Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Fairy King
Dołączył: 21 Maj 2005 Posty: 359 Skąd: Lublin/Warszawa
|
|
Powrót do góry |
|
|
agusiaa_w
Dołączył: 09 Sty 2011 Posty: 344 Skąd: Mała Aleja Róż
|
Wysłany: Pon Lut 28, 2011 7:16 pm Temat postu: |
|
|
3,0 l Diesel, do tego automat, wpierdzielała ropę jak smok, ale miała kopa (w końcu miało się te 183 koniki)
niestety, już nie jest w moim posiadaniu od kilku miesięcy _________________
|
|
Powrót do góry |
|
|
Fairy King
Dołączył: 21 Maj 2005 Posty: 359 Skąd: Lublin/Warszawa
|
Wysłany: Pon Lut 28, 2011 8:47 pm Temat postu: |
|
|
No ja też mam 3,0 diesel w E60, z manualna skrzynią
A powiem szczerze, że nie narzekam na spalanie, ostatnio na trasie Warszawa-Lublin komputer mi wskazuje około 6,5l/100km średnio cały czas A koników 218
A co teraz masz? _________________
I'm in love with my cars:
- BMW E60 530d 218 KM, rocznik 2003 - stan idealny - do dbania i podróżowania w trasach
- BMW E36 328i 193 KM, rocznik 1995 - do katowania, kjsów, driftu |
|
Powrót do góry |
|
|
agusiaa_w
Dołączył: 09 Sty 2011 Posty: 344 Skąd: Mała Aleja Róż
|
Wysłany: Pon Lut 28, 2011 10:13 pm Temat postu: |
|
|
teraz mam swoje nogi, sztuk dwie _________________
|
|
Powrót do góry |
|
|
PiotreQ
Dołączył: 03 Kwi 2005 Posty: 4957
|
|
Powrót do góry |
|
|
agusiaa_w
Dołączył: 09 Sty 2011 Posty: 344 Skąd: Mała Aleja Róż
|
Wysłany: Wto Mar 01, 2011 12:33 am Temat postu: |
|
|
PiotreQ napisał: |
Ach, te cholerne punkty karne |
o nie kolego właśnie mi stuknęło 7 lat jak mam prawko i rozczaruję Cię w tej kwestii - zero mandatów, zero punktów _________________
|
|
Powrót do góry |
|
|
innuendo0
Dołączył: 12 Mar 2009 Posty: 1519 Skąd: Śląsk
|
Wysłany: Wto Mar 01, 2011 9:03 am Temat postu: |
|
|
PiotreQ napisał: | agusiaa_w napisał: | fajny temat, chłopaki |
innuendo0, od dziś jesteś chłopakiem |
dla mnie to żadna nowość bo rodzice spodziewali się chłopaka a urodziłam się ja-dziewczynka. Chociaż w teorii płci mózgu mój jest zdecydwanie męski bo nie kręcą mnie żadne ciuchy czy kosmetyki _________________
|
|
Powrót do góry |
|
|
Fairy King
Dołączył: 21 Maj 2005 Posty: 359 Skąd: Lublin/Warszawa
|
|
Powrót do góry |
|
|
PiotreQ
Dołączył: 03 Kwi 2005 Posty: 4957
|
Wysłany: Wto Mar 15, 2011 11:57 am Temat postu: |
|
|
Rozumiem, że wybór na ten egzemplarz padł głównie (poza stanem) ze względu na szperę Chociaż poza pomocą w drifcie, na zakrętach to chyba też bezpieczniej przy przyspieszaniu, mam rację? Oczywiście biorąc pod uwagę umiejętności kontrolowanego poślizgu.
A tak btw: jak jest uruchamiane to urządzenie w tym modelu: mechanicznie czy pneumatycznie? Czy może hydraulicznie? Zawsze się zastanawiałem, jakie rozwiązania wprowadzało BMW w swoich modelach. Jak to wyglądało kiedyś, a jak dziś? _________________
Vice Maskotka Forum 2007
Vice Człowiek Roku Forum 2008
PiotreQrmx.com - Remixy Queen
QueenBootlegs.com - Bootlegi Queen |
|
Powrót do góry |
|
|
Fairy King
Dołączył: 21 Maj 2005 Posty: 359 Skąd: Lublin/Warszawa
|
Wysłany: Wto Mar 15, 2011 2:07 pm Temat postu: |
|
|
PiotreQ napisał: | Rozumiem, że wybór na ten egzemplarz padł głównie (poza stanem) ze względu na szperę |
A i owszem Był to jeden z głównych czynników
Pod uwagę brałem głównie:
- silnik - interesowały mnie tylko E30 lub E36 z silnikiem przynajmniej 2,5l, koniecznie w dobrej kondycji
- cenę - ponieważ ma ono służyć jako drugie auto, szukałem jak najtańszego egzemplarza, w końcu ma służyć głównie do zabawy i sporu a to było najtańsze E36 328i jakie znalazłem!
- stan - nie chciałem już trafić na kolejnego pordzewiałego i trefnego syfa, jak tamta 325i. Jak obejrzałem tę 328i, to byłem bardzo pozytywnie zaskoczony, jak na taką cenę to auto jest naprawdę świetnie utrzymane
- lokalizacja - to auto miałem na miejscu do obejrzenia w Warszawie, nie musiałem jeździć do Poznania, Szczecina czy jakichś pipidów gdzieś daleko, tak jak w przypadku nieco tańszych 325i, które brałem pod uwagę... Chodzi o to, że pojadę ponad 500 km w jedną stronę i okaże się, że to znowu jakiś złom i tylko zmarnuję czas i paliwo, bez sensu..
- no i faktycznie to, że posiada szperę, było bardzo istotne szukałem albo egzemplarza ze szperą, albo zamierzałem po zakupie zaspawać tylny most, ale w takim przypadku auto nadawałoby się tylko do zabawy i na tor
PiotreQ napisał: | Chociaż poza pomocą w drifcie, na zakrętach to chyba też bezpieczniej przy przyspieszaniu, mam rację? Oczywiście biorąc pod uwagę umiejętności kontrolowanego poślizgu. |
To zależy jaka szpera Jeśli chodzi o zespawany most (czyli tzw. elektro-szperę - 100%), to czytałem, że w każdym zakręcie, szczególnie na mokrej nawierzchni, auto wpada w poślizg. Osobiście nie maiłem okazji jeździć autem z czymś takim, ale podobno przy parkowaniu i manewrowaniu jedno z kół, które akurat powinno kręcić się wolniej, będzie buksowało i przeskakiwało Jak pisałem, coś takiego to raczej się nadaje do zabawy, no i jak najbardziej do driftu. Profesjonalne driftowozy mają właśnie szperę 100%, ale celem takich pojazdów jest jechać w większości bokiem
Normalne blokady dyferencjału, montowane fabrycznie, rzeczywiście pomagają pewnie prowadzić się w zakrętach, oczywiście wszystko zależy od kierowcy. Także przy ruszaniu na śliskiej lub grząskiej nawierzchni rozwiązanie to jest pomocne, gdyż napęd jest przekazywany na oba koła, a nie tylko na to, które traci przyczepność, jak to ma miejsce w przypadku zwykłego mechanizmu różnicowego (wtedy jedno koło kręci się w miejscu, a drugie stoi nieruchomo ).
PiotreQ napisał: | A tak btw: jak jest uruchamiane to urządzenie w tym modelu: mechanicznie czy pneumatycznie? Czy może hydraulicznie? Zawsze się zastanawiałem, jakie rozwiązania wprowadzało BMW w swoich modelach. Jak to wyglądało kiedyś, a jak dziś? |
Fabryczne blokady dyferencjału w E36 są mechaniczne (standardowo 25%, w wersjach M około 40%, nie pamiętam dokładnie).
W najnowszym M3 o ile się nie mylę jest elektroniczna blokada dyferencjału, sterowana przez komputer. _________________
I'm in love with my cars:
- BMW E60 530d 218 KM, rocznik 2003 - stan idealny - do dbania i podróżowania w trasach
- BMW E36 328i 193 KM, rocznik 1995 - do katowania, kjsów, driftu |
|
Powrót do góry |
|
|
Fairy King
Dołączył: 21 Maj 2005 Posty: 359 Skąd: Lublin/Warszawa
|
Wysłany: Pią Kwi 22, 2011 6:40 pm Temat postu: |
|
|
Ponieważ lista moich samochodowych marzeń podlega ewolucji, postanowiłem zaprezentować zaktualizowaną wersję z krótkim opisem modeli
Kolekcjonerskie, nowe:
1. Bentley Continental Flying Spur
Model Continental Flying Spur zadebiutował w 2005 roku. Jest to wersja sedan modelu Continental brytyjskiej, superluksusowej marki Bentley. Drugą odmianą jest Continental GT, występujący w odmianach coupe i cabrio.
Wymarzony przeze mnie model Continental Flying Spur oferowany jest w następujących odmianach:
- Flying Spur z silnikiemo pojemności 6.0 w układzie W12, o mocy 560 KM. Prędkość maksymalna wynosi 312 km/h, a przyspieszenie 0-100 km/h 5,2 s.
- Flying Spur Speed również z silnikiem 6.0 W12, ale z mocą podniesioną do 610 KM, dzięki czemu prędkość maksymalna wzrosła do 322 km/h, a przyspieszenie 0-100km/h do 4,8 s.
Ja bym wybrał model Continental Flying Spur Speed
2. Aston Martin DBS
Aston Martin DBS jest produkowany od 2008 roku. Występuje w odmianach coupe i cabrio. Wyposażony jest w silnik V12 o pojemności 5935 cm3;, o mocy 517 KM. Prędkość maksymalna wynosi 307 km/h, a przyspieszenie 0-100 km/h 4,3 s.
Ja bym wybrał oczywiście wersję coupe.
3. Jaguar XJ
Jaguar XJ to flagowa limuzyna prestiżowej, brytyjskiej marki Jaguar, konkurująca w segmencie aut luksusowych z Mercedesem klasy S, BMW serii 7 oraz Audi A8. Obecna generacja modelu XJ (o oznaczeniu X351) produkowana jest od 2009 roku i prezentuje zupełnie nowy styl marki, zrywając przy tym z klasycznym, dostojnym, dotychczasowym stylem Jaguara.
Do wyboru są następujące wersje silnikowe:
- benzynowy 5.0 V8 o mocy 385 KM
- benzynowy 5.0 V8 supercharged o mocy 510 KM
- diesel 3.0 V6 o mocy 275 KM
Wybrałbym wersję 5.0 V8 supercharged.
4. BMW 6 Gran Coupe
Jeszcze nie ma w produkcji tego modelu, ale prawdopodobnie wejdzie do produkcji... mam nadzieję, bo niesamowicie podoba mi się ten projekt! Jest to na razie concept limuzyny w stylu coupe, która byłaby konkurentem Mercedesa CLS. Pojazd ten jest pokrewny technicznie i stylistycznie z najnowszą generacją BMW serii 6.
5. Mercedes CLS
Mercedes-Benz wprowadzając na rynek w 2004 roku model CLS stworzył zupełnie nowy segment samochodów, mianowicie czterodrzwiowych coupe. Obecnie w sprzedaży jest już druga generacja tego modelu (o oznaczeniu W218), która zadebiutowała w 2010 roku.
Do wyboru są wersje, z silnikiem benzynowym:
- CLS 350 z silnikiem V6 o pojemności 3498 cm3 i mocy 306 KM
- CLS 500 z silnikiem V8 o pojemności 4663 cm3 i mocy 402 KM
- CLS 63 AMG z silnikiem V8 o pojemności 5461 cm3 i mocy 518 KM
oraz z silnikiem diesla:
- CLS 250 CDI z silnikiem R4 o pojemności 2143 cm3 i mocy 204 KM
- CLS 350 CDI z silnikiem V6 o pojemności 2987 cm3 i mocy 265 KM
Wybrałbym wersję CLS 500 albo CLS 63 AMG albo CLS 350 CDI
6. Porsche Panamera
Porsche wprowadziło na rynek model Panamera w 2009 roku, aby konkurować z autami takimi jak Maserati Quattroporte, Aston Martin Rapide czy Mercedes CLS.
Do wyboru są następujące wersje:
- Panamera z silnikiem benzynowym 3.6 o mocy 300 KM, z manualną 6-biegową skrzynią biegów
- Panamera 4 z silnikiem 3.6 o mocy 300 KM, z automatyczną 7-stopniową skrzynią biegów PDK
- Panamera S z silnikiem benzynowym 4.8 o mocy 400 KM, z manualną 6-biegową skrzynią
- Panamera 4S z silnikiem benzynowym 4.8 o mocy 400 KM, z automatyczną 7-stopniową skrzynią PDK
- Panamera S Hybrid z silnikiem hybrydowym (benzynowy + elektryczny) o łącznej mocy 333 KM
- Panamera Turbo z silnikiem benzynowym 4.8 o mocy 500 KM, z automatyczną skrzynią PDK
- Panamera Turbo S z silnikiem benzynowym 4.8 o mocy 550 KM, z automatyczną skrzynią PDK
Wybrałbym wersję Panamera S ze względu na manualną skrzynię biegów
7. BMW X6 E71
BMW X6 zostało wprowadzone na rynek w 2008 roku i niosło ze sobą zupełnie nową jakość, ponieważ jest to pierwsze auto łączące w sobie SUV-a i linię rodem ze sportowego coupe. Stworzone jest na bazie najnowszego modelu X5 (o oznaczeniu E70) i jest oznaczone E71, a w wersji hybrydowej E72.
Najpiękniejszy SUV świata oferowany jest w następujących wersjach:
- xDrive 35i z benzynowym silnikiem R6 o pojemności 3.0, o mocy 306 KM, z automatyczną 8-biegową skrzynią
- xDrive 50i z benzynowym silnikiem V8 o pojemności 4.4, o mocy 407 KM, z automatyczną 8-biegową skrzynią
- M z benzynowym silnikiem V8 o pojemności 4.4, o mocy 555 KM, z automatyczną 6-biegową skrzynią
- xDrive 30d z silnikiem diesla R6 o pojemności 3.0, o mocy 235 KM, z automatyczną 8-biegową skrzynią
- xDrive 35d z silnikiem diesla R6 o pojemności 3.0, o mocy 286 KM, z automatyczną 8-biegową skrzynią
- xDrive 40d z silnikiem diesla R6 o pojemności 3.0, o mocy 306 KM, z automatyczną 8-biegową skrzynią
- ActiveHybrid X6 z benzynowym silnikiem V8 o pojemności 4.4 oraz dwoma silnikami elektrycznymi, z automatyczną 7-biegową skrzynią, łączna moc to 485 KM
Wybrałbym wersję ActiveHybrid X6
8. BMW M3 F30
F30 będzie najnowszą generacją BMW serii 3, która zadebiutuje najprawdopodobniej w 2012 roku zastępując obecnie produkowaną E90.
M3 (czyli najmocniejsza, usportowiona wersja BMW serii 3) generacji F30 zapewne pojawi się dopiero w 2013 roku.
9. BMW 5 F10
Najnowsza generacja BMW serii 5 jest oznaczona jako F10 i została wprowadzona na rynek w 2010 roku, zastępując generację E60. Jest to klasyczna limuzyna z segmentu E premium, w której konkuruje z Mercedesem klasy E, Audi A6 i Jaguarem XF.
Występuje w dwóch odmianach nadwozia - jako sedan oraz jako kombi.
Do wyboru są następujące wersje silnikowe:
- 523i z benzynowym silnikiem R6 o pojemności 2996 cm3; i mocy 204 KM
- 528i z benzynowym silnikiem R6 o pojemności 2996 cm3; i mocy 258 KM
- 535i z benzynowym silnikiem R6 twin-turbo o pojemności 2979 cm3; i mocy 306 KM
- 550i z benzynowym silnikiem V8 twin-turbo o pojemności 4395 cm3; i mocy 407 KM
- 520d z silnikiem diesla R4 o pojemności 1995 cm3; i mocy 184 KM
- 525d z silnikiem diesla R6 o pojemności 2993 cm3; i mocy 204 KM
- 530d z silnikiem diesla R6 o pojemności 2993 cm3; i mocy 245 KM
- 535d z silnikiem diesla R6 o pojemności 2993 cm3; i mocy 300 KM
- M jest w trakcie opracowywania, zadebiutuje w przyszłym roku
Wybrałbym wersję 550i albo 535d
10. Fisker Karma
Jest to hybrydowa, proekologiczna, a zarazem sportowa limuzyna marki Fisker Automotive. Osiąga moc 403 KM generowaną przez dwa elektryczne silniki w połączeniu z jednym spalinowym. Pomimo świetnych osiągów spalanie wynosi jedynie około 2,4 l/100km. Wszystkie elementy użyte do jego produkcji nadają się do recyklingu, wszystko jest praktycznie wykonane z naturalnych materiałów, a drewno użyte do wykończenia wnętrza pochodzi z lasów zagrożonych pożarami.
Auta kolekcjonerskie stałyby w moim garażu, pilnie strzeżone i pielęgnowane, a wyjeżdżałbym nimi tylko na przejażdżkę przy dobrej pogodzie
Więc do codziennej jazdy służyłyby:
1. Nissan Navara (do jazdy w terenie, na złe warunki, do przewożenia jakichś rzeczy itd, taki wół roboczy )
2. BMW 530d E60 (to, które mam teraz)
A do sportu i katowania:
1. Subaru Impreza WRX STI
2. BMW M3 E46 (poddałbym go licznym modyfikacjom zwiększającym moc i wyczynowe możliwości)
3. BMW serii 3 E30 lub E36 (do driftu, z silnikiem o mocy ponad 400 KM) _________________
I'm in love with my cars:
- BMW E60 530d 218 KM, rocznik 2003 - stan idealny - do dbania i podróżowania w trasach
- BMW E36 328i 193 KM, rocznik 1995 - do katowania, kjsów, driftu |
|
Powrót do góry |
|
|
Fairy King
Dołączył: 21 Maj 2005 Posty: 359 Skąd: Lublin/Warszawa
|
|
Powrót do góry |
|
|
daga Site Admin
Dołączył: 29 Paź 2003 Posty: 11065 Skąd: Warszawa - Ursynów
|
|
Powrót do góry |
|
|
PiotreQ
Dołączył: 03 Kwi 2005 Posty: 4957
|
|
Powrót do góry |
|
|
innuendo0
Dołączył: 12 Mar 2009 Posty: 1519 Skąd: Śląsk
|
Wysłany: Pon Kwi 02, 2012 6:00 pm Temat postu: |
|
|
Piękne cudo- ciekawi mnie jedno czy ma wersje S, 4S bądź Turbo...Z tego jak oglądałam jego podwórko na google mapy to musi mieć jeszcze jedno srebne Porsche a te myślałam że to Cayenne a tutaj Panamerka Takim autem to mógłby mnie staranować w Fiacie Punto, którym jeżdze wraz z mamą i wcaaale bym się nie pogniewała _________________
|
|
Powrót do góry |
|
|
Fairy King
Dołączył: 21 Maj 2005 Posty: 359 Skąd: Lublin/Warszawa
|
Wysłany: Nie Kwi 15, 2012 12:16 am Temat postu: |
|
|
Co ciekawe i zabawne, 2 posty wyżej Porsche Panamera jest wymieniona w mojej liście marzeń
Fajnie wiedzieć, że Roger ją ma :]
Ja nadal jestem szalenie ciekaw czym jeździ Brian.... _________________
I'm in love with my cars:
- BMW E60 530d 218 KM, rocznik 2003 - stan idealny - do dbania i podróżowania w trasach
- BMW E36 328i 193 KM, rocznik 1995 - do katowania, kjsów, driftu |
|
Powrót do góry |
|
|
daga Site Admin
Dołączył: 29 Paź 2003 Posty: 11065 Skąd: Warszawa - Ursynów
|
|
Powrót do góry |
|
|
OberstPrymas
Dołączył: 24 Kwi 2010 Posty: 2830 Skąd: Świebodzice
|
Wysłany: Wto Sty 22, 2013 2:12 am Temat postu: |
|
|
Do trzech razy sztuka. Trzecia moja zima za kółkiem i mam pierwsze spotkanie z murem Znaczy nic się poważnego nie stało, ale oberwałem w lewy przedni błotnik i w lampę. Chciałbym napisać, że był to brawurowy manewr, którym wyminąłem kobietę w ciąży, ale niestety, po prostu dałem dupy i mnie wyrzuciło na zakręcie _________________ FAN KOBIAŁEK
GOŁA KASIA |
|
Powrót do góry |
|
|
mumin_king
Dołączył: 14 Cze 2006 Posty: 6343 Skąd: Rzekuń
|
Wysłany: Wto Sty 22, 2013 8:17 am Temat postu: |
|
|
O widzę, że się tu nigdy nie chwaliłem.
Znaczy to nie mój, bo mój zielony ale taką bryką śmigam. Chyba ostatni rok, nawet i ostatnie tygodnie, mam nadzieję.
Generalnie polecam, choć zakatowałem skurwysyna już na śmierć niemalże. Kręcić się kręci, ale popróchniały na maksa i przy większym uderzeniu prawdopodobnie silnik spadnie mi na nogi (przednie sanie całe w rozsypce).
Dostałem to auto od rodziców, bardzo jestem z niego rad nauczył mnie jeździć w stopniu takim, że powoli nie muszę się wstydzić z potrącania murzyna czy walnięcia w mur. Choć parę przygód dał sukinkot.
A teraz na dodatek jeszcze mi nie zawsze działa instalacja gazowa co z zamarzającymi przednimi drzwiami i dmuchawą równą zeru jest dla mnie istotnie survivalowym przeżyciem tej zimy.
Moje kondolencje Oberst. Moja najbardziej poważna sprawa to jak przyrysowałem ojca samochód nowy o jakiegoś rzęcha. Poszło z ubezpieczenia. A tak to raz mnie obróciło na rondzie w czasie deszczu, bo jeszcze jeździłem na trzech letnich i jednej zimowej.
EDIT: A i mam lepsze alusy niż ten na zdjęciu. Nie takie wieśniackie. _________________
GGP - na spotkanie ze świeżoscią
Bój się bloga NOWOŚĆ BLOG MUMINA
wg Matteya - bardzo sprytne ALTER EGO.
Zwycięzca Queenwizji - grudzień 2012 |
|
Powrót do góry |
|
|
PiotreQ
Dołączył: 03 Kwi 2005 Posty: 4957
|
Wysłany: Pon Kwi 15, 2013 10:23 pm Temat postu: |
|
|
Znaczy ten tego... Dziś mogę oficjalnie dołączyć do forumowej braci posiadaczy samochodów Po kilku latach męczarni wreszcie mogę sobie pozwolić na odrobinę niezależność i rozbijać się (nie w dosłownym tego słowa znaczeniu ) Toyotą Corollą E12 _________________
Vice Maskotka Forum 2007
Vice Człowiek Roku Forum 2008
PiotreQrmx.com - Remixy Queen
QueenBootlegs.com - Bootlegi Queen
Ostatnio zmieniony przez PiotreQ dnia Pon Kwi 15, 2013 11:16 pm, w całości zmieniany 1 raz |
|
Powrót do góry |
|
|
Soplica
Dołączył: 06 Lis 2012 Posty: 680 Skąd: Kraków
|
Wysłany: Pon Kwi 15, 2013 11:01 pm Temat postu: |
|
|
PiotreQ pogratulować _________________ There's no time for us, there's no place for us... |
|
Powrót do góry |
|
|
PiotreQ
Dołączył: 03 Kwi 2005 Posty: 4957
|
|
Powrót do góry |
|
|
lemur Moderator
Dołączył: 13 Maj 2005 Posty: 5251 Skąd: z Komitetu Centralnego
|
Wysłany: Pon Kwi 15, 2013 11:21 pm Temat postu: |
|
|
Dobra, sprawa jest taka. Lemur generalnie wie, że samochody mają koła i robią brrrrum. Lemur rozróżnia maluchy, polonezy i lanosy. Lemur chce kupić nowy lemurolot, bo legendarny biały lanos powoli dożywa swoich dni.
Więc teraz tak: abstrahując od takich oczywistości jak przebieg czy bezwypadkowość, interesuje mnie coś klasy Corolli, Astry, Focusa itp. Kilkuletni, w granicach 25 tys zł. Samochód głównie do jeżdżenia po mieście, ale również taki, żeby spokojnie można było w 2-4 osoby pojechać na wakacje, czyli nie może to być jakiś mikrus zupełny. Co polecacie z tych, które wymieniłem? Jakie mają wady i zalety (typu: Toyota ma drogie części, ale rzadko trzeba je kupować)? Jakie inne modele warto rozważyć w tych granicach?
Odpowiedzi proszę formułować językiem zrozumiałym dla motoryzacyjnego idioty. _________________ Pierwszy Pisarz Forum 2006, 2007, 2009; Podpis Roku 2010
Mój blogasek: http://obserwujacylemur.wordpress.com/ |
|
Powrót do góry |
|
|
Bizon
Dołączył: 24 Sty 2004 Posty: 13394 Skąd: Radomsko/Łódź
|
Wysłany: Wto Kwi 16, 2013 12:50 am Temat postu: |
|
|
macie okazje zemscic sie za uzywanie przez niego slow, ktorych nikt nie rozumie _________________
if you don't like oral sex, keep your mouth shut...
http://issuu.com/rockaxxess/docs/rock_axxess_15-16 - nowy numer ROCK AXXESS
you never had it so good, the yoghurt pushers are here |
|
Powrót do góry |
|
|
mumin_king
Dołączył: 14 Cze 2006 Posty: 6343 Skąd: Rzekuń
|
Wysłany: Wto Kwi 16, 2013 7:03 am Temat postu: |
|
|
No twoim miejscu patrzyłbym na wahacze i sprawdź sondę kodującą, ale tylko jeśli będziesz brał zagazowanego benzyniaka.
Posłuchaj też jak pracuje bendiks.
Aha, przy oglądaniu auta koniecznie pokop w koła. To dodaje uznania u kupującego. _________________
GGP - na spotkanie ze świeżoscią
Bój się bloga NOWOŚĆ BLOG MUMINA
wg Matteya - bardzo sprytne ALTER EGO.
Zwycięzca Queenwizji - grudzień 2012 |
|
Powrót do góry |
|
|
PiotreQ
Dołączył: 03 Kwi 2005 Posty: 4957
|
Wysłany: Nie Maj 05, 2013 5:08 pm Temat postu: |
|
|
Lemur, kupiłeś już? Ja szukałem podobnie jak Ty, ten sam segment, czyli kompakty i padło na Corollę (generacja E12), więc ciężko jest mi obiektywnie coś doradzić
Dysponując sumą 25 tys. możesz spokojnie znaleźć zadbany egzemplarz w/w Corolli i to nawet z końca produkcji. Autko wbrew pozorom stosunkowo proste konstrukcyjnie (np. belka skrętna, która jest prosta i trwała), o korozji możesz zapomnieć - doskonale zabezpieczona karoseria, oczywiście jeżeli auto nie zaliczyło większego dzwona.
A co sprawdzić przy zakupie? Jeżeli twój budżet wynosi do 25 tys., to nie widzę większego sensu, żeby oszczędzać na wizycie na stacji diagnostycznej. Sprawdzą Ci dokładnie autko i będziesz wiedział jaki jest stan techniczny. Oczywiście wiąże się to z ryzykiem, że samochód okaże się być w złym stanie i 200-300 złociszy zniknie w niebycie pamięci i wrócisz do dalszego poszukiwania, ale kto powiedział, że szukanie zadbanego auta jest szybkie i tanie? Jednak na dłuższą metę opłaca się, bo lepiej od razu wiedzieć, co ewentualnie można poprawić niż potem rozkraczyć się w drodze do pracy i pluć na daną markę. Jeżeli nie ma zaufanego mechanika pod ręką, który pojedzie z Tobą i sprawdzi, to warto udać się do diagnosty.
Co ważne, jeżeli samochód nie będzie miał książki serwisowej (swoją drogą bardzo często je podrabiają: nie sztuka kupić czystą i powbijać jakieś pieczątki) należałoby wymienić elementy rozrządu, czyli pasek, rolki napinające etc., bo jeżeli taki pasek się urwie, to silnik idzie do kapitalnego remontu - nigdy nie ma 100% pewności kiedy taki pasek był wymieniany i może być na wykończeniu. No chyba, że rozrząd jest na łańcuchu (rozrząd bezobsługowy), to wtedy sprawa jest prosta - sprawdzić tylko dla świętego spokoju, czy łańcuch nie jest naciągnięty i gitara. Olej silnikowy też warto wymienić, poza tym jeszcze wszelakie filtry oraz sprawdzić stan układu hamulcowego.
O takich oczywistych oczywistościach jak nr VIN, to chyba nie muszę dużo pisać Warto zapytać sprzedawcę o niego i sprawdzić sobie w internecie, czy wszystko się zgadza, czyli kolor, wyposażenie, parametry silnika itd., itd. _________________
Vice Maskotka Forum 2007
Vice Człowiek Roku Forum 2008
PiotreQrmx.com - Remixy Queen
QueenBootlegs.com - Bootlegi Queen |
|
Powrót do góry |
|
|
david82
Dołączył: 09 Wrz 2012 Posty: 569
|
Wysłany: Pon Sie 12, 2013 7:29 pm Temat postu: |
|
|
A mi wystarczy mój Kangoo 1,5 DCi. Więcej niż 170 km/h na autostradzie mi niepotrzebne. |
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
|
|