Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Ika
Dołączył: 13 Gru 2003 Posty: 481 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Wto Mar 13, 2007 9:39 am Temat postu: Seriale (ogólnie) |
|
|
Wydzielone z tematu "Zboczenia".
Uwaga, atęcją - odnośnik do wątku o serialach POLSKICH:
http://forum.queen.pl/viewtopic.php?t=2651
***
JacekH napisał: | Moje zboczenie laczy sie z nagrywaniem na magnetowid mojego ulubionego serialu" Klan" |
Jeśli chodzi o nagrywanie seriali, też mam kolekcję: "Skrzydła" (8 240-tek na LP), Muminki (podobnie jak Skrzydła), Czterj Pancerni, Kariera Nikodema Dyzmy, Janosik, Polskie Drogi, Pogoda dla bogaczy, Podróż za jeden uśmiech, Stawiam na Tolka Banana, Wakacje z duchami, a także serial edukacyjny - Wszystko co chcielibyście wiedzieć o seksie - to dopiero zboczenie! _________________ Ika |
|
Powrót do góry |
|
|
PiotreQ
Dołączył: 03 Kwi 2005 Posty: 4957
|
Wysłany: Wto Mar 13, 2007 11:57 am Temat postu: |
|
|
Ika napisał: | JacekH napisał: | Moje zboczenie laczy sie z nagrywaniem na magnetowid mojego ulubionego serialu" Klan" |
Jeśli chodzi o nagrywanie seriali, też mam kolekcję: "Skrzydła" (8 240-tek na LP), Muminki (podobnie jak Skrzydła), Czterj Pancerni, Kariera Nikodema Dyzmy, Janosik, Polskie Drogi, Pogoda dla bogaczy, Podróż za jeden uśmiech, Stawiam na Tolka Banana, Wakacje z duchami, a także serial edukacyjny - Wszystko co chcielibyście wiedzieć o seksie - to dopiero zboczenie! |
No to teraz czas na moją kolekcję Heh, szkoda, że kasety VHS odchodzą powoli do lamusa, ale i tak warto o nie dbać. Filmów nie będę wymieniał bo jest tego tyle, że musiałbym pisać pół dnia A więc do rzeczy:
'Allo 'Allo, Jaś Fasola, Jan Serce , Janosik, Alternatywy 4, Zmiennicy, Stawka większa niż życie, Czterej pancerni i pies, Daleko od szosy, Czterdziestolatek, Czerdziestolatek 20 lat później, Benny Hill, Miodowe lata... Pewnie i tak opuściłem jakieś tytuły, ale jakie to ma znaczenie
Kolekcja wygląda okazale. Mimo, iż od ładnych paru lat już nie nagrywam (a jeżeli, to rzadko), to uzbiearło się tego trochę. VHS minie - przyjdzie pora na nagrywarkę DVD _________________
Vice Maskotka Forum 2007
Vice Człowiek Roku Forum 2008
PiotreQrmx.com - Remixy Queen
QueenBootlegs.com - Bootlegi Queen |
|
Powrót do góry |
|
|
Ika
Dołączył: 13 Gru 2003 Posty: 481 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Wto Mar 13, 2007 12:45 pm Temat postu: |
|
|
No tak, jeszcze płyty! Na płytach mam: Daleko od szosy, Zmiennicy, Czterdziestolatek, Ja, Klaudiusz, Pszczółka Maja, Hotel Zacisze, Co ludzie powiedzą, Karino (niestety nie wszystkie odcinki, więc jeśli ktoś by miał...), Sąsiedzi (to były moje pierwsze kasety video, gdy kupiłam magnetowid, teraz mam na płytach), Kubuś Puchatek, może jeszcze coś mi sie przypomni, a te seriale dla dzieci to moje, nie myślcie sobie, że to zbiera moje dziecko _________________ Ika |
|
Powrót do góry |
|
|
Monior vel. MoniQue(en)
Dołączył: 20 Lut 2006 Posty: 1683
|
Wysłany: Wto Mar 13, 2007 4:26 pm Temat postu: |
|
|
... |
|
Powrót do góry |
|
|
PiotreQ
Dołączył: 03 Kwi 2005 Posty: 4957
|
|
Powrót do góry |
|
|
Ika
Dołączył: 13 Gru 2003 Posty: 481 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Wto Mar 13, 2007 4:44 pm Temat postu: |
|
|
A moze jest tu ktoś, kto ogląda "Pierwszą miłość" na Polsacie? Ten serial ogladam od początku, jeszcze mi się nie znudził _________________ Ika |
|
Powrót do góry |
|
|
KrzysiekP
Dołączył: 26 Lut 2006 Posty: 2115 Skąd: Wielkopolska
|
Wysłany: Wto Mar 13, 2007 8:28 pm Temat postu: |
|
|
Co do seriali - czasem Klan, lubię też te starsze jak Polskie Drogi, W-11 ,
"Podróż za jeden uśmiech" (ostatnio jest na dwójce) i inne.
Monior napisał: | Ta, my też mamy 36383 kaset, czasem lubię wziąć którąś [losowo] i zobaczyć, co na niej jest ;p |
I na wszystkich są odcinki Mody na Sukces |
|
Powrót do góry |
|
|
Qnegunda
Dołączył: 20 Lip 2005 Posty: 2030 Skąd: Poznań/Warszawa
|
Wysłany: Wto Mar 13, 2007 8:31 pm Temat postu: |
|
|
Queen Fan napisał: | I na wszystkich są odcinki Mody na Sukces |
Nieprawda, B&B nagrała sobie na płyty DVD . Wiem, bo od niej pożyczam! _________________ W avatarze jest lemur, gdyby kto nie wiedział. W domu wygląda tak samo.
|
|
Powrót do góry |
|
|
ewysz
Dołączył: 27 Lut 2007 Posty: 257 Skąd: Poznań
|
Wysłany: Wto Mar 13, 2007 9:05 pm Temat postu: |
|
|
BeBe napisał: | Jeżeli podchodzisz do tego w stylu:"Płaczę i jestem w histerii, bo facet który to nagrał nie żyje" no to fakt, jest to chore co najmniej. Jednak uważam, iż piękne jest, gdy muzyka wywołuje w nas żywe emocje, kiedy nagle się cieszymy, lub płaczemy. Przeważnie, o to chodzi artyście, przekazanie swoich emocji słuchaczowi. |
No jasne.
Zgadzam się. Tylko wtedy to było trochę zbyt nasilone... no, ale wiadomo, hormonki buzują itp
a co do seriali...
Schon und Reich rzadza <modzia, dla niewtajemniczonych >
Ostry Dyzur
początek Egzaminu z życia
Bez śladu itp dowody zbrodni _________________ I know the pieces fit cause I watched them fall away...
|
|
Powrót do góry |
|
|
mike
Dołączył: 26 Sie 2004 Posty: 4802 Skąd: Łódź
|
Wysłany: Wto Mar 13, 2007 9:21 pm Temat postu: |
|
|
Zawsze jak czytam niemiecką wersję B&B nasuwa mi się czołówka z udziałem Hitlera, Goebbelsa, Himmlera, Göring i Ewa Braun jako Brooke Logan. W roli Sally Spectry - Winston Churchil...
Moje lubiane seriale:
1. B&B obowiązkowo! Pozostałe przypadkowo:
ER vel Ostry Dyżur
LOST vel Zagubieni
Zmiennicy
A-Team vel Drużyna A
'Allo ' Allo
You Rang M'lord? vel Pan Wzywał Milordzie?
Power Rangers pierwsza seria
Friends vel Przyjaciele
Alf vel Alf
Drew Carrey Show vel Drew Carrey Show
Fresh Prince Of Bel-Air vel Bajer z Bel Air
i niezapomniany Bill Cosby Show
Ufff...sporo tego, a i tak o wielu pewnie zapomniałem. Większość z nich to moje dziedziństwo, a jeden to całe moje życie... _________________ QPoland - skoro jestem już oficjalnym współpracownikiem, to warto zachwalać
http://podniosle.blogspot.com/ - mój superowy bloga$$ek! (aktualizacje w każdy cojakiśczas)
Still Burnin' (i wiele innych: http://www.youtube.com/user/MikeBoatCityPl/videos)
C-lebrity - kontrowersyjny klip zbanowany na YT! |
|
Powrót do góry |
|
|
ewysz
Dołączył: 27 Lut 2007 Posty: 257 Skąd: Poznań
|
Wysłany: Sro Mar 14, 2007 12:02 am Temat postu: |
|
|
Zapomniałam o totalnym świrze na punkcie serialu...
Co ludzie powiedzą?
Powolniak, Stokrota, Hiacynta i Riczard to klasyka angielskiego humoru!!! _________________ I know the pieces fit cause I watched them fall away...
|
|
Powrót do góry |
|
|
Agnieszka
Dołączył: 19 Lut 2007 Posty: 161 Skąd: Chorzów
|
Wysłany: Sro Mar 14, 2007 12:05 am Temat postu: |
|
|
ewysz napisał: |
Co ludzie powiedzą?
Powolniak, Stokrota, Hiacynta i Riczard to klasyka angielskiego humoru!!! |
możesz sie skumac z moją mamą to jej ulubiony serial hmmm w ogóle co tak na seriale sie zeszło _________________ It's A Kind Of Magic ...................
Życie jest piekne gdy żyć sie umie,lecz nie każdy sens życia rozumie...... |
|
Powrót do góry |
|
|
ewysz
Dołączył: 27 Lut 2007 Posty: 257 Skąd: Poznań
|
Wysłany: Sro Mar 14, 2007 12:08 am Temat postu: |
|
|
no mojej mamy też chociaż nie! ona kocha tylko MODĘ!!! X) _________________ I know the pieces fit cause I watched them fall away...
|
|
Powrót do góry |
|
|
JacekH
Dołączył: 09 Mar 2007 Posty: 11 Skąd: Zdunska wola
|
Wysłany: Sro Mar 14, 2007 8:31 am Temat postu: |
|
|
Wracajac do naszych ulubionych seriali{tak zdecydowalismy z Ika} nie sposob wspomniec o pierwszym rodzimym serialu z gatunku " plaszcza i szpady" o przygodach dzielnego pulkownka Dowgirda . " Czarne Chmury" to zelazna pozycja w naszej kolekcji.Podobnie jak do" Czterech pancernych"powracamy do tego serialu. Ku mojej radosci mozemy juz ogldac ten film na plykach dvd. _________________ Jacek |
|
Powrót do góry |
|
|
PiotreQ
Dołączył: 03 Kwi 2005 Posty: 4957
|
Wysłany: Sro Mar 14, 2007 11:14 am Temat postu: |
|
|
JacekH napisał: | Wracajac do naszych ulubionych seriali |
No właśnie! Któż nie pamięta W labiryncie, który był emitowany na przełomie lat 80-tych i 90-tych To jest jedyny serial, a właściwie to chyba telenowela, która mnie naprawdę wciągnęła Potem już żadne seriale nie były w stanie mnie do siebie przekonać _________________
Vice Maskotka Forum 2007
Vice Człowiek Roku Forum 2008
PiotreQrmx.com - Remixy Queen
QueenBootlegs.com - Bootlegi Queen |
|
Powrót do góry |
|
|
Lukas
Dołączył: 19 Paź 2004 Posty: 1356
|
Wysłany: Sro Mar 14, 2007 1:01 pm Temat postu: |
|
|
aktualnie oglądam :
supernatural (nie z tego świata)
na wspólnej
trójkąt
scooby - doo (kreskówka)
dawniej oglądałem :
MacGyver
Allo Allo
drużyna A
przygody Herkulesa czy jakos tak
z archiwum x
czynnik PSI
m jak miłość
jak byłem dzieckiem oglądałem :
KLAN w latach 1997 - 1999
Ostatnio zmieniony przez Lukas dnia Sro Mar 14, 2007 5:02 pm, w całości zmieniany 2 razy |
|
Powrót do góry |
|
|
Jacek
Dołączył: 23 Lis 2003 Posty: 301 Skąd: Bytom
|
Wysłany: Sro Mar 14, 2007 1:37 pm Temat postu: |
|
|
Z polskich klasyków:
Stawka większa niż życie
Czterej pancerni i pies
Jak rozpętałem II wojnę światową - czy 3 odcinki można juz uznać za serial?
Alternatywy 4
Zagraniczne
Czarna Żmija
Robin of Sherwood (ten z lat 80-tych)
MacGyver
A Team
CSI - wszystkie serie: New York, Las Vegas, Miami |
|
Powrót do góry |
|
|
ewysz
Dołączył: 27 Lut 2007 Posty: 257 Skąd: Poznań
|
Wysłany: Sro Mar 14, 2007 2:25 pm Temat postu: |
|
|
Rany, a pamiętacie kreskówki z Polonii 1?? Wychowałam się na nich.
KApitan Jastrząb <Tsubasa>
Sally Czarodziejka
Generał DAimos
Rodzina Trappów
Syrenka Mako
Yattaman
Yattodetaman
Tajemnicze Złote Miasta
achhhh
albo, Denver ostatni Dinozaur tudzież Kapitan Planeta _________________ I know the pieces fit cause I watched them fall away...
|
|
Powrót do góry |
|
|
kater
Dołączył: 24 Maj 2006 Posty: 6820 Skąd: Góry Samotne
|
|
Powrót do góry |
|
|
mike
Dołączył: 26 Sie 2004 Posty: 4802 Skąd: Łódź
|
|
Powrót do góry |
|
|
BeBe
Dołączył: 27 Gru 2006 Posty: 4252 Skąd: FAC 51
|
Wysłany: Sro Mar 14, 2007 3:57 pm Temat postu: |
|
|
Kiedyś namiętnie oglądałem Rodzinę Soprano, ale jak teraz nie leci na TVN, to nie chce mi się ściągać z neta.
A tak ogólnie to jestem stałym fanem South Parka od trzech lat. _________________ Sometimes the only sane answer to an insane world is insanity.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Ika
Dołączył: 13 Gru 2003 Posty: 481 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Sro Mar 14, 2007 4:19 pm Temat postu: |
|
|
Jeszcze Fraglesy (ze szczególnym uwzglednieniem psa Sproketa) i Ulica Sezamkowa i Muppet Show... to byli moi ulubieńcy z... no nie z dzieciństwa ale z młodości _________________ Ika |
|
Powrót do góry |
|
|
Gohan
Dołączył: 19 Cze 2006 Posty: 1151 Skąd: Gogolin
|
Wysłany: Sro Mar 14, 2007 4:51 pm Temat postu: |
|
|
seriale zagraniczne:
1) Miasteczko Twin Peaks - dla mnie najwybitniejszy serial wszechczasów, szkoda że TVP odmówiła powtórki jego emisji w zeszłe wakacje
2) Allo, Allo - przez niektórych nie rozumiany, specyficzny angielski humor, dla mnie bomba
3) Doktor z Alpejskiej Wioski - wstyd się przyznawać, ale mam "zboczenie" na punkcie tego serialu.
seriale polskie:
1) Ekstradycja - jakże mogłoby być inaczej Do dziś w tym gatunku żaden serial jej nie dorównał. Moim zdaniem najwybitniejszy polski serial kryminalny
2) 07 zgłoś się - "peerelowska ekstradycja", bardzo klimatyczny, naprawdę zrobiony z rozmachem serial sensacyjny
3) Lalka - tą ekranizację z 1977r uważam za absolutnie najlepszą. Wcześniejszy film w reżyserii W.J. Hasa się chowa. _________________ "Bobry wesoło gryzą drewno, szczury biegają za myszami, lśnią im oczki, bo żadnej choroby już w nich nie ma. Nawet jeleń zwykle tak podatny na bakterie nie może zachorować i pełną gębą je siano, Ludzie będą rodzili zdrowych ludzi, jesteśmy już nie tylko w Europie, ale chyba nawet w kosmosie".
Wojciech Mann |
|
Powrót do góry |
|
|
Agnieszka
Dołączył: 19 Lut 2007 Posty: 161 Skąd: Chorzów
|
Wysłany: Sro Mar 14, 2007 7:39 pm Temat postu: |
|
|
Zagraniczne:
Allo Allo
Przyjaciele
Rózowe lata 70
Z archiwum X
Joey
polskie:
Alternatywy 4
kiedyś klan
Na wspólnej _________________ It's A Kind Of Magic ...................
Życie jest piekne gdy żyć sie umie,lecz nie każdy sens życia rozumie......
Ostatnio zmieniony przez Agnieszka dnia Sro Mar 14, 2007 8:04 pm, w całości zmieniany 1 raz |
|
Powrót do góry |
|
|
Monior vel. MoniQue(en)
Dołączył: 20 Lut 2006 Posty: 1683
|
Wysłany: Sro Mar 14, 2007 7:49 pm Temat postu: |
|
|
... |
|
Powrót do góry |
|
|
Agnieszka
Dołączył: 19 Lut 2007 Posty: 161 Skąd: Chorzów
|
Wysłany: Sro Mar 14, 2007 8:08 pm Temat postu: |
|
|
Monior vel. MoniQue(en) napisał: |
A tak powaznie, to nic zlego przeciez. Slyszales, PiotrQu? Nie musisz sie tego wstydzic, ja Cie akceptuje! |
Ale postulat
mówisz i masz roll wstawiony i to "kiedyś" też sie tyczy 'Na Wspólnej ', nie oglądam juz polskich seriali ,nie mam na to czasu i wiekszej ochoty , ale z chęcią wracam do tych zagranicznych Przyjaciele i Różowe lata ... _________________ It's A Kind Of Magic ...................
Życie jest piekne gdy żyć sie umie,lecz nie każdy sens życia rozumie...... |
|
Powrót do góry |
|
|
PiotreQ
Dołączył: 03 Kwi 2005 Posty: 4957
|
Wysłany: Sro Mar 14, 2007 8:10 pm Temat postu: |
|
|
Monior vel. MoniQue(en) napisał: | A tak powaznie, to nic zlego przeciez. Slyszales, PiotrQu? Nie musisz sie tego wstydzic, ja Cie akceptuje! |
Ty nie akceptuj tyle! Jeszcze raz i się doi-grasz (fajnie się zrymowało - sporo minut nad tym myślałem ). _________________
Vice Maskotka Forum 2007
Vice Człowiek Roku Forum 2008
PiotreQrmx.com - Remixy Queen
QueenBootlegs.com - Bootlegi Queen |
|
Powrót do góry |
|
|
Kamciola
Dołączył: 04 Sie 2005 Posty: 210 Skąd: Tauzen City :P
|
Wysłany: Sro Mar 14, 2007 9:37 pm Temat postu: |
|
|
seriale, powiadacie... hmmm już się gdzieś tam na ten temat wypowiadałam... no ale cóz xD
polskie*:
złotopolscy
na dobre i na złe
plebania
klan
w11
detektywi
na wspólnej
kiepscy
m jak miłość
* z tym, że albo to albo to, np. m jak miłość leci w tedy kiedy w11... wiec albo ogladam to albo to... hehe
zagraniczne:
przyjaciele
czarna żmija
krok od domu
tak więc jest tego troszkę _________________ Nie patrzcie w lewo!!
Zapraszam |
|
Powrót do góry |
|
|
Mattey
Dołączył: 08 Lip 2006 Posty: 1417 Skąd: Lublin
|
Wysłany: Sro Mar 14, 2007 9:56 pm Temat postu: |
|
|
A ja się szprycuję nieśmiertelnymi "The Simpsons"
Cenię ich za to, że po siedemnastu sezonach Bart ma dalej 10 lat _________________ Pierwszy Mattey Forum
Pierwszy vice Pisarz Forum 2007!
wg Fenderka: Pierwszy Humorysta Forum 2009!
wg NARa: Drugi Fenderek! |
|
Powrót do góry |
|
|
jagaciarz
Dołączył: 16 Cze 2005 Posty: 670 Skąd: Zgierz
|
Wysłany: Sro Mar 14, 2007 10:06 pm Temat postu: |
|
|
Numer 1 to zdecydowanie Robin of Sherwood(nie ma mnie w domu dla nikogo jak leci:).Od tego momentu żaden inny Robin dla mnie nie istnieje,zaden Costnera czy też ten nowy który leci teraz na dwójce niedzielnymi wieczory.
Z polskich ulubionych mam wiele-niech wymienię te,do których mam największy szacunek i sentyment:Zmiennicy,Polskie drogi,Dom,Janek Serce,Alternatywy 4,07 zgłoś się(najlepszy polski kryminalny ever!.
W dalszej kolejności gdzieś byłyby:Stawka,Pancerni,Daleko od szosy itp.
Z nowych Oficer i Oficerowie podobają mi się,a troche siłą rozpędu zdarzy mi się nawet M jak miłość ogladnąć(chyba wyjątek potwierdzający egułę,bo na wszelkie Dynastie,Zbuntowane anioły itp.szkoda mi zawsze było czasu. _________________ That time will come,one day you'll see when we can all be friends |
|
Powrót do góry |
|
|
|