Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Najlepsze Płyty |
Disco Polo |
|
1% |
[ 1 ] |
Tektoniczne |
|
11% |
[ 6 ] |
Sztampowy żart o winylach |
|
3% |
[ 2 ] |
Queen |
|
25% |
[ 13 ] |
Naprawdę bardzo mnie ciekawi jakie, naprawdę |
|
25% |
[ 13 ] |
o zimowiskach |
|
1% |
[ 1 ] |
te które typuje Mefju |
|
19% |
[ 10 ] |
jebać to |
|
9% |
[ 5 ] |
|
Wszystkich Głosów : 51 |
|
Autor |
Wiadomość |
mumin_king
Dołączył: 14 Cze 2006 Posty: 6343 Skąd: Rzekuń
|
Wysłany: Czw Sie 29, 2013 11:19 pm Temat postu: |
|
|
1. AC/DC - Black Ice
2. Uriah Heep - Wake the Sleeper
3. Acid Drinkers - Verses of Steel
4. The Soundtrack of Our Lives - Communion
5. Guns'N'Roses - Chinese Democracy
6. Lao Che - Gospel
7. The Rolling Stones - Shine a Light
8. Metallica - Death Magnetic
9. Czesław Śpiewa - Debiut
10. Alice Cooper - Along Came a Spider
blisko:
Extreme - Saudades de Rock
Flogging Molly - Float
Queen + Paul Rodgers - The Cosmos Rocks
R.E.M. - Accelerate
daleko:
Akurat - Optymistyka
Nazareth - The Newz
Whitesnake - Good to be Bad _________________
GGP - na spotkanie ze świeżoscią
Bój się bloga NOWOŚĆ BLOG MUMINA
wg Matteya - bardzo sprytne ALTER EGO.
Zwycięzca Queenwizji - grudzień 2012 |
|
Powrót do góry |
|
|
Lily of the valley
Dołączył: 16 Gru 2005 Posty: 820
|
Wysłany: Czw Sie 29, 2013 11:25 pm Temat postu: |
|
|
Lista Atrusa _________________ - Nigdy nie jest się zupełnie wolnym, jeśli się kogoś za bardzo podziwia - powiedział nagle Włóczykij. - To wiem.
- Wiem, że ty wszystko wiesz - mówiło dalej stworzonko, przysuwając się jeszcze bliżej. - Wiem, że wszystko widziałeś. Wszystko, co mówisz, jest słuszne, i zawsze będę się starał być równie wolnym jak ty. |
|
Powrót do góry |
|
|
Xavi
Dołączył: 06 Wrz 2010 Posty: 2519
|
Wysłany: Nie Wrz 01, 2013 1:12 am Temat postu: |
|
|
Nędza.
1. Marillion - Happiness is the Road
2. Opeth – Watershed
3. Portishead - Third
4. Sigur Ros - Með suð í eyrum við spilum endalaust
5. Lunatic Soul - Lunatic Soul
6. Metallica - Death Magnetic
7. Crystal Castles - Crystal Castles
8. Guns 'n Roses - Chinese Democracy
9. Glen Hansard & Marketa Irglova - Once [soundtrack]
10. David Gilmour - Live in Gdańsk _________________ |
|
Powrót do góry |
|
|
Gnietek
Dołączył: 04 Sie 2006 Posty: 936 Skąd: z pięknej planety zwanej Ziemią :)
|
Wysłany: Nie Wrz 01, 2013 6:38 pm Temat postu: |
|
|
5 lat temu, czyli czasy, które już każdy użytkownik tego forum pamięta. Ja osobiście byłem wówczas na studiach historycznych, mieszkałem z dwoma bardzo rozrywkowymi osobami i przechodziłem mocno imprezowy okres w życiu. Pod koniec roku zrobiło się smutniej, bo zamieszkałem z pewnym ponurakiem w ponurej kamienicy na pół-parterze pół-piwnicy, a poza tym musiałem się skupić na pisaniu licencjatu. Chyba też wtedy byłem najbardziej aktywny na tym forum, które za parę dni akurat skończy swój żywot.
Cóż działo się wówczas na świecie? W Rosji Władimir Władimirowicz przestał być prezydentem, za to został premierem. Prezydentem został jego podopieczny, Dmitrij. W Białym Domu siedział młodszy Bush. Na Kubie odszedł ze szczytów władzy stary Fidel Castro, zaś stanowisko przejął jego niewiele młodszy brat. Doszło do walk Rosji z Gruzją, choć trudno powiedzieć, czy to była wojna. Zbankrutowało przedsiębiorstwo Lehman Brothers, doszło do krachu na nowojorskiej giełdzie i w rezultacie zaczął się kryzys, który trwa do dziś. Poszczególne kraje (np. Norwegia) zalegalizowały małżeństwa homoseksualne.
W Polsce prezydentem był Zimny Lech, który już wówczas mógł zginąć bohatersko, bo jego samochód został ostrzelany podczas wizyty w Gruzji. Premier był ten sam co i teraz.
1. David Gilmour - Live in Gdańsk
"On an Island" nie mogłem znieść, ale okazuje się, że te piosenki miały potencjał. Paradoksalnie, ich wykonanie było lepszą częścią gdańskiego koncertu. Jak ja żałuję, że tam nie byłem (planowałem jechać, ale miałem też inne obowiązki i ostatecznie nie wyrobiłem się)! Słychać, że Gilmour to człowiek, który gra już od kilku dekad, ale słychać też, że za każdym razem podchodzi do wykonania piosenki jakby na nowo, bez utrwalonych schematów. Jedno mi się nie podobało - akustyczne wykonanie "Shine On You Crazy Diamond". Ta piosenka od początku była hołdem dla kogoś martwego już właściwie za życia, po śmierci Syda wcale nie trzeba było zmieniać elegii w folkową balladę - to wręcz mijało się z celem. Poza tym, David już nie ma tak czystego głosu, żeby śpiewać prawie a capella.
2. Judas Priest - Nostradamus
Niby Judasi nie pokazują nic nowego, a na prawie całej płycie Halford śpiewa według jednego schematu: naprzemian mocno i ekstremalnie wysoko - a jednak żaden z wcześniejszych albumów nie przemawiał do mnie tak jak ten. Może to ze względu na wprowadzenie sporej ilości syntezatorowych (a przecież nieźle brzmiących) orkiestracji i harmonie wokalne. Zresztą, wokal Halforda, jak dla mnie, brzmi lepiej niż kiedykolwiek. Podoba mi się pomysł na concept album o Nostradamusie i jego dramatyczne przedstawienie. Poza tym, takie kawałki jak "Revelations", "Visions" czy "Future of Mankind" błyskawicznie wpadają w ucho.
3. Queen + Paul Rodgers - The Cosmos Rocks
Niektórzy użytkownicy z forum spodziewali się czegoś nadzwyczajnego. Ja nie lubię bluesa, Rodgersa wcześniej nie kojarzyłem (a to z jego twórczości, co poznałem, nie spodobało mi się) i... album zaskoczył mnie pozytywnie. Właściwie to tylko jednego kawałka nie mogę znieść - "Voodoo". No, ale tam jest wszystko, czego nigdy nie lubiłem w bluesie, więc nic dziwnego. Z drugiej strony, nic mnie nie porwało. "Cosmos Rockin'" fajnie buja, "C-lebrity" jest dość przebojowe i trochę roxuje, "School's Out, Surf's Up" jest dość oryginalne, "Small" klimatyczne - i to jest i tak więcej niż się spodziewałem. No i jest przecież sentyment: 31 października byłem na koncercie Q+PR w Pradze.
4. Kazik Staszewski - Silny Kazik pod wezwaniem
To jest znowu zbiór coverów, ale tym razem muzyki popularnej tworzonej przez zapomnianą Silną Grupę pod Wezwaniem. Chyba wyszło lepiej niż w oryginale. Aranżacja jest bogatsza, a brudna gitara, o dziwo, świetnie pasuje do starych kawałków.
5. Metallica – Death Magnetic
Poza tym, że wojna głośności mocno wpłynęła na produkcję tej płyty, poza tym, że nie ma na niej kompletnie nic odkrywczego, poza tym wreszcie, że bywa nudno, to jednak nie jest zły album.
6. Alestorm - Captain Morgan's Revenge
A teraz piracki pop metal (który różni się od viking metalu tylko tekstami, ach te gatunki...). Całość jest dość monotonna, ale brzmienie tego materiału jest ciekawe. Wzbogacono je o dość interesujące instrumenty, w tym flażolety i drumlę. No i wokale brzmią rzeczywiście jakby wykonywał je wilk morski, a nie delikatniutcy chłopcy śpiewający szanty. _________________ Wszyscy jesteśmy jak worki kartofli: czy chcemy, czy nie, i tak nas wrzucą do piwnicy. |
|
Powrót do góry |
|
|
wasdfg7
Dołączył: 16 Paź 2005 Posty: 4279 Skąd: Dębica/Wrocław
|
Wysłany: Pon Wrz 02, 2013 12:05 am Temat postu: |
|
|
1. Marillion - Happiness is the Road
2. Karmakanic - Who's the Boss in the Factory
3. Lunatic Soul - Lunatic Soul
4. Bang Gang - Ghosts From The Past
5. Sabaton - The Art of War
6. Mostly Autumn –Glass Shadows
7. Pendragon – Pure
8. Ayreon – 01011001
9. Opeth – Watershed
10. Queen + Paul Rodgers - The Cosmos Rocks _________________
MARILLION - BRAVE
The true soul of Queen band is lost...
______________________________
I've Been Blessed By God
Yet I Feel Forsaken
All To Me Was Given
Now It's Finally Taken |
|
Powrót do góry |
|
|
mumin_king
Dołączył: 14 Cze 2006 Posty: 6343 Skąd: Rzekuń
|
Wysłany: Pon Wrz 02, 2013 6:14 pm Temat postu: |
|
|
NAJLEPSZE PŁYTY 2008
1. Marillion - Happiness is the Road - 44
2. Opeth – Watershed - 43
3. Metallica - Death Magnetic - 41
4. Lunatic Soul – Lunatic Soul - 40
- Portishead - Third - 40
6. David Gilmour - Live in Gdańsk - 36
7. Guns 'n Roses - Chinese Democracy - 35
8. Uriah Heep – Wake the Sleeper - 30
9. M83 - Saturdays=Youth - 27
10. Kings of Leon - Only by the Night - 26
11. AC/DC - Black Ice - 25
12. Bigelf - Cheat The Gallows - 24
13. Lao Che - Gospel - 20
14. Bar Kokhba - Lucifer: Book of Angels Volume 10 - 19
- Queen + Paul Rodgers - The Cosmos Rocks - 19
16. Sigur Ros - Með suð í eyrum við spilum endalaust - 17
- Steven Wilson - Insurgentes - 17
18. Acid Drinkers - Verses of Steel - 15
- Czesław Śpiewa - Debiut - 15
- Deerhunter - Microcastle - 15
21. Ayreon - 01011001 - 13
22. Karmakanic - Who's the Boss in the Factory - 12
23. Kazik Staszewski - Silny Kazik pod Wezwaniem - 11
24. Cavalera Conspiracy - Inflikted - 10
- Eldo - Nie pytaj o nią - 10
- Fleet Foxes - Fleet Foxes - 10
- Have a Nice Life - Deathconsciousness - 10
- Maybeshewill - Not for Want of Trying - 10
- Nick Cave and the Bad Seeds - Dig, Lazarus, Dig!!! - 10
- The Doors - Live at Matrix 1967 - 10
- Todesbonden – Sleep Now, Quiet Forest - 10
32. Adele - 19 - 9
- Amaseffer – Slaves for Life - 9
- Coldplay - Viva La Vida Or Death And All His Friends - 9
- Farflung - A Wound in Eternity - 9
- Glen Hansard & Marketa Irglova - Once - 9
- Kayhan Kalhor and Brooklyn Rider - Silent City - 9
- Mike Oldfield - Music of the Spheres - 9
- My Dying Bride - For Lies I Sire - 9
- Siena Root – Far from the Sun - 9
41. Amon Amarth - Twilight of the Thunder God - 8
- Houria Aïchi & L'Hijâz'Car - Les Cavaliers de l'Aurès - 8
- Muse - HAARP - 8
- Riverside – Reality Dream - 8
- The Raconteurs - Consolers of the Lonely - 8
46. Afro Kolektyw - Połącz Kropki - 7
- Bang Gang - Ghosts From The Past - 7
- Fisz Emade - Heavi Metal - 7
- In Extremo – Sangerkrieg - 7
- In Flames - A Sense of Purpose - 7
- Jack Bruce & Robin Trower - Seven Moons - 7
- Oasis - Dig Out Your Soul - 7
- Pendragon – Pure - 7
- R.E.M. - Accelerate - 7
- The Soundtrack of Our Lives - Communion - 7
- Андрей Котов, Сергей Старостин, Владимир Волков & Леонид Фёдоров - Душеполезные песни на каждый день - 7
57. Big Blood & the Bleedin' Hearts - Big Blood & the Bleedin' Hearts - 6
- Crystal Castles - Crystal Castles - 6
- Gojira - The Way of All Flesh - 6
- Nosound - Lightdark - 6
- Orphan Songs - Orphan Songs - 6
- Panic Room – Visionary Position - 6
- Sabaton - The Art of War - 6
- Аквариум - Лошадь белая - 6
65. Ania Dąbrowska - W Spodniach Czy W Sukience? - 5
- Beardfish – Sleeping in Traffic, Part 2 - 5
- Haggard – Tales of Ithiria - 5
- Judas Priest - Nostradamus - 5
- Katzenjammer - Le Pop - 5
- Lady Gaga - The Fame - 5
- MGMT - Oracular Spectacular - 5
- Mostly Autumn – Glass Shadows - 5
- Slim Cessna's Auto Club - Cipher - 5
- The Pineapple Thief - Tightly Unwound - 5
- Trivium - Shogun - 5
76. Cantaloup - On A Hill Not Far Away - 4
- Frontside - Teoria Konspiracji - 4
- Gang Gang Dance – Saint Dymphna - 4
- Matt Elliott - Howling Songs - 4
- The Killers - Day & Age - 4
- The Rolling Stones - Shine a Light - 4
- Tverd - Follow the Sun’s Way - 4
- Variété - Zapach wyjścia - 4
84. Def Leppard – Songs from the Sparkle Lounge - 3
- Elbow - The Seldom Seen Kid - 3
- Kazuki Tomokawa - 青い水赤い水 - 3
- Lenny Kravitz - It Is Time For A Love Revolution - 3
- P!nk - Funhouse - 3
- Sleepmakeswaves - In Today Already Walks Tomorrow - 3
90. Alice Cooper - Along Came a Spider - 2
- Enya - And Winter Came... - 2
- Katarzyna Nosowska - Osiecka - 2
- Katy Perry - One of the Boys - 2
- Kauan - Tietajan Laulu - 2
- The National - The Virginia EP - 2
96. Akon - Freedom - 1
- Alestorm - Captain Morgan's Revenge - 1
- Anari - 2007ko Martxoaren 31ean Bilboko Kafe Antzokian - 1
- Coldplay - Prospekt's March EP - 1
- DragonForce - Ultra Beatdown - 1
- Nine Inch Nails - Ghosts I-IV - 1
- Scars On Broadway - Scars On Broadway - 1
- The Legendary Pink Dots - Plutonium Blonde - 1 _________________
GGP - na spotkanie ze świeżoscią
Bój się bloga NOWOŚĆ BLOG MUMINA
wg Matteya - bardzo sprytne ALTER EGO.
Zwycięzca Queenwizji - grudzień 2012 |
|
Powrót do góry |
|
|
mumin_king
Dołączył: 14 Cze 2006 Posty: 6343 Skąd: Rzekuń
|
Wysłany: Pon Wrz 02, 2013 6:24 pm Temat postu: |
|
|
OGŁOSZENIE
Na tydzień Najlepsze Płyty zostają zawieszone. Decyzja zapadła w związku z przenosinami forum. Mógłbym zacząć 5.09 ale z jednej strony nie jest powiedziane, że nie będzie komplikacji z przenosinami z drugiej chyba za bardzo przyzwyczaiłem się do poniedziałkowych podsumowań. Tak, więc macie ode mnie czas na przyzwyczajenie się do nowego forum. Ruszamy 9.09.
Osobą niezainteresowanym przenosinami przypominam, że dziś jeszcze można wysyłać mi listy z rocznikami 2009, 2010, 2011, 2012 i 2013. No jeśli ktoś chce to z dekad, ale to już wymaga śledzenia wyników ostatniego rocznika bieżącej dekady. Listy można przesyłać na pw do mnie dziś na forum i to jest ostatni termin, który mogą wykorzystać ludzie z forum niemających mnie na facebooku. Osoby, które mają mnie w znajomych mogą przesyłać mi listy tam kiedy im się podoba. To ogłoszenie jest wyłącznie dla tych, którzy postanowili nie udzielać się na nowym forum a chcą jeszcze uczestniczyć w zabawie. _________________
GGP - na spotkanie ze świeżoscią
Bój się bloga NOWOŚĆ BLOG MUMINA
wg Matteya - bardzo sprytne ALTER EGO.
Zwycięzca Queenwizji - grudzień 2012 |
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
|
|