Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Anunaki
Dołączył: 06 Mar 2009 Posty: 1794 Skąd: Wrocław/Warszawa
|
Wysłany: Nie Sty 31, 2010 12:41 pm Temat postu: |
|
|
1.Jealous Guy
2.Working Class Hero
3.Woman
4.Give Peace A Chance
5.Imagine _________________ The World Is Full Of Kings And Queens.Who Blind Your Eyes,Then Steal Your Dreams |
|
Powrót do góry |
|
|
Kensington
Dołączył: 27 Sie 2004 Posty: 4263 Skąd: Modar
|
Wysłany: Nie Sty 31, 2010 1:12 pm Temat postu: |
|
|
1. Woman
2. Jealous Guy
3. Imagine
4. Working Class Hero
5. Happy Xmas (War Is Over)
Typujemy niemal identycznie
Numery cztery i pięć wolę w wykonaniu Rogera _________________
Z kobietami się nie dyskutuje. Kobiet się słucha.
Moje aukcje |
|
Powrót do góry |
|
|
Stone Cold
Dołączył: 24 Maj 2006 Posty: 886 Skąd: Gdańsk / Bristol
|
Wysłany: Nie Sty 31, 2010 2:21 pm Temat postu: |
|
|
Brak Instant Karma na wszych krótkich listach szokuje .. .
1. Instant Karma
2. Jealous Guy
3. Mother
4. Imagine
5. Working Class Hero
6. God
7. Nobody Loves You When You're Down And Out
8. Power To The People
9. Happy Xmas (War Is Over)
10.(Just Like) Starting Over _________________ And that's the bottom line because Stone Cold Said So!
|
|
Powrót do góry |
|
|
lemur Moderator
Dołączył: 13 Maj 2005 Posty: 5251 Skąd: z Komitetu Centralnego
|
Wysłany: Nie Sty 31, 2010 2:43 pm Temat postu: |
|
|
1. God
Piosenka, którą pokochałem zanim ją usłyszałem, albowiem poznałem tekst. A ten jest rewelacyjny - poważny, inteligentny, szczery rozrachunek Lennona z latami 60.. Pokazuje, że rock to nie tylko śpiewanie o dupie Maryny. Jeden z moich ulubionych at all. Muzycznie też jest świetnie, dramatycznie, z napięciem i świetnymi zmianami nastroju. http://www.youtube.com/watch?v=Wv3ic6OOXns
2. Jealous Guy
Yoko Ono była paskudną wiedźmą ale jako, że stała się natchnieniem dla takich piosenek jak ta, jej istnienie jest jakoś tam uzasadnione. Partia fortepianu, która chwyta za serce, świetny, osobisty, jak mniemam, tekst, aura romantycznego oddania i przywiązania. Cudo.
3. Love
Skromne, ascetyczne, tylko Lennon na gitarze i Spector na fortepianie. Tekst najprostszy z możliwych, muzyka również i co? I efekt jest niesamowity. Piosenka, która może być puentą każdego dobrego filmu z motywem miłości. Nic zbędnego.
4. Imagine
No wiadomo, kawałek o którym powiedziano wszystko. Przeanalizowano każde słowo. Utwór, który oderwał się od codzienności muzyki rockowej i stał się manifestem społecznym. Mało komu się to udało. A przy tym - przecież to jest piękna piosenka.
5. Instant Karma!
Świetna, pozytywna rzecz, skoczna, bujająca. No i ten hymnowy, stadionowy refren. Potężny zastrzyk energii w każdym calu.
6. Working Class Hero
Lennon zaangażowany. Zjadliwy, sarkastyczny, tłumiący złość, cedzący słowa, oskarżający i analizujący. Dylanowski. A jednocześnie - autoironiczny
7. Watching The Wheels
A tu z kolei znowu dużo radości i energii. W przeciwieństwie do tego, co Lennon robił w życiu - jakby hymn eskapizmu. Bardzo fajny fortepian no i po prostu świetny refren, widać kim inspirował się Billy Joel.
8. Stand By Me
Doskonale zaaranżowany cover, ot.
9. Mother
Piękna ballada, znów, o ile pamiętam - autobiograficzna. Dramatyczna, szczególnie na końcu.
10. Give Peace A Chance
Cóż, w mniejszym stopniu piosenka, w większym - happening. Ale taki, który nawet w wersji słuchanej potrafi porwać.
Nie zmieściły się:
Woman
Just Like Starting Over
Cold Turkey
Nobody Told Me
Pierwsza zwrotka Happy Xmas [bo reszta jest przesłodzona niemożliwie]
Natomiast "Mind Games" mnie strasznie irytuje tylko _________________ Pierwszy Pisarz Forum 2006, 2007, 2009; Podpis Roku 2010
Mój blogasek: http://obserwujacylemur.wordpress.com/ |
|
Powrót do góry |
|
|
mike
Dołączył: 26 Sie 2004 Posty: 4802 Skąd: Łódź
|
|
Powrót do góry |
|
|
RockFan90
Dołączył: 16 Lis 2008 Posty: 1319 Skąd: Łobez/Gdynia
|
Wysłany: Nie Sty 31, 2010 3:40 pm Temat postu: |
|
|
1.Jealous Guy
2.Imagine
3.Happy Xmas (War Is Over)
4.Woman
5.Instant Karma _________________ "Our lives dictated by tradition, superstition, false religion
Through the eons, and on and on"
|
|
Powrót do góry |
|
|
Atrus
Dołączył: 17 Gru 2008 Posty: 1752
|
Wysłany: Nie Sty 31, 2010 6:38 pm Temat postu: |
|
|
Na razie krótko, 3 kawałki, które uwielbiam. Ale mam kilka płyt Lennona, których postaram się posłuchać, i pewnie rozbuduję tę listę
1. I Found Out - no przepraszam... Nikt? Naprawdę nikt? Uwielbiam ten kawałek, ma mnóstwo energii i fantastyczną melodię.
2. Imagine
3. Working Class Hero |
|
Powrót do góry |
|
|
Dundersztyc19
Dołączył: 25 Sie 2009 Posty: 1356 Skąd: Kuala Lumpur
|
Wysłany: Nie Sty 31, 2010 7:06 pm Temat postu: |
|
|
Oczywiście cieszę się z powodu Lennona, lista będzie. Jednakże to będzie raczej takie Greatest Hits. No to lecimy:
1.Give Peace A Chance - fajnie skontruowany utwór. Powala mnie zwłaszcza refren, który w końcowej części jest powtarzany ze 20 razy!
2.Happy Xmas (War Is Over) - świetny świąteczny utwór. Ogólnie ma taki dostojny nastrój i wprowadza w zadumę za sprawą tekstu i melodii. Tekst jest świetny, zwłaszcza fragment, gdy jest mowa o tym, że są święta i kolejny rok zleciał. Poza tym w programie świątecznym na VH1 pt. "Kominek" było karaoke różnych świątecznych piosenek i naturalnie była ta. Przez to miło mi się kojarzy .
3.Woman (Double Fantasy) - piosenka wzruszająca i automatycznie kojarzy mi się ze śmiercią Lennona, bo album został wydany na krótko przed tym wydarzeniem. Po prostu utwór sam w sobie chwyta za serce, jest melodyjny i dostojny. Najbardziej podoba mi się trzeci refren z "I looove yoouuu"
4.Working Class Hero (John Lennon/Plastic Ono Band) - świetny, zaangażowany utwór. Wolę to, niż piosenki miłosne.
5.Imagine (Imagine) - no niech będzie. Utwór mi się podoba, choć słyszałem go dużo razy.
6.Instant Karma! - po prostu solidny kawałek z fajnym refrenem.
7.Power To The People - głównie za sam refren, który tak jakoś mocno przypadł mi do gustu.
8.#9 Dream (Walls And Bridges) - tu jest jakoś transowo. I znowu ukłony w strony refrenu. Naprawdę jest wręcz magiczny. Lubię go sobie nucić, te śmieszne słowa. Czy one coś znaczą?
9.Jealous Guy (Imagine) - na dziewiątym dlatego, że mi się dość przejadł. Ale i tak jest w sumie świetny, ma w sobie jakiś urok.
10.Real Love (Imagine: John Lennon) - no miało być "Nobody Told Me" ale wybrałem utwór solowy Lennona, który później został zaaranżowany na utwór Beatlesów. Utwór mnie chwyta i jest ładny.
I to tyle, jeśli chodzi o moją listę, ale miałbym jeszcze z czego wybierać. _________________ - Odnoszę wrażenie, że niektórzy powinni dostać dożywotni zakaz słuchania Kazika Staszewskiego. |
|
Powrót do góry |
|
|
Majkel
Dołączył: 27 Cze 2008 Posty: 390 Skąd: Oświęcim
|
Wysłany: Pon Lut 01, 2010 6:37 pm Temat postu: |
|
|
Na początek piosenki rozpatrywane (czyli tak naprawdę całość jak dotąd mi znanych, acz jak najbardziej zachęcających do holistycznego poznania dyskografii Lennona utworów ):
give peace a chance
god
mother
instant karma
imagine
jelaous guy
cold turkey
happy xmas (war is over)
power to the people
luck of the irish
mind games
working class hero
stand by me
woman
just like starting over
walking on thin ice
how do you sleep?
love
woman is the 'n' of the world
No i teraz lista właściwa... Urodzona w bólach, bo nawet z powyższej 19-tki trudno jest mi dyszkę okroić
1.instant karma
2.god
3.love
4.imagine
5.woman is the 'n' of the world
6.mother
7.cold turkey
8.working class hero
9.stand by me
10.give peace a chance
jak widać - wolę Lennona bardziej ascetycznego (to jeden z niewielu artystów, u których ekspresja i teksty mogą jak dla mnie górować nieco np. nad ciekawą linią melodyczną czy nowatorskimi rozwiązaniami dźwiękowymi ). Poza dziesiątką, acz najbardziej warci wymienienia:
11.woman
12.just like starting over
13.walking on thin ice - bardzo erotyczny to kawałek, choć niektórych odgłosy imitowanego orgazmu (przez Yoko Ono, rzecz jasna ) mogą nieco bulwersować ( ) tudzież irytować ( )
14.power to the people
15. |
|
Powrót do góry |
|
|
BeBe
Dołączył: 27 Gru 2006 Posty: 4252 Skąd: FAC 51
|
Wysłany: Wto Lut 02, 2010 8:25 pm Temat postu: |
|
|
Wolę bardziej od twórczości Beatlesów. Czemu, nie wiem. Może za większą zadziorność i zdecydowanie większą charyzmę od pozostałych panów. Nie chce mi się robić listy wstępnej, więc już po odsianiu ziarna od plewu:
1. Oh Yoko!
2. Imagine
3. Mother
4. Stand By Me
5. God
6. Working Class Hero
7. Women
8. Nobody Loves You (When You're Down and Out)
9. Going down on Love
10. Jealous Guy _________________ Sometimes the only sane answer to an insane world is insanity.
|
|
Powrót do góry |
|
|
daga Site Admin
Dołączył: 29 Paź 2003 Posty: 11065 Skąd: Warszawa - Ursynów
|
|
Powrót do góry |
|
|
Fenderek
Dołączył: 14 Lis 2003 Posty: 13423
|
Wysłany: Czw Lut 04, 2010 5:47 pm Temat postu: |
|
|
Z Beatlesów- mój lulubiony. To i też jego twórczość solowa najbardziej mi się podoba. Ale czy lepszy od Beatlesów? Chyba więcej zadziorności jednak słyszałem w zespole, mimo iż często hamowanej przez chyba głównie McCarteya...
Z tych 10 kawałków przynajmniej 8 to naprawdę wielkie hity, których niesposób nie znać. Ale w odróznieniu od wielu innych artystów- wielkie hity to także naprawdę dobre kompozycje, kapitalnie napisane, fajnie zaaranżowane i- co najważniejsze- genialnie zaśpiewane. A podobno Lennon swojego głosu nie lubił, stąd te wszystkie efekty na jego głosie. Nieprawdopodobne wręcz...
1. God
Ważna rzecz, pięknie napisana i nagrana a co najważniejsze- niesamowicie żarliwie zaśpiewana. Kapitalny występ Johna przed mikrofonem...
I don't believe in Beatles...
2. Working Class Hero
Genialny tekst, praktycznie poziom Dylana; zresztą, muzycznie także na Bobie utwór wzorowany. Wersja Taylora- choć dobra- jednak nijak się ma do ascetycznego, wspaniałego oryginału...
3. Woman
Najmniej ograne z tych wszystkich wielkich ballad. Fantastyczna IMO melodia, pełna klasycznego piękna, nie siląca się na oryginalność... a równocześnie tą oryginalność zachowująca.
4. Jealous Guy
Ten kawałek byłby bardzo wysoko w zestawieniu najczęściej coverowanych piosenek wszech czasów... Piękna rzecz, cudowna melodia...
5. Instant Karma
Bardzo Beatlesujące... pewnie gdyby nagrali to Beatlesi, byłby to jeden z lepszych ich utworów. To chyba mówi wszystko.
6. Imagine
No jednak się strasznie osłuchało, gdziekolwiek się gra coś Lennona- to zawsze prawie jest Imagine. Wielki klasyk, wspaniały utwór- tylko szósty bo o te kilka tysięcy razy słyszany za dużo i mi się najnormalniej trochę znudził.
7. Mind Games
Ktoś chce sprawdzić, co ludzie mają na myśli mówiąc o utworze, że "kołysze"- niech posłuchają tego. Wielki hit.
8. (Just Like) Starting Over
Echa wczesnego rock'n'rolla i E.L.O. Kapitalnie wystylizowany przebój, rewelacyjnie mlodyjne. Aż szkoda, ze Brian nie zabrał sie za ten kawałek, kiedy nagrywał swoje covery pod koniec lat 90-tych... a przecież fanem lennona jest ogromnym.
9. Love
I kolejna piękna balladka Johna. Słuchając solowych albumów Taylora łatwo można odnaleźć największe jego muzyczne fascynacje- Lennon miał na niego jako muzyka nieprawdopodobny wpływ...
10. Mother
Żarliwe, szczere, piękne... w sam raz na zamknięcie listy na której naprawdę sporo pięknych utworów. _________________
Be who you are and say what you feel, because those who mind don't matter and those who matter- don't mind.
A teraz, drogie dzieci ... pocałujcie misia w dupę
http://fenderek.blogspot.co.uk/ |
|
Powrót do góry |
|
|
mumin_king
Dołączył: 14 Cze 2006 Posty: 6343 Skąd: Rzekuń
|
Wysłany: Czw Lut 04, 2010 8:38 pm Temat postu: |
|
|
W końcu nadrabiam zaległości. Co prawda z tym Slayerem to jednak słabo ale Lennon to jednak John.
SLAYER - tego typu muzyki prócz Metsy, Acidów i śladowych ilości Megadeth i właśnie Slayera, nie słucham w ogóle, ale typowi fani Slayera zawsze rozwalają.
1. Angel Of Death
2. Reign In Blood
3. Show No Mercy
4. Criminally Insane
5. Postmortem
JOHN LENNON - świetne kompozycje, ale czy lepsze od Beatlesów? Pewnie nie, ale miał swoje wielkie chwili za równo w zespole jak i samemu. Jednak trzy pierwsze płyty jakei nagrał solo to przesada wielka.
1. Working Class Hero
2. Stand By Me
3. God
4. Mind Games
5. Instant Karma
6. Jealous Guy
7. Imagine
8. Mother
9. Women
10. Give Peace a Chance
No i styknie. _________________
GGP - na spotkanie ze świeżoscią
Bój się bloga NOWOŚĆ BLOG MUMINA
wg Matteya - bardzo sprytne ALTER EGO.
Zwycięzca Queenwizji - grudzień 2012 |
|
Powrót do góry |
|
|
Ziutek98
Dołączył: 15 Wrz 2007 Posty: 3947 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Czw Lut 04, 2010 8:38 pm Temat postu: |
|
|
Będzie po hitach:
1. Imagine
2. Woman
3. Jealous Guy
4. God
5. Happy Xmas (War Is Over)
6. Working Class Hero
7. Instant Karma
Wszystkie te kawałki łączy jedno - świetna melodia, poza trzema ostatnimi będzie to też to specyficzne brzmienie, które w jakiś sposób mnie urzeka, kojarzące mi się z włoskim popem z lat '70
Popatrzę jeszcze linki, możliwe, że poszerzę. _________________ PRÖWLER - kapela rockowa, ja na basie. Info o koncertach na kanale pod linkiem |
|
Powrót do góry |
|
|
Vimes
Dołączył: 13 Lip 2009 Posty: 136 Skąd: królewskie krakowy
|
Wysłany: Pią Lut 05, 2010 11:24 pm Temat postu: |
|
|
1. Gimme Some Truth - cholera dziwię się, że nikt tego nie podał, a przecież to utwór IMO wybitny.
2. Imagine
3. God
4. Jealous Guy
5. Woman
6. Working Class Hero
7. Instant Karma
8. Oh Yoko!
9. Crippled Inside
10. Mother
Jako czlonka i kompozytora Beatlesow wolę McCartneya, ale solową tworczością Lennon wygrywa nad Paulem 100 do jednego. _________________ "Cokolwiek, kiedykolwiek, gdziekolwiek, bez żadnego uzasadnienia" - Zappa
Ostatnio zmieniony przez Vimes dnia Sob Lut 06, 2010 3:37 pm, w całości zmieniany 1 raz |
|
Powrót do góry |
|
|
Bizon
Dołączył: 24 Sty 2004 Posty: 13394 Skąd: Radomsko/Łódź
|
Wysłany: Sob Lut 06, 2010 12:48 am Temat postu: |
|
|
Lennona solo znam w sumie slabo. No najwieksze hity tak, ale reszta to raczej slabiutko. Kiedys probowalem sluchac tych bardziej experymentalnych kawalkow i jakos nie ogarnialem wiec polece hitami
1. God
2. Working class hero
3. Instant karma!
4. Imagine
5. Woman
6. Gimme some truth
7. Mind games
8. Power to the people
9. Jealous guy
10. #9 Dream _________________
if you don't like oral sex, keep your mouth shut...
http://issuu.com/rockaxxess/docs/rock_axxess_15-16 - nowy numer ROCK AXXESS
you never had it so good, the yoghurt pushers are here |
|
Powrót do góry |
|
|
Kuba
Dołączył: 03 Gru 2004 Posty: 2024 Skąd: Dąbrowa Górnicza
|
Wysłany: Sob Lut 06, 2010 10:23 am Temat postu: |
|
|
Jakoś nie mam klimatu do słuchania Johna, zdecydowanie bardziej wole Beatlesów - A wśród solo największy sentyment mam do Harrisona...
1.Imagine
2.God
3.Working Class Hero
4.(Just Like) Starting Over
5.Give me Some Truth
6.Love
7.I Don't Want To Be A Soldier Mama
8.Happy Xmas (War Is Over)
9.Oh Yoko!
10.Woman _________________ Well, it's all right then, and it's all right now
|
|
Powrót do góry |
|
|
jagaciarz
Dołączył: 16 Cze 2005 Posty: 670 Skąd: Zgierz
|
Wysłany: Sob Lut 06, 2010 12:38 pm Temat postu: |
|
|
Średnio lubię
1.Jealous guy- choc lepszy w wykonaniu Roxy Music
2.Woman
3.Just like starting over
4.Imagine
5.Nobody told me _________________ That time will come,one day you'll see when we can all be friends |
|
Powrót do góry |
|
|
wasdfg7
Dołączył: 16 Paź 2005 Posty: 4279 Skąd: Dębica/Wrocław
|
Wysłany: Nie Lut 07, 2010 12:05 am Temat postu: |
|
|
Nie jestem w stanie stworzyć jakiejś listy w moim obecnym stanie. Ale i tak wspomnę bo niezwykle ważny jest to utwór.
1. Imagine
Reszty na ten moment nie pamiętam i już nie będę miał niestety szansy wymyślić ( o ile w ogóle coś więcej bym znał), bo Lennona to nie znam w ogóle. Ale Imagine jest nieziemskie jednym słowem _________________
MARILLION - BRAVE
The true soul of Queen band is lost...
______________________________
I've Been Blessed By God
Yet I Feel Forsaken
All To Me Was Given
Now It's Finally Taken |
|
Powrót do góry |
|
|
Fenderek
Dołączył: 14 Lis 2003 Posty: 13423
|
Wysłany: Nie Lut 07, 2010 2:58 am Temat postu: |
|
|
Wyniki (courtesy of Bizon )
1. Imagine - 116
2. God - 91
3. Working Class Hero - 86
4. Jealous Guy - 84
5. Woman - 73
6. Instant Karma - 67
7. (Just Like) Starting Over - 32
-. Happy X-Mas (War Is Over) - 32
9. Stand By Me - 30
10. Mother - 28
11. Give Peace A Chance - 24
12. Love - 23
13. Gimme Some Truth - 21
14. Mind Games - 15
--. Oh Yoko! - 15
16. Power To The People - 10
17. Woman Is The Nigger Of The World - 8
18. Nobody Loves You When You're Down And Out - 7
19. Watching The Wheels - 6
20. Cold Turkey - 5
21. #9 Dream - 4
--. I Don't Want To Be a Soldier Mama - 4
23. I Found Out - 3
24. Crippled Inside - 2
--. Going Down On Love - 2
26. Love Is Real - 1
--. Nobody Told Me - 1
--. Real Love - 1 _________________
Be who you are and say what you feel, because those who mind don't matter and those who matter- don't mind.
A teraz, drogie dzieci ... pocałujcie misia w dupę
http://fenderek.blogspot.co.uk/
Ostatnio zmieniony przez Fenderek dnia Pon Lut 21, 2011 1:40 pm, w całości zmieniany 1 raz |
|
Powrót do góry |
|
|
Fenderek
Dołączył: 14 Lis 2003 Posty: 13423
|
Wysłany: Nie Lut 07, 2010 3:00 am Temat postu: |
|
|
TOP10 - IRA
Dawno niczego polskiego nie było
No właśnie- tylko w oryginalnym składzie, czy może jednak na ostatnich płytach też się coś da znaleźć...? _________________
Be who you are and say what you feel, because those who mind don't matter and those who matter- don't mind.
A teraz, drogie dzieci ... pocałujcie misia w dupę
http://fenderek.blogspot.co.uk/
Ostatnio zmieniony przez Fenderek dnia Nie Lut 07, 2010 2:57 pm, w całości zmieniany 2 razy |
|
Powrót do góry |
|
|
jagaciarz
Dołączył: 16 Cze 2005 Posty: 670 Skąd: Zgierz
|
Wysłany: Nie Lut 07, 2010 12:47 pm Temat postu: |
|
|
Szkoda że zespół w pewnym momencie zszedł ze ścieżki obranej na pierwszych płytach i na świetnej płycie Znamię i zaczął tworzyć "przystępną" popową papkę.
Zresztą Gadowski w którymś wywiadzie w TerazRocku stwierdził że nie lubi płyty Znamię, bo była próbą zrealizowania ambicji instrumentalistów czy coś w podobie...ech...
1.Znamię-polskie Faith No More?
2.Mój dom
3.Zmienić siebie
4.Twój cały świat
5.Come together
6.Jestem obcy
7.Wyznanie
8.Nie zatrzymam się
9.Zakrapiane spotkanie
10.Bierz mnie
_________________ That time will come,one day you'll see when we can all be friends
Ostatnio zmieniony przez jagaciarz dnia Pon Lut 08, 2010 5:27 pm, w całości zmieniany 2 razy |
|
Powrót do góry |
|
|
spider89
Dołączył: 02 Lis 2008 Posty: 58 Skąd: Bytom
|
Wysłany: Nie Lut 07, 2010 2:23 pm Temat postu: |
|
|
Top 10 Ira:
1. Zostań tu
2. Mocny
3. Mój Bóg
4. Gdyby tak
5. Deszcz
6. Mój kraj
7. Parę chwil
8. Nie ma niepotrzebnych
9. Zakrapiane spotkanie
10. Ikar |
|
Powrót do góry |
|
|
nevada
Dołączył: 22 Sty 2007 Posty: 753 Skąd: Radom
|
Wysłany: Nie Lut 07, 2010 3:31 pm Temat postu: |
|
|
1. Mój dom
2. Wiara
3. Ikar
4. Twój cały świat
5. Walcz
6. Mój Bóg
7. Parę Chwil
8. Bierz mnie
9. California
10. Jestem obcy
A oto co jeszcze brałem pod uwagę...
Nadzieja
Nie zatrzymam się
Z dnia na dzień
Zakrapiane spotkanie
Venus
Nie daj mi odejść
Mocny
Spróbuj
Ogień
Apetyt
To co na zawsze
Mój kraj
Czy nie ma już nic
Znamię
Labirynt
Bezsenni
Woodstock
Zostań tu
Światło we mgle
Ostatnio zmieniony przez nevada dnia Pon Lut 08, 2010 11:12 am, w całości zmieniany 1 raz |
|
Powrót do góry |
|
|
Stone Cold
Dołączył: 24 Maj 2006 Posty: 886 Skąd: Gdańsk / Bristol
|
Wysłany: Pon Lut 08, 2010 9:53 am Temat postu: |
|
|
1. Nadzieja
2. Wiara
3. Nie zatrzymam Cię
4. Twój cały świat
5. Mój dom
6. Jestem obcy
7. To co na zawsze
8. Ogród
9. Znamię
10. Mój Bóg _________________ And that's the bottom line because Stone Cold Said So!
|
|
Powrót do góry |
|
|
TheHero89
Dołączył: 23 Wrz 2008 Posty: 346 Skąd: Lublin
|
Wysłany: Pon Lut 08, 2010 2:35 pm Temat postu: |
|
|
brane pod uwagę:
adres w sercu
mów do mnie
zostań tu
mój dom
nie zatrzymam się
nadzieja
twój cały świat
sex
szatan
wiara
ona
deszcz
wyznanie
znamię
zmienić siebie
nie wierzę (11 miejsce)
Na zawsze
wojna
zakrapiane spotkanie
światło we mgle
mam przyjaciół
którędy do raju
telewidz - riff!!!
jestem obcy
ogród
mój kraj
mocny
reality
bez ciebie znikam
ogień
kontrakt
ikar
parę chwil
walcz
gdyby tak
głaz
nie pytaj
z dnia na dzień
spróbuj
mój bóg
Lista właściwa:
1. Światło we Mgle Otwierające płytę Ogrody Gitara w tym kawałku, tak melodyjna Zawsze miałem słabość do tekstu. Bardzo niedoceniany utwór z bardzo niedocenianej płyty.
2. Wiara pierwszy kawałek IRY jaki poznałem. Fajny motyw na fortepianie, świetny tekst, ogólnie podoba mi się konstrukcja tego utworu: zwrotki na początku, solo na gitarze i te trzy refreny na końcu, które absolutnie uwielbiam. I chóralny śpiew na koncertach. W linku wersja z Cześkiem Niemenem, Marylą Rodowicz i innymi polskimi artystami. "Nie wiem czym jest miłość, lecz wiem czym jest lęk, ktoś obiecał równość, pytam gdzie on jest" taaa...
3. Zmienić Siebie Płyta Znamię - najlepsza w ich karierze, ktoś kto słucha polskiego rocka i nie zna tej płyty traci sporo. Kuźwa, na upartego to mógłbym do tej listy wrzucić praktycznie wszystkie kawałki z tej płyty Chyba każdy marzy o tym żeby nagrali jeszcze raz coś na tym poziomie.
4. Deszcz 1993 rok "wtedy burza nadchodzi, wtedy pada deszcz, nagle świat się rozpada, płynie moja krew" Jaka szkoda że nie grają już tego na koncertach... Klasyczna IRA z dawnych lat.
5. Jestem Obcy Najlepszy utwór z Ogrodów i chyba najbardziej znany z tamtego okresu. Tekst jeden z lepszych w historii IRY. Klasyka. Aaaa i fajny teledysk
6. Zostań TuNajstarszy utwór IRY. Pierwsza płyta, końcówka lat 80' wielka rzecz jak dla mnie, ten klimat. Wykonanie z linku kopie tyłek. Jak tak teraz tego słucham hmm cholera może powinienem dać wyżej xD zastrzegam sobie możliwość edycji!
7. Nadzieja Znają wszyscy trochę mi się osłuchało co prawda, ale dalej ma swoją moc
8. Reality Najostrzejszy utwór na Tu i Teraz Gadowski śpiewa tu z taką złością... Jednak na tych nowszych płytach też mieli perełki
9. Kontrakt Najnowsza rzecz na mojej liście, znowu trochę ciężej. Płyta Ogień będąca powrotem do korzeni. A to chyba mój faworyt. Takie fajne kawałki musiały odpaść z tego okresu :/ Ogień, Ikar, Walcz, Nie ma niepotrzebnych...
10. Wyznanie Zamykające płytę 1993 rok. W linku wykonanie z 15lecia. Kawał dobrego rocka. Na ostatnim miejscu miałem wstawić: nie wierzę, którędy do raju albo właśnie wyznanie... Teraz rozumiem jaką męką jest robienie top10 jednego z ulubionych zespołów. Dobrze że nie robiłem top10 Queen, Dream Theater, Dżemu czy Deep Purple ^^ _________________ Wiesz, że 99% ludzi nienormalnych i zboczonych czyta mój podpis z ręką na myszce? - Nie zdejmuj ręki, już jest za późno...
-----------------------------
|
|
Powrót do góry |
|
|
RockFan90
Dołączył: 16 Lis 2008 Posty: 1319 Skąd: Łobez/Gdynia
|
Wysłany: Pon Lut 08, 2010 9:31 pm Temat postu: |
|
|
1.Jestem Obcy
2.Zostań Tu
3.Nadzieja
4.Wiara
5.Parę Chwil
6.Labirynt
7.Mocny
8.Mój Bóg
9.Ona
10.Znamię _________________ "Our lives dictated by tradition, superstition, false religion
Through the eons, and on and on"
|
|
Powrót do góry |
|
|
Anuszek
Dołączył: 09 Lut 2010 Posty: 4
|
Wysłany: Wto Lut 09, 2010 9:55 pm Temat postu: |
|
|
1. Znamię - To musiał być szok, kiedy Ira zaprezentowała swój nowy materiał z płyty o tym samym tytule. Szkoda, że Gadziu na koncertach jest ślepy i nie widzi reakcji publiczności na ten kawałek. Można powiedzieć, że to prawie thrash metal, ale u radomiaków zajebiście to brzmi.
2. Wyznanie - KOCHAM! Ta piosenka ma w sobie coś takiego, że łapie i nie puszcza. Cudo!
3. Mój dom - Klasyk! Nie ma sensu, żeby coś o nim pisać.
4. Bierz mnie - Chłopaki pokazali, że potrafią napisać tekst z przymrużeniem oka, a do tego świetna muzyka.
5. Wiara - Ten zespół na każdej płycie sprzed rozpadu ma mnóstwo klasyków... Jak oni to robili?
6. Wojna - Powrót do mojej ulubionej płyty "Znamię". Spokojnie-łomot-spokojnie-łomot... Szkoda, że dopiero po latach doceniono tę płytę...
7. Zmienić siebie - "Znamię" po raz kolejny i...
8. Zakrapiane spotkanie - ... tym razem ostatni...
9. California - Świetny rocker z luźnym tekstem.
10. Trochę wolniej - Mogłabym tutaj wstawić każdy kawałek z płyt od "Mój dom" do "Ogrody", ale... w tej piosence spodobał mi się tekst, który pasuje do mojej obecnej sytuacji i światopoglądu... |
|
Powrót do góry |
|
|
mumin_king
Dołączył: 14 Cze 2006 Posty: 6343 Skąd: Rzekuń
|
Wysłany: Pią Lut 12, 2010 6:59 pm Temat postu: |
|
|
Nie wiem co jest IRA co solowy Gadowski, a czasu przy necie mam mało więc sobie tam Fenderek powybiera najwyżej.
1. Mocny
2. Wiara
3. Ona jest ze snu
4. Szczęśliwego Nowego Jorku
5. Trochę wolniej
całuski, niedługo wrócę na stałe. _________________
GGP - na spotkanie ze świeżoscią
Bój się bloga NOWOŚĆ BLOG MUMINA
wg Matteya - bardzo sprytne ALTER EGO.
Zwycięzca Queenwizji - grudzień 2012 |
|
Powrót do góry |
|
|
wasdfg7
Dołączył: 16 Paź 2005 Posty: 4279 Skąd: Dębica/Wrocław
|
Wysłany: Sob Lut 13, 2010 12:13 pm Temat postu: |
|
|
Kiedyś dość długo słuchałem pojedynczych piosenek i nie powiem, bardzo lubiłem je. Od kilka lat jednak nie miałem żadnego kontaktu z muzyką Iry. A moja lista też pewnie się składać z tych hitów i może byćobrazoburcza dla trufanów. Mniejsza o to. Pamiętam tylko, że muzyka Iry towarzyszyła mi przy ... chciałem znaleźć tytuł tej gry ale zupełnie wypadła mi z pamięci. Był doktorek, była koleś z głową jak piłka bejsbolowa tylko dłuższą i był... pies bodajże. Głupio brzmi ale gra była pierwsza klasa Lecimy.
1. Mój Dom - klasyka
2. Bierz Mnie
3. Ikar
4. Mocny
5. Nadzieja
6. Wiara
7. Ona jest ze snu
8. Bez Ciebie Znikam - chyba tylko przez sentyment, bo teraz to już średnio się podoba.
Więcej nawet chyba nie znam a w ciągu jednego dnia nic nowego nie poznam. Także tego. Dziękuję za uwagę i elo. _________________
MARILLION - BRAVE
The true soul of Queen band is lost...
______________________________
I've Been Blessed By God
Yet I Feel Forsaken
All To Me Was Given
Now It's Finally Taken |
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
|
|