Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
CORAX
Dołączył: 05 Lip 2004 Posty: 3277 Skąd: Coraxstadt
|
Wysłany: Czw Lip 28, 2005 12:03 am Temat postu: |
|
|
Marcin napisał: | Też rok temu oglądałem serie 13 piątku, ale po 2 czy 3 część już było nudne... więc dałęm sobie spokój, ostatnio wyszłą 11 częśc 13 Piątku: Janson kontra Freddy (Freddy Kruger), ej jednak tych panów nieda się zniszczyć, gratuluje fantazji. |
Tak jak pisałem wcześniej: mordobicie, nuda, półtorej godziny z życiorysu.
Marcin napisał: | Pierwsze części są najlepsze! reszta to odgrzewane pomysły i odcinanie kuponów od popularnośći pierwszej częśći. Chociaż 2 czy 3 części są jeszcze udane, ale czym dalej tym gorzej, |
To co pierwsze najlepsze (w większości przypadków). Tak było jest i będzie
Marcin napisał: | j ednym słowem Sqeuellom mówię stanowcze NIE |
Skąd ja to znam...? Heh... _________________
|
|
Powrót do góry |
|
|
Pafnucy
Dołączył: 02 Lip 2004 Posty: 227 Skąd: Piechowice/Jelenia Góra
|
Wysłany: Pią Lip 29, 2005 6:01 pm Temat postu: |
|
|
moje ulubione filmy
1.Blade Runner
2.Scene At The Sea
3.Pulp Fiction
4.Battle Royale i Battle Royale II
5.cała trylogia Mad Maxów
6.Shaolin Soccer
7.Fandango(film Kevina Reynoldsa z Kevinem Costnerem...a i tak pewnie nikt o nim nie slyszal...a szkoda)
8.Gwiezdne Wojny
9.Shark Skin Man And Peach Hip Girl
10.Willow
jak cos wiecej mi sie przypomni to dopisze:) _________________ RUNNING WILD!
------------------------------------ |
|
Powrót do góry |
|
|
CORAX
Dołączył: 05 Lip 2004 Posty: 3277 Skąd: Coraxstadt
|
Wysłany: Nie Sie 28, 2005 6:59 pm Temat postu: |
|
|
Coś dla ludzi ze spaczonym poczuciem humoru (czyli dla mnie), a także dla nie za bardzo młodych:
Dzisiaj na TVN7 o 22.55 pełnometrażowy film animowany Miasteczko South Park - chyba, nie trzeba mówić o czym będzie? Dla niewtajemniczonych: grupka dzieciaków z górskiego miasteczka South Park w USA po obejrzeniu kanadyjskiego filmu zaczyna być wulgarna i niegrzeczna. Rozeźleni rodzice wymuszają na rządzie wypowiedzenie Kanadzie wojny. Co z tego wyniknie?
Ja obejrzę z czystej ciekawości, serial mi się podobał _________________
|
|
Powrót do góry |
|
|
Marcin S.
Dołączył: 15 Lut 2005 Posty: 1865
|
Wysłany: Nie Sie 28, 2005 7:19 pm Temat postu: |
|
|
Hurra Uwielbiam South Park (choć uważam, że śmianie się z holocaustu i Papieża mogli sobie darować). Na pewno obejrzę
PS. Ty dupogłowy kutasie ! |
|
Powrót do góry |
|
|
Bizon
Dołączył: 24 Sty 2004 Posty: 13394 Skąd: Radomsko/Łódź
|
Wysłany: Nie Sie 28, 2005 7:29 pm Temat postu: |
|
|
shut your fuckin face unclefucker _________________
if you don't like oral sex, keep your mouth shut...
http://issuu.com/rockaxxess/docs/rock_axxess_15-16 - nowy numer ROCK AXXESS
you never had it so good, the yoghurt pushers are here |
|
Powrót do góry |
|
|
Marcin
Dołączył: 29 Paź 2003 Posty: 1706 Skąd: Police
|
|
Powrót do góry |
|
|
Bizon
Dołączył: 24 Sty 2004 Posty: 13394 Skąd: Radomsko/Łódź
|
Wysłany: Nie Sie 28, 2005 7:38 pm Temat postu: |
|
|
radzilbym najpierw wyrzucic z pokoju wszelkie formy dorosle chociaz my z bratem kilka lat temu tego nie robilismy ale tez my obaj juz wtedy bylismy zdecydowanie pelnoletni wiec niz naszych starszych zgorszyc nie moglo hehehe _________________
if you don't like oral sex, keep your mouth shut...
http://issuu.com/rockaxxess/docs/rock_axxess_15-16 - nowy numer ROCK AXXESS
you never had it so good, the yoghurt pushers are here |
|
Powrót do góry |
|
|
Marcin S.
Dołączył: 15 Lut 2005 Posty: 1865
|
Wysłany: Nie Sie 28, 2005 7:54 pm Temat postu: |
|
|
Pamiętam, jak miałem 10 lat i się spytałem mamy, czy mogę iść do kina na South Park Formy dorosłe jak najbardziej niepożądane w żadnej formie, gdy na horyzoncie widać South Park |
|
Powrót do góry |
|
|
Kuba
Dołączył: 03 Gru 2004 Posty: 2024 Skąd: Dąbrowa Górnicza
|
Wysłany: Nie Sie 28, 2005 9:32 pm Temat postu: |
|
|
Ja miałem 8 i razem z kuzynem BYLIŚMY i Widzelismy i po dzien dzisejszy przeklinamy jak szewc "..MOZE ZECHE MI PAN POSSAC JAJA !!! " _________________ Well, it's all right then, and it's all right now
|
|
Powrót do góry |
|
|
Marcin S.
Dołączył: 15 Lut 2005 Posty: 1865
|
Wysłany: Nie Sie 28, 2005 9:43 pm Temat postu: |
|
|
heh, puścili Was...? nie do wiary, przecież film był od 16 no ale w każdym razie gratuluję wrażeń |
|
Powrót do góry |
|
|
Kuba
Dołączył: 03 Gru 2004 Posty: 2024 Skąd: Dąbrowa Górnicza
|
Wysłany: Nie Sie 28, 2005 10:40 pm Temat postu: |
|
|
Heh, mozna powiedziec ze poszlismy za przykładem Cartmana i spółki którzy dostali sie na Płonace Dupy w kinie Bjiou _________________ Well, it's all right then, and it's all right now
|
|
Powrót do góry |
|
|
Marcin S.
Dołączył: 15 Lut 2005 Posty: 1865
|
Wysłany: Nie Sie 28, 2005 10:57 pm Temat postu: |
|
|
Cóż za ciekawostka z tym Bijou. Na Twoim miejscu założyłbym już nowy temat
BTW: O czym były Płonące Dupy? |
|
Powrót do góry |
|
|
Kuba
Dołączył: 03 Gru 2004 Posty: 2024 Skąd: Dąbrowa Górnicza
|
Wysłany: Nie Sie 28, 2005 11:09 pm Temat postu: |
|
|
O tym ze Kanadyjczycy rżną swoich wujaszków
BTW : Zeby nie pisac ciagle o txt z South park napisze swoje ulubione kawałki: "-Płonące dupy to nie pierwsze zgnile jajo z Kanady, a Brian Adams,-nasz rzad wielokrotnie za niego przepraszał ", "nasz naród spotkała hańba dzis o 5 rano zbombardowali Baldwinów "Ja pierdole, zabili Kennego" i Cartman spiewajacy piosenke o mamie Kylea Te najbardziej zapadły mi w pamiec, o teraz jest o łechtaczce |
|
Powrót do góry |
|
|
Marcin S.
Dołączył: 15 Lut 2005 Posty: 1865
|
Wysłany: Nie Sie 28, 2005 11:18 pm Temat postu: |
|
|
Rozwalił mnie pterodaktyl w piekle srający ogniem |
|
Powrót do góry |
|
|
CORAX
Dołączył: 05 Lip 2004 Posty: 3277 Skąd: Coraxstadt
|
Wysłany: Nie Sie 28, 2005 11:28 pm Temat postu: |
|
|
To nie jest prawda, żew Saddama zabiły dziki! Saddam zyje i ma sie swietnie ze swoją listą
Fuckt, pterodaktyl zajebisty!
No i głos tego facia co czyta, jak fajnie brzmi flugając! OMG ale mam ubaw... _________________
|
|
Powrót do góry |
|
|
Marcin S.
Dołączył: 15 Lut 2005 Posty: 1865
|
Wysłany: Nie Sie 28, 2005 11:29 pm Temat postu: |
|
|
m'kay? |
|
Powrót do góry |
|
|
CORAX
Dołączył: 05 Lip 2004 Posty: 3277 Skąd: Coraxstadt
|
Wysłany: Pią Wrz 09, 2005 10:25 pm Temat postu: |
|
|
crowley w innym temacie napisał: | Qnegunda - są filmy, w których brutalnośc jest po prostu niezbędna. Odrzucając ją odrzucasz kawał naprawdę dobrego kina ("Sin City", "Kill Bill" te sprawy). |
Sin City? Dla mnie to zwykły film, taki jakich to pełno... podoba mi się gra aktorów, ale sama produkcja (tak, wiem, że oparta na komiksie) jest po prostu średnio-ciekawa... gdybym nie miał nadto wolnego czasu nie obejrzałbym tego. Care for a smoke? _________________
|
|
Powrót do góry |
|
|
Kuba
Dołączył: 03 Gru 2004 Posty: 2024 Skąd: Dąbrowa Górnicza
|
Wysłany: Pią Wrz 09, 2005 10:33 pm Temat postu: |
|
|
O Sin City słyszałem trochę (nie ogladałem) i odnosze wrazenie ze autorzy chcieli stworzyc coś na podobnieństwo Pulp Fiction (ciekawa, intrygujaca budowa filmu) |
|
Powrót do góry |
|
|
anka
Dołączył: 23 Mar 2005 Posty: 211 Skąd: Gdańsk
|
Wysłany: Pią Wrz 09, 2005 11:41 pm Temat postu: |
|
|
Oglądałam dzisiaj „Kod Mercury”, naprawdę fajny film (w roli głównej Alec Baldwin i Bruce Willis.) Praktycznie w każdym filmie są wątki gangsterskie, kryminalne i w ogóle jest dużo przemocy. Ale ja nie wyobrażam sobie bez tego wszystkiego filmu. W dobrym filmie powinna dziać się akcja, powinno wciągnąć człowieka do oglądania. Myślę że dobrym przykładem jest „Sekcja 8” z Johnem Travoltą ,ale to wszystko zależy kto jakie filmy lubi. |
|
Powrót do góry |
|
|
Pafnucy
Dołączył: 02 Lip 2004 Posty: 227 Skąd: Piechowice/Jelenia Góra
|
Wysłany: Sob Wrz 10, 2005 12:59 am Temat postu: |
|
|
anka napisał: | Praktycznie w każdym filmie są wątki gangsterskie, kryminalne i w ogóle jest dużo przemocy. Ale ja nie wyobrażam sobie bez tego wszystkiego filmu. W dobrym filmie powinna dziać się akcja, powinno wciągnąć człowieka do oglądania. |
to proponuje obejrzec "Shaolin Soccer" albo "Ping-Pong"
jest akcja i wciagaja a watkow gangsterskich i kryminalnych niema a o przemocy w ogole niema co mowic:P
a jak chcesz przemoc....to "Battle Royale" naprawde polecam film wszystkim...klimat i muzyka wymiataja:) bedzie we wrzesniowym numerze "Kino Domowe" na dvd _________________ RUNNING WILD!
------------------------------------ |
|
Powrót do góry |
|
|
Q WOJTEK Q
Dołączył: 15 Cze 2004 Posty: 731 Skąd: Katowice
|
Wysłany: Sob Wrz 10, 2005 2:20 pm Temat postu: |
|
|
JA tam czekam na Kod Leonardo Da Vinci....podobno już mają półmetek... _________________ Nie wdawaj sie w dyskusje z idiota, sprowokuje cie, sprowadzi do swojego poziomu i pokona doswiadczeniem... |
|
Powrót do góry |
|
|
lemur Moderator
Dołączył: 13 Maj 2005 Posty: 5251 Skąd: z Komitetu Centralnego
|
Wysłany: Sob Wrz 10, 2005 4:55 pm Temat postu: |
|
|
nie mówcie tak głośno o South Parku, bo przyjdzie Szatan i was wszystkich...ekhm... _________________ Pierwszy Pisarz Forum 2006, 2007, 2009; Podpis Roku 2010
Mój blogasek: http://obserwujacylemur.wordpress.com/ |
|
Powrót do góry |
|
|
Bizon
Dołączył: 24 Sty 2004 Posty: 13394 Skąd: Radomsko/Łódź
|
Wysłany: Pią Wrz 30, 2005 2:35 am Temat postu: |
|
|
obejrzalem sobie wczoraj film 'The island" - wyspa... calkiem fajny... takie polaczenie motywow z 'brave new world' huxleya, matrixa, 13 pietra i sexmisji aczkolwiek jedna rzecz mnie zdziwila... gra tam bardzo fajna kobitka i nie wiedzialem kto to wiec czekalem na liste plac.. i przeczytalem ze to...scarlett johansson, na ktora nie moge normalnie patrzec ta kobita na codzien wyglada tragicznie a w tym filmie wrecz bosko... oto co moze zrobic z czlowieka kiepska fryzura, zbyt duzo makijazu i fatalne ciuchy
a juz chcialem poszukac jakichs innych filmow z nia... _________________
if you don't like oral sex, keep your mouth shut...
http://issuu.com/rockaxxess/docs/rock_axxess_15-16 - nowy numer ROCK AXXESS
you never had it so good, the yoghurt pushers are here |
|
Powrót do góry |
|
|
lemur Moderator
Dołączył: 13 Maj 2005 Posty: 5251 Skąd: z Komitetu Centralnego
|
Wysłany: Sob Paź 01, 2005 3:59 pm Temat postu: |
|
|
a "Ruchomy zamek Hauru" widzieli? Jeśli nie, to do kina marsz. I nie kwękać, że to japońska animacja. Owszem, to jest japońska animacja, ale na podstawie angielskiej książki i genialnie zrobiona. A fabuła jest znakomita, miejscami zabawna, miejscami dość poważna, antywojenna itd. Żadne tam bajki dla troglodytów... _________________ Pierwszy Pisarz Forum 2006, 2007, 2009; Podpis Roku 2010
Mój blogasek: http://obserwujacylemur.wordpress.com/ |
|
Powrót do góry |
|
|
Bizon
Dołączył: 24 Sty 2004 Posty: 13394 Skąd: Radomsko/Łódź
|
Wysłany: Sob Paź 01, 2005 4:14 pm Temat postu: |
|
|
eeee japonska animacja? <kwek kwek> _________________
if you don't like oral sex, keep your mouth shut...
http://issuu.com/rockaxxess/docs/rock_axxess_15-16 - nowy numer ROCK AXXESS
you never had it so good, the yoghurt pushers are here |
|
Powrót do góry |
|
|
McBurak
Dołączył: 30 Gru 2004 Posty: 944 Skąd: Kraków
|
Wysłany: Sob Paź 01, 2005 4:22 pm Temat postu: |
|
|
ja jakos nigdy sie filmem nie interesowalem, w sumie naprawde zapadly mi w pamiec dwa genialne musicale: "Hair" i "Jesus Christ Superstar". Mam gdzies jeszcze nagrany "Cabaret", podobno rownie znakomity, jak mi sie bedzie chcialo to obejze _________________ i can lead the nation with a microphone |
|
Powrót do góry |
|
|
q_michal
Dołączył: 15 Lis 2003 Posty: 2049 Skąd: Lubartów/Warszawa
|
Wysłany: Sob Paź 01, 2005 8:45 pm Temat postu: |
|
|
Ulubione filmy:
1.Ostatni mohikanin
2.Forest gump
3.Glupi i glupszy
4.Terminator 2
5.Chlopcy z ferajny
6.Ojciec Chrzestny 2
7.Terminator
8.Ojciec Chrzestny 1
9.Prawo Bronxu
10.Czas Apokalipsy
11.Predator
12.Kasyno
13.Good morning Wietnam
14.Patch Adams
15.Zielona Mila
16.Miś
17.The doors
18.Urodzony 4 lipca
19.Ojciec Chrzestny 3
20-22.Powrot do przeszlosci/przyszlosci 1-3
23-24.Mad max 1-2
25.Skazania na Shawshank
26.Zycie jest piekne
Koeljnosc raczej przypadkowa podobnie jak i w przypadku ponizej...
Ulubione seriale:
1.Cudowne lata
2.Swiat wg.Bundych
3.Polnoc-Poludnie
4.Zmiennicy
5.Alternatywy 4
6.Shogun
7.Skrzydla
8.Przystanek Alaska
9.Muppet show-rewia gwiazd
10.Benny Hill
11.Ulica sezamkowa:)
12.40latek
13.Przyjaciele
14.Ich piecioro
15.M jak milosc A co..I nie wstydze sie tego !
Bajki
1.Wszytko Disneya!
2.Smerfy
3.Krolik bugs i cala jego ferajna
4.Rocko i jego Swiat
5.Chojrak
6.Muminki
7.Zolwie Ninja
8.Yattaman
9.Gigi
10.Czrodziejka z Ksiezyca
11. He-man (stary)
Odrebna kategoria jest moja najweiksza obok Queen i Ac Milan pasja czyli..Monty Python i WSZYSTKO co w jakieklowiek sposob jest z nimi zwiazane.Trzeba bedzie odsiwerzyc temat o cyrkowcach... _________________ "You can be anything you want to be
Just turn yourself into anything you think that you could ever be
Be free with your tempo, be free be free
Surrender your ego - be free, be free to yourself"
7 miejsc na podium w Wyborach Forumowych 2012 !
www.klasykarozrywki.pl - Wydawnictwo, Usługi Dziennikarskie, Usługi Reklamowe, Internetowa Księgarnia Muzyczna, Turystyka Koncertowa, Imprezy i Projekty Kulturalne
www.sklep.klasykarozrywki.pl - Internetowa Księgarnia Muzyczna
Ostatnio zmieniony przez q_michal dnia Sob Paź 22, 2005 5:33 pm, w całości zmieniany 4 razy |
|
Powrót do góry |
|
|
CORAX
Dołączył: 05 Lip 2004 Posty: 3277 Skąd: Coraxstadt
|
Wysłany: Sob Paź 01, 2005 9:33 pm Temat postu: |
|
|
q_michal napisał: | 5.Chojrak |
Courage the cowardly dog _________________
|
|
Powrót do góry |
|
|
q_michal
Dołączył: 15 Lis 2003 Posty: 2049 Skąd: Lubartów/Warszawa
|
Wysłany: Sob Paź 01, 2005 9:40 pm Temat postu: |
|
|
CORAX napisał: | q_michal napisał: | 5.Chojrak |
Courage the cowardly dog |
Uga,buga,buga! _________________ "You can be anything you want to be
Just turn yourself into anything you think that you could ever be
Be free with your tempo, be free be free
Surrender your ego - be free, be free to yourself"
7 miejsc na podium w Wyborach Forumowych 2012 !
www.klasykarozrywki.pl - Wydawnictwo, Usługi Dziennikarskie, Usługi Reklamowe, Internetowa Księgarnia Muzyczna, Turystyka Koncertowa, Imprezy i Projekty Kulturalne
www.sklep.klasykarozrywki.pl - Internetowa Księgarnia Muzyczna |
|
Powrót do góry |
|
|
Kuba
Dołączył: 03 Gru 2004 Posty: 2024 Skąd: Dąbrowa Górnicza
|
Wysłany: Sob Paź 01, 2005 10:11 pm Temat postu: |
|
|
Pozwole sobie tak jak Q_Michał
Ulubione Filmy :
1. Pulp Fiction
2. Philadelphia
3. Zielona Mila
4. Bezsennosć w Seattle
5. Michael
6. Masz Wiadomość
7. Gorączka Sobotniej Nocy
8. Ojciec Chrzesntny 1&2
11.Psy 1&2
14.Zemsta Frajerów <loool>
15.Seksmisja
16.Ślepa Furia (jeden z niewielu na jakim płakałem)
17.One Flew Over The Cuckoo Nest (Znakomity Film i Znamienity tytuł)
18. The Sinhning
19. Cała Seria Horrorów o Freddym, o Candymanie, o Lalecze Chucky, o Leatherfac'u(Mściwy Sadysta )
20.Tommy
21 .Rocky I II III IV V
21.Rambo I II III
22.Terminator I II III
23. Sto Innych dobrych tytułów jakie obejrzałem a nie umiem teraz przytoczyc nazwy
Seriale
1.Świat wg Bundych !!
2.Moda na Sukces (serio!, ale traktuje to jako komedie)
3.Przystanek Alaska (wspomnienia z młodosci)
Tylko tyle innych fajnych seriali nie znam a raczej sie nie zagłębiałem w nie (Północ Południe,Friends)
Bajki
1.Scooby Doo (gdzie jesteś)
2.X-men
3.Spiderman
4.Ludwiczek
5.Flinstonowie
6.Jeckstonowie(czy jakos tak)
7. Kapitan Thubasa
|
|
Powrót do góry |
|
|
|