Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
kater
Dołączył: 24 Maj 2006 Posty: 6820 Skąd: Góry Samotne
|
|
Powrót do góry |
|
|
KrzysiekP
Dołączył: 26 Lut 2006 Posty: 2115 Skąd: Wielkopolska
|
Wysłany: Wto Lut 26, 2013 10:40 pm Temat postu: |
|
|
Bez przesady, też się lubię pobujać do takiego The Chronic Dr. Dre, czarnuchu. |
|
Powrót do góry |
|
|
kwak Gość
|
Wysłany: Czw Lut 28, 2013 4:13 pm Temat postu: |
|
|
PROTEST
Ja zaś nad życie kocham Freda, Johna, Roga, Bri i Deacona tego z mody na sukces. Kocham też nad życie cebulaki - byle nie zleżałe i wiadomo - keczupik nie zaszkodzi hehehe |
|
Powrót do góry |
|
|
kater
Dołączył: 24 Maj 2006 Posty: 6820 Skąd: Góry Samotne
|
|
Powrót do góry |
|
|
Corey
Dołączył: 15 Lis 2012 Posty: 1741 Skąd: Wembley Stadium
|
Wysłany: Pią Mar 01, 2013 12:53 am Temat postu: |
|
|
Bez przesady, wszystko byle nie disco-polo _________________ magic
Niesamowity Chuck Norris!!! |
|
Powrót do góry |
|
|
mynister
Dołączył: 14 Mar 2013 Posty: 4
|
Wysłany: Czw Mar 14, 2013 11:40 am Temat postu: |
|
|
Corey napisał: | Bez przesady, wszystko byle nie disco-polo |
Te stare to można po prostu posłuchać z sentymentu i tylko dla zabawy _________________ Cherry |
|
Powrót do góry |
|
|
Girdun
Dołączył: 07 Lut 2013 Posty: 4
|
Wysłany: Wto Mar 19, 2013 10:57 pm Temat postu: |
|
|
Moje Top 5 na dzień dzisiejszy wyglądało by między innymi tak:
1. Queen: głównie za lata 70, chociaż przykład Innuendo udowodnił że w późniejszym okresie panowie potrafią stworzyć coś równie dobrego.
Ulubiony album: Queen II
Ulubiony utwór: The March Of The Black Queen
2. Michael Jackson: za wokal, talent i udowodnienie że również w muzyce pop można stworzyć coś ambitnego.
Ulubiony album: Thriller
Ulubiony utwór: Smooth Criminal
3. Nightwish: tak wysoko już chyba tylko z sentymentu. Pierwsza poważniejsza muzyczna miłość, swego czasu jeden z oryginalniejszych bandów, jednak swoje miejsce w historii ma zagwarantowane.
Ulubiony album: Once
Ulubiony utwór: Ghost Love Score
4. Pink Floyd- tutaj nie ma co pisać, jeden z najwybitniejszych zespołów muzycznych. Gdybym tą listę sporządzał w oparciu o kryterium podziwu i szacunku byłby na samym szczycie, jednakże nie zawsze to co podziwiamy pokrywa się z tym co lubimy.
Ulubiony album: Dark Side of the Moon
Ulubiony utwór: Echoes
5. Dream Theater - co tu dużo mówić mistrzowie instrumentów, moja brama do progresywnego grania.
Ulubiony album: Scenes From a Memory
Ulubiony utwór: Hime |
|
Powrót do góry |
|
|
manwerty
Dołączył: 25 Lip 2012 Posty: 975 Skąd: kuj-pom
|
Wysłany: Sob Kwi 27, 2013 1:52 pm Temat postu: |
|
|
Nudzi mi się. Okropnie. Top 50 Zespołów.
Dla dodania dramatyzmu od 50 miejsca do 1.
50.The Police + solowy Sting
Dawna fascynacja, jeden z ulubionych zespołów ojca, strasznie melodyjne ale i z pazurem.
Album : Regatta da Blanc
Utwór : Message in a Bottle
49.Free + Bad Company
Głównie za Free, a nie za BC. Jakoś nigdy nie chwyciło bardzo, ale kilka rzeczy mają genialnych.
Album : Fire and Water
Utwór : Be My Friend
48.Cocteau Twins
Odkrycie z QW (Xavi, dzięki.). Poznałem Treasure narazie mi wystarczy. Niesamowicie mnie hipnotyzuje ta muzyka. I ten wokal Fraser.
Album : Treasure
Utwór : Pandora (For Cindy)
47.Procol Harum
Także poznane dzięki mojemu ojcu. Jeden z najprzystępniejszych prog rockowych zespołów.
Album : Procol's Ninth
Utwór : Pandora's Box
46.Republika + Obywatel G.C.
Uwielbiam głównie za fantastyczną ekspresję Ciechowskiego.
Album : Nowe Sytuacje
Utwór : Moja Krew
45.Riverside
Ostatni krążek niezbyt mi przypadł do gustu, ale ADHD to było coś genialnego.
Album : Anno Domini High Definition
Utwór : Left Out
44.Guns N' Roses
Jeden z najbardziej zmarnowanych talentów w muzyce, a potencjał mieli.
Album : Appetitte for Destruction
Utwór : This I Love
43.AC/DC
Geniusze hard rocka, kiedyś chyba ulubiony zespół. Spadli, oj spadli - co nie znaczy, że nie lubię.
Album : Back in Black
Utwór : Hells Bells
42.David Bowie
Przez tyle lat tyle razy zmieniał style, przybierał różne twarze. Kameleon.
Album : Ziggy Stardust ...
Utwór : Life on Mars?
41.Katie Melua
Moja miłość największa
Album : Piece by Piece
Utwór : Spider's Web
40.Kult + Kazik solo
Wspaniałe teksty, ekspresja Kazika.
Album : Czarne Słońca
Utwór : Posłuchaj to do Ciebie
39.Rainbow + inne projekty Dio (poza Sabbathami)
W sumie trochę mój błąd, że tak nisko bo to jednak potęga. Ale nie chce mnie się zmieniać.
Album : Rising
Utwór : Stargazer
38.R.E.M
Także poznane dzięki ojcu. Kiedyś słuchałem cały czas, cały czas. Ale z czasem osłabło.
Album : Document
Utwór : Finest Worksong
37.Roger Waters
Uwielbiam go i w zespole i solo. Nagrał dwie fantastyczne płyty.
Album : The Prons and Cons of Hitchhiking
Utwór : 4:50 (Go Fishing)
36.Black Sabbath
No kurde. Stworzyli metal i choćby za to ogromny szacun.
Album : Sabbath Bloody Sabbath
Utwór : Sabbath Bloody Sabbath
35.Marek Grechuta
Jeden z pierwszych wykonawców jakich poznałem i polubiłem.
Album : Marek Grechuta & Anawa
Utwór : Korowód
34.Depeche Mode
Niby to smutasy, ale jednak nic mi nie poprawia tak humoru.
Album : Songs of Faith and Devotion
Utwór : Walking in my Shoes
33.Budka Suflera
Ich pierwsze dwa albumy - oni byli fantastyczni. I czemu nagrali potem Takie Tango?
Album : Cień Wielkiej Góry
Utwór : Jest Taki Samotny Dom
32.Johnny Cash
Mam z tym problem. To jest country. Ja nie cierpię country. A jednak Casha uwielbiam.
Album : American IV : The Man Comes Around
Utwór : I Walk the Line
31.Emerson, Lake & Palmer
No głównie za to co robi Keith Emerson. Geniusz.
Album : Brain Salad Surgery
Utwór : Tarkus
30.Red Hot Chili Peppers
Nie wiem, czy nie większy fun od Depeszów. Te basowe zagrywki.
Album : Blood Sugar Sex Magik
Utwór : I Could Have Lied
29.Phil Collins
I niech mi nikt nie mówi że ja nie lubię pop. Ja lubię pop na poziomie, z klasą. Tak jak ten, który nagrywa Phil Collins.
Album : But Seriously
Utwór : Against All Odds
28.Metallica
Generalnie nie trawię jakiegoś napieprzania w instrumenty. Ale Meta robi to tak melodyjnie.
Album : Master of Puppets
Utwór : Master of Puppets
27.Jethro Tull
O matko, jak ja kocham flet.
Album : Thick as a Brick
Utwór : Thick as a Brick
26.Opeth
Nie znam dużo i muszę to nadrobić. Ale ja kocham te dwie płyty, które znam.
Album : Blackwater Park
Utwór : Burden
25.Yes + Anderson, Wakeman, Bruford, Howe
Można powiedzieć, że przeintelektualizowane. Niekiedy tak. Ale jak im coś wyszło ...
Album : Close to the Edge
Utwór : Roundabout
24.Miles Davis
Przed poznaniem go uważałem jazz za nudę. Ale przesłuchałem Bitches Brew i padłem.
Album : Bitches Brew
Utwór : So What
23.Simon and Garfunkel + Simon solo
Znowu pop. Ale też na poziomie. Piękna muzyka.
Album : Bridge Over Troubled Water
Utwór : Bridge Over Troubled Water
22.Czesław Niemen
Uwielbiam tego pana i jego wokal.
Album : Enigmatic
Utwór : Bema Pamięci Żałobny Rapsod
21.Deep Purple
Mark II to był tak niebotyczny, nieosiągalny poziom. To jest hardrockowa Biblia.
Album : In Rock
Utwór : Highway Star
20.System of a Down
Kurde to jest świetne. Zabawne.
Album : System of a Down
Utwór : P.L.U.C.K
19.The Who
Słuchałem sobie dzisiaj Who's Next i to są kurde geniusze.
Album : Who's Next
Utwór : Behind Blue Eyes
18.The Beatles + Lennon solo
No ich wpływ był ogromny i choćby za to.
Album : Abbey Road
Utwór : Something
17.Led Zeppelin + Page/Plant
Twórcy hard rocka. Uwielbiam te riffy, te bluesowe wpływy.
Album : III
Utwór : Since I've Been Loving You
16.Stare Dobre Małżeństwo
Pierwszy zespół, który polubiłem. Do dzisiaj uwielbiam.
Album : Dla Wszystkich Starczy Miejsca
Utwór : Jest Już za Późno
15.Manic Street Preachers
Niedawne odkrycie. Znam trzy płyty, ale wszystkie są świetne.
Album : Everything Must Go
Utwór : A Design for Life
14.Dżem
Znowu wpływy bluesowe, genialne teksty Ryśka, bardzo bardzo szczere teksty.
Album : Detox
Utwór : Modlitwa III
13.Porcupine Tree + Wilson solo
Niesamowicie klimatyczna, hipnotyzująca muzyka.
Album : Lightbulb Sun
Utwór : Arriving Somewhere but not Here
12.Dead Can Dance + Lisa solo
Przenosi w inny świat, ale trzeba mieć na to odpowiedni nastrój, a ja ostatnio nie mam.
Album : Within the Realm of a Dying Sun
Utwór : The Host of Seraphim
11.Bob Dylan
Znam od dzieciństwa. Zawsze uwielbiałem. Mistrz protestów i wyśmienitych melodii.
Album : Highway 61 Revisited
Utwór : Blowin' in the Wind
10.Queen
Wszechstronność, nowatorstwo, dźwięki Red Special, wokal Freda.
Album : Queen II
Utwór : The March of the Black Queen
9.King Crimson
Niesamowite ekstrawagancje Frippa, genialne płyty i utwory. Fantastyczne brzmienia saksofonu.
Album : In the Court of the Crimson King
Utwór : Starless
8.Mike Oldfield
Mistrz gitary.
Album : Tubular Bells
Utwór : Ommadawn pt 1
7.Pearl Jam + Vedder solo
Nie wiem co jest w nich takiego. Fantastyczne koncery i podejście do fanów. Ostatnio się trochę skiepścili, ale Ten i Vs. to były rzeczy genialne.
Album : Ten
Utwór : Black
6.Genesis
Zdecydowanie za skład z Gabrielem i Hackettem, ale ten Collinsowy też był niekiedy w stanie nagrać coś dobrego.
Album : Selling England by the Pound
Utwór : Dancing with the Moonlit Knight
5.The Doors
Charyzmatyczny Morrison, unikalny Krieger, świetny Densmore i łączący to w całość Manzarek. Coś genialnego.
Album : The Doors
Utwór : The End
4.Marillion
Generalnie przekonałem się do Hogartha. Kiedyś stwierdziłem że jestem fanem Marillionu z Hogarthem i Marillionu z Fishem. Wiem, że jest inaczej. Jestem fanem Marillionu z Hogarthem i Fisha.
Album : Marbles
Utwór : Neverland
3.Dream Theater
Jak nie przesadzają z popisami to jest genialny poziom.
Album : Scenes from a Memory
Utwór : Finally Free
2.Pink Floyd
Wszystko to co kocham w progu w pigułce.
Album : Animals
Utwór : Echoes
1.Radiohead
Jestem uzależniony od tych smętów.
Album : Ok Computer
Utwór : How to Disappear Completely
I bonus - Top 10 z Lasta:
1.Radiohead
2.Marillion
3.Pink Floyd
4.Dream Theater
5.The Doors
6.Queen
7.Manic Street Preachers
8.Stare Dobre Małżeństwo
9.Led Zeppelin
10.Bob Dylan _________________ "Do you really want to live forever?
Forever and ever"
http://www.lastfm.pl/user/manwerty |
|
Powrót do góry |
|
|
OberstPrymas
Dołączył: 24 Kwi 2010 Posty: 2830 Skąd: Świebodzice
|
Wysłany: Sob Kwi 27, 2013 1:55 pm Temat postu: |
|
|
Kasia za nisko, GnR za wysoko. _________________ FAN KOBIAŁEK
GOŁA KASIA |
|
Powrót do góry |
|
|
mike
Dołączył: 26 Sie 2004 Posty: 4802 Skąd: Łódź
|
|
Powrót do góry |
|
|
Iskierka
Dołączył: 09 Maj 2013 Posty: 60 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Sob Maj 11, 2013 7:20 pm Temat postu: |
|
|
U mnie to będzie tak : 1 . Queen
2.Rush
3. Kiss
4. Alice Cooper
5. Ricky Martin
6. Black Sabath
7. Evannesce
i tak dalej |
|
Powrót do góry |
|
|
manwerty
Dołączył: 25 Lip 2012 Posty: 975 Skąd: kuj-pom
|
Wysłany: Sro Lip 10, 2013 12:30 pm Temat postu: |
|
|
Nudzi mi się po raz drugi. Tym razem topu 50 się nie podejmę, tym razem top 20. Dramaturgia kurwa.
Co się nie zmieściło? Dżem, może The National, Riverside, Niemen, Jethro Tull, Opeth, SDM
20.Genesis
Prog, prog, prog i jeszcze raz Gabriel. Colllins i Wilson mieli swoje momenty, ale to tu jest geniusz. Selling England, Lamb Lies, Trick of Tail, Foxtrot, Nursery Cryme.
Najlepsze utwory: Dancing with the Moonlit Knight, Watcher of the Skies, Firth of Fifth, Dance on a Volcano, Mama
19.Queen
Nisko. Dotarłem jednak do fazy doceniam, niekoniecznie lubię i często słucham. Ale QII czy Opera wchodzi bez popity zawsze.
Najlepsze utwory: The March of the Black Queen, The Millionaire Waltz, White Queen, Flick of the Wrist
18.Joy Division
Kiedyś tak przelatywało, przelatywało. A raz usiadłem i nie skupiałem się na niczymkolwiek innym tylko na Closer. I tylko tak potrafię ich muzyki słuchać.
Najlepsze utwory: Twenty Four Hours, Decades, She's Lost Control, Isolation, Love Will Tear Us Apart
17.Yes
No geniusze progu. Niestety po Dramie mocno poszli w dół i o ile jeszcze Magnification było spoko to reszta ... Ale takich rzeczy jak Fragile czy CTTE nie przestanę kochać nigdy.
Najlepsze utwory: Roundabout, Close to the Edge, Awaken, Machine Messiah
16.Dead Can Dance
Nastrojowo, klimatycznie - kocham. Czasami przeintelektualizowane, ale Serpent's Egg czy przede wszystkim Within the Realm będę wielbił zawsze.
Najlepsze utwory: The Host of Seraphim, Persephone, Summoning of the Muse, De Profundis
15.Nick Cave and the Bad Seeds
Idziemy w bardziej ponure klimaty. Ja muszę go zobaczyć n żywo. Znowu - ma słabe rzeczy Nocturama czy Dig, Lazarus Dig. Ale jak był w formie ...
Najlepsze utwory: Mercy Seat, Do You Love Me?, Tupelo, The Lyre of Orpheus
14.Mike Oldfield
Z niedawnego ósmego miejsca aż tu. Why, Leo why? Bo zastój w poznawaniu. Wiem to wyłącznie moja wina. Ale już dzisiaj posłucham QE2 którego nie znam. Trzeba nadrobić.
Najlepsze utwory: Ommadawn pt 1, Tubular Bells pt 1,Hergest Ridge pt 1, Platinum pt 4, Moonlight Shadow
13.Porcupine Tree
No ludzie - ja tych panów uwielbiam. Ostanio tez trochę w dupę. Miałem ujrzeć Barbieriego na InoRocku - nie gówno Hogath/Barbieri odwołało trasę.
Najlepsze utwory: Arriving Somewhere but not Here, Trains, Russia on Ice, The Sky Moves Sideways
12.Simon and Garfunkel
Popowy duet wszechczasów. Kompozycje Simona momentami przebijają DYLANA. A to jest wielkie osiągnięcie.
Najlepsze utwory: Bridge Over Troubled Water, The Only Living Boy in New York, April Come She will, Scarborough Fair/Canticle
11.The Doors
Tuż za dziesiątką. Cztery osobistości łączące się w genialny band. Ostatnio jakoś mniej słucham - don't know why.
Najlepsze utwory: The End, Not to Touch the Earth, When the Music's Over, L.A.Woman
10.King Crimson
Najinteligentniejsza muzyka ever. Tyle w temacie.
Najlepsze utwory: Starless, 21st Century Schizoid Man, Walking on Air, Islands, The Court of the Crimson King, Cat Food
9.Free
Mogli być wielcy, ale się rozpadli i mało kto zna coś ponad All Right Now.
Najlepsze utwory: Be My Friend, Heavy Load, Mr Big, Wishing Well, Soon I Will Be Gone
8.Miles Davis
Mówią że jazz jest nudny. Gówno. A może jest, ale Miles nie jest nudny.
Najlepsze utwory: So what. Shhh/Peaceful, Pharaos Dance, Miles Runs the Voodoo Down
7.Pearl Jam
Nie lubię Nirvany. I jakoś nie czaję podobieństwa Alice in Chains i Pearl Jam do Nirvany, a to ten sam gatunek podobno. Uwielbiam Eddiego.
Najlepsze utwory: Black, RearViewMirror, Alive, Nothing As It Seems, Indifference
6.Bob Dylan
Kocham gościa. Oby jeszcze kiedyś pojawił się w Polszy. Niestety w latach 80 totalnie się zagubił. Na szczęście od 1997 i Time Out of Mind powrócił do dobrej muzyki i chociaż jego najnowsze płyty nie powalają to mają takie highlighty, że Simona dupa boli.
Najlepsze utwory: One More Cup of Coffee, Hurricane, Blowin' in the Wind, Desolation Row, Beyond Here Lies Nothin'
5.Manic Street Preachers
Poznane na forum. Zakochałem się w EMG. Potem zakochałem się w Holy Bible, This Is My Truth i LifeBlood. Genialna melodyjność.
Najlepsze utwory: A Design for Life, If You Tolerate This, Yes, Everything Must Go, Enola/Alone
4.Radiohead
Oduzależniłem się. Nałóg tych pedałów rzucony. Ale ja to wciąż kurwa kocham.
Najlepsze utwory: Street Spirit (Fade Out), Let Down, Just, How to Disappear Completely
3.Dream Theater
Ale jak nowa płyta okaże się shitem to won z pierwszej piątki. Taki kredyt zaufania u minie mają.
Najlepsze uwory: Finally Free, Spade Dye-Vest, Six Degrees of Inner Turbulance, In the Name of God, Learning to Live
2.Marillion
Jednak na drugim. To był największy problem dać im pierwsze czy drugie. I walkę przegrali.
Najlepsze utwory: Neverland, Out of This World, Incubus, The Invisible Man, Blind Curve, Ocean Cloud
1.Pink Floyd
Czy ulubiony? Nie wiem. Na pewno najważniejszy zespół mojego życia.
Najlepsze utwory: Echoes, The Great Gig in the Sky, Dogs, Comfortably Numb, Atom Heart Mother, Time _________________ "Do you really want to live forever?
Forever and ever"
http://www.lastfm.pl/user/manwerty |
|
Powrót do góry |
|
|
Waldzio
Dołączył: 10 Lip 2013 Posty: 4
|
Wysłany: Czw Lip 11, 2013 11:32 am Temat postu: |
|
|
Oprócz Queen moje ulubione zespoły to RHCP, Pearl Jam, Radiohead, The Doors. Poza tym wszystko, co z Nosowską albo Kazikiem.
To tylko mały wycinek, ale chyba już coś mówi o tym czego słucham. |
|
Powrót do góry |
|
|
MCwalter01
Dołączył: 30 Maj 2010 Posty: 507 Skąd: spod Wrocławia
|
Wysłany: Pią Lip 12, 2013 3:58 pm Temat postu: |
|
|
Dzień 18. urodzin to chyba dobry czas na jakieś podsumowanie. W takim razie top 20 zespołów. Od 20. do 1. Postanoqiłem przy każdym wykonawcy wyróżnić - ni mniej, ni więcej - trzy utwory. W przypadku tych grup to było dość trudne.
20. Depeche Mode
Nie jestem jakimś wielkim fanem, ale parę płyt bardzo lubię.
Utwory: Enjoy The Silence, I Feel You, In Your Room
19. Alice In Chains
Najwspanialszy przedstawiciel grunge'u.
Utwory: Nutshell, Them Bones, Would?
18. AC/DC
I know it's only rock 'n roll but I like it... Definicja rock and rolla.
Utwory: Hells Bells, Let There Be Rock, Whole Lotta Rosie
17. Guns N' Roses
W tym zespole był bardzo duży potencjał. Niestety, nie do końca wykorzystany.
Utwory: Coma, Estranged, November Rain
16. Emerson, Lake And Palmer
Nie sposób nie docenić. Emerson to magik!
Utwory: Black Moon, Karn Evil 9, Tarkus
15. Nick Cave And The Bad Seeds
Cave to prawdziwy artysta. Ma interesujący głos idealnie pasujący zarówno do ballad, jak i do bardziej poschizowanych kawałków.
Utwory: Do You Love Me?, Into My Arms, The Mercy Seat
14. Dream Theater
Inteligentne połączenie mocniejszych brzmień z progiem. Znakomity poziom wykonawczy.
Utwory: Finally Free, Octavarium, Space-Dye Vest
13. The Police
Trzech znakomitych białych muzyków, grających połączenie rocka z jamajskimi rytmami. Zdecydowanie było to coś nowego w tamtych czasach. Nadal brzmi to bardzo świeżo.
Utwory: Fall Out, Next To You, Synchronicity II
12. Black Sabbath
Wiadomo, ojcowie metalu. Najlepsze utwory z Ozzym na wokalu.
Utwory: Children Of The Sea, Sabbath Bloody Sabbath, Sabbra Cadabra
11. Dire Straits
Ich piosenki zawsze brzmią świeżo.
Utwory: On Every Street, Private Investigations, Sultans Of Swing
10. Led Zeppelin
Blues Rock, hard rock - to stylistyka mi najbliższa. Zawdzięczam to w dużej mierze tej grupie.
Utwory: No Quarter, Rock And Roll, Since I've Been Loving You
9. Queen
Już nie taki stopień uwielbienia, co kiedyś, ale bez wątpienia to zespół dla mnie bardzo ważny. Ci panowie mieli naprawdę wielki wpływ na kształtowanie się moich muzycznych upodobań.
Utowy: Bohemian Rhapsody, Flick Of The Wrist, Innuendo
8. The Doors
Dziwny to zespół. Cztery zupełnie różne muzyczne osobowości stworzyły coś wyjątkowego.
Utwory: Break On Through (To The Other Side), Riders On The Storm, The End
7. Deep Purple
Zdecydowanie moje klimaty. Preferuję oczywiście Mark II.
Utwory: Burn, Child In Time, Highway Star
6. King Crimson
Głównie za pierwsze płyty. Późniejsze oblicza zespołu to jednak nadal było coś.
Utwory: Cat Food, Epitaph, Starless
5. Talk Talk
Mark Hollis to muzyk, którego darzę ogromnym szacunkiem. Dowód na to, że sukces artystyczny nie może iść w parze z sukcesem komercyjnym. Jednak po latach wiele osób doceniło grupę.
Utwory: Life's What You Make It, Such A Shame, Time It's Time
4. Dead Can Dance
Trudno ich w jakikolwiek sposób zaklasyfikować. To chyba kolejny stopień wtajemniczenia. Dead Can Dance się nie słucha, tego się doświadcza (chyba trochę poleciałem Fenderkiem ).
Utwory: Persephone (The Gathering Of Flowers), Summoning Of The Muse, The Host Of Seraphim
3. Genesis
Powinni się spokojnie znaleźć w każdym top 5. Mam wielki szacunek do nich. Głównie za okres z Gabrielem.
Utwory: Dancing With The Moonlit Knight, Firth Of Fifth, Harold The Barrel
2. Pink Floyd
Uwielbiam w każdym wcieleniu. "Animals" to mój ścisły top albumów ever (kapitalne utwory i teksty, klimat - coś wspaniałego). Słuchając ich utworów ma się wrażenie obcowania ze sztuką.
Utwory: Dogs, Echoes, The Great Gig In The Sky
1. The Beatles
Mój zespół wszech czasów. Nikt nie napisał tylu pięknych melodii, co ci panowie. Wielki szacunek za to, że jako najsłynniejszy band na świecie postanowili zrobić coś nowego - poszerzyli granice rocka, granice tego, co można osiągnąć w studiu... Dużo by pisać. Mój szacunek do nich się zwiększył po obejrzeniu filmu "A Hard Day's Night".
Utwory: A Day In The Life, Eleanor Rigby, Something _________________ "In fact the whole of Japan is a pure invention. There is no such country, there are no such people." (Oscar Wilde) |
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
|
|