Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Misiu
Dołączył: 21 Sty 2005 Posty: 3580 Skąd: Rybnik
|
Wysłany: Pon Lip 25, 2005 3:26 am Temat postu: Filmy |
|
|
Jakie filmy najbardziej lubicie? Macie jakiś ulubiony? Ja najbardziej lubię science-fiction, a ulubiony film to "Bliskie Spotkania Trzeciego Stopnia" Stevena Spielberga (zna to ktoś? ) i "Znaki" M. Night Shymalana, ale zawsze chętnie oglądam dobre filmy. Z seriali to X-Files najbardziej
Piszcie
PS. Niech ten temat też posłuży jako informowanie i polecanie o filmach w telewizji
Pozdrawiam _________________ Whatever happened to playing a hunch? The element of surprise, random acts of unpredictability? If we fail to anticipate the unforseen or expect the unexpected in a universe of infinite possibilities, we may find ourselves at the mercy of anyone or anything that cannot be programmed, categorized or easily referenced.
Moje zdjęcie |
|
Powrót do góry |
|
|
Spike Edney jr
Dołączył: 08 Kwi 2004 Posty: 852
|
Wysłany: Pon Lip 25, 2005 10:44 am Temat postu: |
|
|
Oj dużo tego...
-Komedie Barei wszystkie,"Poznaj mojego tatę",komedie z Adolfem Dymszą,"Forrest Gump" no i oczywiście Monthy Python pod każdą postacią
-"Czas apokalipsy" i ogólnie wszystkie o Wietnamie("Urodzony 4 lipca")
-Z sensacji i gangsterskich to "Pulp Fiction","Ojciec chrzestny","Mission Impossible","Chłopaki z ferajny","Brudny Harry"
-Z dramatów "Zielona mila","Ptasiek"
-Polskie filmy młodych twórców(lub tych mniej znanych)-"Pręgi"-polecam każdemu , "Symetria","Wesele".
Z horrorów-"Inni","Wioska przeklętych"
Z seriali-"Hotel Zacisze","Kryminalne zagadki Las Vegas",polskie o policjantach,"Alternatywy 4"
Jakiejkolwiek filmy dokumentalne i popularnonaukowe. |
|
Powrót do góry |
|
|
Q WOJTEK Q
Dołączył: 15 Cze 2004 Posty: 731 Skąd: Katowice
|
Wysłany: Pon Lip 25, 2005 10:52 am Temat postu: |
|
|
-Ostatnio spodobał mi się Obcy
-Święty(jeśli chodzi o seriale),Hotel zacisze ( )Allo,Allo,Kryminalne zagadki Las Vegas,Archiwum X,Alternatywy 4(ulubiony)
-WSZYSTKIE komedia z panem Louis de Founes
-Gang Olsena
-Filmy Katastroficzne
...wiecej niepamietam...czarna dziura... _________________ Nie wdawaj sie w dyskusje z idiota, sprowokuje cie, sprowadzi do swojego poziomu i pokona doswiadczeniem... |
|
Powrót do góry |
|
|
lemur Moderator
Dołączył: 13 Maj 2005 Posty: 5251 Skąd: z Komitetu Centralnego
|
Wysłany: Pon Lip 25, 2005 11:01 am Temat postu: |
|
|
Dużo tego będzie i pewnie nie wszystkię wymienię:
- filmy Woody'ego Allena: wszystkie, szczególnie "Przejrzeć Harrego", "Tajemnica morderstwa na Manhatanie"
- filmy Davida Lyncha: wszystkie. Wspomnieć mogę o "Diunie", "Zagubionej Autostradzie", "Człowieku słoniu"
- "JFK" i trylogia wietnamska Olivera Stone'a a także "Urodzeni Mordercy" tegoż reżysera
- "Lucky Man" i "Szpital Britannia" Lindsaya Andersona
- "Królestwo" Larsa van Triera
- "Chinatown" Polańskiego
- tetralogia "Obcych", szczególnie II część
- "Brazil" Terrego Gillama
- "Stalker" Tarkowskiego
- "The Wall" i "Evita" Allana Parkera
- "Pali się moja panno" Milosza Formana
- "Śmierć prezydenta" Jerzego Kawalerowicza
i wiele, wiele innych...
- _________________ Pierwszy Pisarz Forum 2006, 2007, 2009; Podpis Roku 2010
Mój blogasek: http://obserwujacylemur.wordpress.com/ |
|
Powrót do góry |
|
|
Marcin S.
Dołączył: 15 Lut 2005 Posty: 1865
|
Wysłany: Pon Lip 25, 2005 11:29 am Temat postu: |
|
|
Nieśmiertelny
W drodze do nikąd
Raport przyszłości
Król Lew |
|
Powrót do góry |
|
|
Karol
Dołączył: 08 Sty 2005 Posty: 520
|
Wysłany: Pon Lip 25, 2005 11:42 am Temat postu: |
|
|
Omen I,II,III
Gwiezdne Wojny IV,V,VI,I,II,III
The Wall (poprawny tyuł "Pink Floyd The Wall")
Some Kind Of Monster
Wszystkie filmy z Cezarym Pazurą, Jim'em Carrey'em
z serialami byłoby prościej |
|
Powrót do góry |
|
|
CORAX
Dołączył: 05 Lip 2004 Posty: 3277 Skąd: Coraxstadt
|
Wysłany: Pon Lip 25, 2005 11:55 am Temat postu: |
|
|
- Władca Pierśnieni (wsio 3 części, ale druga najlepsza)
- Nieśmiertelny
- Fan
- Truman Show
- Euro Trip (mi scusi, mi scusi)
Jeszcze coś by się znalazło... najwyżej będę edytować post _________________
|
|
Powrót do góry |
|
|
Qnegunda
Dołączył: 20 Lip 2005 Posty: 2030 Skąd: Poznań/Warszawa
|
Wysłany: Pon Lip 25, 2005 11:58 am Temat postu: |
|
|
Truman Show
Władca pierścieni
komedie z Pazurą
Krzyk 1 _________________ W avatarze jest lemur, gdyby kto nie wiedział. W domu wygląda tak samo.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Fairy King
Dołączył: 21 Maj 2005 Posty: 359 Skąd: Lublin/Warszawa
|
Wysłany: Pon Lip 25, 2005 12:03 pm Temat postu: |
|
|
Przede wszystkim uwielbiam kino japońskie (głównie horrory), np. Audition, Ju-On The Grudge (1 i 2), Ringu (1 i 2), The Eye, Ichi The Killer, Gozu itd. Tym się interesuję.
Ale lubię też inne horrory.
Uwielbiam też wzruszajace filmy miłosne, romanse.
Lubię też dobre komedie, kiedy można się pośmiać.
Uwielbiam także stare, dobre polskie kino, np. Tato, który jest moim chyba ulubionym filmem.
Jeśli chodzi o filmy których NIE lubię, są to z pewnością amerykańskie produkcje typu "zabił go i uciekł, a potem go ścigali...", ileż można... Nie lubię też filmów typu Chory Poter, i tego typu dzisiejsze hity... |
|
Powrót do góry |
|
|
Bizon
Dołączył: 24 Sty 2004 Posty: 13394 Skąd: Radomsko/Łódź
|
Wysłany: Pon Lip 25, 2005 1:13 pm Temat postu: |
|
|
kruk
...
...
<dlugo nic>
...
...
<jeszcze dluzej nic>
...
...
the ring
k-2
antitrust
60 sekund
krzyk 1
z innej kategorii : po popatrzenia: wszystkie filmy z natalie portman i rachael leigh cook .. no prawie wszystkie.. oprocz leona zawodowca.. ten lubie z innych powodow.. pedofilem nie jestem lol _________________
if you don't like oral sex, keep your mouth shut...
http://issuu.com/rockaxxess/docs/rock_axxess_15-16 - nowy numer ROCK AXXESS
you never had it so good, the yoghurt pushers are here |
|
Powrót do góry |
|
|
Misiu
Dołączył: 21 Sty 2005 Posty: 3580 Skąd: Rybnik
|
Wysłany: Pon Lip 25, 2005 1:26 pm Temat postu: |
|
|
Ja napisałem tylko dwa ulubione, ale poza tym też jeszcze mogę wymienić:
-Star Wars (choć preferuję te stare części, są według mnie o klasę lepsze)
-Władca Pierścieni, w kinie genialnie się to oglądało, jak leciało na HBO już duuużo gorzej, nie ten klimat
-Dzień Niepodległości, wiem, przygłupawe, ale zaciekawiło mnie to przy oglądaniu
-Szczęki, post Iki mi o nich przypomniał
-Nieśmiertelny też jest fajny,wszystkie części mi się podobają
Nigdy w życiu nie widziałem Flasha Gordona, choć słyszałem o tym dużo, fajne to jest?
Kurde, nie chce mi się teraz myśleć, jak se coś wspomnę to jeszcze napiszę.
Zauważyłem, że jakoś generalnie nie lubię tego, co polskie - filmy (z wyjątkami), muzyka...
Ponawiam pytanie: zna ktoś "Bliskie Spotkania Trzeciego Stopnia" Spielberga? Co o tym sądzicie? Ja osobiście polecam _________________ Whatever happened to playing a hunch? The element of surprise, random acts of unpredictability? If we fail to anticipate the unforseen or expect the unexpected in a universe of infinite possibilities, we may find ourselves at the mercy of anyone or anything that cannot be programmed, categorized or easily referenced.
Moje zdjęcie
Ostatnio zmieniony przez Misiu dnia Pon Lip 25, 2005 2:07 pm, w całości zmieniany 1 raz |
|
Powrót do góry |
|
|
Ika
Dołączył: 13 Gru 2003 Posty: 481 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Pon Lip 25, 2005 1:47 pm Temat postu: |
|
|
Mój nr 1 to HAIR (obejrzałam 85 razy!)
nr 2 SZCZĘKI - nie liczyłam ile razy oglądane
reszta oglądana wielokrotnie:
najpierw polskie:
- Nie ma róży bez ognia
- Seksmisja
- Giuseppe w Warszawie
- Skarb
- Chłopaki nie płaczą
- Nic śmiesznego
- Zaklęte rewiry
- Między ustami, a brzegiem pucharu - doskonała rola Bisty
teraz zagraniczne:
- Teksas po drugiej stronie rzeki
- Kiedy Harry poznał Sally
- Pół żartem pół serio
- Kim jest Harry Crumb, Samoloty, samochody i pociągi, Wujek Buck i reszta komedii z Johnem Candym
- Niśmiertelny
- Omen
- Wejście smoka i Wielki szef z Brucem Lee
- Titanic
- Trzęsienie Ziemi
- Duch (ostatni tłumaczony - Uwierz w ducha)
- wszelkie filmy muzyczne np. Grease, Xanadu, Dirty Dancing, ale i Gorączka sobotniej nocy
- Gang Olsena
- Diabli mnie biorą Nieszczęścia Alfreda i Pechowiec z Pierrem Richardem
- Poszukiwacze zaginionej arki i reszta Indiany Jonesa
- Działa Nawarony i Komandosi z Nawarony
- Kabaret
- Naga broń wszystkie części
i pora na seriale:
- Skrzydła
- Hotel Zacisze
- Pogoda dla bogaczy
- Kariera Nikodema Dyzmy
- Noce i dnie
- Janosik
- Zmiennicy
- Colombo
także te dla młodych widzów:
- Muminki
- Cudowna podróż
- Pszczółka Maja
ale się rozpisałam... generalnie lubie komedie i filmy z dobra muzyką
Pozdrowionka! _________________ Ika |
|
Powrót do góry |
|
|
Ika
Dołączył: 13 Gru 2003 Posty: 481 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Pon Lip 25, 2005 1:51 pm Temat postu: |
|
|
Bliskie spotkania jak najbardziej! Wogóle filmy Spielberga są super! _________________ Ika |
|
Powrót do góry |
|
|
Misiu
Dołączył: 21 Sty 2005 Posty: 3580 Skąd: Rybnik
|
Wysłany: Pon Lip 25, 2005 2:12 pm Temat postu: |
|
|
Spielberg to według mnie najlepszy reżyser na świecie. Praktycznie same perełki, dosłownie KAŻDY jego film oglądam z zainteresowaniem. _________________ Whatever happened to playing a hunch? The element of surprise, random acts of unpredictability? If we fail to anticipate the unforseen or expect the unexpected in a universe of infinite possibilities, we may find ourselves at the mercy of anyone or anything that cannot be programmed, categorized or easily referenced.
Moje zdjęcie |
|
Powrót do góry |
|
|
Marcin
Dołączył: 29 Paź 2003 Posty: 1706 Skąd: Police
|
Wysłany: Pon Lip 25, 2005 2:15 pm Temat postu: |
|
|
Bardzo ciekawy topic, niby pytanie łatwe a zarazem trudne. Badzo lubie oglądać filmy, ale jestem czesem bardzo wybredny, wiele fimów mi się podobało które zrobiły na mnie duże wrażenie, ale nie posiadam TOP 10 filmów. Ale wymienie typy fimów jakie lubie oglądać: komedie (szczególnie z Louisem de Funèsem lub z Jackem Lemmonem i Walterem Matthau), obyczajowe, dramaty (typu: Cudowne Lata, Przesłuchanie, Klub Winowajców, Ich Troje, Tato), s-f, survival-horror (Obcy, Coś, Noc Żywych Trupów)... nie przepadam za filmami typu Rambo, wojenne, mordobicia, a juz wogle nienawidze tych tanich filmów obyczajowych z TVN w czwartki! _________________ The Story of Freddie Mercury - http://www.youtube.com/watch?v=rHY25zkQV0o |
|
Powrót do góry |
|
|
usmc
Dołączył: 16 Lis 2003 Posty: 1272 Skąd: Galway / Kraków
|
Wysłany: Pon Lip 25, 2005 2:34 pm Temat postu: |
|
|
Prawie wszystkie filmy Oliviera Stone'a i Quentina Trantino.
Do tego "Czas Apokalipsy".
Komedie francuskie.
"Leon zawodowiec".
Ostatnio spodobał mi się film "Amelia".
"Gorączka".
I jeszcze wiele, wiele innych. _________________ "Are you ready? Are you ready brothers and sisters?"
PFQ - Fan nr. 10 |
|
Powrót do góry |
|
|
Marcin S.
Dołączył: 15 Lut 2005 Posty: 1865
|
Wysłany: Pon Lip 25, 2005 2:42 pm Temat postu: |
|
|
no tak, wiedziałem że o czymś zapomnę... oczywiście TATO i SEKSMISJA to pozycje obowiązkowe |
|
Powrót do góry |
|
|
Kensington
Dołączył: 27 Sie 2004 Posty: 4263 Skąd: Modar
|
Wysłany: Pon Lip 25, 2005 2:42 pm Temat postu: |
|
|
Najbardziej chyba cenię filmy o Agencie Jej Królewskiej Mości, ale tylko te, w których wystąpili Timothy Dalton, Sean Connery i George Lazenby (nie znoszę Rogera Moore'a, nie przepadam też za Piercem Brosnanem). Zwykle kieruję się nie jakością filmu (może to błąd...), lecz obsadą - trzech lubianych przeze mnie aktorów wymieniłem już wyżej, do tej trójki "załączam" także Roberta Patricka
Z seriali cenię "X-Files" i "Ostry dyżur".
A polskie kino? Napiszę krótko: BAREJA RULEZZZ! _________________
Z kobietami się nie dyskutuje. Kobiet się słucha.
Moje aukcje |
|
Powrót do góry |
|
|
varg
Dołączył: 30 Maj 2005 Posty: 85 Skąd: Gdańsk
|
Wysłany: Pon Lip 25, 2005 2:50 pm Temat postu: |
|
|
Nie mam na razie czasu na wymienianie wszystkich ulubionych filmów. Generalnie najbardziej lubię filmy historyczne (np. "Braveheart", "1492"), wojenne, kryminały (ale tylko takie gdzie na pierwszym planie jest intryga, a nie mordobicie - z nowszych np. "Rozgrywka"), dobre komedie (głównie stare - np. z Louisem de Funes, a także Monthy Python), czasami fantasy (przede wszystkim Władca Pierścieni - podobnie jak CORAX najbardziej lubię TTT).
Poza tym: "Ojciec Chrzestny" wszystkie części, wszystkie filmy Milosza Formana ("Lot nad kukułczym gniazdem" szczególnie), "Milczenie owiec", "Pulp Fiction", "Brudny Harry" i większość filmów z Eastwoodem, "Rzeka Wspomnień" (bo o wędkarstwie ), filmy Polańskiego (szczególnie "Frantic"), no i cała seria o 007 - w przeciwieństwie do Kensingtona najbardziej lubię te z Rogerem Moorem. Podobało mi się ostatnio kilka filmów chińskich (np. "Hero").
No i oczywiście dokumenty, szczególnie przyrodnicze - w telewizji najczęsciej oglądam Discovery i National Geographic.
Nie znoszę: horrorów (poza klasyką w rodzaju pierwszych "Szczęk" czy filmów Hitchcocka), filmów katastroficznych, romansów, melodramatów, musicali i durnych komedii w rodzaju "American Pie" _________________ Fuck the Duck |
|
Powrót do góry |
|
|
Marcin S.
Dołączył: 15 Lut 2005 Posty: 1865
|
Wysłany: Pon Lip 25, 2005 3:05 pm Temat postu: |
|
|
Do swojej listy wprowadzam dodatkowo "Pianistę". Świetny film z wieloma wzruszającymi scenami i dowód na to, że jest możliwa więź mimo różnic, tak wyraźnych w tamtym okresie (Żyd- oficer niemiecki podczas II wojny). |
|
Powrót do góry |
|
|
Bizon
Dołączył: 24 Sty 2004 Posty: 13394 Skąd: Radomsko/Łódź
|
Wysłany: Pon Lip 25, 2005 3:13 pm Temat postu: |
|
|
no oczywiscie zapomnialem o pupl fiction i monty pythonie pod kazda postacia... i o nagiej broni....
a z seriali: ostry dyzur, przystanek alaska (ech pamietam jak to pierwszy raz lecialo w tv.. teraz nawet nie mam czasu zeby znowu ogladac), nash bridges... na poczatku krecilo mnie archiwum x ale po kilku latach mi sie znudzilo... czasem lubie tez obejrzec przyjaciol ale bez przesadnego uwielbienia dla tego serialu... _________________
if you don't like oral sex, keep your mouth shut...
http://issuu.com/rockaxxess/docs/rock_axxess_15-16 - nowy numer ROCK AXXESS
you never had it so good, the yoghurt pushers are here |
|
Powrót do góry |
|
|
PiotreQ
Dołączył: 03 Kwi 2005 Posty: 4957
|
Wysłany: Pon Lip 25, 2005 3:14 pm Temat postu: |
|
|
Z polskich to Alternatywy 4, Zmiennicy i chyba wszystkie komedie S. Bareji Poza tym: Nieśmiertelny (ale raczej tylko 1. część), Z archwium X, Predator (mój ulubiony, znam go chyba na pamięć ), Obcy (wszystkie częśći), Bliskie spotkania trzeciego stopnia a co za tym idzie wiele filmów S. Spielberga... W teh chwili nie przychodzi mi nic więćej do głowy, ale jest jescze sporo filmów, które lubie, a nie wymieniłem tutaj.
EDIT: heh, zapomniałem jescze o angielskim humorze Allo, Allo, Hotel Zacisze, Mont Python, Co ludzie powiedzą itd. _________________
Vice Maskotka Forum 2007
Vice Człowiek Roku Forum 2008
PiotreQrmx.com - Remixy Queen
QueenBootlegs.com - Bootlegi Queen |
|
Powrót do góry |
|
|
Crowly
Dołączył: 17 Kwi 2004 Posty: 1570 Skąd: z Trzebnicy
|
Wysłany: Pon Lip 25, 2005 3:51 pm Temat postu: |
|
|
POLSKIE
"Miś"
Co prawda nie wiem, jak żyło się w PRLu (poza tym co usłyszałem od rodziny i nauczycieli) ale film i tak jest moim ulubionym z polskich produkcji. Świetny, jak zawsze Stanisław Tym, Bronisław Pawlik, Krzysztof Kowalewski, czy bardzo miłe epizody Wojciecha Pokory i Pawła Wawrzeckiego oraz Znigniewa Buczkowskiego budują świetny i, śmię twierdzić, ponadczasowy film
"Kiler"
Film z czasów, gdy na twórczośc Machulskiego reagowałem słowem "rewelacja" a nie "miernota" Wpadające w ucho dialogi plus muzyka jednego z moich, ulubionych zespołów plus doborowa obsada - sehr magnifique
"Dzień Świra"
Najlepszy z filmów Koterskiego - facet, jak wino, im starszy tym lepszy. Po tym filmie przekonałem się do geniuszu Kondrata. Zauważyłem też, że mam z nim zatrważająco dużo wspólnego, ale że Miauczyński to "everyman" to chyba nie mam się czym martwić.
"Ciało"
Inteligentna, czarna komedia, nienachalna, a zabawna. Królikowski w roli trupa...
"Chłopaki Nie Płaczą"
Z tych wszystkich komedyjek Linde - Lubaszenki to IMHO najlepsza.
ZAGRANICZNE
"Pulp Fiction"
Kocham twórczośc Tarantino, tę jego nieskrępowaną zabawę w kino. Dlaczego? PF to niby typowa komedia gangsterska z zastosowaną achronologią i strukturą zbioru nowel. Co więc wyróżnia ten film z grona innych tego gatunku? Reżyserzy hollywódzkich blockbusterów pokazują widzowi bzdury i bzdureczki krzycząc "uwierz w to, to takie realistyczne" - Tarantino ukazuje bzdurę podlaną inteligentnym chichotem (bawcie się dobrze, to projekcja mojego umysłu, to moja zabawa w kino). Za to kocham tego faceta.
"Sin City"
Duet Rodriguez - Tarantino atakuja ponownie - film trochę w stylu PF i filmów noir. Kino akcji z dużym przymrużeniem oka plus kpina z legend szklanego ekranu (Elijah Wood jako kanibal, albo Bruce Willis, jako polcjant mający problemy z sercem) plus genialnie zrobione efekty.
"Czas Apokalipsy Powrót"
Uroki wojny plus mroczna podróż w głąb samego siebie, jedyna wada - Marlon Brando.
"Adwokat Diabła"
Połączenie "Dziecka Rosemary" z "Firmą" - rewelacyjny duet Reves - Pacino.
"Monty Python"
Wszystko, co ich zasługuje na najwyższe odznaczenie Brytyjski humor w najlepszym wydaniu. Szczególnie "Żywot Briana" i "Święty Graal". _________________ Organizator VII Ogólnopolskiego Zlotu Wielbicieli Zespołu Queen;
Queenowy Człowiek Roku 2008
www.ppa.pl |
|
Powrót do góry |
|
|
Kuba
Dołączył: 03 Gru 2004 Posty: 2024 Skąd: Dąbrowa Górnicza
|
Wysłany: Pon Lip 25, 2005 5:38 pm Temat postu: |
|
|
Napisze podobnie jak Crowley
"Pulp Fiction" Czym zwykly gangsertski film wyroznia sie od setki innych,? hmmmm, zwariowanie poukladany, i to AKTORSTWO!!! Travolta Willis Thurman L.Jackson, no i czlowiek ktory to stworzyl Tarantino, naprawde GENIALNE to chyba moj ulubiony film o luznej tematyce
"Philadelphia" TO zas tytul ktory uczy tolerancji dla Gejow i Lesbjiek, niesamowita historia pokazana w tak zwykly sposob CHOLERNIE wzrusza, i na koncu znow wspaniala obsada (z Tomem Hanksem na czele) Przez wiele lat moj faworyt wsrod "powaznych" filmow
"Zielona Mila" Dluga, wzruszajaca i ostatnia Mila. Tom Hanks udawadnia ze jest jednym z najgenialniejszych aktorow w historii
"Cholapki nie placza""Poranek Kojota" Dwa filmy pana Lubaszenki marnego aktorzyny, za to dobrego rezysera, obrazy ktore znam na pamiec kazdy tekst, kazda sytuacje i ten HUMOR
"Psy""Psy II""Sara" Boguslaw Linda to moj faworyt wsrod polskich aktorow MACHO, niemalze polski Travolta, a te trzy filmy tylko to udowodniaja
"Ojciec Chrzesny" Cytujac mojego tate "Ogladaj ten film uwaznie, bo kazda rzecz zawarta w przeslaniu tego filmu jest cholernie wazna" Poswiecilem kilka godzin na obejrzenie tego ARCYDZIELA i coz powiedziec wspanialy film i poraz kolejny aktorstwo Brando i zwlaszcza De Niro
"Lsnienie" Chyba zyciowa rola Jacka Nicholsona, wspaniala fabula oparta na ksiazce Kinga, coz mowic KLASA
Moglbym jeszcze dac pare tytulow, zwlaszcza horrorow, jednak zatrzymam sie na tych kilku[/list] _________________ Well, it's all right then, and it's all right now
|
|
Powrót do góry |
|
|
Fairy King
Dołączył: 21 Maj 2005 Posty: 359 Skąd: Lublin/Warszawa
|
Wysłany: Pon Lip 25, 2005 8:19 pm Temat postu: |
|
|
The Ring to tylko duuużo gorszy, amerykański remake japońskiego Ringu, polecam oryginał |
|
Powrót do góry |
|
|
Bizon
Dołączył: 24 Sty 2004 Posty: 13394 Skąd: Radomsko/Łódź
|
Wysłany: Pon Lip 25, 2005 8:36 pm Temat postu: |
|
|
Fairy King napisał: |
The Ring to tylko duuużo gorszy, amerykański remake japońskiego Ringu, polecam oryginał |
jesli cytowales mnie (a ak przypuszczam bo ja pisze wszystko malymi literami) to chodzilo mi wlasnie o japonski ... amerykanski byl owszem calkiem niezly ale hmm zbyt zhollywoodzowany _________________
if you don't like oral sex, keep your mouth shut...
http://issuu.com/rockaxxess/docs/rock_axxess_15-16 - nowy numer ROCK AXXESS
you never had it so good, the yoghurt pushers are here |
|
Powrót do góry |
|
|
varg
Dołączył: 30 Maj 2005 Posty: 85 Skąd: Gdańsk
|
Wysłany: Pon Lip 25, 2005 8:44 pm Temat postu: |
|
|
A ja widziałem oryginał i raczej nie polecam, no ale ja w ogóle nie lubię tego typu filmów, podejrzewam, że wersja amerykańska podobałaby mi się jeszcze mniej.
Za to przypomniał mi się znakomity film, którego akcja dzieje się w Japoni - "Lost in translation" Sofii Coppoli.
--------------------------------------------------------------------------------
crowley napisał: | Film z czasów, gdy na twórczośc Machulskiego reagowałem słowem "rewelacja" a nie "miernota" |
Fakt, że po "Kilerze" Machulski nakręcił kilka filmów słabych ("Superprodukcja", "Kilerów 2-óch") i przeciętnych ("Pieniądze to nie wszystko"), ale "Vinci" to dla mnie najlepszy film tego reżysera od czasów "Seksmisji" i pierwszego "Vabanku". _________________ Fuck the Duck |
|
Powrót do góry |
|
|
Fairy King
Dołączył: 21 Maj 2005 Posty: 359 Skąd: Lublin/Warszawa
|
Wysłany: Pon Lip 25, 2005 8:45 pm Temat postu: |
|
|
Bizon napisał: | Fairy King napisał: |
The Ring to tylko duuużo gorszy, amerykański remake japońskiego Ringu, polecam oryginał |
jesli cytowales mnie (a ak przypuszczam bo ja pisze wszystko malymi literami) to chodzilo mi wlasnie o japonski ... amerykanski byl owszem calkiem niezly ale hmm zbyt zhollywoodzowany |
Widzę że w pełni się zgadzamy w tym temacie |
|
Powrót do góry |
|
|
Spike Edney jr
Dołączył: 08 Kwi 2004 Posty: 852
|
Wysłany: Pon Lip 25, 2005 9:17 pm Temat postu: |
|
|
Uwielbiam filmy ,których mocną stroną jest ścieżka dzwiękowa.Często to właśnie ona buduje legendę i czyni kultowym.Czy 'Pulp Fiction" i "Czas Apokalipsy" byłyby tak szanowane ,gdyby nie specyficzna i dopełniająca obraz muzyka.Czym byłby początek i scena finałowa "Czasu Apokalipsy" bez "The End" Doorsów? Soundtrack do "Pulp Fiction" gości w moim odtwarzaczu równie często jak "normalna muzyka". |
|
Powrót do góry |
|
|
Kuba
Dołączył: 03 Gru 2004 Posty: 2024 Skąd: Dąbrowa Górnicza
|
Wysłany: Pon Lip 25, 2005 9:20 pm Temat postu: |
|
|
Fairy King napisał: | Bizon napisał: | Fairy King napisał: |
The Ring to tylko duuużo gorszy, amerykański remake japońskiego Ringu, polecam oryginał |
jesli cytowales mnie (a ak przypuszczam bo ja pisze wszystko malymi literami) to chodzilo mi wlasnie o japonski ... amerykanski byl owszem calkiem niezly ale hmm zbyt zhollywoodzowany |
Widzę że w pełni się zgadzamy w tym temacie |
Ja sie z wami nie zgodze, niedwano miałem okazje ogladac ten film i po tym co przeczytałem w róznorakich recenzjach ZAWIODŁEM sie i to ogromnie. ZERO strachu, a spodziewałem sie mocnej dawki strachu, i cały film czekałem na jakieś mocne wydarzenie i niestety sie nie doczekałem :/
Cytat: | Soundtrack do "Pulp Fiction" gości w moim odtwarzaczu równie często jak "normalna muzyka". |
U mnie dzieje sie podobnie _________________ Well, it's all right then, and it's all right now
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
|
|