9
19. Born On The Sun - 8
--. Stand Up And Shout - 8
21. Shivers - 7
--. Strange Highways - 7
23. Push - 6
24. Between Two Hearts - 5
--. Hey Angel - 5
--. Losing My Insanity - 5
27. I Could Have Been a Dreamer - 4
--. The Man Who Would Be King - 4
29. Gypsy - 3
30. Invisible - 2
--. One Night In The City - 2
--. Rock & Roll - 2
--. Sacred Heart - 2
--. The Eyes - 2
35. Carolina County Ball - 1
--. The End Of The World - 1
liczba głosujących: 14
pełnych list: 10
wymienionych utworów: 36
numerów 1: 7
najczęściej na miejscu pierwszym: Holy Diver (5 razy w tym 4 razy na pełnych listach) _________________
if you don't like oral sex, keep your mouth shut...
http://issuu.com/rockaxxess/docs/rock_axxess_15-16 - nowy numer ROCK AXXESS
you never had it so good, the yoghurt pushers are here |
|
Powrót do góry |
|
|
Bizon
Dołączył: 24 Sty 2004 Posty: 13394 Skąd: Radomsko/Łódź
|
Wysłany: Sob Mar 20, 2010 10:25 pm Temat postu: |
|
|
tak jak zapowiadałem, dzisiaj członek The 27 Club
a konkretnie członkini, z wynikiem 27 lat i 258 dni
JANIS JOPLIN _________________
if you don't like oral sex, keep your mouth shut...
http://issuu.com/rockaxxess/docs/rock_axxess_15-16 - nowy numer ROCK AXXESS
you never had it so good, the yoghurt pushers are here |
|
Powrót do góry |
|
|
Mike-L
Dołączył: 12 Gru 2006 Posty: 168 Skąd: teraz? Poznań
|
Wysłany: Sob Mar 20, 2010 11:09 pm Temat postu: |
|
|
1.Ball and Chain
2.Kozmic Blues
3.Move Over
4.Cry Baby
5.Piece of My Heart
6.Oh, Sweet Mary
7.Summertime
8.Me and Bobby McGee
9.Mercedes-Benz
10.Combination of the Two
>>>
11.To Love Somebody
12.Try (Just a Little Bit Harder)
13.Coo Coo
14.Work me, Lord
15.Little Girl Blue
... |
|
Powrót do góry |
|
|
NAR
Dołączył: 06 Lut 2008 Posty: 5778 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Nie Mar 21, 2010 1:26 pm Temat postu: |
|
|
Znowu najpierw pewniaki, a listę uzupełnię z czasem.
Znam jakieś debestof, które mam w domu i jest niewiadomego pochodzenia (podejrzenia kupienia przez rodzicieli od jakiegoś Wietnamczykokoreanczyka w połowie lat 90ątych nie są bezpodstawne).
Więc...
1 Summertime
Bo to jest zaprawdę pięna rzecz. Wspaniały wstęp, to co wyrabia gitara to cud miód. W sumie za sam wstęp mógłbym to tutaj umieścić, a później przecież ne jest gorzej!
2 Piece Of My Heart
No hicior, ale jak kurczątko ona to śpiewa! I ten wrzask w środku... łuhuhuhu. Zapewne wygra.
3 Cry Baby
I kolejny hicior. Nieziemski wstęp. Moc refrenu przeplata sie ze spokojem zwrotek. Znowu bosko zaśpiewane.
4 Move Over
No co, moge jedynie napisać, że fajne, fajnie zaśpiewan, fajnie zagrane, no fajne po prostu
Od 1 minuty gdy całośc nabiera rozpędu odrazu robi się lepiej. Aa i podoba mi się to coś co jest chyba solówką.
5 Down on Me
Po raz setny napiszę, ale trzeba czymś zapchać te opisy by być pr0, fajnie zaśpiewane. Naprawdę dobra gitara, zanczy... no dobra do tego typu muzyki... no wiecie o co mi biega. Fajnie się tego słucha przez te 2, 3 minuty ale drugi Rothery to to nie jest
6 Flower in the sun
A to poznałęm dzisiaj gdzy szukałem na YT aby sobie przesłuchać to co znam i mi się spodobało, a jako, że reszta to nie są utwory za, którymi jakoś szczególnie szaleję to mogę to dać tutaj ze spokojnym sumieniem. Końcówka ma świetne tempo.
Gitara z początku jak w Johnny B. Good
7 Me And Bobby McGee
Bo ma świetny, wyluzowany klimacik
na teraz tyle. _________________ oł je oł je oł je.
Powyższy post NIE jest oficjalną opinią Polskiego Fanklubu Queen, w tym jego Zarządu i innych organów nadzoru. Za obrazę uczuć religijnych i wszelkich innych proszę karać banem (na fejsie i innych portalach) jedynie owego użytkownika.
LOST: THE END - smutno mi
<smutno mu> |
|
Powrót do góry |
|
|
Kuba
Dołączył: 03 Gru 2004 Posty: 2024 Skąd: Dąbrowa Górnicza
|
Wysłany: Nie Mar 21, 2010 3:13 pm Temat postu: |
|
|
Średnio się udzielam na forum, ale chętnie zagłosuje w topie Janis.
1.Ball and Chain
2.Maybe
3.Move Over
4.Piece of My Heart
5.Summertime
6.Kozmic Blues
7.Cry Baby
8.A Women Left Lonely
9.Me And Bobby McGee
10.My Baby _________________ Well, it's all right then, and it's all right now
|
|
Powrót do góry |
|
|
kater
Dołączył: 24 Maj 2006 Posty: 6820 Skąd: Góry Samotne
|
Wysłany: Pon Mar 22, 2010 2:22 am Temat postu: |
|
|
dawno mnie nie było w tym temacie. pierwsze miejsce pewne bo wprost przepadam za tym kawałkiem. do 7 dość randomowo ułożone ulubione piosenki z dwóch płyt, które znam. na 8. Piece of my heart, które kojarzy mi się z Mam Talent (hihihi) i dwa utwory, które poznałem teraz z list poprzedników.
1. Me & Bobby McGee
2. As Good As You've Been To This World
3. To Love Somebody
4. Work Me, Lord
5. Cry Baby
6. Maybe
7. Kozmic Blues
8. Piece of my Heart
9. Ball and Chain
10. Summertime _________________
PORTFOLIO / 1 DZIEŃ 1 PŁYTA / QW OKŁADKI / KOPS / ZUPA |
|
Powrót do góry |
|
|
AveQueen
Dołączył: 06 Lis 2008 Posty: 523 Skąd: xtr
|
Wysłany: Pon Mar 22, 2010 6:03 pm Temat postu: |
|
|
1 Piece of my Heart
2 Summertime
3 Mercedes-Benz
4.Cry Baby
5.Piece of My Heart
6.Oh, Sweet Mary
7.Summertime
8.Me and Bobby McGee
9.Mercedes-Benz
10.Combination of the Two _________________ WWW.MEALKISDIANA.BLOOG.PL |
|
Powrót do góry |
|
|
daga Site Admin
Dołączył: 29 Paź 2003 Posty: 11065 Skąd: Warszawa - Ursynów
|
|
Powrót do góry |
|
|
Bizon
Dołączył: 24 Sty 2004 Posty: 13394 Skąd: Radomsko/Łódź
|
Wysłany: Sro Mar 24, 2010 9:56 pm Temat postu: |
|
|
pare rzeczy po drodze odpadlo, nawet wiecej niz sie spodziewalem. generalnie nigdy sie nie zapoznalem z caloscią, ale niewatpliwie jest to klasyka i spora kopalnia hitow i naprawde swietnych kawalkow.
1. Summertime – klasyk nad klasyki. nie bez powodu od lat jest w topie wszech czasow trojki zawsze kojarzy mi sie z since i’ve been lovin’ you zeppelinow podobny klimat.
2. Move Over – uchhh ogien i energia i swietny naprawde instrumentalnie i kompozycyjnie.
3. Kozmic Blues – kolejny klasyk. bardzo duzo emocji i cholernie chwytliwy kawalek.
4. Me and Bobby McGee – nie wiem czy to czasem nie byl pierwszy kawalek w jej wykonaniu, jaki poznalem. wlasciwie pamietam go od zawsze, odkad slucham rocka. wlasciwie to momentami pod country podpada heh ale uwielbiam te lekkosc.
5. Cry Baby – troche sie osluchal ale to jednak jest kawalek, ktory potrafi wywolac dreszcze
6. Ball and Chain – blusisko jak skurwisyn! kawal pieknego choc oszczednego grania, ale z taką dozą hmm dramatyzmu jakiegos, ze to czuc w kazdej niemal nucie.
7. Get It While You Can – podoba mi sie jak ten kawalek unosi sie z kazdym slowem w czasie hmm zwrotek w strone refrenu. caly czas jakby w gore i coraz wyzej i intensywniej.
8. Call On Me – bardzo melodyjny numer. strasznie szybko wchodzi do glowy.
9. Piece Of My Heart – przesluchany kilka miliardow razy za duzo w dodatku teraz mi sie kojarzy z let me live, ktorego nie znosze ale to jednak jest klasyk i naprawde dobry numer, tyle ze jednak chyba troche zbyt wielki w stosunku do niektorych innych jej numerow
10. To Love Somebody – naprawde dobry cover bee gees. zastanawialem sie czy dac jednak cos jej wlasnego na sam koniec, no ale skoro byl juz bobby, to czemu nie jeszcze jeden cover na sam koniec?
i nie opieprzamy sie. dopiero 7 list jest, a czasu coraz mniej. _________________
if you don't like oral sex, keep your mouth shut...
http://issuu.com/rockaxxess/docs/rock_axxess_15-16 - nowy numer ROCK AXXESS
you never had it so good, the yoghurt pushers are here |
|
Powrót do góry |
|
|
lemur Moderator
Dołączył: 13 Maj 2005 Posty: 5251 Skąd: z Komitetu Centralnego
|
Wysłany: Sro Mar 24, 2010 11:46 pm Temat postu: |
|
|
Lubię Joplin, bo doprowadziła się do autodestrukcji, lesbijczyła się, a Leonard Cohen poświęcił jej jeden z najpiękniejszych fragmentów miłosnych: I remember you well in the Chelsea Hotel/you were talking so brave and so sweet/giving me head on the unmade bed/while the limousines wait in the street
1. Me And Bobby McGee
Pobrzmiewa country, no ale przecież wiemy, kto to napisał. Ma taką uroczą płynność, prawdziwa ballada wagonowa. Uwielbiam ten fragmencik z "lalalala". Fajna, wyluzowana końcówka.
2. Piece Of My Heart
Miazga i potężna fala. Niesamowity śpiew, rozpierająca energia, świetne kontrasty między zwrotkami i refrenem. Soczyste, emocjonalne, rozbujane.
3. Summertime
Arcydzieło klimatu. Dusznego, zadymionego, mrocznego, rozpaczliwego. I piękne partie gitarowe. Że Janis wyskrzecza duszę to nie trzeba dodawać.
4. Work Me, Lord
Świetnie buja, a przede wszystkim niesamowicie leją się potężne dźwięki sekcji dętej. Słychać, w jakich klimatach JJ czuła się najlepiej. Jest też smakowita solówka, cudownie podbita przepięknym motywem trąbek.
5. Little Girl Blue
Śliczna, melancholijna melodia, urokliwa, summertajmowa gitara brzęcząca w tle, nawet jakieś smyczki się znalazły, choć one trochę do Joplin nie pasują. Wzrusza trochę.
6. To Love Somebody
W tym dziele Gibbów w interpretacji Joplin również niezwykle podobają mi się dęciaki, ale jak wiadomo, jestem zboczony na ich punkcie. Potęga brzmienia i fantastyczne spiętrzenia tych trąb i śpiewu pani nieboszczki.
7. Mercedes Benz
Strasznie zaraźliwy utwór, a przecież to tylko głos i nic ponadto. Na pewno mu pomógł ten remiks sprzed kilku lat, ale cóż by on zrobił bez świetnej melodii?
8. Cry Baby
I znowuż jest ekspresja i darcie duszy, ale nie ma już tak fajnych dęciaków. Buja oczywiście, choć nie ma aż tak wybijających się jak utwory, które wyminiłem wcześniej.
9. Ball And Chain
Fajnie kroczy, fajnie jazgocze gitara, fajnie Joplin jęczy, no
10. Kozmic Blues
Tytuł adekwatny, całkiem przyjemny blues, nawet dla lemura
Nigdy nie przepadałem za "Move Over" _________________ Pierwszy Pisarz Forum 2006, 2007, 2009; Podpis Roku 2010
Mój blogasek: http://obserwujacylemur.wordpress.com/ |
|
Powrót do góry |
|
|
lookaug
Dołączył: 03 Mar 2009 Posty: 1012 Skąd: Włocławek
|
Wysłany: Czw Mar 25, 2010 11:19 pm Temat postu: |
|
|
1. Piece of My Heart
2. Cry Baby
3. Mercedes Benz
4. Me And Bobby McGee
5. Try (Just A Little Bit Harder)
6. Summertime |
|
Powrót do góry |
|
|
pietras
Dołączył: 25 Sty 2010 Posty: 206 Skąd: "Otłok" city
|
Wysłany: Pią Mar 26, 2010 12:56 am Temat postu: |
|
|
1. Piece Of My Heart
2. Me and Bobby McGee
3. Ball and Chain
4. Bye, Bye Baby
5. Try (Just A Little Bit Harder) _________________ www.queen.fora.pl - forum poświęcone Królowej |
|
Powrót do góry |
|
|
Fenderek
Dołączył: 14 Lis 2003 Posty: 13423
|
Wysłany: Sob Mar 27, 2010 1:48 am Temat postu: |
|
|
Lubię i jakimś cudem mam wszystkie jej płyty- ale to zdaje się robota Asi Sam cenię i od czasu lubię posłuchać. Nie będę poewnie oryginalny mówiąc że płytka PEARL podoba mi się najbardziej...
1. Move Over
Nic innego nie miało szans w walce o pierwsze miejsce. Kapitalna melodia, podbita genialną rytmiką. Brawurowa rzecz.
2. Summertime
Mówisz klasyk- to powinien byc jedne z utworów momentalnie przychodzących do głowy jako skojarzenie...
3. Mercedes Benz
Ach ten południowy akcent... którego normalnie nie znoszę, a tu mnie urzekł
4. Me and Bobby McGee
5. Kozmic Blues
6. Try (Just a Little Bit Harder)
7. Piece of My Heart
8. Ball and Chain
9. Get It While You Can
10. Trust Me _________________
Be who you are and say what you feel, because those who mind don't matter and those who matter- don't mind.
A teraz, drogie dzieci ... pocałujcie misia w dupę
http://fenderek.blogspot.co.uk/ |
|
Powrót do góry |
|
|
Bizon
Dołączył: 24 Sty 2004 Posty: 13394 Skąd: Radomsko/Łódź
|
Wysłany: Sob Mar 27, 2010 5:16 pm Temat postu: |
|
|
TOP JANIS JOPLIN - WYNIKI
1. Piece Of My Heart - 59
-. Summertime - 59
3. Me and Bobby McGee - 58
4. Cry Baby - 48
5. Move Over - 44
6. Ball and Chain - 35
7. Kozmic Blues - 33
8. Mercedes Benz - 26
9. Maybe - 20
10. To Love Somebody - 14
--. Work Me, Lord - 14
12. Tell Mama - 10
--. Try (Just a Little Bit Harder) - 10
14. As Good As You've Been To This World - 9
15. Oh, Sweet Mary - 8
16. Get It While You Can - 6
--. Little Girl Blue - 6
18. Call On Me - 4
19. A Woman Left Lonely - 3
--. Down On Me - 3
21. Combination Of The Two - 2
--. Flower In The Sun - 2
--. Bye, Bye Baby - 2
24. My Baby - 1
--. Trust Me - 1
list: 11 (żenująco beznadziejny wynik biorąc pod uwage status artysty...)
list pełnych: 7
wymienionych utworów: 25
utworów na miejscu pierwszym: 6
najczęściej na miejscu pierwszym: Piece Of My Heart - 3 razy, ale nigdy na pełnej liście.
jednoczesnie, przy katastrofalnej frekwencji, walka w czolowce wyrownana jak chyba rzadko kiedy.
AveQueen - twojego głosu to nawet nie powinienem liczyć, ty przytomny byles jak te liste pisałes? _________________
if you don't like oral sex, keep your mouth shut...
http://issuu.com/rockaxxess/docs/rock_axxess_15-16 - nowy numer ROCK AXXESS
you never had it so good, the yoghurt pushers are here |
|
Powrót do góry |
|
|
Bizon
Dołączył: 24 Sty 2004 Posty: 13394 Skąd: Radomsko/Łódź
|
Wysłany: Sob Mar 27, 2010 5:27 pm Temat postu: |
|
|
no to pora na "kolege, ale nie kolege" Sebastiana Bacha.
Gary Moore
dopuszczam też nagrania z pierwszych 2 płyt Skid Row. Oczywiście nie tego Skid Row sprzed 20 lat z Sebastianem Bachem na wokalu, tylko tego z lat 60/70tych z Moorem w skladzie
Oczywiście wspolpraca z Lynottem dopuszczona tylko wtedy, kiedy utwory zostaly wydane solo. Thin Lizzy juz swój top miało i tam na nagrania Lynotta z Moorem pod tym szyldem mozna bylo glosowac _________________
if you don't like oral sex, keep your mouth shut...
http://issuu.com/rockaxxess/docs/rock_axxess_15-16 - nowy numer ROCK AXXESS
you never had it so good, the yoghurt pushers are here |
|
Powrót do góry |
|
|
mumin_king
Dołączył: 14 Cze 2006 Posty: 6343 Skąd: Rzekuń
|
Wysłany: Sob Mar 27, 2010 5:32 pm Temat postu: |
|
|
1. Parisienne Walkways
2. Out in the Fields
3. Over the Hills and Far Away
4. Still Got the Blues (For You)
5. Hiroshima _________________
GGP - na spotkanie ze świeżoscią
Bój się bloga NOWOŚĆ BLOG MUMINA
wg Matteya - bardzo sprytne ALTER EGO.
Zwycięzca Queenwizji - grudzień 2012 |
|
Powrót do góry |
|
|
NAR
Dołączył: 06 Lut 2008 Posty: 5778 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Nie Mar 28, 2010 6:47 pm Temat postu: |
|
|
znam jeden utwór (), ale jaki!
1 The Prophet
Dawał Fenderek kiedyś w polecaczu, napisał wtedy coś w stylu "Gary Moore wygrywa wszelkie bóle tego świata" or cośtam.
I absolutnie się zgadzam z tym. Nieziemska rzecz, z rodzaju tych absolutnie powalających.
jak pojawią się inne listy w miare szybko to postaram się coś dodać. _________________ oł je oł je oł je.
Powyższy post NIE jest oficjalną opinią Polskiego Fanklubu Queen, w tym jego Zarządu i innych organów nadzoru. Za obrazę uczuć religijnych i wszelkich innych proszę karać banem (na fejsie i innych portalach) jedynie owego użytkownika.
LOST: THE END - smutno mi
<smutno mu> |
|
Powrót do góry |
|
|
kwak Gość
|
Wysłany: Pon Mar 29, 2010 12:40 am Temat postu: |
|
|
Jak to mówią "kto w ryżu stoi ten sie nie boi"
I zgodnie z tym porzekadłem wszedłem w ten temat. I co widze? Gary Moore! I w tej samej chwili sobie myśle oo ja "Still got the blues"! Stary przebój przypominający mi o dawnych popijawach.
1. Still Got The Blues
Według mnie ten utwór jest mistrzowski. Coś pięknego, naprawdę. Ktoś podnosi na niego rękę? |
|
Powrót do góry |
|
|
wasdfg7
Dołączył: 16 Paź 2005 Posty: 4279 Skąd: Dębica/Wrocław
|
Wysłany: Sro Mar 31, 2010 12:17 am Temat postu: |
|
|
Czekałem na Fenderka i się nie doczekałem. Trudno. Posłucham po powrocie. Na ten moment bez szukania....
1. The Prophet
2. Spanish Guitar
3. Parisienne Walkways
4. Story of the Blues
5. Walking By Myself
6. Still got the Blues
Wstyd nie znać ZWŁASZCZA, że koleś operuje gitarą tak jak sobie można wymarzyć. Solówka (jedna wielka) w the prophet... coś genialnego. Liczę, że kiedyś poznam, choć tych "do poznania" zamiast ubywać, wciąż tylko przybywa. _________________
MARILLION - BRAVE
The true soul of Queen band is lost...
______________________________
I've Been Blessed By God
Yet I Feel Forsaken
All To Me Was Given
Now It's Finally Taken |
|
Powrót do góry |
|
|
Anunaki
Dołączył: 06 Mar 2009 Posty: 1794 Skąd: Wrocław/Warszawa
|
Wysłany: Pią Kwi 02, 2010 1:58 pm Temat postu: |
|
|
1.Empty Rooms
2.Parisienne Walkways
3.I Love You More Than You'll Ever Know
4.The Prophet
5.The Law Of The Jungle
6.Victims Of the Future
7.Murder In The Skies
8.Still Got The Blues
9.Hiroshima
10.Story Of The Blues _________________ The World Is Full Of Kings And Queens.Who Blind Your Eyes,Then Steal Your Dreams |
|
Powrót do góry |
|
|
Fenderek
Dołączył: 14 Lis 2003 Posty: 13423
|
Wysłany: Pią Kwi 02, 2010 8:10 pm Temat postu: |
|
|
Miało być więcej, ale... nie da się...
Płyt Gary moore'a, zwłaszcza tych mniej przebojowych i komercyjnych słucham z wielką przyjemnością. Tych komercyjnych już... hmmm... powiedzmy tak- gary Moore nagrał trochę pięknych rzeczy, ale i masę badziewia. A już okresu niby metalowego nie trawię, bo w wykonaniu tego pana DLA MNIE brzmi nieco karykaturalnie. Gary moore potrafi gitarą wzruszyć- a jak przywali bluesa to mało kto ma w tym takiego "pałera" jak on...
1. The Prophet
Gdyby uciąć dwie dwie ostatnie minuty byłby ideał. Cudowne, wspaniałe, podniosłe i smutne jak diabli...
2. Story of the Blues
Typowy bluesior z dęciakami, ale druga połowa kawałka to w całości gitarowe solo. Takie solo, że szczęka ląduje na podłodze a po plecach idzie całe stado mrówek... Still Got the Blues się komuś podoba? To jest 10 razy lepsze... ileż ten pan ma feelingu w palcach!!!
Eeeeeeverybodyyyye knows what the blues is all abooooout... it's a paaaaain you can't live wiiiiith- it's a woman you can't live withoooout...
Ach te baby... Bez nich nie byłoby takiej wspaniałej muzyki...
3. Parisienne Walkways
Wybrałem wersję studyjną, bo nie ma tego wkurzającego trzymania nuty... piękne, piękne, piękne!!! Cudowna gitara, fajny duet Lynotta z Moorem wokalnie...
4. Walking by Myself
Klasyk. Absolutny klasyk. Energiczny, przebojowy, kołysze jak cholera, uroczo tradycyjny... nic tylko znaleźć się na jakimś motocyklu w Stanach i zatrzymać się w jakimś zapyziałym barze na pustyni i pograć w bilarda z Harleyowcami Klasyk, mówię przecież... Znowu- solo takie, że szczęka potrzebuje zostać na nowo do twarzy przytwierdzona...
5. Empty Rooms
Byle nie ta przeładowana syntezatorami wersja z 1984! Jezu, co jest- jak nie Whitesnake to Gary Moore niszczą swój kapitalny kawałek? Oryginał- i do tego długa, nie singlowa wersja... tylko ta. Wspaniałe melodia, sporo smutku, klimatu... i budowania napięcia do kolejnego wspaniałego gitarowego popisu...
6. Cold Day in Hell
Dęciaki rządzą- w zderzeniu z TĄ gitarą. Równie dobrze mogłoby być w Blues Brothers... i poziomem ani trochę by nie odstawało... I kolejne genialne solo, pełne werwy, dynamiki i wyczucia...
7. Enough of the Blues
Ależ przewrotny tytuł...
I had enough of the blues- but the blues ain't have enough of me...
Genialne do samochodu... dynamika, dynamika, dynamika...
8. Need Your Love So Bad
Po prostu... cudne... piękne, blues tak wspaniale zagrany, tak pełny smutku, tak przejmujący...
Kolejne dwa to znowu smęty... piękne, cudowne smęty, przy których serce się kraja a tylko daga czy jaki inny lemur ziewają...
9. Picture of the Moon
10. I Had a Dream
Wiele wspaniałych rzeczy nie zmieściło mi się... Still Got the Blues, Spanish Guitar, The Loner, Midnight Blues, Blues for Narada, With Love (Remember)... i ze 20 innych, równie pięknych, równie wspaniałych, ale... miejsca tylko na dziesięć... _________________
Be who you are and say what you feel, because those who mind don't matter and those who matter- don't mind.
A teraz, drogie dzieci ... pocałujcie misia w dupę
http://fenderek.blogspot.co.uk/ |
|
Powrót do góry |
|
|
Maciej
Dołączył: 22 Lip 2005 Posty: 1329 Skąd: Kraków
|
Wysłany: Sob Kwi 03, 2010 5:55 pm Temat postu: |
|
|
To już dziś koniec,cud że się wyrobiłem
Nie mam czasu, bo bym dłużej napisał o kawałkach, G.Moore’a bardzo lubię to jeden z tych gitarzystów którzy technikę łącza ze świetną melodyką i za to duuuży plus choć po 91 znam bardzo mało rzeczy..
1.Out in the fields- yeaaah wolę go w takim ognistym hard rockowym repertuarze
2.Run for cover
3.After the war
4.Still got the blues-klasyk
5.The loner
6.Parisienne walkways
7.Living on dreams
8.Blood of emeralds
9.Over the hills and far away- celtycka nutka ,aczkolwiek preferuje wersje nightwisha
10.Cold hearted |
|
Powrót do góry |
|
|
Bizon
Dołączył: 24 Sty 2004 Posty: 13394 Skąd: Radomsko/Łódź
|
Wysłany: Sob Kwi 03, 2010 6:35 pm Temat postu: |
|
|
znam w sumie kilkanascie najbardziej znanych kawalkow tylko wiec posilkowalem sie tez listami innymi. raz na jakis czas bardzo lubie, glownie bluesiki. natomiast nie wiem czy calą plyte bym sie odwazyl przesluchac na raz, nawet stworzoną z tej dychy ponizej. po prostu mr moore jednak dla mnie na dluzszą mete jest dosc ciezko strawny. ale pojedyncze numery bez przedawkowania to bardzo lubie.
1. Parisienne Walkways
2. The Prophet
3. Need Your Love So Bad
4. Walking By Myself
5. Still Got The Blues
6. The Loner
7. Out In The Fields
8. Oh Pretty Woman
9. I Had a Dream
10. Enough Of the Blues
top ziutka88
Ziutek98 napisał: | 1. Parisienne Walkways - bo to klasyk, arcydzieło i gra Lynnot. I to wystarczy.
2. Out in the Fields - tu zaś wysoko, bo się bardzo wybija wśród bluesiorowych smętów, świetna dynamika, świetne melodie, i znów - Lynnot
3. The Loner - trochę się zdziwiłem, że tak słabo (bodaj na dwóch listach było), bo to jest naprawdę przecudna rzecz...
4. Still Got the Blues - to jednak klasyk jest, chyba najbardziej udana w historia próba wprowadzenia bluesa na listy przebojów
5. Livin' On Dreams - żeby znów było trochę milej i zabawowo...
6. The Prophet - rzecz równie cudna, co i The Lone, ale jednak właśnie przez te końcówkę, sporo niżej.
7. Walking By Myself
8. Over the Hills and Far Away |
_________________
if you don't like oral sex, keep your mouth shut...
http://issuu.com/rockaxxess/docs/rock_axxess_15-16 - nowy numer ROCK AXXESS
you never had it so good, the yoghurt pushers are here
Ostatnio zmieniony przez Bizon dnia Wto Kwi 06, 2010 12:28 pm, w całości zmieniany 3 razy |
|
Powrót do góry |
|
|
Bizon
Dołączył: 24 Sty 2004 Posty: 13394 Skąd: Radomsko/Łódź
|
Wysłany: Sob Kwi 03, 2010 6:35 pm Temat postu: |
|
|
TOP GARY MOORE - WYNIKI
1. Parisienne Walkways - 49
2. The Prophet - 36
3. Out In The Fields - 25
-. Still Got The Blues (For You) - 25
5. Walking By Myself - 18
6. The Loner - 17
7. Empty Rooms - 16
8. Story Of The Blues - 13
9. Need Your Love So Bad - 11
10. Run For Cover - 9
11. After The War - 8
--. I Love You More Than You'll Even Know - 8
--. Living On Dreams - 8
14. Over The Hills and Far Away - 6
--. The Law Of The Jungle - 6
16. Cold Day In Hell - 5
--. Enough Of The Blues - 5
--. Spanish Guitar - 5
--. Victims Of The Future - 5
20. Murder In The Skies - 4
21. Blood Of Emeralds - 3
--. Hiroshima - 3
--. I Had a Dream - 3
--. Oh Pretty Woman - 3
25. Picture Of The Moon - 2
26. Cold Hearted - 1
list: 9 (...)
pełnych list: 4 ( )
najczęściej na listach: Parisienne Walkways i Still Got The Blues - po 7 razy
utworow na miejscach pierwszych: 5
najczęściej na miejscu pierwszym: Parisienne Walkways i The Prophet - po 3 razy (w tym po razie na pełnych listach).
komentarz ogólny: aibin.jp _________________
if you don't like oral sex, keep your mouth shut...
http://issuu.com/rockaxxess/docs/rock_axxess_15-16 - nowy numer ROCK AXXESS
you never had it so good, the yoghurt pushers are here
Ostatnio zmieniony przez Bizon dnia Wto Kwi 06, 2010 2:04 pm, w całości zmieniany 1 raz |
|
Powrót do góry |
|
|
Bizon
Dołączył: 24 Sty 2004 Posty: 13394 Skąd: Radomsko/Łódź
|
Wysłany: Sob Kwi 03, 2010 6:42 pm Temat postu: |
|
|
jakis czas temu zadalem w ankiecie pytanie co robimy z topami topów. czesc osob wyrazila chec. mysle, ze ten tydzien jest wlasciwym momentem zeby cos takiego pierwszy raz zrobic. wielu z nas przez najblizsze kilka dni nie bedzie mialo czasu na sluchanie wieksze wiec ograniczona lista kandydatow bedzie dobrym rozwiązaniem dalsze robienie topów z kolejnych 50 przy okazji innych swiat i niesprzyjajacych tworzeniu list weekendow zalezec bedzie od frekwencji tutaj
TOP TOPÓW, VOL. 1
w pierwszym topie topów biorą udzial po 3 najlepsze utwory z pierwszych 50 topów. dlaczego akurat z 50? bo zrobienie topu z setki, albo nawet topu z 50 z 5 najlepszymi utworami byloby szalonym pomyslem. po pierwsze, mialbym w cholere liczenia (i tak bedzie go wiecej o wiele niz zwykle), po drugie, przy 250 kawalkach, rozstrzal punktowy bylby straszny. przy 150 jest szansa, ze bedzie on troche mniejszy. planowalem zrobic top tylko ze zwyciezcami list, ale w ankiecie nie spotkalo sie to ze zbytnią przychylnoscią. wiec zloty srodek.
zasady: wybieramy 10 utworów z listy ponizej. nie ma ograniczen w ilosci utworow danego wykonawcy.
uwaga: prosze przy tytulach wpisywac w nawiasie wykonawce. jest przynajmniej 1 przypadek, gdzie są 2 takie same tytuly u roznych wykonawcow.
ABBA
1. GIMME! GIMME! GIMME!
2. MAMMA MIA
3. THE WINNER TAKES IT ALL
AC/DC
1. HIGHWAY TO HELL
2. THUNDERSTRUCK
3. HELL'S BELLS
AEROSMITH
1. DREAM ON
2. LIVIN' ON THE EDGE
3. CRYIN'
BAD COMPANY
1. BAD COMPANY
2. SEAGULL
3. SHOOTING STAR
BEATLES, The
1. COME TOGETHER
2. YESTERDAY
3. LUCY IN THE SKY WITH DIAMONDS
BLACK SABBATH
1. SABBATH BLOODY SABBATH
2. BLACK SABBATH
3. HEAVEN AND HELL
BON JOVI
1. LIVIN' ON A PRAYER
2. YOU GIVE LOVE A BAD NAME
3. WANTED DEAD OR ALIVE
BUDKA SUFLERA
1. JEST TAKI SAMOTNY DOM
2. JOLKA, JOLKA
3. CIEŃ WIELKIEJ GÓRY
CAVE, Nick
1. HENRY LEE
2. WHERE THE WILD ROSES GROW
3. INTO MY ARMS
DEEP PURPLE
1. CHILD IN TIME
2. HIGHWAY STAR
3. SOLDIER OF FORTUNE
DEPECHE MODE
1. ENJOY THE SILENCE
2. PERSONAL JESUS
3. NEVER LET ME DOWN AGAIN
DIRE STRAITS / KNOPFLER
1. BROTHERS IN ARMS
2. SULTANS OF SWING
3. MONEY FOR NOTHING
DOORS, The
1. THE END
2. BREAK ON THROUGH
3. RIDERS ON THE STORM
DREAM THEATER
1. FINALLY FREE
2. OCTAVARIUM
3. SPACE DYE-VEST
DŻEM
1. LIST DO M
2. JAK MALOWANY PTAK
3. MODLITWA III
ELEKTRYCZNE GITARY
1. CZŁOWIEK Z LIŚCIEM
2. WSZYSTKO CH.
3. DZIECI WYBIEGŁY
FAITH NO MORE
1. EPIC
2. ASHES TO ASHES
3. STRIPSEARCH
FREE
1. WISHING WELL
2. ALL RIGHT NOW
3. BE MY FRIEND
- FIRE AND WATER
GENESIS
1. MAMA
2. LAND OF CONFUSION
3. JESUS HE KNOWS ME
GRECHUTA, Marek
1. KOROWÓD
2. DNI KTÓRYCH NIE ZNAMY
3. NIEPEWNOŚĆ
GUNS N'ROSES
1. NOVEMBER RAIN
2. ESTRANGED
- DON'T CRY
HENDRIX, Jimi
1. LITTLE WING
2. VOODOO CHILD (SLIGHT RETURN)
3. PURPLE HAZE
IRON MAIDEN
1. PHANTOM OF THE OPERA
2. HALLOWED BE THY NAME
3. THE TROOPER
JACKSON, Michael
1. BEAT IT
2. SMOOTH CRIMINAL
3. BILLIE JEAN
JARRE, Jean-Michel
1. OXYGENE part 4
2. OXYGENE part 2
3. EQUINOXE part 5
KULT
1. DO ANI
2. ARAHJA
3. BARANEK
LADY PANK
1. ZAWSZE TAM GDZIE TY
2. WCIĄŻ BARDZIEJ OBCY
3. MAŁA WOJNA
LED ZEPPELIN
1. SINCE I'VE BEEN LOVING YOU
2. KASHMIR
3. STAIRWAY TO HEAVEN
MAY, Brian
1. RESURRECTION
2. DRIVEN BY YOU
3. LAST HORIZON
METALLICA
1. MASTER OF PUPPETS
2. ONE
3. FADE TO BLACK
MICHAEL, George
1. FREEDOM 90
2. CARELESS WHISPER
3. FAITH
NIRVANA
1. LITHIUM
2. COME AS YOU ARE
3. SMELLS LIKE TEEN SPIRIT
OFFSPRING, The
1. THE KIDS AREN'T ALRIGHT
2. ALL I WANT
3. FEELINGS
PEARL JAM
1. BLACK
2. ALIVE
3. CRAZY MARY
PERFECT
1. AUTOBIOGRAFIA
- OBJAZDOWE NIEME KINO
3. ALE WKOŁO JEST WESOŁO
PINK FLOYD
1. SHINE ON YOU CRAZY DIAMOND
2. ECHOES
3. COMFORTABLY NUMB
PORCUPINE TREE
1. ARRIVING SOMEWHERE BUT NOT HERE
2. THE SKY MOVES SIDEWAYS
3. ANESTHETIZE
QUEEN
1. INNUENDO
2. THE MARCH OF THE BLACK QUEEN
3. DEATH ON TWO LEGS
RADIOHEAD
1. CREEP
2. KARMA POLICE
3. PARANOID ANDROID
RAINBOW
1. STARGAZER
2. LIGHT IN THE BLACK
3. CATCH THE RAINBOW
RED HOT CHILI PEPPERS
1. UNDER THE BRIDGE
2. OTHERSIDE
3. GIVE IT AWAY
- CALIFORNICATION
REPUBLIKA
1. BIAŁA FLAGA
2. MOJA KREW
3. MAMONA
ROLLING STONES, The
1. SYMPATHY FOR THE DEVIL
2. PAINT IT BLACK
3. GIMMIE SHELTER
ROXETTE
1. LISTEN TO YOUR HEART
2. IT MUST HAVE BEEN LOVE
3. SPENDING MY TIME
SCORPIONS
1. STILL LOVING YOU
2. ROCK YOU LIKE A HURRICANE
3. FLY TO THE RAINBOW
STING
1. FRAGILE
2. ENGLISHMAN IN NEW YORK
- FIELDS OF GOLD
SYSTEM OF A DOWN
1. SPIDERS
2. B.Y.O.B.
3. CHOP SUEY!
U2
1. ONE
2. I STILL HAVEN'T FOUND WHAT I'M LOOKING FOR
3. WITH OR WITHOUT YOU
VAN HALEN
1. AIN'T TALKIN' 'BOUT LOVE
2. PANAMA
3. CAN'T STOP LOVING YOU
UTWORY ŚWIĄTECZNE
1. BAND AID DO THEY KNOW IT’S CHRISTMAS
2. WHAM! - LAST CHRISTMAS
3. QUEEN - THANK GOD IT’S CHRISTMAS _________________
if you don't like oral sex, keep your mouth shut...
http://issuu.com/rockaxxess/docs/rock_axxess_15-16 - nowy numer ROCK AXXESS
you never had it so good, the yoghurt pushers are here |
|
Powrót do góry |
|
|
kater
Dołączył: 24 Maj 2006 Posty: 6820 Skąd: Góry Samotne
|
Wysłany: Sob Kwi 03, 2010 8:14 pm Temat postu: |
|
|
Strasznie dużo kawałków wywaliłem na samym starcie, a i tak było pieruńsko trudno. No bo kurde same gigantyczne klasyki plus dwa katerostwa. W ostatniej chwili wyrzuciłem ABBĘ. :D
1. Pink Floyd - Echoes
2. Led Zeppelin - Since I've Been Loving You
3. The Doors - The End
4. Pink Floyd - Shine On You Crazy Diamond
5. Radiohead - Paranoid Android
6. Queen - Death On Two Legs
7. System Of A Down - B.Y.O.B.
8. Led Zeppelin - Kashmir
9. Deep Purple - Child In Time
10. Rainbow - Stargazer _________________
PORTFOLIO / 1 DZIEŃ 1 PŁYTA / QW OKŁADKI / KOPS / ZUPA |
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
|
|