Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Fenderek
Dołączył: 14 Lis 2003 Posty: 13423
|
Wysłany: Sro Paź 08, 2008 7:54 pm Temat postu: Top 10 - Pierwszy temat, od Led Zeppelin do The Beach Boys |
|
|
REGULAMIN
1. W tytule tematu podany zostanie wykonawca. Każdy z Was podaje swoje TOP10 utworów tego (TYLKO TEGO!!!) wykonawcy, mogą być najlepsze, mogą być Wasze ulubione... Pod koniec głosy zostaną podliczone i w ten sposób wyłoni się FORUMOWE TOP 10.
2. Głosujemy na utwory w kolejności- od 1-szego do ostatniego. Pierwszy otrzymuje 10 punktów, ostatni dostanie punkt jeden. MOŻNA zagłosować na mniejszą liczbę utworów ALE- numer 1-szy otrzyma wówczas mniej punktów. Ostatni utwór zawsze otrzymuje 1 punkt, następny 2, kolejny 3 i tak do końca listy. Czyli na przykład głosując na tylko trzy utwory, Twój numer 1 otrzyma tylko 3 punkty. Spowodowane jest to próbą zachęcenia jak największej liczby Forumowiczów do zabawy (nie trzeba znać całej dyskografii danego wykonawcy), przy równoczesnym dbaniu o to by takie głosy nie spaczyły zupełnie wyglądu końcowego TOP10. NIE MOŻNA podawać więcej niż 10 utworów- a jeśli ktoś poda jako ciekawostkę, nie otrzymają one żadnych punktów. Komentarze do listy mile widziane.
3. Dozwolone są wszystkie kompozycje danego wykonawcy, czy to covery czy to B-side'y... warunkiem jest to, że są to nagrania STUDYJNE. Covery zagrane kiedyś tam na żywo się nie liczą.
4. Nie spamować w tym temacie! Wszelkie offtopy zostaną wycięte
Wszelkie dyskusje, problemy, uwagi- TUTAJ.
5. Notowania odbywać się będą dwa razy w tygodniu- nowe TOP10 pojawiać się więc będzie w środę i w sobotę.
ZMIANA- notowania odbywać się będą raz w tygodniu, w sobotę wieczorem zawsze następuje wybór nowego artysty.
DO TEJ PORY MIELIŚMY
* ABBA
* AC/DC
* Bryan ADAMS
* AEROSMITH
* A-HA
* BAD COMPANY
* The BEACH BOYS
* The BEATLES
* BLACK SABBATH
* BON JOVI
* David BOWIE
* BUDKA SUFLERA
* CAMEL
* Nick CAVE
* Eric CLAPTON
* The CLASH
* Phil COLLINS
* Alice COOPER
* The CURE
* CZERWONE GITARY
* DEAD CAN DANCE
* DEEP PURPLE
* DEF LEPPARD
* DEPECHE MODE
* DIRE STRAITS / Mark KNOPFLER
* The DOORS
* DREAM THEATER
* Bob DYLAN
* DŻEM
* ELEKTRYCZNE GITARY
* FAITH NO MORE
* FREE
* Peter GABRIEL
* GENESIS
* Marek GRECHUTA
* GUNS N'ROSES
* Jimi HENDRIX
* HEY
* IRA
* IRON MAIDEN
* Michael JACKSON
* Jean-Michel JARRE
* JETHRO TULL
* Elton JOHN
* JOY DIVISION/NEW ORDER
* JUDAS PRIEST
* KING CRIMSON
* KULT
* LADY PANK
* LED ZEPPELIN
* John LENNON
* MAANAM
* MADONNA
* MARILLION
* Bob MARLEY
* Brian MAY
* Freddie MERCURY
* METALLICA
* George MICHAEL
* Czesław NIEMEN
* NIRVANA
* ODDZIAŁ ZAMKNIĘTY
* The OFFSPRING
* OPETH
* Ozzy OSBOURNE
* PEARL JAM
* PERFECT
* PET SHOP BOYS
* PIERSI
* PINK FLOYD
* The POLICE
* PORCUPINE TREE
* Elvis PRESLEY
* QUEEN
* RADIOHEAD
* RAINBOW
* RED HOT CHILI PEPPERS
* R.E.M.
* REPUBLIKA
* RIVERSIDE
* The ROLLING STONES
* ROXETTE
* SANTANA
* SCORPIONS
* SIMON & GARFUNKEL
* SLAYER
* SMOKIE
* Bruce SPRINGSTEEN
* Rod STEWART / FACES
* STING
* SYSTEM OF A DOWN
* Roger TAYLOR
* THIN LIZZY
* T.S.A.
* U2
* URIAH HEEP
* VANGELIS
* VAN HALEN
* WHITESNAKE
* The WHO
* YES
TEMATYCZNE:
* PIOSENKI ŚWIĄTECZNE
* MUZYKA FILMOWA
* MUZYKA KLASYCZNA
* OPERA _________________
Be who you are and say what you feel, because those who mind don't matter and those who matter- don't mind.
A teraz, drogie dzieci ... pocałujcie misia w dupę
http://fenderek.blogspot.co.uk/
Ostatnio zmieniony przez Fenderek dnia Pon Gru 13, 2010 10:24 pm, w całości zmieniany 175 razy |
|
Powrót do góry |
|
|
Fenderek
Dołączył: 14 Lis 2003 Posty: 13423
|
Wysłany: Sro Paź 08, 2008 7:55 pm Temat postu: |
|
|
TYCH UTWORÓW WSTYD NIE ZNAĆ
ABBA
1. GIMME! GIMME! GIMME!
2. MAMMA MIA
3. THE WINNER TAKES IT ALL
4. LAY ALL YOUR LOVE ON ME
5. DANCING QUEEN
6. WATERLOO
7. VOULEZ VOUS
- KNOWING ME, KNOWING YOU
9. SUPER TROUPER
10. MONEY, MONEY, MONEY
- TAKE A CHANCE ON ME
AC/DC
1. HIGHWAY TO HELL
2. THUNDERSTRUCK
3. HELL'S BELLS
4. BACK IN BLACK
5. FOR THOSE ABOUT TO ROCK (WE SALUTE YOU)
- YOU SHOOK ME ALL NIGHT LONG
7. WHOLE LOTTA ROSIE
8. T.N.T.
9. SHOOT TO THRILL
10. LET THERE BE ROCK
ADAMS, Bryan
1. HEAVEN
2. SUMMER OF'69
3. RUN TO YOU
- (EVERYTHING I DO) I DO IT FOR YOU
5. PLEASE FORGIVE ME
6. ALL FOR LOVE
7. HAVE YOU EVER REALLY LOVED A WOMAN?
8. CAN'T STOP THIS THING WE STARTED
9. WHEN YOU'RE GONE
10. HEAT OF THE NIGHT
AEROSMITH
1. DREAM ON
2. LIVIN' ON THE EDGE
3. CRYIN'
4. CRAZY
5. DUDE (LOOKS LIKE A LADY)
6. EAT THE RICH
- JANIE'S GOT A GUN
8. SWEET EMOTION
9. BACK IN THE SADDLE
- I DON'T WANNA MISS A THING
A-HA
1. TAKE ON ME
2. CRYING IN THE RAIN
3. HUNTING HIGH AND LOW
4. STAY ON THESE ROADS
5. MANHATTAN SKYLINE
6. LIFELINES
- FOREVER NOT YOURS
8. THE SUN ALWAYS SHINES ON TV
- DAYS ON END
10. THE LIVING DAYLIGHTS
BAD COMPANY
1. BAD COMPANY
2. SEAGULL
3. SHOOTING STAR
4. FEEL LIKE MAKIN' LOVE
5. CAN'T GET ENOUGH
6. READY FOR LOVE
7. SILVER, BLUE AND GOLD
8. ROCK N'ROLL FANTASY
9. DON'T LET ME DOWN
10. MOVIN' ON
- RUN WITH THE PACK
- ANNA
BEACH BOYS, The
1. CALIFORNIA DREAMING
2. GOD ONLY KNOWS
3. GOOD VIBRATIONS
4. I CAN HEAR MUSIC
5. KOKOMO
6. SURFIN' USA
-. WOULDN'T IT BE NICE
-. CALIFORNIA GIRLS
9. SLOOP JOHN B
10. YOU STILL BELIEVE IN ME
BEATLES, The
1. COME TOGETHER
2. YESTERDAY
3. LUCY IN THE SKY WITH DIAMONDS
4. LET IT BE
5. SOMETHING
- HEY JUDE
7. HELP!
8. HERE COMES THE SUN
9. ALL YOU NEED IS LOVE
10. STRAWBERRY FIELDS FOREVER
- WHILE MY GUITAR GENTLY WEEPS
BLACK SABBATH
1. SABBATH BLOODY SABBATH
2. BLACK SABBATH
3. HEAVEN AND HELL
4. IRON MAN
5. PARANOID
6. CHILDREN OF THE GRAVE
7. WAR PIGS
8. N.I.B.
9. SABBRA CADABRA
10. LONELY IS THE WORD
BON JOVI
1. LIVIN' ON A PRAYER
2. YOU GIVE LOVE A BAD NAME
3. WANTED DEAD OR ALIVE
4. DRY COUNTY
5. BED OF ROSES
- ALWAYS
7. RUNAWAY
8. BAD MEDICINE
9. BLAZE OF GLORY
10. KEEP THE FAITH
- IT'S MY LIFE
BOWIE, David
1. "HEROES"
2. LET'S DANCE
3. LIFE ON MARS?
4. SPACE ODDITY
5. CHINA GIRL
6. ZIGGY STARDUST
7. THE MAN WHO SOLD THE WORLD
8. ABSOLUTE BEGINNERS
9. HELLO SPACEBOY
10. ROCK'N'ROLL SUICIDE
- MODERN LOVE
BUDKA SUFLERA
1. JEST TAKI SAMOTNY DOM
2. JOLKA, JOLKA
3. CIEŃ WIELKIEJ GÓRY
4. SEN O DOLINIE
5. SZALONY KOŃ
6. ZA OSTATNI GROSZ
7. NIE WIERZ NIGDY KOBIECIE
8. CZAS OŁOWIU
9. NOC KOMETY
10. PIEŚŃ NIEPOKORNA
CAMEL
1. LADY FANTASY
2. THE SNOW GOOSE
3. MYSTIC QUEEN
- NEVER LET GO
5. RHAYADER
6. NIMRODEL / THE PROCESSION / THE WHITE RIDER
7. STATIONARY TRAVELLER
8. RHAYADER GOES TO TOWN
9. LA PRINCESSE PERDUE
10. EARTHRISE
- SUPERTWISTER
CAVE, Nick
1. HENRY LEE
2. WHERE THE WILD ROSES GROW
3. INTO MY ARMS
4. MERCY SEAT
5. PAPA WON'T LEAVE YOU HENRY
- PEOPLE AIN'T NO GOOD
- DO YOU LOVE ME?
8. RED RIGHT HAND
9. DEATH IS NOT THE END
- DIG LAZARUS DIG!!!
- 15 FEET OF PURE WHITE SNOW
CLAPTON, Eric
1. LAYLA
2. TEARS IN HEAVEN
3. COCAINE
4. WONDERFUL TONIGHT
5. LAYLA (unplugged)
6. BELL BOTTOM BLUES
7. I SHOT THE SHERIFF
8. LITTLE WING
9. LET IT GROW
10. MY FATHER'S EYES
CLASH, The
1. LONDON CALLING
2. SHOULD I STAY OR SHOULD I GO
3. THE GUNS OF BRIXTON
4. ROCK THE CASBAH
5. SPANISH BOMBS
6. TRAIN IN VAIN
7. I FOUGHT THE LAW
8. BRAND NEW CADILLAC
9. THE CARD CHEAT
- JANIE JONES
COLLINS, Phil
1. IN THE AIR TONIGHT
2. AGAINST ALL ODDS
3. WISH IT WOULD RAIN DOWN
4. ANOTHER DAY IN PARADISE
5. A GROOVY KIND OF LOVE
6. EASY LOVER
7. YOU CAN'T HURRY LOVE
8. BOTH SIDES OF THE STORY
9. DO YOU REMEMBER
10. TRUE COLOURS
COOPER, Alice
1. STEVEN
2. POISON
3. NO MORE MR. NICE GUY
4. MIGHT AS WELL BE ON MARS
5. ONLY WOMEN BLEED
6. HEY STOOPID!
7. HALO OF FLIES
- LOVE'S A LOADED GUN
9. I LOVE THE DEAD
- SCHOOL'S OUT
CURE, The
1. LOVESONG
2. FRIDAY I'M IN LOVE
3. A FOREST
4. BOYS DON'T CRY
5. PICTURES OF YOU
6. LULLABY
7. PLAINSONG
8. JUST LIKE HEAVEN
9. BURN
10. CLOSE TO ME
CZERWONE GITARY
1. BIAŁY KRZYŻ
2. KWIATY WE WŁOSACH
3. 10 W SKALI BEAUFORTA
4. DOZWOLONE OD LAT 18-TU
5. UCIEKAJ MOJE SERCE
- ANNA MARIA
7. NIEBO Z MOICH STRON
8. WRÓĆMY NAD JEZIORA
9. CIĄGLE PADA
10. PŁONĄ GÓRY, PŁONĄ LASY
DEAD CAN DANCE
1. THE HOST OF SERAPHIM
2. SUMMONING OF THE MUSE
3. PERSEPHONE (THE GATHERING OF FLOWERS)
4. XAVIER
5. CANTARA
6. ANYWHERE IN THE WORLD
- ENIGMA OF THE ABSOLUTE
8. DE PROFUNDIS (OUT OF THE DEPTHS OF SORROW)
9. YOULUNGA (SPIRIT DANCE)
10. FORTUNE PRESENTS GIFTS NOT ACCORDING TO THE BOOK
- THE UBIQUITOUS MR. LOVEGROVE
DEEP PURPLE
1. CHILD IN TIME
2. HIGHWAY STAR
3. SOLDIER OF FORTUNE
4. PERFECT STRANGERS
5. SMOKE ON THE WATER
6. PICTURES OF HOME
7. HUSH
8. BURN
9. WHEN A BLIND MAN CRIES
- SPEED KING
DEF LEPPARD
1. BRINGIN'ON THE HEARTBREAK / SWITCH 625
2. LOVE
3. WHITE LIGHTNING
- LET'S GET ROCKED
5. LOVE BITES
- POUR SOME SUGAR ON ME
7. WOMEN
8. GO
9. ANIMAL
- PHOTOGRAPH
DEPECHE MODE
1. ENJOY THE SILENCE
2. PERSONAL JESUS
3. NEVER LET ME DOWN AGAIN
4. WALKING IN MY SHOES
5. I FEEL YOU
6. JUST CAN'T GET ENOUGH
7. IT'S NO GOOD
8. IN YOUR ROOM
9. HOME
10. FREELOVE
DIRE STRAITS / KNOPFLER
1. BROTHERS IN ARMS
2. SULTANS OF SWING
3. MONEY FOR NOTHING
4. TELEGRAPH ROAD
5. PRIVATE INVESTIGATIONS
6. TUNNEL OF LOVE
7. YOUR LATEST TRICK
8. ROMEO AND JULIET
9. WALK OF LIFE
10. ON EVERY STREET
- GOING HOME a/k/a theme from LOCAL HERO a/k/a WILD THEME
DOORS, The
1. THE END
2. BREAK ON THROUGH
3. RIDERS ON THE STORM
4. L.A. WOMAN
5. LIGHT MY FIRE
6. PEOPLE ARE STRANGE
7. THE CRYSTAL SHIP
8. ALABAMA SONG (WHISKY BAR)
9. ROADHOUSE BLUES
10. WHEN THE MUSIC'S OVER
DREAM THEATER
1. FINALLY FREE
2. OCTAVARIUM
3. SPACE DYE-VEST
4. LEARNING TO LIVE
5. HOME
6. A CHANGE OF SEASONS
7. THE SPIRIT CARRIES ON
8. ANOTHER DAY
9. SIX DEGREES OF INNER TURBULENCE
- IN THE NAME OF GOD
- THROUGH HER EYES
DYLAN, Bob
1. LIKE A ROLLING STONE
2. MR. TAMBOURINE MAN
3. ALL ALONG THE WATCHTOWER
4. MASTERS OF WAR
5. KNOCKING ON HEAVEN'S DOOR
6. HURRICANE
7. BLOWIN' IN THE WIND
8. JOKERMAN
9. I WANT YOU
- SUBTERRANEAN HOMESICK BLUES
DŻEM
1. LIST DO M
2. JAK MALOWANY PTAK
3. MODLITWA III
4. SEN O VICTORII
5. DO KOŁYSKI
6. NIEWINNI I JA
7. JESIONY
8. WEHIKUŁ CZASU
9. OSTATNIE WIDZENIE
10. DETOX
ELEKTRYCZNE GITARY
1. CZŁOWIEK Z LIŚCIEM
2. WSZYSTKO CH.
3. DZIECI WYBIEGŁY
4. KONIEC
5. ONA JEST PEDAŁEM
6. WŁOSY
7. CO TY TUTAJ ROBISZ
8. GŁOWY LENINA (DO OBRAZU SALVADORA DALI)
9. KILER
10. JESTEM Z MIASTA
FAITH NO MORE
1. EPIC
2. ASHES TO ASHES
3. STRIPSEARCH
4. EASY
5. EVIDENCE
6. MIDLIFE CRISIS
7. LAND OF CONFUSION
8. DIGGING THE GRAVE
- JIZZLOBER
10. STAR AD
- MALPRACTICE
FREE
1. WISHING WELL
2. ALL RIGHT NOW
3. BE MY FRIEND
- FIRE AND WATER
5. MR. BIG
6. COME TOGETHER IN THE MORNING
7. HEAVY LOAD
8. OH I WEPT
- MOONSHINE
10. MUDDY WATER
GABRIEL, Peter
1. DON'T GIVE UP
2. HERE COMES THE FLOOD
3. SLEDGEHAMMER
4. RED RAIN
5. BIKO
- SOLSBURY HILL
7. IN YOUR EYES
8. STEAM
9. FATHER, SON
10. BOOK OF LOVE
GENESIS
1. MAMA
2. LAND OF CONFUSION
3. JESUS HE KNOWS ME
4. FIRTH OF FIFTH
5. I CAN'T DANCE
6. DANCING WITH THE MOONLIT KNIGHT
7. HOME BY THE SEA
8. NO SON OF MINE
9. SUPPER'S READY
- THE KNIFE
GRECHUTA, Marek
1. KOROWÓD
2. DNI KTÓRYCH NIE ZNAMY
3. NIEPEWNOŚĆ
4. NIE DOKAZUJ
5. HOP SZKLANKĘ PIWA
- KANTATA
7. BĘDZIESZ MOJĄ PANIĄ
8. OCALIĆ OD ZAPOMNIENIA
- GAJ
10. W DZIKIE WINO ZAPLĄTANI
- ŚWIECIE NASZ
GUNS N'ROSES
1. NOVEMBER RAIN
2. ESTRANGED
- DON'T CRY
4. SWEET CHILD O'MINE
5. PARADISE CITY
6. WELCOME TO THE JUNGLE
7. CIVIL WAR
8. YOU COULD BE MINE
- KNOCKIN' ON HEAVENS DOOR
10. THIS I LOVE
HENDRIX, Jimi
1. LITTLE WING
2. VOODOO CHILD (SLIGHT RETURN)
3. PURPLE HAZE
4. ALL ALONG THE WATCHTOWER
5. HEJ JOE
6. FIRE
7. FOXY LADY
8. CROSSTOWN TRAFFIC
9. THE WIND CRIES MARY
10. ANGEL
HEY
1. MOJA I TWOJA NADZIEJA
2. DREAMS
3. MISIE
4. LIST
5. ZAZDROŚĆ
6. HELEDORE BABE
7. HO!
- TEKSAŃSKI
9. CUDOWNIE
10. BETWEEN
IRA
1. MÓJ DOM
2. WIARA
3. NADZIEJA
4. BIERZ MNIE
5. ZNAMIĘ
6. NIE ZATRZYMAM SIĘ
-. WYZNANIE
8. JESTEM OBCY
-. ZOSTAŃ TU
10. TWÓJ CAŁY ŚWIAT
IRON MAIDEN
1. PHANTOM OF THE OPERA
2. HALLOWED BE THY NAME
3. THE TROOPER
4. WASTED YEARS
5. FEAR OF THE DARK
6. KILLERS
7. AFRAID TO SHOOT STRANGERS
- THE NUMBER OF THE BEAST
9. RUN TO THE HILLS
10. THE EVIL THAT MAN DO
JACKSON, Michael
1. BEAT IT
2. SMOOTH CRIMINAL
3. BILLIE JEAN
4. THRILLER
5. THEY DON'T CARE ABOUT US
6. GIVE IN TO ME
7. BAD
8. DIRTY DIANA
9. BLACK OR WHITE
10. LIBERIAN GIRL
JARRE, Jean-Michel
1. OXYGENE part 4
2. OXYGENE part 2
3. EQUINOXE part 5
4. SOUVENIR OF CHINA
5. OXYGENE part 1
6. EQUINOXE part 4
- OXYGENE part 3
- ORIENT EXPRESS
9. SECOND RANDEZ VOUS
- ACROPOLIS
JETHRO TULL
1. AQUALUNG
2. LOCOMOTIVE BREATH
3. THICK AS A BRICK
4. HEAVY HORSES
5. MY GOD
- CROSS-EYED MARY
7. WIND UP
8. BAKER STREET MUSE
9. THE WHISTLER
10. BLACK SATIN DANCER
JOHN, Elton
1. FUNERAL FOR A FRIEND/LOVE LIES BLEEDING
2. I'M STILL STANDING
3. SACRIFICE
4. GOODBYE YELLOW BRICK ROAD
5. TINY DANCER
6. CANDLE IN THE WIND 1997
7. ROCKET MAN
- DON'T LET THE SUN GO DOWN ON ME
9. SATURDAY NIGHT'S ALRIGHT FOR FIGHTING
10. NIKITA
- I GUESS THAT'S WHY THEY CALL IT THE BLUES
- SOMEONE SAVED MY LIFE TONIGHT
JOY DIVISION/NEW ORDER
1. ATMOSPHERE
2. BLUE MONDAY
3. THE ETERNAL
4. TWENTY FOUR HOURS
5. LOVE WILL TEAR US APART
6. DECADES
7. NEW DAWN FADES
8. SHADOWPLAY
9. DISORDER
- TEMPTATION
- TRUE FAITH
JUDAS PRIEST
1. BREAKING THE LAW
2. PAINKILLER
3. METAL GODS
4. LIVING AFTER MIDNIGHT
5. DIAMONDS AND RUST
6. THE RAGE
7. YOU'VE GOT ANOTHER THING COMIN'
- ELECTRIC EYE
9. THE SENTINEL
10. VICTIM OF CHANGES
KING CRIMSON
1. STARLESS
2. EPITAPH
3. 21ST CENTURY SCHIZOID MAN
4. THE COURT OF THE CRIMSON KING
5. ISLANDS
6. RED
7. ONE MORE RED NIGHTMARE
8. I TALK TO THE WIND
9. FALLEN ANGEL
10. WALKING ON AIR
- LIZARD
KULT
1. DO ANI
2. ARAHJA
3. BARANEK
4. POLSKA
5. KOMU BIJE DZWON
6. KURWY WĘDROWNICZKI
7. CZARNE SŁOŃCA
8. KREW BOGA
9. TAN
10. GDY NIE MA DZIECI
LADY PANK
1. ZAWSZE TAM GDZIE TY
2. WCIĄŻ BARDZIEJ OBCY
3. MAŁA WOJNA
4. ZOSTAWCIE TITANICA
5. KRYZYSOWA NARZECZONA
6. ZAMKI NA PIASKU
7. MNIEJ NIŻ ZERo
- MARCHEWKOWE POLE
- SZTUKA LATANIA
10. NA CO KOMU DZIŚ
LED ZEPPELIN
1. SINCE I'VE BEEN LOVING YOU
2. KASHMIR
3. STAIRWAY TO HEAVEN
4. NO QUARTER
5. WHOLE LOTTA LOVE
6. DAZED & CONFUSED
7. BLACK DOG
8. IMMIGRANT SONG
9. THANK YOU
10. ROCK'N'ROLL
LENNON, John
1. IMAGINE
2. GOD
3. WORKING CLASS HERO
4. JEALOUS GUY
5. WOMAN
6. INSTANT KARMA
7. (JUST LIKE) STARTING OVER
-. HAPPY X-MAS (WAR IS OVER)
9. STAND BY ME
10. MOTHER
MAANAM
1. KRAKOWSKI SPLEEN
2. LUCCIOLA
3. LIPSTICK ON THE GLASS
4. RAZ DWA, RAZ DWA
- TO TYLKO TANGO
6. NOCNY PATROL
7. CYKADY NA CYKLADACH
- EKSPLOZJA
9. KOCHAM CIĘ KOCHANIE MOJE
- WYJĄTKOWO ZIMNY MAJ
MADONNA
1. LIKE A PRAYER
2. FROZEN
3. DEAR JESSIE
4. THE POWER OF GOODBYE
- LA ISLA BONITA
6. LIKE A VIRGIN
7. HANG UP!
8. RAY OF LIGHT
- DON'T CRY FOR ME, ARGENTINA
10. MATERIAL GIRL
MARILLION
1. CHELSEA MONDAY
2. NEVERLAND
3. CHILDHOOD'S END?
4. KEYLEIGH
5. LAVENDER
6. JIGSAW
7. SCRIPT FOR A JESTER'S TEAR
- BITTER SUITE
9. EASTER
- BLIND CURVE- 28
MARLEY, Bob
1. NO, WOMAN, NO CRY
2. REDEMPTION SONG
3. BUFFALO SOLDIER
4. IRON, LION, ZION
5. THREE LITTLE BIRDS
6. EXODUS
7. COULD YOU BE LOVED
8. GET UP, STAND UP
9. I SHOT THE SHERIFF
- ONE LOVE
MAY, Brian
1. RESURRECTION
2. DRIVEN BY YOU
3. LAST HORIZON
4. TOO MUCH LOVE WILL KILL YOU
5. ANOTHER WORLD
6. BACK THE LIGHT
7. BUSINESS
8. NOTHIN' BUT BLUE
9. DREAM OF THEE
10. WILDERNESS
- LOVE TOKEN
MERCURY, Freddie
1. IN MY DEFENCE
2. HOW CAN I GO ON
3. BARCELONA
4. THE GREAT PRETENDER
5. LOVE ME LIKE THERE'S NO TOMORROW
6. THE GOLDEN BOY
7. LOVE KILLS
8. THERE MUST BE MORE TO LIFE THAN THIS
9. GOIN' BACK
10. TIME
- I WAS BORN TO LOVE YOU
METALLICA
1. MASTER OF PUPPETS
2. ONE
3. FADE TO BLACK
4. WELCOME HOME (SANITARIUM)
5. ENTER SANDMAN
6. THE CALL OF KTULU
7. THE UNFORGIVEN
- NOTHING ELSE MATTERS
- SAD BUT TRUE
10. CREEPING DEATH
MICHAEL, George
1. FREEDOM 90
2. CARELESS WHISPER
3. FAITH
4. KILLER / PAPA WAS A ROLLIN' STONE
5. FATHER FIGURE
6. AMAZING
7. JESUS TO A CHILD
- ONE MORE TRY
- WAKE ME UP BEFORE YOU GO-GO
10. YOU HAVE BEEN LOVED
- LAST CHRISTMAS
NIEMEN, Czesław
1. BEMA PAMIĘCI ŻAŁOBNY RAPSOD
2. DZIWNY JEST TEN ŚWIAT
3. JEDNEGO SERCA
4. SEN O WARSZAWIE
5. PŁONĄCA STODOŁA
6. POD PAPUGAMI
7. WSPOMNIENIE
8. KWIATY OJCZYSTE
9. COM UCZYNIŁ
10. CZTERY ŚCIANY ŚWIATA
NIRVANA
1. LITHIUM
2. COME AS YOU ARE
3. SMELLS LIKE TEEN SPIRIT
4. IN BLOOM
5. THE MAN WHO SOLD THE WORLD
- HEART-SHAPED BOX
7. ALL APOLOGIES
8. RAPE ME
9. SOMETHING IN THE WAY
10. ABOUT A GIRL
ODDZIAŁ ZAMKNIĘTY
1. OBUDŹ SIĘ
2. GDYBY NIE TY
3. WIERZĘ, ŻE MOJA BEZSENNOŚĆ BĘDZIE TWOJA
4. PARTY
5. ODDZIAŁ
- TEN WASZ ŚWIAT
7. RZEKA
- ANDZIA I JA
9. JESIEŃ
10. DO...
OFFSPRING, The
1. THE KIDS AREN'T ALRIGHT
2. ALL I WANT
3. FEELINGS
4. WHY DON'T YOU GET A JOB?
5. SELF ESTEEM
6. COME OUT AND PLAY
7. GONE AWAY
8. PRETTY FLY (FOR A WHITE GUY)
9. PAY THE MAN
10. STARING AT THE SUN
OPETH
1. POCELAIN HEART
2. BURDEN
3. HEX OMEGA
4. DEATH WHISPERED A LULLABY
5. ISOLATION YEARS
6. HARVEST
7. HOPE LEAVES
8. IN MY TIME OF NEED
9. WINDOWPANE
10. APRIL ETHEREAL
OSBORNE, Ozzy
1. MR. CROWLEY
2. CRAZY TRAIN
3. MAMA I'M COMING HOME
- NO MORE TEARS
5. DIARY OF A MADMAN
6. DREAMER
7. AIMEE
8. BARK AT THE MOON
- SUICIDE SOLUTION
10. SHOT IN THE DARK
PEARL JAM
1. BLACK
2. ALIVE
3. CRAZY MARY
4. JEREMY
5. REARVIEWMIRROR
6. PORCH
7. EVEN FLOW
8. INDIFFERENCE
- GIVEN TO FLY
10. NOTHING AS IT SEEMS
PERFECT
1. AUTOBIOGRAFIA
- OBJAZDOWE NIEME KINO
3. ALE WKOŁO JEST WESOŁO
4. NIEPOKONANI
5. KOŁYSANKA DLA NIEZNAJOMEJ
6. WYSPA, DRZEWO, ZAMEK
7. NIE PŁACZ EWKA
8. IDŹ PRECZ
9. CHCEMY BYĆ SOBĄ
10. NIEWIELE CI MOGĘ DAĆ
PET SHOP BOYS
1. JEALOUSY
2. IT'S A SIN
3. ALWAYS ON MY MIND
4. SUBBURBIA
5. BEING BORING
6. KING'S CROSS
- RENT
8. YOU ONLY TELL ME YOU LOVE ME WHEN YOU'RE DRUNK
9. GO WEST
10. HEART
PIERSI
1. NIE GNIEWAJ SIĘ, JANEK
2. MARYNA
- PARANOID (ROZJEBAŁEM SIĘ NA DRZEWIE)
4. LEŻĘ
5. ON NIE JEST CHAM
- BAROCK
7. ZOŚKA
8. ZChN ZBLIŻA SIĘ
9. NIE SAMYM CHLEBEM CZŁOWIEK ŻYJE
10. RZADKO WIDUJĘ CIĘ Z DZIEWCZĘTAMI
- BĘDZIEMY PIWO PIĆ
- PIEŚŃ O MAŁYSZU
- CAŁUJ MNIE
PINK FLOYD
1. SHINE ON YOU CRAZY DIAMOND
2. ECHOES
3. COMFORTABLY NUMB
4. WISH YOU WERE HERE
5. TIME / BREATHE (reprise)
6. THE GREAT GIG IN THE SKY
7. HIGH HOPES
8. WELCOME TO THE MACHINE
- MONEY
10. ANOTHER BRICK IN THE WALL PART 2
POLICE, The
1. MESSAGE IN THE BOTTLE
2. ROXANNE
3. EVERY BREATH YOU TAKE
4. WALKING ON THE MOON
5. CAN'T STAND LOSING YOU
6. DON'T STAND SO CLOSE TO ME
7. SO LONELY
8. SYNCHRONICITY II
9. WRAPPED AROUND YOUR FINGER
10. EVERY LITTLE THING SHE DOES IS MAGIC
PORCUPINE TREE
1. ARRIVING SOMEWHERE BUT NOT HERE
2. THE SKY MOVES SIDEWAYS
3. ANESTHETIZE
4. HEARTATTACK IN A LAYBY
5. RADIOACTIVE TOY
6. OPEN CAR
7. RUSSIA ON ICE
8. TRAINS
- LAZARUS
10. NAVIGATOR
PRESLEY, Elvis
1. JAILHOUSE ROCK
2. ALWAYS ON MY MIND
3. SUSPICIOUS MINDS
4. IN THE GHETTO
5. A LITTLE LESS CONVERSATION
6. BLUE SUEDE SHOES
7. CAN'T HELP FALLING IN LOVE
8. LOVE ME TENDER
9. TUTTI FRUTTI
10. HEARTBREAK HOTEL
QUEEN
1. INNUENDO
2. THE MARCH OF THE BLACK QUEEN
3. DEATH ON TWO LEGS
4. BOHEMIAN RHAPSODY
5. MOTHER LOVE
- THE PROPHET'S SONG
7. THESE ARE THE DAYS OF OUR LIVES
8. THE SHOW MUST GO ON
9. WHITE QUEEN
10. WHO WANTS TO LIVE FOREVER
RADIOHEAD
1. CREEP
2. KARMA POLICE
3. PARANOID ANDROID
4. EXIT MUSIC (FOR A FILM)
5. HOW TO DISAPPEAR COMPLETELY
- LET DOWN
7. THE NATIONAL ANTHEM
8. JUST
- ALL I NEED
10. HIGH AND DRY
RAINBOW
1. STARGAZER
2. LIGHT IN THE BLACK
3. CATCH THE RAINBOW
4. MAN ON THE SILVER MOUNTAIN
5. GATES OF BABYLON
6. RAINBOW EYES
- HALL OF THE MOUNTAIN KING
8. ALL NIGHT LONG
9. STARSTRUCK
10. KILL THE KING
RED HOT CHILI PEPPERS
1. UNDER THE BRIDGE
2. OTHERSIDE
3. GIVE IT AWAY
- CALIFORNICATION
5. ROAD TRIPPIN'
6. BY THE WAY
7. I COULD HAVE LIED
8. SCAR TISSUE
9. MY FRIENDS
10. DANI CALIFORNIA
R.E.M.
1. DRIVE
2. LOSING MY RELIGION
3. MAN ON THE MOON
4. NIGHTSWIMMING
5. IMMITATION OF LIFE
6. IT'S THE END OF THE WORLD AS WE KNOW IT (AND I FEEL FINE)
7. EVERYBODY HURTS
8. THE ONE I LOVE
9. BAD DAY
10. THE SIDEWINDER SLEEPS TONITE
REPUBLIKA
1. BIAŁA FLAGA
2. MOJA KREW
3. MAMONA
4. TELEFONY
5. NIEUSTANNE TANGO
6. KOMBINAT
7. OBCY ASTRONOM
8. ŚMIERĆ NA PIĘĆ
9. ODCHODZĄC
10. KLATKA (ZAWSZE TY)
RIVERSIDE
1. THE SAME RIVER
2. SECOND LIFE SYNDROME
3. IN TWO MINDS
4. EGOIST HEDONIST
5. LEFT OUT
6. LOOSE HEART
7. DANCE WITH THE SHADOW
8. REALITY DREAM III
9. SCHIZOPHRENIC PRAYER
10. HYBRID TIMES
ROLLING STONES, The
1. SYMPATHY FOR THE DEVIL
2. PAINT IT BLACK
3. GIMMIE SHELTER
4. ANGIE
5. WILD HORSES
6. (I CAN'T GET NO) SATISFACTION
7. BROWN SUGAR
8. ANYBODY SEEN MY BABY?
9. LOVE IS STRONG
10. YOU CAN'T ALWAYS GET WHAT YOU WANT
ROXETTE
1. LISTEN TO YOUR HEART
2. IT MUST HAVE BEEN LOVE
3. SPENDING MY TIME
4. THE LOOK
5. JOYRIDE
6. FADING LIKE A FLOWER
- VULNERABLE
8. ALMOST UNREAL
9. SLEEPING IN MY CAR
- DANGEROUS
SANTANA
1. SAMBA PA TI
2. EUROPA
3. BLACK MAGIC WOMAN
4. SMOOTH
5. PUT YOUR LIGHTS ON
- JUST FEEL BETTER
7. OYE COMO VA
8. LOVE OF MY LIFE
9. CORAZON ESPINADO
10. FLOR D'LUNA (MOONFLOWER)
SCORPIONS
1. STILL LOVING YOU
2. ROCK YOU LIKE A HURRICANE
3. FLY TO THE RAINBOW
4. ALWAYS SOMEWHERE
5. WIND OF CHANGE
6. WE'LL BURN THE SKY
7. IN TRANCE
8. WHEN THE SMOKE IS GOING DOWN
9. COAST TO COAST
10. THE ZOO
SIMON & GARFUNKEL
1. THE SOUND OF SILENCE
2. BRIDGE OVER TROUBLED WATER
3. MRS. ROBINSON
4. THE BOXER
5. SCARBOROUGH FAIR/CANTICLE
6. CECILLIA
7. I AM A ROCK
8. EL CONDOR PASA
9. A HAZY SHADE OF WINTER
10. AMERICA
SLAYER
1. ANGEL OF DEATH
2. RAINING BLOOD
3. SOUTH OF HEAVEN
4. SEASONS IN THE ABYSS
5. SHOW NO MERCY
6. THE ANTICHRIST
7. HELL AWAITS
8. DISCIPLE
-. JESUS SAVES
10. GHOSTS OF WAR
SMOKIE
1. NEEDLES AND PINS
2. LIVING NEXT DOOR TO ALICE
3. I'LL MEET YOU AT MIDNIGHT
4. HAVE YOU EVER SEEN THE RAIN
5. DON'T PLAY YOUR ROCK'N'ROLL TO ME
- LAY BACK IN THE ARMS OF SOMEONE
7. MEXICAN GIRL
8. IF YOU THINK YOU KNOW HOW TO LOVE ME
- WILD WILD ANGELS
10. TAKE GOOD CARE OF MY BABY
SPRINGSTEEN, Bruce
1. STREETS OF PHILADELPHIA
2. BORN IN THE U.S.A.
3. BORN TO RUN
4. DANCING IN THE DARK
5. HUMAN TOUCH
6. I'M ON FIRE
7. CANDY'S ROOM
8. MY HOMETOWN
- THE RIVER
10. HUNGRY HEART
STEWART, Rod / FACES
1. SAILING
2. DO YA THINK I'M SEXY?
- MAGGIE MAY
4. PEOPLE GET READY
5. (I KNOW) I'M LOSING YOU
- YOUNG TURKS
7. BABY JANE
- EVERY BEAT OF MY HEART
9. RUBY TUESDAY
10. FLYING
STING
1. FRAGILE
2. ENGLISHMAN IN NEW YORK
- FIELDS OF GOLD
4. SHAPE OF MY HEART
- MOON OVER BURBOUN STREET
6. IT'S PROBABLY ME
- RUSSIANS
8. DESERT ROSE
9. ALL FOR LOVE
10. MAD ABOUT YOU
SYSTEM OF A DOWN
1. SPIDERS
2. B.Y.O.B.
3. CHOP SUEY!
4. TOXICITY
- QUESTION!
6. SOLDIER SIDE
7. SUGAR
8. AERIALS
9. LONELY DAY
10. A.T.W.A.
TAYLOR, Roger
1. FOREIGN SAND
2. NAZIS 1994
3. HAPPINESS
4. LONDON TOWN, C'MON DOWN
5. A NATION OF HAIRCUTS
6. DEAR MR MURDOCH
7. NO MORE FUN
8. YOU HAD TO BE THERE
9. THE WHISPERERS
- STRANGE FRONTIER
THIN LIZZY
1. THE BOYS ARE BACK IN TOWN
2. DANCING IN THE MOONLIGHT
3. WHISKEY IN THE JAR
4. JAILBREAK
5. SARAH
6. EMERALD
7. BLACK ROSE
8. STILL IN LOVE WITH YOU
9. COWBOY SONG
10. DON'T BELIEVE A WORD
TSA
1. 51
2. TRZY ZAPAŁKI
3. ALIEN
4. KOCICA
5. CHODZĄ LUDZIE
6. WYCIĄGAM SWOJĄ DŁOŃ
7. HEAVY METAL ŚWIAT
8. LIST XX
9. MARSZ WILKÓW
- PROCEDER
U2
1. ONE
2. I STILL HAVEN'T FOUND WHAT I'M LOOKING FOR
3. WITH OR WITHOUT YOU
4. PRIDE (IN THE NAME OF LOVE)
5. HOLD ME, THRILL ME, KISS ME, KILL ME
6. WHERE THE STREETS HAVE NO NEME
7. NEW YEARS DAY
- SUNDAY BLOODY SUNDAY
9. BULLET THE BLUE SKY
10. LOVE IS BLINDNESS
- STARING AT THE SUN
URIAH HEEP
1. JULY MORNING
2. LOOK AT YOURSELF
3. GYPSY
4. THE MAGICIAN'S BIRTHDAY
5. LADY IN BLACK
6. WISE MAN
7. TRAVELLER IN TIME
8. EASY LIVIN'
9. THE WIZARD
10. ROLLIN' ON
VANGELIS
1. CONQUEST OF PARADISE
2. HYMN
3. I'LL FIND MY WAY HOME
4. CHARIOTS OF FIRE
- PRELUDE
6. PULSTAR
7. LA PETITE FILLE DE LE MER
8. TO THE UNKNOWN MAN
9. LOVE THEME
- BEAUBOURG EXCERPT
- SPIRAL
- ALEXANDRIA/TITANS
- FRIENDS OF MR. CAIRO
VAN HALEN
1. AIN'T TALKIN' 'BOUT LOVE
2. PANAMA
3. CAN'T STOP LOVING YOU
4. JUMP
5. YOU REALLY GOT ME
6. WHY CAN'T THIS BE LOVE
7. RUNNING WITH THE DEVIL
8. ERUPTION
9. RIGHT NOW
- DREAMS
WHITESNAKE
1. STILL OF THE NIGHT
2. IS THIS LOVE?
3. JUDGEMENT DAY
4. HERE I GO AGAIN (1987)
5. LOOKING FOR LOVE
6. TIME AND AGAIN
7. SAILING SHIPS
8. AIN'T NO LOVE IN THE HEART OF THE CITY
9. HERE I GO AGAIN
10. DAY TRIPPER
- TAKE ME FOR A LITTLE WHILE
WHO, The
1. BEHIND BLUE EYES
2. BABA O'RILEY
3. WON'T GET FOOLED AGAIN
4. LOVE REIGN O'ER ME
5. WHO ARE YOU
6. PINBALL WIZARD
7. MY GENERATION
- 5:15
9. GETTING IN TUNE
10. CHRISTMAS
YES
1. CLOSE TO THE EDGE
2. THE GATES OF DELIRIUM
3. MACHINE MESSIAH
4. ROUNDABOUT
- HEART OF THE SUNRISE
6. AND YOU AND I
7. AWAKEN
8. STARSHIP TROOPER
9. OWNER OF A LONELY HEART
10. SIBERIAN KHATRU
MUZYKA KLASYCZNA
1. LUDWIG VAN BEETHOVEN- MOONLIGHT SONATA (Piano Sonata No. 14 C-moll "Quasi una fantasia", Op. 27, No. 2)
2. PIOTR CZAJKOWSKI- JEZIORO ŁABĘDZIE
3. LUDWIG VAN BEETHOVEN- DLA ELIZY
4. JOHANN SEBASTIAN BACH- BWV 565 TOCCATA & FUGUE D-moll
5. EDVARD GRIEG - PEER GYNT SUITE No. 1 Op 46
6. FRYDERYK CHOPIN- MARSZ ŻAŁOBNY Op. 35
- SAMUEL BARBER - ADAGIO FOR STRINGS
8. FRYDERYK CHOPIN - NOCTURNE IN C-sharp minor No. 20
9. ANTONIO VIVALDI- CZTERY PORY ROKU
- FRYDERYK CHOPIN - PRELUDE IN E-Minor (op.28 no. 4)
OPERA
1. Wagner - Ride of the Valkyries
2. Rossini - Barber of Seville Ouverture
- Mozart - Queen of the Night
4. Bizet - Chanson du Torreador
5. Puccini - Nessun Dorm
- Bizet - L'amour est un oiseau rebelle (Habanera)
7. Rossini - Wilhelm Tell Ouverture
8. Rossini - Largo al Factotum (Figaro)
9. Puccini - E lucevam e stelle
10. Verdi - La Donna e Mobile
- Puccini - Un bel di vedremo
SOUNDTRACKS
1. PULP FICTION
2. GLADIATOR
3. STAR WARS
4. THE CROW
- THE PASSION OF THE CHRIST
6. LORD OF THE RINGS: THE FELLOWSHIP OF THE RING
7. GODFATHER II
8. STAR WARS EPISODE VI: RETURN OF THE JEDI
- LION KING
10. TANOSHI MOOMIN IKKA _________________
Be who you are and say what you feel, because those who mind don't matter and those who matter- don't mind.
A teraz, drogie dzieci ... pocałujcie misia w dupę
http://fenderek.blogspot.co.uk/
Ostatnio zmieniony przez Fenderek dnia Pon Lut 21, 2011 1:42 pm, w całości zmieniany 93 razy |
|
Powrót do góry |
|
|
Fenderek
Dołączył: 14 Lis 2003 Posty: 13423
|
Wysłany: Sro Paź 08, 2008 7:57 pm Temat postu: |
|
|
ZACZYNAMY!
TOP 10... LED ZEPPELIN
Na dobry początek, absolutna klasyka...
Głosy (WSTĘPNIE! watch this space) zbieramy do soboty (11.10) do godziny koło 22 .
Liczą się wszystkie studyjne utwory Led Zeppelin. Żadnych solowych Planta, żadne Page/Plant- tylko LED ZEPPELIN. Lecimy! _________________
Be who you are and say what you feel, because those who mind don't matter and those who matter- don't mind.
A teraz, drogie dzieci ... pocałujcie misia w dupę
http://fenderek.blogspot.co.uk/
Ostatnio zmieniony przez Fenderek dnia Sro Paź 08, 2008 8:50 pm, w całości zmieniany 1 raz |
|
Powrót do góry |
|
|
Qnrad
Dołączył: 17 Sty 2007 Posty: 1092 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Sro Paź 08, 2008 8:07 pm Temat postu: |
|
|
1. Since I've Been Loving You
2. Custard Pie
3. Kashmir
4. Achilles Last Stand
5. Stairway to Heaven
6. Thank You
7. Dazed & Confused
8. Wholle Lotta Love
9. Ozone Baby
10. No Quarter
EDIT: Zapomniałem o genialnym Achillesie ;d _________________ bardzo mało czasu na forum, niestety...
Ostatnio zmieniony przez Qnrad dnia Pią Paź 10, 2008 2:29 pm, w całości zmieniany 1 raz |
|
Powrót do góry |
|
|
lemur Moderator
Dołączył: 13 Maj 2005 Posty: 5251 Skąd: z Komitetu Centralnego
|
Wysłany: Sro Paź 08, 2008 8:18 pm Temat postu: |
|
|
Może napisz, do której godziny w sobotę, bo "wieczorem" to tak nieco mało konkretnie
Lista:
1. Thank You
Subtelne i delikatne oraz cudownie zaśpiewane, plus cóż za klawisz. Pokazuje jak w niezwykły sposób powiedzieć "koFFam CiEm dzIooBasQ"
2. Since I've Been Loving You
Taki utwór, który właściwie słucham rzadko, ale gdy się już zdarzy to chwyta niesamowicie wykonawczą maestrią i atmosferą
3. All My Love
Intro to jeden z najsmutniejszych fragmentów muzyki ever. Całość niezwykle klimatyczna, rozpaczliwa, okraszona przepięknym tekstem
4. Trampled Under Foot
Zaraźliwy i mistrzowski motyw, aż chce się tupać laczkiem
5. The Rover
Dobra, poważna, niebalna rzecz, wymykająca się kwalifikacjom
6. Stairway To Heaven
Nie lubię stairwaya, za długo się przewija...to z epoki kaset. Ale nie, to jest wielkie osiągnięcie, bez dwóch zdań. I ten epicki moment gdy wchodzi elektryk (purpurowy) a Plant śpiewa o patrzeniu na Zachód.
7. Ozone Baby
Dynamiczne, świeże, z nerwem. Killerski refren.
8. The Rain Song
Niemalże suita. Pięknie się ciągnie i rozwija, mogłoby trwać i trwać.
9. Hot Dog
Fajnie wiedzieć, że bogowie hard rocka mieli poczucie humoru i stać ich było na tak uroczy pastisz
10. Immigrant Song
Co by nie mówić, "aaaa-a" miażdzy. A Plant dalej jak karabin maszynowy - rozszarpuje. _________________ Pierwszy Pisarz Forum 2006, 2007, 2009; Podpis Roku 2010
Mój blogasek: http://obserwujacylemur.wordpress.com/
Ostatnio zmieniony przez lemur dnia Czw Paź 09, 2008 7:42 pm, w całości zmieniany 1 raz |
|
Powrót do góry |
|
|
Leniu
Dołączył: 06 Kwi 2004 Posty: 2432 Skąd: Przemyśl / Kraków
|
Wysłany: Sro Paź 08, 2008 8:35 pm Temat postu: |
|
|
1. No Quarter
2. Kashmir
3. Immigrant Song
4. When the Levee Breaks
5. Dazed and Cofnused
6. Babe I'm Gonna Leave You
7. Black Dog
8. Since I've Been Loving You
9. Misty Mountain Hop
10. Rock and Roll
Ostatnio zmieniony przez Leniu dnia Sro Paź 08, 2008 8:42 pm, w całości zmieniany 2 razy |
|
Powrót do góry |
|
|
Kuba
Dołączył: 03 Gru 2004 Posty: 2024 Skąd: Dąbrowa Górnicza
|
Wysłany: Sro Paź 08, 2008 8:39 pm Temat postu: |
|
|
CO tu komentować, tuż to sama klasyka. Każdy fan rocka powinien znać te utwory. Zeppelini to moim zdaniem, mimo uwielbienia do wielu innych grup, chyba najlepszy zespół wszech czasów.
1.Since I've Been Loving You - Gitara wyborna, Plant śpiewa świetnie... No i ta perkusja... Ten utwór płynie, niesamowity klimat
2.Kashmir
3.Immigrant Song
4.Rock and Roll
5.Dazed & Confused
6.No Quarter
7.Thank You
8.Babe I'm Gonna Leave You
9.All My Love
10.Black Dog _________________ Well, it's all right then, and it's all right now
|
|
Powrót do góry |
|
|
mumin_king
Dołączył: 14 Cze 2006 Posty: 6343 Skąd: Rzekuń
|
Wysłany: Sro Paź 08, 2008 9:01 pm Temat postu: |
|
|
Listę okroiłem maksymalnie, uznałem, że biorę piosenki, które obecnie są u mnie na topie. Tak, więc sporo się przez to nie załapało, no ale wiadomo Zeppelini.
1. Since I've Been Loving You - kto wie czy nie jedna z ulubionych wszech czasów? Smutek wylewa się z tego utworu, a ten nostalgiczny, wciąż powtarzający się motyw jest po prostu cudowny.
2. No Quarter - ciary, ciary, ciary choć nie od razu. No, ale urok każdego zespołu jest taki, że rzeczy najbardziej genialne dostrzega człowiek z czasem.
3. When the Levee Breaks - za ten cudowny, również powtarzający się motyw. Dla mnie, najlepsza rzecz na IV.
4. Living Loving Maid (She's Just a Woman) - sympatyczny, rockandrollowy kawałek, starczy by przebić dzieło.
5. Stairway to Heaven - gadka, gadką, ale ten kawałek po prostu trzeba docenić. Owszem osłuchany, ale heloł! To nadal są Schody do Nieba! Hardrockowa część jest wprost genialna.
6. All My Love - coś na uspokojenie. Po prostu lubię takie utworki jak ten czy choćby Love Street, zespołu Drzwi (te, konkretne)
7. Fool In the Rain - sympatyczne bujanie, zaryzykowałbym stwierdzenie reggae.
8. Kashmir - kolejna klasyka. Również znałem z godzilli, ale po kawałek sięgnąłem, bo RT miał inspirację do Innuenda. Słuszne zresztą.
9. D'yer Mak'er - ot znów takie jakby reggae, jakby lista była z rok temu to nawet by piosenka się bliżej szczytu znalazła. No, ale przez tego mało rozkosznego grubasa, co to sobie refrenik zapożyczył już mi tak jak zbladła. No, ale pobujać się zawsze można.
10. Dazed and Confused - jak dla mnie najlepsza rzecz na debiucie, a o klasie niech świadczy fakt, że debiut jest naprawdę solidną płytą. _________________
GGP - na spotkanie ze świeżoscią
Bój się bloga NOWOŚĆ BLOG MUMINA
wg Matteya - bardzo sprytne ALTER EGO.
Zwycięzca Queenwizji - grudzień 2012
Ostatnio zmieniony przez mumin_king dnia Czw Paź 09, 2008 3:58 am, w całości zmieniany 1 raz |
|
Powrót do góry |
|
|
Fenderek
Dołączył: 14 Lis 2003 Posty: 13423
|
Wysłany: Sro Paź 08, 2008 9:25 pm Temat postu: |
|
|
1. NO QUARTER
Piękna rzecz, cudowna rzecz... niesamowita była tez wersja Page'a z Plantem ale ta studyjna... majstrsztyk... klimat... Cos niesamowitego...
2. SINCE I'VE BEEN LOVING YOU
Piękny blues i moment w muzyce rockowej w którym blues w całości przeszedł w rock. Posłuchajcie bębnów w tym utworze. NIGDY i NIGDZIE nie słyszałem równie pięknej perkusji. TAK- perkusji! Ona tu wręcz opowiada historię po swojemu...
3. ACHILLES LAST STAND
ACHILLES to cholernie niedoceniony utwór. Przynajmniej nigdy nie doczekał się tak wielkiego statusu na jaki zasługuje. W tym utworze, jak chyba w żadnym innym słychać ile zespołów się na nich wzorowało... w 4-tej i 5-tej minucie słychać wręcz Ironów!!! Ciężar gatunkowy tego numeru jest niesamowity... poza tym naprawdę rewelacyjna rzecz... ten bas, to tempo... i ten riff w refrenie...
4. BABY I'M GONNA LEAVE YOU
To było moje pierwsze spotkanie z "cepelinami"... I moment w którym wchodzi szybszy i mocniejszy refren... kiedy z przejmującej melodii Plant przechodzi do tego rozpaczliwego refrenu... ciarki- ZAWSZE, ile razy bym nie słuchał... jakże inaczej od Schodów.
5. BLACK DOG
Po prostu- jeden z riffów wszech czasów.
6. WHOLE LOTTA LOVE
TEN riff zresztą niewiele gorszy... I ten "szczytujący" Plant w środku i powrót ostrej gitary...
7. THANK YOU
Piękne, cudowny tekst, rewelacyjna melodia...
8. NOBODY'S FAULT BUT MINE
Jakby taka mniej ceniona rzecz a przecież absolutnie genialna...
9. GALLOWS POLE
Lubię takich folkujących Zeppelinów... Trójka to jedna z moich ich ulubionych płyt... właśnie dlatego że tak inna od dwóch poprzednich... Najlepszy chyba, oprócz SINCE na niej utwór...
Powiem coś jeszcze. Page'a nie uważam za jednego z najlepszych gitarzystów rockowych. Uważam, że powinien być bardziej doceniony jako producent i... gitarzysta akustyczny! Feeling z jakim ten facet grał na "pudle" jest NIESAMOWITY!!! Jak na elektryku często- mnie- nudził i nużył, tak na pudle... ta ekspresja, to wyczucie, te energia... DLA MNIE kwintesencja rockowego akustyka... Posłuchajcie, w tym utworze to słychać...
10. RAIN SONG
Jedna z najładniejszych piosenek jaką Zeppelini napisali. Ładne, ale bez cienia tandety czy banału... a o to niezwykle trudno...
Lista zdecydowanie subiektywna. Że nie ma na niej STAIRWAY TO HEAVEN pewnie wielu zrozumie, ale dopuściłem sie dużo większego świętokradztwa... NIE MA KASHMIR!!! No nie ma... nie wiem czemu... wiem, ze genialne, wiem że cudowne, a... jakoś nie skacze mi przy tym puls, nie zachwycam się tak samo jak kiedy usłyszałem za pierwszym razem... więc jest jak jest...
SCHODY natomiast... zdecydowanie usłyszałem w życiu o te kilkaset razy za dużo... Ale też... na pewno nie jest to najlepszy utwór w historii rocka, jak wychodzi na wszystkich podsumowaniach wszech czasów. Ba- uważam że każdy utwór z mojego TOP5 to kompozycje LEPSZE- a już na pewno pierwsze 4...
Miałem PRZEOGROMNE problemy ze skompletowaniem tego TOP10- kiedy już okroiłem utwory do TOP15, za cholerę nie mogłem ruszyć dalej... Z ciężkim sercem zrezygnowałem, z THE ROVER, TRAMPLED UNDER FOOT, ROCK'N'ROLL, THAT'S THE WAY i DAZED AND CONFUSED... Ba- ciągle się zastanawiam czy do końca dobrze wybrałem... Było trudniej niż myślałem! _________________
Be who you are and say what you feel, because those who mind don't matter and those who matter- don't mind.
A teraz, drogie dzieci ... pocałujcie misia w dupę
http://fenderek.blogspot.co.uk/
Ostatnio zmieniony przez Fenderek dnia Czw Paź 09, 2008 8:42 pm, w całości zmieniany 4 razy |
|
Powrót do góry |
|
|
szymek_dymek
Dołączył: 24 Lis 2004 Posty: 2079 Skąd: Racibórz
|
Wysłany: Sro Paź 08, 2008 9:26 pm Temat postu: |
|
|
1. Trampled Under Foot - świetny i żywiołowy kawałek. Kiedyś z kolegą w pewnym lokalu puszczaliśmy to w koło Macieju na szafie grającej. Po 3432-gim puszczeniu mało nas stamtąd na taczkach nie wywieźli
2. Gallows Pole - konstrukcja niby prosta, ale napięcie jest dawkowane w sposób wręcz wzorowy. Świetny klimat.
3. No Quarter - tutaj już w ogóle, jak u innych - pełne ciary. Pierwszy raz słuchane któregoś zimowego wieczoru i teraz już zawsze się z nim kojarzące.
4. The Rover - znowu hardrockowy wymiatacz. Wszystko świetnie (co tu jeszcze napisać? - dlatego obowiązkowe komentarze są głupim pomysłem )
5. Black Dog - miałem to przez chwilkę jako dzwonek na komórce Wybitny riff, WSPANIALE ZAŚPIEWANE!
6. Dazed And Confused - już pierwsza minuta wymiata i kreuje świetną atmosferę.
7. Whole Lotta Love - klasyk, ale jeszcze mi się nie przejadł, jak to ma miejsce z STH.
8. Thank You - rewelacyjna atmosfera, kapitalna melodia. If the sun refused to shine, I'd still be loving you. If mountains crumble to the sea, there will still be you and me... rządzi!
9. Kashmir - wielki hit, ale pomaluśku zaczyna mi się przejadać, dlatego tak nisko.
10. Since I've Been Loving You - bardzo solidna pozycja, mocno polecana. _________________
Ostatnio zmieniony przez szymek_dymek dnia Nie Paź 12, 2008 9:17 am, w całości zmieniany 1 raz |
|
Powrót do góry |
|
|
Het
Dołączył: 26 Lis 2006 Posty: 742 Skąd: Krapkowice-Otmęt
|
Wysłany: Sro Paź 08, 2008 9:59 pm Temat postu: |
|
|
top 10 zeppelinów to zadanie arcy trudne... powinno byc top 20 ;p
kolejność u mnie tez sporna ale wazne ze wybralem te top 10 ;p
1. Good Times Bad Times
2. Over Hits And The Far Away
3. D'yer mak'er
4. Nobody's Fault But Mine
5. Dazed And Confused
6. Whole Lotta Love
7. Tangerine
8. Black Dog
9. Baby I'm Gonna Leave You
10. Heartbreaker |
|
Powrót do góry |
|
|
Lukas
Dołączył: 19 Paź 2004 Posty: 1356
|
Wysłany: Sro Paź 08, 2008 10:14 pm Temat postu: |
|
|
1. Over the hills and far away
2. black dog
3. wholla lotta love
4. all my love
5. achilles last stand
6. kashmir
7. Immigrant song
8. Bring It On Home
9. houses of the Holy
10.Stairway To Heaven |
|
Powrót do góry |
|
|
Bizon
Dołączył: 24 Sty 2004 Posty: 13394 Skąd: Radomsko/Łódź
|
Wysłany: Sro Paź 08, 2008 10:32 pm Temat postu: |
|
|
na poczatek problem. jakkolwiek sa kawalki zeppelinow, ktore uwielbiam i nie ma watpliwosci, ze zespol ten to najklasyczniejsza klasyka hard rocka, to nigdy nie bylem ich fanem w sensie posiadania wszystkich plyt i znania wszystkich kawalkow. wobec czego, moje top 10 to w sumie zbior moich ulubionych z tych bardziej znanych. moze do soboty cos jeszcze zmienie, w koncu kilka plyt w domu jest, mam czas posluchac. ale na razie wyglada to tak:
1. Stairway To Heaven - polece klasyką, trudno dla mnie to jest piekno skonczone, mimo, ze to nie jest moje top 10 wszechczasow ale postapilbym przeciw sobie jesli dalbym ten numer gdziekolwiek nizej. to narastajace napiecie, udowanie atmosfery, lekkosc no i soloweczka echhh
2. Whole Lotta Love - znowu klasyka. riff powala, sama konstrukcja utworu tez. moze czasem wqrza mnie ta orgazmiczna czesc srodkowa, ale za to ta gitara, ktora wchodzi zaraz po niej i przechodzi w glowny riff jest genialna. (przy okazji, polecam swietna wersje tego kawalka na zywo w wykonaniu camp freddy ze slashem na gitarze i lindą perry na wokalu)
3. Rock n' Roll - jeden z tych kawalkow, o ktorych mozna powiedziec, ze są kwintesencja rock n' rolla swietny, energetyczny numer przy ktorym nie da sie siedziec spokojnie. a przy okazji kiedys swietnie spiewany przez rogera
4. Black Dog - jeden z riffow wszechczasow. tu gitara nie jest instrumentem, ona jest drugim wokalistą. nawet nie zauwaza sie, ze przez dlugie okresy plant nic nie spiewa wlasnie dzieki temu, ze spiewa za niego gitara.
5. Kashmir - monumentalny, powalajacy, przygniatajacy swoją mocą. pierwszy raz uslyszalem o nim (no i w jakims stopniu jego czesc tekstową) podczas FM tribute, ale wstyd przyznac, oryginal poznalem po tym, jak uslyszalem przerobke puff daddy'ego i bluzgi, ktore na nią polecialy. trzeba bylo sie w koncu zapoznac z oryginalem nie zaluje tej decyzji heh
6. Since I've Been Loving You - dramaturgia, napiecie, rozpacz, w tym kawalku są chyba wszystkie silne emocje swiata. az ciary przechodzą. z tych wszystkich wolnych, snujących sie i wijacych w glosnikach, dlugich kawalkow LZ, ten jest moim ulubionym.
7. The Battle of Evermore - znowu kawalek, ktory poznalem najpierw z covera. i szczerze mowiąc nie wiem, czy nie wole wlasnie wersji coverowej the lovemongers (czyli pań z zespolu Heart pod inną nazwą ) dostepnej na soundtracku do the singles. ale i oryginal znakomity, taki kompletnie nietypowy dla tego zespolu. niby nieskomplikowany, ale jednak jakis niepokojacy z lekka nutką obledu
8. No Quarter - to nie jest kawalek latwo wchodzacy do glowy, to nie jest potencjalny hit, ale jak juz sie czlowiek oslucha, to ciary po plecach przechodzą.
9. Thank You - wiadomo kiedy poznalem 20. kwietnia 1992. oczywiscie wtedy nie za bardzo wiedzialem co to za kawalek, zeppelinow znalem tylko ze schodow, ale niedlugo pozniej jak juz byl w domu odtwarzacz cd i jedna z pierwszych plyt byl jakis skladak LZ, to poznalem wersje pełną. niby taka hmm zwyczajna kompozycja, bez wielkiej zlozonosci ale za to wpada w ucho od pierwszego momentu no i ma cudny tekst.
10. The Rain Song - to jeden z tych kawalkow, ktore mialem w glowie, ale ni cholery nie znalem tytulu. poznalem dopiero teraz jak zapuscilem sobie pare pojawiajacych sie na wczesniejszych listach kawalkow, bo uznalem, ze skoro sie pojawiaja tak czesto, to cos w tym moze byc, no i jest bo okazalo sie, ze to kawalek, ktory mi sie od dawna podobal. takie dalekie od hard rocka, od WLL czy BD, a jednak cudownie unosi sie razem z sluchaczem.
-------------
kawalki, ktore przeszly do ostatniej tury selekcji :
Achilles Last Stand
Communication Breakdown
Living Loving Maid (She's Just a Woman)
Heartbreaker
Babe, I'm Gonna Leave You
Dazed and Confused
bylo ciezko. powaznych kandydatek bylo okolo 20. kilka bardzo dobrych kawalkow musialo odpasc. dobrze, ze nie znam wszystkich ich utworow, bo byloby jeszcze gorzej _________________
if you don't like oral sex, keep your mouth shut...
http://issuu.com/rockaxxess/docs/rock_axxess_15-16 - nowy numer ROCK AXXESS
you never had it so good, the yoghurt pushers are here |
|
Powrót do góry |
|
|
White Man
Dołączył: 18 Wrz 2008 Posty: 175 Skąd: Silesia
|
Wysłany: Sro Paź 08, 2008 11:03 pm Temat postu: |
|
|
LED ZEPPELIN - nie mam więcej pytań. Inaczej być nie mogło. Tylko jak tu wybrać te 10 utworów, co odrzucić??? Hmmm ...
1. SINCE I’VE BEEN LOVING YOU - w żadnym innym rockowym numerze nie znalazłem takiego ładunku emocji, Plant przechodzi tu samego siebie.
2. STAIRWAY TO HEAVEN – prawdopodobnie najwspanialsza solówka gitarowa w historii muzyki rockowej.
3. WHOLE LOTTA LOVE – tak narodził się hard rock.
4. YOU SHOOK ME - mnie szokuje tu dialog gitary Page’a z głosem Planta.
5. KASHMIR.
6. NO QUARTER.
7. NOBODY’S FAULT BUT MINE.
8. MISTY MOUNTAIN HOP.
9. THANK YOU.
10. HEARTBREAKER.
P.S: To jest lista na dzisiaj, być może jutro wyglądałaby ona zupełnie inaczej. |
|
Powrót do góry |
|
|
mike
Dołączył: 26 Sie 2004 Posty: 4802 Skąd: Łódź
|
Wysłany: Sro Paź 08, 2008 11:17 pm Temat postu: |
|
|
A ja mam prosty wybór, bo do Zeppelinów po dziś dzień nie mogę się przekonać, to i znam nie zbyt wiele...
1. Stairway To Heaven
2. Kashmir
3. Since I've Been Loving You
4. Whole Lotta Love
5. Thank You
6. Black Dog
7. Rock n' Roll
8. Immigrant Song
9. Hot Dog
10. Moby Dick _________________ QPoland - skoro jestem już oficjalnym współpracownikiem, to warto zachwalać
http://podniosle.blogspot.com/ - mój superowy bloga$$ek! (aktualizacje w każdy cojakiśczas)
Still Burnin' (i wiele innych: http://www.youtube.com/user/MikeBoatCityPl/videos)
C-lebrity - kontrowersyjny klip zbanowany na YT! |
|
Powrót do góry |
|
|
BeBe
Dołączył: 27 Gru 2006 Posty: 4252 Skąd: FAC 51
|
Wysłany: Czw Paź 09, 2008 7:07 am Temat postu: |
|
|
1.Kashmir
To jest coś na zasadzie, że zastanawiam się czy w stworzeniu tego kawałka pomagali im kosmici. Rozumiecie, to niemożliwe, jak w przypadku piramid, żeby tak zajebisty kawałek, tak niesamowity kawałek zrobili ludzie ;d
2.Black Dog
Kawał dobrego hard rocka i chyba najlepsza piosenka [jedyna która ratuje IV] na IV. To jest tak, że jeżeli IV miałaby Black Doga, Stairway to Heaven i ew. Rock And Roll, to byłaby to najlepsza płyta Zeppelinów
3.Heartbreaker
Ten soczysty riff. Ten wokal Planta [którego generalnie nienawidzę ;d]. Miód.
4.Dazed and Confused
Szkoda, że nie biorę kwasu. Tutaj latałbym pod sam sufit. Albo jeszcze wyżej.
5.Moby Dick
Mówią, że ta solówka Bonza na perkusji jest przesadzona w tym kawałku. Może, ale dla mnie to cudo.
6.Whole Lotta Love
Podobnie jak w Heartbreakerze. Wszystko gra jak w szwajcarskim zegarku.
7.Babe, I'm Gonna Leave You
Piosenka na dni typu "I hate myself and I want to die". Obok "Love of my Life" i "Love Will Tear Us Apart" jedna z piosenek przy których autentycznie płakałem
8.Black Mountain
Patrz Whole Lotta Love ;P
9.Stairway to Heaven
Zapychacz. Nie zrozumiem fenomenu tego utworu. Jest dobry, ale nie wiem czemu uważa się go za ta...legendarny. Sami Zeppelini mieli dużo lepsze, nie mówiąc już o innych zespołach
10.House of the Holy
j.w. _________________ Sometimes the only sane answer to an insane world is insanity.
|
|
Powrót do góry |
|
|
kater
Dołączył: 24 Maj 2006 Posty: 6820 Skąd: Góry Samotne
|
Wysłany: Czw Paź 09, 2008 11:04 am Temat postu: |
|
|
1. Since I've Been Loving You
Nie wiem czy TOP10 ever, ale pewnie tak. Utwór doskonały. Nie tylko niesamowita perkusja, ale też gitara, klawisze i wokal. Wszystko idealnie brzmi i współgra ze sobą. Plus - dzięki temu kawałkowi zrozumiałem, że blues jest fajny. Drugi plus - najlepsza piosenka do obijania się o ściany z butelką wina podczas emo nastrojów.
2. Kashmir
Jako, że jestem zboczony na punkcie jakichkolwiek orientalnych dźwięków, to tylko takie arcydzieło jak Since... mogło u mnie przeskoczyć ten kawałek. Wielkie jak Sahara.
3. No Quarter
To też arcydzieło i ostatnie na tej liście na pewnym miejscu (resztę poniżej mogę wymieszać, zwłaszcza drugą połowę). Hipnotyczne, klimatyczne i mroczne niczym Tool. Nic dziwnego, że pokusili się o cover.
4. Rain Song
Ma to w sobie coś ze Sairway To Heaven - też się tak ładnie rozkręca. Właściwie dużo ładniej. I świetny klimat. To chyba ten kawałek mnie przekonał do Led Zeppelin.
5. Babe, I'm Gonna Leave You
Tu podobne wrażenia jak przy Since... tylko nie aż tak.
6. Thank You
Chyba jedyna rzecz, dla której wracam do "dwójki". Zwyczajnie śliczne. Aż s'e włączę.
7. I Can't Quit You Baby
Bo świetny bluesior.
8. Tea For One
Niby popłuczyny po Since..., ale i tak najlepsza rzecz na Presence.
9. Immigrant Song
Plancik tu wymiata z tym swoim hipnotyzującym, jękliwym głosem. Byłoby wyżej, gdyby nie to, że zawsze mam wrażenie niewykorzystanego w pełni potencjału tego kawałka.
10. Rock 'n Roll
Żeby nie było, że "czwórkę" dyskryminuję. Opinia, że to "kwintesencja rock 'n rolla" wydaje mi się jak najbardziej zrozumiała.
edit
A jeszcze mogłyby być:
You Shook Me
Dazed And Confused
Friends
Tangerine
The Battle Of Evermore
Stairway To Heaven
Over The Hills And Far Away
Dancing Days
D'yer Mak'er
The Rover
In My Time Of Dying
In The Light
Achilles Last Stand _________________
PORTFOLIO / 1 DZIEŃ 1 PŁYTA / QW OKŁADKI / KOPS / ZUPA |
|
Powrót do góry |
|
|
McBurak
Dołączył: 30 Gru 2004 Posty: 944 Skąd: Kraków
|
Wysłany: Czw Paź 09, 2008 4:17 pm Temat postu: |
|
|
1. Stairway to Heaven
2. Black Dog
3. Immigrant Song
4. What Is and What Should Never Be
5. You Shook Me
6. Going to California
7. The Battle of Evermore
8. D'yer Mak'er
9. Rock and Roll
10. Lemon Song
Pare slow wyjasnienia. Stairway na pierwszym miejscu chyba nie wymaga wyjasnien, w przeciwienstwie do Fenderka nie uslyszalem go w zyciu kilkaset razy za duzo. Ogolnie IV w przewadze, moze malo orginalnie, ale o LZ za duzo nowego sie nie da powiedziec. Pozni Zeppelini malo do mnie przemawiaja, wiec nie znalazlo sie nawet miejsce dla Kashmiru. Generalnie cenie zespol za kompozycje zywe i wesole, stad wybor utworow moze byc nieco kontrowersyjny. _________________ i can lead the nation with a microphone |
|
Powrót do góry |
|
|
Dustin24
Dołączył: 09 Gru 2005 Posty: 136 Skąd: Prabuty
|
Wysłany: Czw Paź 09, 2008 5:24 pm Temat postu: |
|
|
1. The Lemon Song
2. Since I've Been Loving You
3. Dazed and Confused
4. How Many More Times
5. Hot Dog
6. Stairway To Heaven
7. Immigrant Song
8. D'yer Mak'er
9. Rock and Roll
10. Celebration Day _________________ |
|
Powrót do góry |
|
|
KrzysiekP
Dołączył: 26 Lut 2006 Posty: 2115 Skąd: Wielkopolska
|
Wysłany: Czw Paź 09, 2008 7:00 pm Temat postu: |
|
|
1. Dazed And Confused - jak dla mnie solo w szybkiej części jest po prostu genialne!
2. Since I've Been Loving You - Moment ostatnich 60s jest najlepszy (Plant się jednak świetnie wydzierał) ale solo także miażdży.
3. Trampled Under Foot - subiektywnie. Bardzo lubię i często słucham.
4. The Song Remains The Same - Wprowadzenie szybkie, dalej trochę ospale by skończyć z werwą.
5. Kashmir - i tu do pewnego momentu wszystko się ciągnie, dlatego wyróżniam moment od 6:00 do końca, z niesamowitymi przejściami Bonhama.
6. Heartbreaker - kocham wersję z How The West... ten riff to jest to.
7. Stairway To Heaven - na ostatnie miejsce w 10. nie zasługuje, należy się siódme chociaż za solówkę i końcówkę - znowu niesamowity tu jest Bonham!
8. Good Times, Bad Times - krótki, dobry utwór.
9. Rock and roll - zdefiniowali w jednym kawałku pojęcie rock and rolla.
10. Immigrant Song - aaaaa! Pierwszy kawałek LZ, jaki usłyszałem. |
|
Powrót do góry |
|
|
jagaciarz
Dołączył: 16 Cze 2005 Posty: 670 Skąd: Zgierz
|
Wysłany: Czw Paź 09, 2008 9:17 pm Temat postu: |
|
|
1.Kashmir- arcydzieło, jak stwierdził w recenzji Fenderek jest wspólny mianownik z Innuendo,bo i ten sam patos, choć inna część świata; nie ma jak orient+świetny wokal, patos i "orkiestracje"
2. Dazed and confused- genialna gitara i przejścia
3. All of my love- zupełnie inny klimat, syntezator, niby błaha pioseneczka, nie w stylu Zeppelinów- ale chwyta rzeczywiście
4. Over the hills and far away
5.Since I've been loving you- przedmówcy wyjaśnili czemu
6.In my time of dying- zapętlony główny temat w stylu jaki lubię
7.No quarter- za "niezemskość"
8.Nobody's fault but mine
9.Immigrant song
10. Whole lotta love- głowny temat jak dla mnie z deka denerwujący i męczący, ale za wstawki perkusji i gitary należy się choć jeden punkt
Schodów nie dałem przede wszystkim z powodu,który wymienił Fenderek,poza tym nigdy nie przenikały mnie "do trzewi jestestwa".Ale uczciwie przyznam,że zaraz za dziesiątką by się znalazły .
Gdybyśmy brali jeszcze pod uwagę także Planta solo tudzież Page/Plant bardzo wysoko byłoby Big log i Most high(pewnie podium albo bliskie okolice). _________________ That time will come,one day you'll see when we can all be friends |
|
Powrót do góry |
|
|
Ziutek98
Dołączył: 15 Wrz 2007 Posty: 3947 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Czw Paź 09, 2008 9:55 pm Temat postu: |
|
|
Jak obiecałem, tak wrzucam, lista po odświeżeniu sobie tego, co znam i pewnej selekcji, a także po dokładniejszym zastanowieniu się nad kolejnością.
1. Kashmir - geniusz, ma klimat, mimo długości nie nuży, genialne wszystko, zwłaszcza motyw przewodni
2. Stairway to Heaven - tak jak powiedziano wyżej - nie przesłuchałem tego kilkaset razy za dużo i dla mnie to jest naprawdę piękny utwór, poza tym było nie było, jest to jeden z najlepszych dla mnie kawałków wszechczasów, choćby przez wzgląd na furorę jaką zrobił
3. All My Love - a to nie wiem, czy nie piękniejsze, subtelniejsze, no ale głupio by wyglądało, jakbym dał jeszcze wyżej. Śpiew Planta miodzio, ten syntezator, coś genialnego.
4. Whole Lotta Love - riff.... I to by wystarczyło. A do tego jeszcze ten orgazmistyczny moment, przejścia, wokal i wszystko
5. Rock and Roll - to rzeczywiście kwintesencja rock and rolla... Zawsze jak tego słucham, to mnie rozpieprza (nie licząc tych paru peirwszych razy, kiedy mi po prostu nie podeszło). Ten huśtający się riff, ten wokal, to jest po prostu genialne, aż człowiek cały chodzi
6. D'yer Mak'er - a ten kawałek uwielbiam, bo jest porzyjemny, lekki, wesoły, a przy tym śmieszny... I ma fajny tekst, mimo jego płytkości
7. Over the Hills and Far Away - fajnie się zaczyna, fajnie rozkręca, fajny wokal, fajny tekst, fajna gitarka, fajna końcówka... słowem, wszystko fajnie pięknie, jakiś taki sentyment mam.
8. Achilles Last Stand - no, jak pisał bodajże Fenderek, świetny przekrój rozmaitych stylów, które miały się dopiero narodzić. I w ogóle świetny kawałek, zwłąszcza to "aaa-aaa" co się zaczyna po siedmiu i pół minutach.
9. Your Time Is Gonna Come - po prostu lubię kawałek, mimo, że nie jest jakiś wybitny
10. Black Dog - przyjemne, czkolwiek trochę wrzucone na momencie, równie dobrzo mogłoby być Immigrant Song, Communication Breakdown czy Living Loving Mad. _________________ PRÖWLER - kapela rockowa, ja na basie. Info o koncertach na kanale pod linkiem |
|
Powrót do góry |
|
|
Stone Cold
Dołączył: 24 Maj 2006 Posty: 886 Skąd: Gdańsk / Bristol
|
Wysłany: Sob Paź 11, 2008 10:20 am Temat postu: |
|
|
Może i nie jest to ich prawdziwe the best ale to są kawałki które najczęściej słucham a może inaczej do których najczęściej wracam
1. Stairway To Heaven
2. Since I've Been Loving You
3. Rock And Roll
4. Kashmir
5. I Can't Quit You Baby
6. Dazed And Confused
7. Babe I'm Gonna Leave You
8. Whole Lotta Love
9. You Shock Me
10.When The Levee Breaks _________________ And that's the bottom line because Stone Cold Said So!
|
|
Powrót do góry |
|
|
NAR
Dołączył: 06 Lut 2008 Posty: 5778 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Sob Paź 11, 2008 12:38 pm Temat postu: |
|
|
Trzeba zacząć chyba od tego, że Led Zeppelin uważam za najlepszy zespół w historii muzyki. Wybranie Top10 z ich repertuaru uważam za niesamowicie trudne. Mimo wszystko starałem się zrobić to jak najlepiej.
1 Stariway to Heaven - Teraz możecie powiedzieć, że nie znam się na muzyce. Że kurde nie jestem fanem dobrego grania bo uważam Schody za najlepszy kawałek Zepów i jeden z najlepszych w historii. Ale co więcej ja uważam, że BoRhap jest najlepszym kawałkiem Queen, teraz to już możecie mnie zbanować. Rozumiem, że niektórym STH mogły się osłuchać i znudzić mumin_king napisał: | ale heloł! To nadal są Schody do Nieba! Hardrockowa część jest wprost genialna. |
2 Kashmir – W stu procentach się zgadzam, że tego nie mógł napisać człowiek. Nie wiem czy to kosmici czy jakiś przekaz od istot wyższych, ale człowiek tego nie napisał, nie ma bata. Ten kawałek po prostu miażdży swoją zajebistością.
3 Immigrant Song – tak wiem, że to nie jakiś utwór wszechczasów, ale jest to aktualnie mój faworyt z repertuaru Led Zep. Po prostu kocham ten zawodzący krzyk aaaa…A!
4 Achilles last stand – takich kawałków nie nagrywa zespół komercyjny. Takie coś mogli nagrać tylko ludzie, którzy robią muzykę dla czegoś większego niż dla pieniędzy. No imamy tu kolejne AaaAaa.
5 No Quarter – o matko ten klimat… z tym kawałkiem miałem dziwne doświadczenia. Gdy pierwszy raz go usłyszałem to miałem wrażenie, że już go znam… no cóż coś takiego są w stanie zrobić tylko Zeppelini.
6 Since I've Been Loving You Ten początek, ten środek, te bębny, ta gitara, ten głos… Nie do opisania jest co dzieje się wtym blues-rockowym kawałku.
7 Whole Lotta Love Jeden z riffów wszechczasów! Aż dziw bierze, że stacje radiowe nie chciały go kiedyś puszczać gdyż uważali, że jęki w środkowej części są niemoralne.
8 Over Hills And The Far Away Nie wiem czemu, ale po prostu uwielbiam klimat tego kawałka „Hey lady you Got love I need.” Ehh kiedyś słuchałem tego na okrągło.
9 Rock n' Roll –zacytuję sam siebie NAR napisał: | a słuchając Rock and Roll można mieć wrażenie, że Led Zep "zamknął" ducha Rocka w tej piosence. |
10 Thank You – Pierwszy raz usłyszałem na The FM Tribute Concert. I od razu pokochałem ten kawałek. Ma taki fajny, osobliwy klimacik. I ten tekst, zawsze mi się kojarzy z początkiem Innuendo.
No i co? Lista wydaje się dość zgrabna. Co prawda Schody są na pierwszym, a Kashmir na drugim, ale może jakoś to przeżyjecie. xD
Musiałem niestety zrezygnować z wielu moich ukochanych kawałków All My Love, The Battle of Evermore, nie ma Black Dog, Ramble On, Your Time Is Gonna Come, ani nawet Good Times Bad Times, dla Led Zeppelin powinno się stosować jakąś osobną skalę. _________________ oł je oł je oł je.
Powyższy post NIE jest oficjalną opinią Polskiego Fanklubu Queen, w tym jego Zarządu i innych organów nadzoru. Za obrazę uczuć religijnych i wszelkich innych proszę karać banem (na fejsie i innych portalach) jedynie owego użytkownika.
LOST: THE END - smutno mi
<smutno mu> |
|
Powrót do góry |
|
|
Marcin
Dołączył: 29 Paź 2003 Posty: 1706 Skąd: Police
|
Wysłany: Sob Paź 11, 2008 5:59 pm Temat postu: |
|
|
Uwielbiam LZ ostatnio katuje się ich utworami non stop. Moje muzyczne TOP 3 - po Queen i Eltonie Johnie.
1. Since I've Been Loving You - Utwór wręcz fenomenalny. Majstersztyk. Jak pierwszy raz to usłyszałem to utwór mnie normalnie zmiażdżył. Coś niesamowitego. Jeden z najlepszych utworów wszech czasów. Dla mnie bez konkurencji najlepszy utwór LZ.
2. Kashmir - kolejna wielka pozycja w dorobku Zeppelinów. Motyw przewodni wymiata.
3. In The Evening - super gitara, perkusja, wokal. Bardzo energiczny utwór. Bardzo lubię.
4. When The Levee Breaks - podobne odczucia jak wyżej.
5. Thank You - przykład jak o miłości można naprawdę świetnie napisać.
6. No Quarter - spokojnie się zaczyna, ale nabiera utwór rozpędu, wspaniały.
7. D'yer Mak'er
8. Babe I'm Gonna Leave You
9. All My Love - jak to napisał le_mmor - jeden z najsmutniejszych fragmentów muzyki - zgadzam się, jak mam doła to się dołuję tym utworem do końca.
10. Stairway To Heaven - utwór moze na początku się wlecze, ale porządnie się rozkręca i daje po uszach. _________________ The Story of Freddie Mercury - http://www.youtube.com/watch?v=rHY25zkQV0o |
|
Powrót do góry |
|
|
Fenderek
Dołączył: 14 Lis 2003 Posty: 13423
|
Wysłany: Sob Paź 11, 2008 11:14 pm Temat postu: |
|
|
TOP10- LED ZEPPELIN- WYNIKI
1. SINCE I'VE BEEN LOVING YOU- 133
2. KASHMIR-127
3. STAIRWAY TO HEAVEN- 98
4. NO QUARTER- 74
5. WHOLE LOTTA LOVE- 69
6. DAZED & CONFUSED- 67
7. BLACK DOG- 60
8. IMMIGRANT SONG- 49
9. THANK YOU- 48
10. ROCK'N'ROLL- 43
11. All My Love
12. Baby I'm Gonna Leave You
13. Over The Hills And Far Away
14. Achilles Last Stand
15. Trampled Under Foot
- Dy'er Mak'er
17. When The Levee Breaks
18. Nobody's Fault But Mine
19. Heartbreaker
- You Shook Me
21. The Rover
- Good Times Bad Times
23. The Rain Song
24. Gallows Pole
- Lemon Song
26. Hot Dog
- I Can't Quit You Baby
28. Custard Pie
29. Battle Of Evermore
- In The Evening
31. Living Loving Maid (She's Just A Woman)
- Moby Dick
- What Is And What Should Not Be
- How Many More Times
- The Song Remains The Same
36. Ozone Baby
37. Misty Mountain Hop
- Going To California
- In My Time Of Dying
40. Fool In The Rain
- Tangerine
42. Bring It On Home
- Houses Of The Holy
- Black Mountain
- Tea For One
46. Your Time Is Gonna Come
47. Celebration Day
Głosowano na 47 różnych utworów- biorąc po uwagę, że głosowały 23 osoby (doliczyłem 1 punkt za głos Qndzi, który nic nie zmienił)- to bardzo dużo IMO.
Najczęściej głosowano na SINCE I'VE BEEN LOVING YOU- 17 razy.
Najczęściej numerem jeden było...SINCE I'VE BEEN LOVING YOU..., 6 razy!
Aż 11 różnych piosenek wymienionych było jako numer 1. _________________
Be who you are and say what you feel, because those who mind don't matter and those who matter- don't mind.
A teraz, drogie dzieci ... pocałujcie misia w dupę
http://fenderek.blogspot.co.uk/
Ostatnio zmieniony przez Fenderek dnia Nie Paź 12, 2008 1:11 am, w całości zmieniany 3 razy |
|
Powrót do góry |
|
|
Fenderek
Dołączył: 14 Lis 2003 Posty: 13423
|
Wysłany: Sob Paź 11, 2008 11:23 pm Temat postu: |
|
|
DRUGIE NOTOWANIE!
TOP 10... U2
Jak już mówiłem- z innej beczki. Ale zespół wielki, popularny... ale właśnie- czy tylko hity? Czy faktycznie wielki? Czy taki typowo radiowy zespół, w porównaniu z "Cepami"? Okaże się już wkrótce!!!
Głosy zbieramy do środy (15.10) do godziny koło 23, czyli po meczu ze Słowacją.
Liczą się wszystkie studyjne utwory U2, wszelkie covery, wszelkie B-sidy. _________________
Be who you are and say what you feel, because those who mind don't matter and those who matter- don't mind.
A teraz, drogie dzieci ... pocałujcie misia w dupę
http://fenderek.blogspot.co.uk/
Ostatnio zmieniony przez Fenderek dnia Sob Paź 11, 2008 11:35 pm, w całości zmieniany 1 raz |
|
Powrót do góry |
|
|
Ziutek98
Dołączył: 15 Wrz 2007 Posty: 3947 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Sob Paź 11, 2008 11:34 pm Temat postu: |
|
|
Przyznaję, że nie słucham, znam tylko parę utworów, ale skoro nie jest wymagane 10 to uporządkuję to, co znam:
1. Hold Me, Thrill Me, Kill Me, Kiss Me - między innymi za tę piosenkę Batman Forever był moim ulubionym
2. City of Blinding Lights - śliczny wstęp
3. One - baaaardzo ładna rzecz
4. New Years Day
5. With or Without You - a bo ładna...
6. Pride - a też ładna...
7. Still Havent Foung... - a też ładna...
8. Vertigo - a bo fajnie buja
No i mówcie o mnie ignorant, ale jakoś po prostu nigdy mnie nie zainteresowali jakoś wybitnie, aczkolwiek zawsze gości szanowałem, bo jak usłyszałem Bona w radiu, to raczej przyjemne te ich piosenki były.
P.S. Jeszcze było coś tam City of Blinding Lights czy coś takiego, bardzo fajny utwór, ale nie pamiętam za cholerę tytułu...
P.P.S. Fenderek przypomniał mi dwa utwory
P.P.P.S. Sprawdzając na youtubeie co popularniejsze w waszych listach poznałem jeszcze jedną piosenkę, jedną mi przypomniało youtube no i to City of Blinding Lights odnalazłem Jak tak dalej pójdize, to jeszcze 10 skompletuję _________________ PRÖWLER - kapela rockowa, ja na basie. Info o koncertach na kanale pod linkiem
Ostatnio zmieniony przez Ziutek98 dnia Pon Paź 13, 2008 6:42 pm, w całości zmieniany 3 razy |
|
Powrót do góry |
|
|
Fenderek
Dołączył: 14 Lis 2003 Posty: 13423
|
Wysłany: Nie Paź 12, 2008 12:17 am Temat postu: |
|
|
1. LOVE IS BLINDNESS
Coś magicznego.... Nie jestem wielkim fanem U2, żaden z ich utworów nie byłby w moim prywatnym top100... żaden, oprócz tego... ten nie dość że by był- byłby wysoko! piękno skończone, cudowna melodia, piękna aranżacja... klimat!!!
2. ONE
Klasyk już teraz właściwie, piękna melodia, rzecz prosta, ale... właśnie to decyduje o jej wielkości... Nie wyobrażam sobie, że ktoś może tego nie znać... Okropna była wersja z jakąś kobitką, intymna i kameralna ballada sprowadzona do radiowej papki- fe!
3. STARING AT THE SUN
Nie lubię płyty POP- a jednak aż dwa utwory w TOP10... Z tym jest trochę jak z niektórymi utworami na HOT SPACE, niezłe na płycie, BOSKIE na żywo... Odarte z elektroniki, akustyczne- to jest naprawdę piękna melodia.
4. BULLET THE BLUE SKY
Ależ to jest dramatyczna rzecz!!!. Niesamowita rzecz...! Stare, dobre U2... teraz, IMO, smęcą do bólu...
5. PRIDE (IN THE NAME OF LOVE)
Znowu- klasyk. Czy jest ktoś kto tego nie zna? Niezwykle mocna melodia, typowy Edge na gitarze... Jak tu się nie dać porwać temu refrenowi???
6. WHO'S GONNA RIDE YOUR WILD HORSES
Mam jakąś słabość do ACHTUNG BABY... kolejna rewelacyjna, niebanalna melodia, światna aranżacja... Głos Bono Często mnie wkurza- tutaj wykonuje ten utwór rewelacyjnie...
7. RUNNING TO STAND STILL
Fajny klimacik... leniwie się zaczyna... Kolejna naprawdę piękna melodia... I piekny wokal Bono, momentami wręcz jak nie jego...
8. I STILL HAVEN'T FOUND WHAT I'M LOOKING FOR
Rewelacyjna melodia, kolejna... radiowy klasyk, co by nie mówić- ale zasłużenie...! Gdyby tylko takie utwory królowały na listach przebojów... wokalnie utwór genialny. Po prostu.
9. WITH OR WITHOUT YOU
Uwielbiam grać ten utwór na gitarze. Szlagier? N apewno, ale... niekoniecznie w pejoratywnym tego słowa znaczeniu... piękny i niezwykle prosty motyw basu niesie ten utwór, słychać emocje... Piękna melodia, po prostu
10. PLEASE
Jak widać mam słabość do ich ballad. Ale przyznam, że jeszzce bardziej podobała mi się wersja koncertowa... Piękna sekcja rytmiczna... wprowadza niepokój... słychać zaangażowanie... CUDOWNA produkcja...
Włąśnie widzę, że kilka razy użyłem sformułowania "piękna melodia". Bo chyba to było zawsze(?) największym atutem U2- umiejętność rewelacyjnego skonstruowania utworów, stowrzenia łatwo wpadającej w ucho melodii- ale nie ocierającej się o banał... Do tego charakterystyczne brzmienie... jasne, oczywiście wolałbym gdyby poszli w tę stronę, którą słyszymy na BULLET THE BLUE SKY...
Nie jestem wielkim fanem zespołu- ba, ostatnie ich dokonania mnie KOMPLETNIE nudzą... ale tych kilka utworów naprawdę cenię- i nawet musiałem z ciężkim sercem kilka w selekcji wywalić:
OCTOBER
I WILL FOLLOW
SUNDAY BLOODY SUNDAY
WHERE THE STREETS HAVE NO NAME
TWO SHOTS OF HAPPY, ONE SHOT OF SAD
PS
ZIUTEK- City Of Blinding Lights to jest właściwy tytuł _________________
Be who you are and say what you feel, because those who mind don't matter and those who matter- don't mind.
A teraz, drogie dzieci ... pocałujcie misia w dupę
http://fenderek.blogspot.co.uk/
Ostatnio zmieniony przez Fenderek dnia Sro Paź 15, 2008 7:34 pm, w całości zmieniany 1 raz |
|
Powrót do góry |
|
|
Het
Dołączył: 26 Lis 2006 Posty: 742 Skąd: Krapkowice-Otmęt
|
Wysłany: Nie Paź 12, 2008 9:12 am Temat postu: |
|
|
będzie bez niespodzianek... ale u2 jest o tyle specyficzne ze oceniam je po przez tworzenie nastroju a nie po przez umiejętności muzyczne, po za tym dla mnie to jest muzyka mojego dzieciństwa.
1. Pride
... hmmm lubię słuchać jak jest gorąco... coś sentymentalnego
2. All I want is you
jedna z najpiękniejszych piosenek o miłości jakie kiedykolwiek słyszałem, to drugie miejsce głównie za tekst.
3. New Year's Day
świetny zimowy, ponury klimat, genialne się słucha tego właśnie w jesienne i zimowe wieczorki
4. Where The Streets Have No Name
kolejny dobry repertuar na ciepłą pogodę
5. Staring At The Sun
pierwszy utwór u2 jaki polubiłem a miałem wtedy 10 lat
6. I still haven't found what I'm looking for
To jest kolejny utwór z cyklu podróż sentymentalna co sprawia że nie wgłębiam się w walor artystyczny
7. Hold Me, Thrill Me, Kiss Me
8. Stuck In A Moment
9. Numb
10. Love Comes Tumbling
Ostatnio zmieniony przez Het dnia Pon Paź 13, 2008 7:26 am, w całości zmieniany 2 razy |
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
|
|