Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
czy |
robic top topów skladajacy sie z 5 najlepszych kawałków ze wszystkich list |
|
36% |
[ 18 ] |
robic top topów skladajacy sie z 1 najlepszego kawałka ze wszystkich list |
|
12% |
[ 6 ] |
zrobic top w jakiejkolwiek formie ale w wielkanoc, kiedy i tak malo czasu, więc wybieranie z listy dostępnej bedzie szybsze |
|
10% |
[ 5 ] |
fakować top topów |
|
42% |
[ 21 ] |
|
Wszystkich Głosów : 50 |
|
Autor |
Wiadomość |
Bizon
Dołączył: 24 Sty 2004 Posty: 13394 Skąd: Radomsko/Łódź
|
Wysłany: Nie Lut 21, 2010 2:12 pm Temat postu: TOP 10 (temat drugi) - od Kiss do Die Toten Hosen |
|
|
tu będą, wzorem tematu pierwszego, pojawiac się czołówki list i linki do konkretnych notowań.
ACID DRINKERS
ALICE IN CHAINS
ANATHEMA
BEE GEES
CAT STEVENS
CHOPIN
COLDPLAY
CREAM
DAVID GILMOUR
DIE TOTEN HOSEN
DURAN DURAN
EAGLES
EUROPE
EURYTHMICS + SOLO
FISH
fishMARILLION
FRANK SINATRA
GARY MOORE
GENESIS SOLO
JACEK KACZMARSKI
JAMES BOND SOUNDTRAX
JANIS JOPLIN
JOE COCKER
KASIA KOWALSKA
KAZIK
KAZIK NA ŻYWO
KISS
KOMBI
LENNY KRAVITZ
LOMBARD
MARYLA RODOWICZ
MEATL LOAF
MEGADETH
MOTORHEAD
MUSE
OBYWATEL GC
PAUL RODGERS
PRINCE
O.N.A.
RAMMSTEIN
ROGER WATERS
RONNIE JAMES DIO
RUSH
SLASH
SONNY & CHER
SOUNDGARDEN
STARE DOBRE MAŁŻEŃSTWO
T.REX
STEVIE WONDER
TADEUSZ NALEPA & BREAKOUT/BLACKOUT
TENACIOUS D
THE BEATLES SOLO
THE CRANBERRIES
THE CROSS
TOOL
VARIUS MANX
VELVET UNDERGROUND / LOU REED
WILKI
Top Acid Drinkers
1. Seek and Destroy - 53
2. Drug Dealer - 46
3. Pizza Driver - 44
4. Blues Beatdown - 39
5. Another Brick In The Wall - 34
6. N.I.B. - 28
7. Barmy Army - 25
8. Acidofilia - 22
9. Ring Of Fire - 21
10. Love Shack - 16
Top Alice In Chains
1. Would? - 73
2. Them Bones - 61
3. Down In A Hole - 57
4. Rooster - 54
5. Rain When I Die - 46
6. Nutshell - 42
7. Black Gives Way To Blue - 32
8. Man In The Box - 29
9. Love, Hate, Love - 26
10. Dirt - 22
--. Heaven Beside You - 22
Top Anathema
1. Judgement - 61
2. One Last Goodbye - 57
3. Closer - 51
4. Angelica - 39
5. A Dying Wish - 34
6. Fragile Dreams - 32
7. Lost Control - 30
8. Pulled Under at 2000 Metres a Second - 28
9. Parisienne Moonlight - 26
10. Emotional Winter - 24
Top Bee Gees
1. You Win Again - 86
2. Tragedy - 69
3. Stayin' Alive - 66
4. How Deep Is Your Love - 65
5. Too Much Heaven - 41
6. Night Fever - 36
7. Words - 34
8. Massachusetts - 31
-. New York Mining Disaster 1941 - 31
10. You Should Be Dancing - 27
Top Cat Stevens
1. Father and Son - 44
2. Wild World - 41
3. Lady d'Arbanville - 34
4. Morning Has Broken - 31
5. The First Cut Is The Deepest - 25
6. Sad Lisa - 24
7. Kitty - 20
8. Foreigner Suite - 17
9. Peace Train - 11
10. New York Times - 8
Top Chopin
1. Nokturn Cis-moll, Op. Posth. no.20 - 87
-. Sonata B-moll, Op.35, no.2 "Marsz Żałobny" - 87
3. Etiuda C-moll, Op.10, no.12 "Rewolucyjna" - 83
4. Polonez A-dur, Op. 40, no.1 - 55
5. Nokturn Es-dur, Op.9, no.2 - 49
6. Preludium E-moll, Op.28, no. 4 "Duszenie Się" - 47
7. Polonez As-dur, Op. 53, no.6 "Heroique" - 37
8. Ballada G-mol, Op.23 - 20
9. Nokturn G-moll, Op.15, no.3 - 19
10. Walc Des-dur, Op. 64, no.1 "Walc Minutowy" - 17
Top Coldplay
1. Viva La Vida - 47
2. Politik - 40
3. In My Place - 39
4. Violet Hill - 34
5. The Scientist - 33
6. Yellow - 31
7. Life In Technicolor II - 30
8. Clocks - 29
9. Speed Of Sound - 27
10. Talk - 26
Top Cream
1. Sunshine of Your Love - 57
2. White Room - 50
3. Crossroads - 40
4. We're going Wrong - 31
5. Strange Brew - 20
--. Tales of Brave Ulysses - 20
7. Outside Woman Blues - 15
8. Spoonful - 14
9. Swlabr - 13
10. Born Under a Bad Sign - 11
Top David Gilmour
1. Out Of The Blue - 48
2. Raise My Rent - 37
3. On an Island - 28
-. Take a Breath - 28
5. A Pocketful Of Stones - 21
6. Smile - 20
-. So Far Away - 20
8. Red Sky at Night - 17
9. Mihalis - 15
--. The Blue - 15
--. There's No Way Out Of Here - 15
Top Die Toten Hosen
1. Pushed Again - 34
2. Alles aus Liebe - 32
3. Hier kommt Alex - 22
4. Nur Zu Besuch - 18
-. Zehn Kleine Jägermeister - 18
6. Unsterblich - 13
7. Bayern - 11
8. Alles Wird Gut - 10
-. Armee der Verlierer - 10
10. Zamrożona Wyborowa - 9
Top Duran Duran
1. Ordinary World - 39
2. The Wild Boys - 26
3. Come Undone - 21
4. A View To Kill - 20
5. Hungry Like the Wolf - 19
6. Perfect Day - 18
7. Playing with Uranium - 16
8. Last Day On Earth - 10
9. Do You Believe In Shame? - 7
--. I Don't Want You Love - 7
--. Save a Prayer - 7
--. Silva Halo - 7
Top Eagles
1. Hotel California - 53
2. Long Road Out Of Eden - 38
3. Desperado - 27
4. Waiting In The Weeds - 24
5. Journey Of The Sorcerer - 17
6. Take The Devil - 9
-. Tequila Sunrise - 9
8. Rocky Mountain Way (Walsh solo) - 8
9. Doolin' Dalton - 7
--. Witchy Woman - 7
Top Europe
1. Carrie - 40
-. The Final Countdown - 40
3. Prisoners In Paradise - 33
4. Dreamer - 21
-. Rock The Night - 21
6. Stormwind - 19
7. In My Time - 15
8. Halfway To Heaven - 14
9. Cherokee - 12
--. I'll Cry For You - 12
Top Eurythmics + solo
1. Sweet Dreams - 97
2. There Must Be An Angel - 69
3. Here Comes The Rain Again - 57
4. The Miracle Of Love - 50
5. Who's That Girl - 40
6. Why - 35
7. No More I Love Yous - 33
8. Love Song For a Vampire - 31
9. I Saved The World Today - 28
10. Into The West - 24
Top Fish
1. Cliche - 48
2. Raingods Dancing - 46
3. A Gentleman's Excuse Me - 38
4. Vigil In The Wilderness Of Mirrors - 28
5. The Perception of Johnny Punter - 21
6. Incomplete - 19
7. Family Business - 14
8. Shadowplay - 13
9. Lady Let it Lie - 12
--. The Company - 12
Top fishMarillion
1. Blind Curve - 103
2. Script for a Jester's Tear - 86
3. Jigsaw - 82
-. Chelsea Monday - 82
-. Incubus - 82
6. White Russian - 52
7. She Chameleon - 45
8. Lavender - 42
9. Kayleigh - 40
-. Fugazi - 40
-. Bitter Suite - 40
Top Frank Sinatra
1. Strangers In The Night - 59
2. My Way - 56
3. New York, New York - 54
4. Something Stupid - 39
5. I've Got You Under My Skin - 33
6. Love & Marriage - 26
7. Let It Snow, Let It Snow, Let It Snow - 24
8. Mack The Knife - 17
9. That's Life - 15
10. You Are The Sunshine of My Life - 11
Top Gary Moore
1. Parisienne Walkways - 49
2. The Prophet - 36
3. Out In The Fields - 25
-. Still Got The Blues (For You) - 25
5. Walking By Myself - 18
6. The Loner - 17
7. Empty Rooms - 16
8. Story Of The Blues - 13
9. Need Your Love So Bad - 11
10. Run For Cover - 9
Top geneSOLOsis, czyli Genesis solo.
1. Phil Collins - Against All Odds 49
2. Peter Gabriel & Kate Bush - Don't Give Up 46
3. Steve Hackett - In Memoriam 43
4. Phil Collins - In the Air Tonight 42
5. Peter Gabriel - Here Comes the Flood 31
6. Peter Gabriel - Father, Son 26
-. Phil Collins - I Wish It Would Rain Down 26
8. Steve Hackett - Shadow Of The Hierophant 25
9. Steve Hackett - Darktown 20
10. Steve Hackett - Firth of Fifth 18
Top Kaczmarski/Gintrowski
1. Epitafium dla Włodzimierza Wysockiego - 58
2. Pompeja - 44
3. Nasza Klasa - 22
4. Powrót - 19
5. Obława - 18
6. Śmiech - 16
7. A my nie chcemy uciekać stąd - 15
-. Ballada Wrześniowa - 15
9. Requiem rozbiorowe - 13
10. Mury - 11
--. Sen Katarzyny II - 11
Top James Bond Soundtrax
1. The James Bond Theme - 82
-. Paul McCartney & Wings – Live and Let Die (Live and Let Die) - 82
3. Tina Turner – GoldenEye (GoldenEye) - 64
4. Nancy Sinatra - You Only Live Twice (You Only Love Twice) - 57
5. Garbage – The World Is Not Enough (The World Is Not Enough) - 56
6. Shirley Bassey – Goldfinger (Goldfinger) - 51
7. a-ha – The Living Daylights (The Living Daylights) - 49
8. Chris Cornell – You Know My Name (Casino Royale) - 34
9. Jack White & Alicia Keys – Another Way To Die (Quantum Of Solace) - 30
10. Duran Duran – A View To Kill (A View To Kill) - 26
--. Madonna – Die Another Day (Die Another Day) - 26
Top Janis Joplin
1. Piece Of My Heart - 59
-. Summertime - 59
3. Me and Bobby McGee - 58
4. Cry Baby - 48
5. Move Over - 44
6. Ball and Chain - 35
7. Kozmic Blues - 33
8. Mercedes Benz - 26
9. Maybe - 20
10. To Love Somebody - 14
--. Work Me, Lord - 14
Top Joe Cocker:
1. You Are So Beautiful - 90
2. With A Little Help From My Friends - 87
3. Summer In The City - 49
4. Never Tear Us Apart - 46
5. Unchain My Heart - 33
6. You Can Leave Your Hat On - 30
7. The Letter - 25
8. Up Where We Belong - 19
9. N'Oubliez Jamais - 17
10. Delta Lady - 15
Top Kasia Kowalska
1. Wyznanie - 78
2. Jak Rzecz - 67
3. Oto ja - 47
4. Co może przynieść nowy dzień - 43
5. Gemini - 38
6. A to co mam... - 37
-. Do złudzenia - 37
8. Kto Może To Dać - 36
9. Cukierek - Mój Dawca Słodyczy - 30
10. Coś optymistycznego - 27
Top Kazik
1. 12 groszy - 103
2. Mars napada - 72
3. Maciek, ja tylko żartowałem - 68
4. Cztery pokoje - 57
5. Spalam się - 54
6. Ballada o kobiecie żołnierza - 35
-. Krzesło łaski - 35
8. 100 000 000 - 27
-. Polska płonie - 27
10. Song o Alabamie - 26
Top Kazik Na Żywo
1. Tata dilera - 39
2. Nie zrobimy wam nic złego, tylko dajcie nam jego - 29
3. Las maquinas de la muerte - 24
4. 100 000 000 - 23
5. Stałem się sprawcą zgonu taty z powodu mej dumy z brata - 21
6. Andrzej Gołota - 18
7. Celina - 17
-. Dziewczyny - 17
-. Nie ma litości - 17
10. Co się z tobą stanie gdy ci ufać przestanę - 16
--. Spalam się - 16
Top Kiss:
1. God Gave Rock N' Roll To You II - 55
2. I Was Made For Loving You - 41
3. Detroit Rock City - 36
4. Black Diamond - 25
5. Rock and Roll All Nite - 22
6. Beth - 20
7. Love Gun - 19
8. Psycho Circus - 18
. Strutter - 18
10. Modern Day Delilah - 16
Top Kombi
1. Kochać cię - za późno - 77
2. Black and White - 74
3. Słodkiego, miłego życia - 64
4. Nasze Rendez-Vous - 50
5. Królowie życia - 42
6. Za ciosem cios - 26
-. Przytul Mnie - 26
8. Wspomnienia z pleneru - 20
9. Bez Ograniczeń - 18
10. Nietykalni - Skamieniałe Zło - 15
Top Lenny Kravitz
1. Are You Gonna Go My Way- 65
2. Always On The Run - 53
3. It Ain't Over 'Til It's Over - 46
4. Fly Away - 44
5. Again - 25
6. American Woman - 24
7. Can't Get You Off My Mind - 21
8. Believe - 19
9. Stand By My Woman - 18
10. Believe In Me - 13
Top Lombard
1. Szklana Pogoda - 65
2. Meluzyna - 47
3. Mister Of America - 43
4. Taniec Pingwina na Szkle - 42
5. Podróż w Krainie Baśni - 40
6. Przeżyj To Sam - 35
7. Stan Gotowości - 30
8. Diamentowa Kula - 29
9. Adriatyk Ocean Gorący - 24
-. Mam Dość - 24
Top Maryla Rodowicz
1. Niech Żyje Bal - 87
2. Łatwopalni - 84
3. Remedium - 54
4. Sing-sing - 44
5. To Już Było - 43
6. Rozmowa Przez Ocean - 42
7. Małgośka, szkoda łez - 37
8. Ballada Wagonowa - 34
9. Wariatka Tańczy - 31
--. Wielka Woda - 31
Top Meat Loaf
1. Life Is A Lemon And I Want My Money Back - 25
2. I'd Do Anything For Love (But I Won't Do That) - 23
3. Bat Out Of Hell - 22
4. Rock And Roll Dreams Come Through - 20
5. Two Out Of Three Ain't Bad - 15
6. Objects In The Rear View Mirror May Appear Closer Than They Are - 14
7. You Took The Words Right Out Of My Mouth - 11
8. For Crying Out Loud - 10
9. Paradise By The Dashboard Light - 9
10. I’d Lie For You - 7
--. In The Land Of The Pig, The Butcher Is King - 7
Top Megadeth
1. Hangar 18 - 57
2. Peace Sells - 43
3. Symphony Of Destruction - 42
4. Mechanix - 39
5. In My Darkest Hour - 36
6. Tornado Of Souls - 35
7. A Tout Le Mond - 32
8. Promises - 25
9. Rust In Peace... Polaris - 24
10. Addicted to Chaos - 22
Top Motorhead
1. Love Me Forever - 53
2. Ace Of Spades - 51
3. Overkill - 35
4. Don't Let Daddy Kiss Me - 31
5. One More Fucking Time - 22
6. I Ain't No Nice Guy - 16
7. R.A.M.O.N.E.S. - 12
8. Killed By Death - 11
-. Stay Clean - 11
--. Whorehouse Blues - 11
Top Muse
1. Hysteria - 57
2. Knights of Cydonia - 53
3. Stockholm Syndrome - 41
4. Feeling Good - 38
5. Darkshines - 36
6. Time is Running Out - 31
7. I Belong To You - 28
8. Bliss - 26
-. Map of the Problematique - 26
10. Apocalypse Please - 24
--. Uprising - 24
Top Obywatel GC
1. Tak tak... To ja - 34
2. Nie pytaj o Polskę - 33
3. Paryż-Moskwa 17.15 - 23
4. Powoli Spadam - 18
5. Ja Kain, Ty Abel - 12
6. Przyznaję się do winy - 10
7. Ani Ja, Ani Ty - 7
-. Ciało - 7
-. Piosenka Dla Weroniki - 7
10. Podróż do ciepłych krajów - 6
Top O.N.A.
1. Znalazłam - 56
2. Kiedy powiem sobie dość - 48
3. Drzwi - 46
4. Koła czasu - 43
5. Niekochana - 22
6. Gorąca prośba - 20
7. Najtrudniej - 18
8. Gdyby ktoś - 17
9. Białe ściany - 16
10. Modlishka - 12
--. Winna - 12
Top Paul Rodgers
1. Bad Company (BC) - 70
2. Be My Friend (F) - 69
3. Heavy Load (F) - 54
4. Shooting Star (BC) - 42
-. Through the Night (QPR) - 42
6. Wishing Well (F) - 42
7. Seagull (BC) - 38
8. All Right Now (F) - 27
9. Feel Like Makin' Love (BC) - 26
10. Fire and Water (F) - 25
Top Prince
1. Purple Rain - 46
2. The Most Beautiful Girl In The World - 29
3. Diamonds and Pearls - 25
4. Sign 'O' The Times - 24
5. Chelsea Rodgers - 15
-. Dolphin - 15
7. Get Off - 13
-. Let's Go Crazy - 13
9. Little Red Corvette - 12
10. 7 - 11
--. Kiss - 11
Top Rammstein
1. Mein Herz brennt - 61
2. Ohne dich - 59
3. Mutter - 57
4. Ich will - 39
5. Du hast - 38
-. Sonne - 38
7. Reise, Reise - 34
8. Moskau - 27
9. Amerika - 24
10. Adios - 23
--. Mein Teil - 23
Top Roger Waters
1. Amused To Death - 74
2. Three Wishes - 55
3. Perfect Sense - 45
4. 5.06 AM (Every Stranger's Eyes) - 41
5. Four Minutes - 38
6. It's a Miracle - 30
7. What God Wants, Part I - 29
8. What God Wants, part III - 28
9. The Bravery Of Being Out of Range - 26
10. The Ballad of Bill Hubbard - 25
Top Ronnie James Dio
1. Holy Diver - 103
2. Rainbow In The Dark - 82
3. Don't Talk To Strangers - 44
4. As Long As It's Not About Love - 40
-. Egypt (The Chains Are On) - 40
6. This Is Your Life - 38
7. Lock Up The Wolves - 30
-. The Last In Line - 30
9. Shame On The Night - 24
10. We Rock - 20
Top Rush
1. 2112 - 79
2. Yyz - 53
3. Xanadu - 32
4. The Spirit Of Radio - 26
5. Tears - 25
6. Limelight - 17
7. The Twilight Zone - 16
-. Tom Sawyer - 16
9. A Farewell To Kings - 15
--. Cygnus X-1 - 15
Top Slash
1. Serial Killer - 52
2. Ain't Life Grand - 37
3. Give In To me - 36
4. Loving The Alien - 34
5. By The Sword - 29
6. Slither - 25
7. Nothing To Say - 22
8. Fall To Pieces - 20
-. Messages - 20
10. Street Child - 19
Top Sonny & Cher
1. If I Could Turn Back Time – 54
2. The Shoop Shoop Song (It's In His Kiss) – 50
3. Walking In Memphis – 39
4. I Got You Babe (feat. Beavis and Butt-Head) - 33
5. Just Like Jesse James - 28
6. Love Hurts – 20
7. I Got You Babe (wersja oryginalna) - 17
8. Bang Bang (My baby Shot Me Down) – 14
9. I Found Someone - 11
--. Emotional Fire – 11
Top Soundgarden
1. Jesus Christ Pose 59
2. Spoonman 48
3. Black Hole Sun 44
4. Fell on Black Days 31
5. Rusty Cage 29
6. Slaves and Bulldozers 26
7. The Day I Tried To Live 25
8. Burden In My Hand 20
9. Superunknown 13
10. You Know My Name 12
Top Stare Dobre Małżeństwo
1. Czarny Blues o 4 Nad Ranem - 32
2. Niepokój - 26
3. Jak - 19
4. Z Nim Będziesz Szczęśliwsza - 18
5. Jest Już Za Późno - 14
6. Opadły Mgły - Wstaje Nowy Dzień - 11
7. Kim Właściwie Byłą Ta Piękna Pani? - 10
-. Nie Brookliński Most - 10
9. Zbieg Okoliczności Łagodzących - 9
10. Blues Dla Małej - 8
Top Stevie Wonder
1. Superstition - 28
2. Part-time Lover - 26
3. I Believe When I Fall in Love - 16
4. Blame It On The Sun - 15
5. Isn't She Lovely - 14
6. I Wish - 13
-. Sir Duke - 13
8. Higher Ground - 12
9. I was made to love her - 10
--. Knocks Me Off My Feet - 10
--. Living For The City - 10
--. Ribbon In The Sky - 10
Top T.Rex
1. Children Of The Revolution - 77
2. 20th Century Boy - 72
3. Get It On (Bang a Gong) - 55
4. Ballrooms of Mars - 25
5. Metal Guru - 23
6. Spaceball Ricochet - 18
7. Ride a White Swan - 15
8. Hot Love - 14
9. Teenage Dream - 12
10. Elemental Child - 11
--. I Love To Boogie - 11
Top Tadeusz Nalepa & Breakout/Blackout
1. Modlitwa - 107
2. Wielki Ogień - 58
3. Oni Zaraz Przyjdą Tu - 57
4. Na Drugim Brzegu Tęczy - 46
5. Poszłabym za Tobą - 41
6. Kiedy byłem małym chłopcem - 40
7. Co Się Stało Kwiatom? - 39
8. Gdybyś kochał, hej - 34
9. Ten o Tobie film - 30
10. Gdybym był wichrem - 29
Top Tenacious D
1. Belzeboss - 107
2. Kickapoo - 74
3. Fuck Her Gently - 73
4. Tribute - 71
5. Dude - 66
6. Master Exploder - 46
7. Papagenu - 35
8. Classico - 29
9. POD - 28
10. Dio - 25
Top The Beatles Solo
1. John Lennon - Woman - 43
2. John Lennon - Imagine - 37
3. Paul McCartney - Band On The Run - 33
4. George Harrison - My Sweet Lord - 31
-. John Lennon - Working Class Hero - 31
6. John Lennon - Jealous Guy - 28
7. John Lennon - God - 26
8. Paul McCartney - No More Lonely Nights - 25
9. George Harrison - All Those Years Ago - 24
--. George Harrison - I Got My Mind Set On You - 24
Top The Cranberries
1. Zombie - 67
2. Daffodil Lament - 44
3. Ode To My Family - 43
4. Promises - 32
5. Salvation - 31
6. Dreams - 30
7. Dying In The Sun - 25
8. Ridiculous Thoughts - 23
9. Empty - 13
--. Linger - 13
--. Loud and Clear - 13
--. Saving Grace - 13
The Cross
1. Liar - 43
2. Heaven For Everyone - 34
3. Top Of The World, Ma - 30
4. Power To Love - 26
5. Breakdown - 25
6. Baby It's Alright - 18
-. Closer To You - 18
-. Final Destination - 18
9. Cowboys and Indians - 17
10. Better Things - 15
Top Tool
1. Schism - 76
2. 10000 Days - 68
3. Parabol / Parabola - 54
4. Lateralis - 50
5. Vicarious - 43
6. Aenema - 41
7. No Quarter - 37
8. The Pot - 26
9. The Grudge - 25
10. Lost Keys / Rosetta Stoned - 24
Top Varius Manx
1. Pocałuj Noc - 96
2. Piosenka Księżycowa - 84
3. Zabij Mnie - 52
4. Zanim Zrozumiesz - 45
5. Ruchome Piaski - 38
6. Tokyo - 32
7. Wolne Ptaki - 27
8. Oszukam Czas - 24
-. Zamigotał Świat - 24
10. Orła Cień - 23
--. Ten Sen - 23
Top Velvet Underground / Lou Reed
1. Heroin - 45
2. Perfect Day (LR) - 36
3. All Tomorrow's Parties - 25
4. Sunday Morning - 23
5. Paris 1919 (JC) - 18
6. I'll Be Your Mirror - 17
7. Satellite Of Love (LR) - 15
8. The Murder Mytery - 14
-. Hallelujah (JC) - 14
10. Coney Island Baby (LR) - 13
--. Sister Ray - 13
--. Venus In Furs (LR) - 13
Top Wilki
1. Son of the Blue Sky - 118
2. Nie stało się nic - 111
3. Cień w dolinie mgieł - 89
4. Beniamin - 88
5. Eli Lama Sabachtani - 85
6. Aborygen - 74
7. Eroll - 70
8. Urke - 55
9. Słońce pokonał cień - 33
10. O Sobie Samym - 26
TOPY OKOLICZNOŚCIOWE
TOP: TRIBUTE TO RONNIE JAMES DIO
Top: Tribute To Ronnie James Dio
1. Heaven and Hell - 140
2. Stargazer - 123
3. Gates Of Babylon - 61
4. Holy Diver - 56
5. As Long As It's Not About Love - 46
6. Rainbow Eyes - 45
7. Catch The Rainbow - 43
8. This Is Your Life - 30
9. Lonely Is The World - 29
10. Children Of The Sea - 26
--. The Sign Of The Southern Cross - 26
TOP TOPÓW VOL. 1 - LED ZEPPELIN -> BAD COMPANY
Top Topów Vol. 1
1. Queen - Innuendo - 129
2. Pink Floyd - Echoes - 77
3. Pink Floyd - Shine On You Crazy Diamond - 58
4. Black Sabbath - Heaven and Hell - 54
5. Led Zeppelin - Since I've Been Lovin' You - 51
6. Queen - The March Of The Black Queen - 48
7. The Doors - The End - 47
-. Guns N' Roses - November Rain - 47
9. Deep Purple - Soldier Of Fortune - 43
10. Metallica - Master Of Puppets - 42
TOP TOPÓW VOL. 2 - THE CURE -> PETER GABRIEL
Top Topów Vol. 2
1. King crimson - Starless - 57
2. Yes - Close To The Edge - 45
3. King Crimson - Epitaph - 43
4. Marillion - Neverland - 39
5. Uriah Heep - July Morning - 36
6. Ozzy Osbourne - Mr. Crowley - 34
7. Czesław Niemen - Bema Pamięci Żałobny Rapsod - 30
8. Dead Can Dance - Summoning Of The Muse - 28
9. Elton John - Funeral For a Friend / Love Lies Bleeding - 27
-. Riverside - In Two Minds - 27
TOP TOPÓW, VOL. 3 - SLAYER -> TOP QUEENWIZYJNY
Top Topów, vol. 3
1. John Lennon - Imagine - 50
2. Chopin - Nokturn Cis-moll, Op. Posth. no.20 - 36
3. Eagles - Hotel California - 34
4. Renaissance - Mother Russia - 31
-. Chopin - Sonata B-moll, Op.35, no.2 "Marsz Żałobny" - 31
6. Marillion - Happiness is the Road - 29
7. Anathema - Judgement - 27
8. Rush - 2112 - 26
9. Freddie Mercury - In My Defence - 24
10. Jacek Kaczmarski - Epitafium dla Włodzimierza Wysockiego - 22
--. Megadeth - Hangar 18 - 22
TOP MUNDIALOWY
Top Mundialowy
1. Ricky Martin - La Copa De La Vida - 53
2. UEFA Champions League - 45
3. Andrzej Dąbrowski - A Tu Się Bracie Nie Denerwuj - 37
4. Gerry & The Pacemakers - You'll Never Walk Alone - 32
5. Maryla Rodowicz - Futbol - 30
6. Bohdan Łazuka - Tajemnica Mundialu - 28
7. The Lightning Seeds - Three Lions (Football's Comin' Home) - 26
8. Pudelsi - Mundialeiro - 22
9. Shakira - Waka Waka - 21
10. K'naan - Wavin' Flag - 13
--. Vangelis - Fifa World Cup 2002 - 13
TOP MADE IN POLAND, VOL.1 - do Lombardu
Top Made In Poland, vol.1
1. Autobiografia - 79
2. Bema Pamięci Żałobny Rapsod - 67
3. Jest Taki Samotny Dom - 64
4. List do M. - 63
5. Nokturn Cis-Moll, Op. Posth. No.20 - 51
-. The Same River - 51
7. Modlitwa III - 47
8. Cień Wielkiej Góry - 46
9. Korowód - 45
10. Arahja - 41
--. Jolka, Jolka Pamiętasz - 41
TOP QUEEN SOLO
Top Queen Solo
1. In My Defence - 118
2. Resurrection - 105
3. How Can I Go On - 99
-. Through The Night - 99
5. Runaway - 68
6. Too Much Love Will Kill You - 57
7. Barcelona - 53
8. Driven By You - 51
9. Last Horizon - 48
10. Love me Like There's No Tomorrow - 42
TOP QUEENWIZYJNY
Top Queenwizyjny
1. Marillion - Happiness is the road - 43
2. Renaissance - Mother Russia - 42
3. Alice in Chains - Black Gives Way to Blue - 32
4. Stiltskin - Constantly Reminded - 26
5. Anathema - Judgement - 25
6. Jacek Kaczmarski - Epitafium dla Włodzimierza Wysockiego - 24
7. U2 - Love is Blindness - 23
8. Pearl Jam - The End - 22
9. The Moody Blues - Melancholy Man - 21
10. Bigelf - The Game - 20 _________________
if you don't like oral sex, keep your mouth shut...
http://issuu.com/rockaxxess/docs/rock_axxess_15-16 - nowy numer ROCK AXXESS
you never had it so good, the yoghurt pushers are here
Ostatnio zmieniony przez Bizon dnia Pon Maj 30, 2011 11:38 am, w całości zmieniany 160 razy |
|
Powrót do góry |
|
|
Bizon
Dołączył: 24 Sty 2004 Posty: 13394 Skąd: Radomsko/Łódź
|
Wysłany: Nie Lut 21, 2010 2:19 pm Temat postu: |
|
|
no dobrze, to na ładny rockowy start (i połowa już odpadła)
You wanted the best, You got the best!
The hottest band in the world...
spheres in design... buahaha żartuje
KISS
można też głosować na solowe płyty (jeśli w ogole ktos je zna heh). żaden z całuśnych panów na pewno swojego topu mieć nie będzie _________________
if you don't like oral sex, keep your mouth shut...
http://issuu.com/rockaxxess/docs/rock_axxess_15-16 - nowy numer ROCK AXXESS
you never had it so good, the yoghurt pushers are here |
|
Powrót do góry |
|
|
BeBe
Dołączył: 27 Gru 2006 Posty: 4252 Skąd: FAC 51
|
Wysłany: Nie Lut 21, 2010 2:28 pm Temat postu: |
|
|
1. God Gave Rock 'n' Roll to You II
2. I was made for loving you
3. Psycho Circus
4. Into the Void
Nigdy jakoś nie ciągnęło mnie, aby poznać ich bliżej, chociaż God Gave Rock 'n' Roll To You II miażdży wora. _________________ Sometimes the only sane answer to an insane world is insanity.
Ostatnio zmieniony przez BeBe dnia Nie Lut 21, 2010 6:06 pm, w całości zmieniany 1 raz |
|
Powrót do góry |
|
|
Anuszek
Dołączył: 09 Lut 2010 Posty: 4
|
Wysłany: Nie Lut 21, 2010 3:18 pm Temat postu: |
|
|
Uwielbiaaam!
1. Modern Day Delilah - Takiego powrotu bym się nigdy po nich nie spodziewała . Mocno, melodyjnie, tak po staremu .
2. Unholy - Z mojej ukochanej Revenge. Mocny kawałek, któremu nie brakuje Kissowatej melodyjności.
3. God Gave Rock & Roll To You II - Znowu Revenge. Cover lepszy od oryginału i jeden z najlepszych kawałków w katalogu Kiss.
4. Lick It Up - Cieszę się, że w pewnym momencie przestali się malować . Fakt, wpłynęło to na brzmienie i trochę pedalski wizerunek grupy, ale jakoś ten pudlowaty okres Kissów lubię .
5. Crazy Crazy Nights - Pudlowania ciąg dalszy . Kawałek arcydziełem nie jest, ale wpada w ucho.
6. Detroit Rock City - Żeby nie było, że nie lubię masek .
7. Rock And Roll All Nite - Na koncertach wymiata. Moja ulubiona wersja pochodzi z Alive III.
8. Strutter - Taki surowy, prosty, Kissowaty...
9. New York Groove - Wyróżnienie dla Ace'a . Nie dziwię się, że zespół grał ten kawałek na koncertach.
10. Hate - Chyba z najbardziej niedocenionej płyty, Carnival of Souls. |
|
Powrót do góry |
|
|
Mike-L
Dołączył: 12 Gru 2006 Posty: 168 Skąd: teraz? Poznań
|
Wysłany: Nie Lut 21, 2010 3:47 pm Temat postu: |
|
|
Anuszek napisał: | (...)
10. Hate - Chyba z najbardziej niedocenionej płyty, Carnival of Souls. |
Tak się składa, że z KISS znam tylko tę płytę + jakieś pięć hiciorów, ale sklecę liste i tak. Zaklepuje.
EDIT:
1.I Was Made For Lovin' You (dość przewidywalnie przy moim "znawstwie")
2.Jungle
3.God Gave Rock & Roll To You II
4.I Will Be There
5.In the Mirror
6.Goin' Blind
7.I Walk Alone
8.Rain
9.I Confess
10.Rock and Roll All Nite |
|
Powrót do góry |
|
|
Ziutek98
Dołączył: 15 Wrz 2007 Posty: 3947 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Nie Lut 21, 2010 4:52 pm Temat postu: |
|
|
Świetny zespół, szkoda, że top już teraz, bo sporo tego teraz poznaję, ale i z tego co znam będzie naprawdę mocna lista
1. Detroit Rock City - bo ten numer po prostu definiuje ich w stu procentach... Genialny bas, gitara, świetna perkusja, solo, no i całość tak napędza, że aż nie da się ustać w miejscu
2. Psycho Circus - przegenialny numer, w zasadzie mógłbym powtórzyć wszystko co wyżej - zresztą utwór konstrukcją bardzo Detroit Rock City przypomina Ogólnie nie wyobrażam sobie, jak można takiego grania nie lubić
3. I Was Made for Loving You - świetny mariaż hard rocka z disco. Znów świetny bas, gitara - genialne wstawki Frehleya! - no i dynamika, nie pozwalająca ustać w miejscu
4. Love Gun - bardzo blisko powyższego - jeszcze w trakcie pisania opisów zmieniłem kolejność Znów - moc, dynamika, bas, gitara - i nie wiem, może tylko mi się to tak kojarzy, ale nie jestem w stanie nie odbierać tytułu... fallicznie
5. Strutter - pierwszy numer na debiucie - genialny początek! To jest hard rock, numer tak niesamowicie mocny, a przy tym tak melodyjne - to jest właśnie Kiss
6. I Love It Loud
7. Stole Your Love - Świetny riff, świetna dynamika, drugi obok tytułowego wybijający się na Love Gun.
8. The Oath - z Music From the Elder - świetna płta, ukazująca zupełnie inne oblicze Kiss. Najlepszy numer na tej płycie, znów moc, melodia, ale jednak na tej płycie wznieśli się jakoś wyżej... Co prawda zajeżdżają mi delikatnie Manowarem, ale ogólnie świetna rzecz
9. Forever - trochę bardziej balladowo, wiem, że to cholernie popowiate i w ogóle, ale kurczę, co ja poradzę, że mam słabość do takich numerów? :lo:
10. Heaven's on Fire - na koniec coś bez masek. Fajny, fitopotencajalny numer z równie fajnym teledyskiem, ogólnie łatwiej było mi wrzucić to, niż rozsztrygać między Rock n Rollem przez całą noc lub danym od Boga... Bo oba one i tak swoje punkty zbiorą
Minimalnie za 10 - wspomnianeRock and Roll All Nite oraz God Gave Rock n Roll to You II, Black Diamond, trochę dalej Beth, King of the Night Time World, Tonight You Belong to Me, Only You czy A World Without Heroes. _________________ PRÖWLER - kapela rockowa, ja na basie. Info o koncertach na kanale pod linkiem |
|
Powrót do góry |
|
|
lemur Moderator
Dołączył: 13 Maj 2005 Posty: 5251 Skąd: z Komitetu Centralnego
|
Wysłany: Nie Lut 21, 2010 5:29 pm Temat postu: |
|
|
1. I Was Made For Loving You
Ziutek to dobrze opisał. Szumią jodły na gór szczycie, kocham disco ponad życie.
I starczy, bo więcej nie znam nic _________________ Pierwszy Pisarz Forum 2006, 2007, 2009; Podpis Roku 2010
Mój blogasek: http://obserwujacylemur.wordpress.com/ |
|
Powrót do góry |
|
|
AveQueen
Dołączył: 06 Lis 2008 Posty: 523 Skąd: xtr
|
Wysłany: Pon Lut 22, 2010 2:25 pm Temat postu: |
|
|
Fiu fiu, stare dość więc lubie. no ale bez przesady panowie
1.Rock and Roll All Nite
2.God Gave Rock & Roll To You II
3.New York Groove
4.Psycho Circus
5.Crazy Crazy Nights
6.Hate
7.Modern Day Delilah
8.I Walk Alone
9.I Confess
10.Jungle _________________ WWW.MEALKISDIANA.BLOOG.PL |
|
Powrót do góry |
|
|
Bizon
Dołączył: 24 Sty 2004 Posty: 13394 Skąd: Radomsko/Łódź
|
Wysłany: Pon Lut 22, 2010 11:51 pm Temat postu: |
|
|
Są kawalki, które bardzo lubie, chociaz daleko mi do stwierdzenia, ze ten zespol muzycznie nalezy do jakiejkolwiek elity rocka. Nie znam kompletnie plyt od polowy lat 90tych, wiec z ostatnich dokonan nie bedzie nic. Ale z wczesniejszych wybralem ponad 20 kawalkow do listy wiec i tak nie jest zle.
Strutter
Cold Gin
Deuce
Black Diamond
Goin’ Blind
Rock and Roll All Nite
Detroit Rock City
God Of Thunder
Shout It Out Loud
Beth
Do You Love Me?
Hard Luck Woman
Love Gun
Sure Know Something (11. miejsce)
The Oath
A World Without Heroes
I
I Love It Loud
I Still Love You
Heaven’s On Fire
Crazy Crazy Nights
God Gave Rock N’ Roll To You II
Take It Off
Every Time I Look At You
1. Black Diamond – jak juz pisalem przy okazji polecacza, mam slabosc do kawalkow spiewanych przez perkusistow heh w kiss bylo ich oficjalnie trzech, kazdy z nich spiewal ten numer na zywo i wszyscy byli swietni. Ale moje ulubione wykonania są chyba z drugim z nich w kolejnosci, erikiem carrem (rip). I wlasnie jedno z takich w linku.
2. God Gave Rock N’ Roll To You II – cudny numer, w dodatku kojarzący sie z dziecinstwem, bo wyszedl wtedy na soundtracku do billa i teda + ostatni wklad erica carra przed smiercią (nagrał część chorkow i wystapil w teledysku). Co prawda pół-cover, ale jakos szczegolnie mi to nie przeszkadza
3. Detroit Rock City – jesli o jakims ich kawalku w ogole mozna powiedziec, ze jest klasyką rocka, to o tym. To wejscie jest po prostu zajebiste.
4. Beth – odkąd poznalem kiss, zawsze mialem slabosc do tego kawalka. + znowu syndrom spiewajacegp perkusisty hehe
5. The Oath – to moje zboczenie ostatnich kilkunastu miesiecy. Tyle sie zlego nasluchalem od fanow o plycie ‘the elder’ ze stwierdzilem, ze na pewno mi sie cos tam spodoba heheh no i okazalo sie, zeze 3 kawalki naprawde są bardzo dobre. Tutaj zeby nie ten falset stanleya, to nawet by bylo wyzej pewnie bo riff wali miechem sabbathowym ostro
6. Love Gun – troche jak detroit rock city. Moze nie az tak zamiatające, za to z zajebistymi chorkami heh
7. Hard Luck Woman – swietny, lekki numer, powinien spodobac sie tym, dla ktorych normalne kawalki kiss są za cięzkie + znowu syndrom spiewajacego perkusisty heh pomijam, ze napisane dla roda stewarta oryginalnie, ale brzmi jak... smokie heh
8. God Of Thunder – cos ciezszego dla odmiany. Troche groteskowe, ale jak sie nie traktuje wszystkiego powaznie, to moze sie spodobac prototyp lordi?
9. Rock and Roll All Nite – klasyk zdecydowanie. Ograny do bólu ale nie szkodzi. Kompozycyjnie nic wielkiego, tekstowo tym bardziej, ale do zabawy genialny w linku wersja z reunionu podczas mtv unplugged.
10. Shout It Out Loud – wlasciwie to samo co powyzej, tylko troche mniej znane od numeru 9. _________________
if you don't like oral sex, keep your mouth shut...
http://issuu.com/rockaxxess/docs/rock_axxess_15-16 - nowy numer ROCK AXXESS
you never had it so good, the yoghurt pushers are here |
|
Powrót do góry |
|
|
wasdfg7
Dołączył: 16 Paź 2005 Posty: 4279 Skąd: Dębica/Wrocław
|
Wysłany: Sro Lut 24, 2010 8:13 pm Temat postu: |
|
|
1. Black Diamond
Ktoś dawał w "oceń poprzedni utwór" i naprawdę się spodobało. Automatycznie Kiss wleciało do sami wiecie jakiej listy z którą wiadomo co zrobię, ale na ten moment nie poznam nic nowego bo ani nie mam siły, ani tak naprawdę chęci. Za dużo tego wszystkiego na raz się zwaliło. _________________
MARILLION - BRAVE
The true soul of Queen band is lost...
______________________________
I've Been Blessed By God
Yet I Feel Forsaken
All To Me Was Given
Now It's Finally Taken |
|
Powrót do góry |
|
|
NAR
Dołączył: 06 Lut 2008 Posty: 5778 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Pią Lut 26, 2010 12:30 am Temat postu: |
|
|
1 I Was Made For Loving You
2 Black Diamond
tyle _________________ oł je oł je oł je.
Powyższy post NIE jest oficjalną opinią Polskiego Fanklubu Queen, w tym jego Zarządu i innych organów nadzoru. Za obrazę uczuć religijnych i wszelkich innych proszę karać banem (na fejsie i innych portalach) jedynie owego użytkownika.
LOST: THE END - smutno mi
<smutno mu> |
|
Powrót do góry |
|
|
jagaciarz
Dołączył: 16 Cze 2005 Posty: 670 Skąd: Zgierz
|
Wysłany: Pią Lut 26, 2010 11:36 am Temat postu: |
|
|
Nie wiem czy zdążę wrzucic listę jaka bym chciał, więc w razie czego wrzucę co pamiętam na bieżąco. W każdym razie do zespołu jestem bardzo na plus, gorzej z tytułami.
1.God gave rock'n'roll to you 2- bez wahania numer 1, gdybym miał wybierać top najbardziej optymistycznych kawałków też nie wiem czy nie byłby na szczycie; do tego ogromny sentyment do czasów, kiedy teledysk królował w DialMTV
2.I was made for lovin you-czyli Kiss też potrafiło nagrać Hot space:)
3.I love it loud
4.Heavens on fire
5.Love gun
6.Crazy crazy nigths
7.God of thunder
Tyle na razie. _________________ That time will come,one day you'll see when we can all be friends |
|
Powrót do góry |
|
|
mumin_king
Dołączył: 14 Cze 2006 Posty: 6343 Skąd: Rzekuń
|
Wysłany: Pią Lut 26, 2010 7:59 pm Temat postu: |
|
|
Prócz albumów Alive II! oraz Dynasty znam niewiele, a szkoda bo to co grali bardzo mi odpowiada.
1. Detroit Rock City
2. Tomorrow and Tonight
3. God of Thunder
4. Rockin' in the U.S.A.
5. Beth
6. I Stole Your Love
7. Calling Dr. Love
8. I Was Made for Lovin' You
9. Charisma
10. Deuce _________________
GGP - na spotkanie ze świeżoscią
Bój się bloga NOWOŚĆ BLOG MUMINA
wg Matteya - bardzo sprytne ALTER EGO.
Zwycięzca Queenwizji - grudzień 2012 |
|
Powrót do góry |
|
|
Fenderek
Dołączył: 14 Lis 2003 Posty: 13423
|
Wysłany: Pią Lut 26, 2010 9:54 pm Temat postu: |
|
|
Pojawią się linki, pojawią się opisy. Później. Kiedyś. Jak będę miał czas.
Lista mało wyszukana, znam bardzo wybiórczo bo o ile pojedyncze utwory lubię- tak jakoś nigdy nie przepadałem. Choć udało mi się po latach trochę przebrnąć przez hiper-kretyński image i skupić tylko na muzyce...
Fajny klasyczny rock, na starszych płytach słychać sporo np. Thin Lizzy... no i dycha w sumie dość mocna mi wyszła.
1. God Gave Rock'n'Roll To you II
2. Srutter
3. Black Diamond
4. Beth
5. Deuce
6. Rock And Roll All Nite
7. I Was Made For Lovin' You
8. Detroit Rock City
9. God of Thunder
10. Love Gun _________________
Be who you are and say what you feel, because those who mind don't matter and those who matter- don't mind.
A teraz, drogie dzieci ... pocałujcie misia w dupę
http://fenderek.blogspot.co.uk/ |
|
Powrót do góry |
|
|
Vimes
Dołączył: 13 Lip 2009 Posty: 136 Skąd: królewskie krakowy
|
Wysłany: Sob Lut 27, 2010 3:35 pm Temat postu: |
|
|
1. All Fot The Glory
2. Say Yeah
3. Black Diamond (szczególnie wykonania singera koncertowe)
4. I Was Made For Lovin' You
5. Love Gun
6. Modern Day Delilah
7. When Lightning Strikes
p.s. się przedłużyła praca niesamowicie niestety. sorry;) _________________ "Cokolwiek, kiedykolwiek, gdziekolwiek, bez żadnego uzasadnienia" - Zappa
Ostatnio zmieniony przez Vimes dnia Pon Mar 01, 2010 2:24 am, w całości zmieniany 2 razy |
|
Powrót do góry |
|
|
Bizon
Dołączył: 24 Sty 2004 Posty: 13394 Skąd: Radomsko/Łódź
|
Wysłany: Nie Lut 28, 2010 1:44 pm Temat postu: |
|
|
Top KISS - wyniki:
1. God Gave Rock N' Roll To You II - 55
2. I Was Made For Loving You - 41
3. Detroit Rock City - 36
4. Black Diamond - 25
5. Rock and Roll All Nite - 22
6. Beth - 20
7. Love Gun - 19
8. Psycho Circus - 18
. Strutter - 18
10. Modern Day Delilah - 16
11. Crazy Crazy Nights - 14
. God Of Thunder - 14
13. New York Groove - 10
. Jungle - 10
. I Love It Loud - 10
16. Unholy - 9
. I Stole Your Love - 9
. The Oath - 9
. Tomorrow and Tonight - 9
20. Lick It Up - 7
. I Will Be There - 7
. I Walk Alone - 7
. Rockin' In The USA - 7
. Deuce - 7
. All for the Glory - 7
26. Hate - 6
. In The Mirror - 6
. Say Yeah - 6
29. Goin' Blind - 5
. Heaven's On Fire - 5
31. I Confess - 4
. Hard Luck Woman - 4
. Calling Dr. Love - 4
34. Rain - 3
35. Forever - 2
. Charisma - 2
37. Into The Void - 1
. Shout It Out Loud - 1
. White Lightning Strikes - 1
39 różnych kawałków - 13 list, chociaz kilka z nich wlasciwie ciezko listami nazwac najczęsciej wymieniane: I Was Made for Loving You - 9 razy. Najwięcej razy na czele: God Gave Rn'R To You II i I Was Made For Loving You - po 3 razy. _________________
if you don't like oral sex, keep your mouth shut...
http://issuu.com/rockaxxess/docs/rock_axxess_15-16 - nowy numer ROCK AXXESS
you never had it so good, the yoghurt pushers are here
Ostatnio zmieniony przez Bizon dnia Pon Mar 01, 2010 2:56 am, w całości zmieniany 2 razy |
|
Powrót do góry |
|
|
Bizon
Dołączył: 24 Sty 2004 Posty: 13394 Skąd: Radomsko/Łódź
|
Wysłany: Nie Lut 28, 2010 1:47 pm Temat postu: |
|
|
EURYTHMICS + solowe kawałki obojga członków
z boat citey pozdrawia ekipa forumowa _________________
if you don't like oral sex, keep your mouth shut...
http://issuu.com/rockaxxess/docs/rock_axxess_15-16 - nowy numer ROCK AXXESS
you never had it so good, the yoghurt pushers are here |
|
Powrót do góry |
|
|
jagaciarz
Dołączył: 16 Cze 2005 Posty: 670 Skąd: Zgierz
|
Wysłany: Nie Lut 28, 2010 4:06 pm Temat postu: |
|
|
I okazało się że z 2 pań, które były brane pod uwagę na dziś mamy tę o włosach w kolorze wrzosu. Bardzo lubię Eurythmics, z sympatią odnoszę się do solowych poczynań czuonków.
1.There must be an Angel (playing with my heart)- jak wiedzą wtajemniczeni mam ogromną słabość do aniołków, piosenka zawsze mocno mnie wzrusza, klip należy do moich ulubionych, do tego jeszcze harmonijka ustna, do której też mam słabość, na której gościnnie zagrał pan bez jąder
2.Love is a stranger- faantastyczny wokal i rozbrajający syntezator
3.Who's that girl- fantastyczna rzecz do potańczenia na oldskulowych zabawach
4.Sex crime (1984)
5.Sweet dreams-największy hicior, ograny straszliwie, ale klasa sama w sobie
6.No more I love yous (Annie solo)- kawałek rozbrajający, powiew wiosny '95
7.Love song for a Vampire (też Annie solo)-przypomniał o tej rzeczy Bizon i bardzo dobrze, bo zacna piosenka
8.Missionary man
9.Lily was here- Le mmor nie lubi, w sumie nie wiem czemu:), bo kawałek sympatyczny, no i jest SAX + ładna pani która na nim gra
10.Jack talking (Dave solo)-może nic wielkiego, ale wcale sympatyczny temat, troche zapomniana obecnie rzecz _________________ That time will come,one day you'll see when we can all be friends |
|
Powrót do góry |
|
|
Ziutek98
Dołączył: 15 Wrz 2007 Posty: 3947 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Nie Lut 28, 2010 5:03 pm Temat postu: |
|
|
Na razie polecę z marszu, najwyżej coś dorzucę. Into the West na wyraźne zarządzenie Bizona wyrzucę.
1. Into the West - z trzech piosenek z soundtracku do Władcy Pierścieni ta jest zdecydowanie najlepsza, Enya się chowa... To jest tak zajekurnaprzecudne, że aż ciężko to ubrać w słowa.. Ta melodia, ten tekst, oj, nie raz stawały mi w oczach łzy na końcowych napisach Powrotu Króla, a jeszcze to jak dobrano codę (bo w każdej z tych trzech piosenek na końcu jest dodana coda, jakby wracająca do typowo filmowej muzyki, jeśli rozumiecie, co mam na myśli )... Ten przecudny motyw, jeden z najlepszych w całym soundtracku tak jeszcze wyrywający się i wbijający gdzieś głęboko w serce, by zaraz się rozejść i wszystko cichnie... Cudo.
Zresztą, Wasdfg7 mnie zrozumie
...długo długo nic...
2. Who's That Girl - i wracamy ze sfery muzycznych cudów do czegoś, do czego mój sentyment chyba jest powszechnie wiadomy - do ejtisów Świetny klimat, lata '80 pełną gębą, więc w oczywisty sposób mi się podoba.
3. Sweet Dreams - to jest klasyk jakich mało... Ten syntezator na wstepie jest genialny i w ogóle całość jest super, choć nie powiem, czasem mam ochotę raczej na cover Mansona, również świetna rzecz.
4. Here Comes the Rain Again - uwielbiam ten numer od dziecka, nie wiem czemu, głównie refren jest w jakiś sposób uroczy... "So, babym talk to me like lovers do..."
5. Lily Was Here - dzięki dla Jagaciarza - gdyby nie on, w życiu nie powiązałbym tego numeru z Eurythmics Świetne połączenie gitary i saksofonu, pełne klimatu.
6. The Miracle of Love - dzięki za przypomnienie, Lemurze
7. There Must be an Angel - znów ejtisowo, świetny, nośny refren z piszczącą Annie, fajnie jest
8. No More I Love Yous - vh1 stosunkowo często to puszcza. Nie powiem, spodobało się
9. Walking on Broken Glass
10. Love is a Stranger - na doczepkę jeden numer, który poznałem dzięki temu notowaniu (bo czytając, że to był hit i widząc na tylu listach poszedłem na jutuba obczaić, czy przypadkiem tego nie znam - okazało się, że nie, ale fajne jest ). _________________ PRÖWLER - kapela rockowa, ja na basie. Info o koncertach na kanale pod linkiem
Ostatnio zmieniony przez Ziutek98 dnia Pon Mar 01, 2010 8:50 pm, w całości zmieniany 2 razy |
|
Powrót do góry |
|
|
wasdfg7
Dołączył: 16 Paź 2005 Posty: 4279 Skąd: Dębica/Wrocław
|
Wysłany: Nie Lut 28, 2010 6:02 pm Temat postu: |
|
|
Skoro zostałem wywołany do tablicy. Ale, że skąd wiedziałeś, że uwielbiam Into the West i jest to najlepszy kawałek z WP soundtrack?
1. Into the West
Jak napisał Ziutek98 wspaniałe podsumowanie całej trylogii i najlepszy z utworów jakie były stworzone na potrzeby tej ekranizacji i nie mam siły pisać więcej. Ave,
2. There must be an angel
3. No more i love yous
4. Here comes the rain
5. Lily Was Here
6. Sweet Dreams
7. Who's that girl
Może coś jeszcze dojdzie ale to zależy czy pominąłem jakiś wielki hit _________________
MARILLION - BRAVE
The true soul of Queen band is lost...
______________________________
I've Been Blessed By God
Yet I Feel Forsaken
All To Me Was Given
Now It's Finally Taken |
|
Powrót do góry |
|
|
BeBe
Dołączył: 27 Gru 2006 Posty: 4252 Skąd: FAC 51
|
Wysłany: Nie Lut 28, 2010 6:12 pm Temat postu: |
|
|
1. Sweet Dreams (Are Made Of This)
2. Here Comes The Rain
Jakoś nie bardzo mi przypadli do gustu. _________________ Sometimes the only sane answer to an insane world is insanity.
|
|
Powrót do góry |
|
|
NAR
Dołączył: 06 Lut 2008 Posty: 5778 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Nie Lut 28, 2010 7:34 pm Temat postu: |
|
|
1. Into the West
Dzięki Ziutek za linka, znaczy fajny klip tam jest no
A kawałek? Naprawdę świetny, nieco oszczędny, ale piękny. Wspaniale dopełnia ten przegenialny film. Tekst melodia, wokal i jak to wszystko ze sobą współgra z obrazem z tym klimatem.
W ogóle soundtrack do Władcy to moje chyba top 2 jeśli chodzi o muzykę filmową. Chyba najlepsza piosnka ze wszystkich części (znaczy z tych po angielsku a nie w quenyi czy czymś tam jeszcze ),
chodź w soundtracku znajdują się jeszcze lepsze rzeczy. Piękne, wzruszające, smutne ale... no nie wiem jak to opisać, melancholia chyba najlepiej tutaj pasuje jako określenie.
2 Lovesong for a Vampire
3 Sweet Dreams (Are Made Of This)
4 Here Comes The Rain
5 There must be an angel
6 Who's that girl _________________ oł je oł je oł je.
Powyższy post NIE jest oficjalną opinią Polskiego Fanklubu Queen, w tym jego Zarządu i innych organów nadzoru. Za obrazę uczuć religijnych i wszelkich innych proszę karać banem (na fejsie i innych portalach) jedynie owego użytkownika.
LOST: THE END - smutno mi
<smutno mu>
Ostatnio zmieniony przez NAR dnia Pią Mar 05, 2010 4:21 pm, w całości zmieniany 1 raz |
|
Powrót do góry |
|
|
lemur Moderator
Dołączył: 13 Maj 2005 Posty: 5251 Skąd: z Komitetu Centralnego
|
Wysłany: Nie Lut 28, 2010 10:19 pm Temat postu: |
|
|
1. 17 Again
To z tej ostatniej, nagranej po długiej przerwie, płyty "Peace". Przepiękna, nostalgiczna, pełna uroku ballada z fantastycznym, trochę właśnież nostalgicznym, a trochę ironicznym wpleceniem Sweet Dreams. http://www.youtube.com/watch?v=8k-hU_YPL7o&feature=related [wersja niestety z uciętą końcówką, czyli bez Sweet Dreamsów]
2. When Tomorrow Comes
A to ma z kolei genialną dynamikę, przestrzeń, energię, radość. Wspaniale płynie. http://www.youtube.com/watch?v=0wR1VdG3BPE
3. Sweet Dreams (Are Made Of This)
No cóż, wiadomo. Morderczy przebój. Hipnotyczny, wciągający, nie nudzi się, mimo, że tyle razy słyszany. I ma naprawdę potężną dawkę klimatu.
4. Why
Solowa Anka. Szlachetne, pełne zadumy, wzniosłości i bez krztyny pustego patosu. Niesamowicie zaśpiewane.
5. I Saved The World Today
Wracamy do czasów nieco bliższych, czyli do płyty "Peace". Przebój z tego krążka. Świetny smutny klimacik.
6. The Miracle Of Love
Kiedyś bardzo tego nie lubiłem. Ale lemur się zmienia. I teraz uważam, że to piękna, intymna, jakby zamglona piosenka, z tym świetnym, przeszywającym motywem gitarowym.
8. The King And Queen Of America
Fajne klawisze, obecność instrumentów dętych, szeroka i płynna aranżacja, jaką lemury kochają. http://www.youtube.com/watch?v=tNBfHzwrGIg
7. No More "I Love You's"
Lennox solo again. Z tych jej dwóch wybitnych ballad ta podoba mi się nieco mniej, ale to i tak śliczna piosenka. Chórki są urocze. Wog'le to jestem w szoku, bo właśnie się dowiedziałem, że jej wersja to cover. Niemoge.
9. Walking On Broken Glass
Solowa Lennox po raz trzeci. Strasznie zaraźliwy jest motyw, na którym oparto ten kawałek. Troszkę banalne, ale w miły dla ucha sposób. Przejście ze zwrotek do refrenu jest mistrzowskie.
10. Love Is A Stranger
1983 rok, więc noworomantyczne syntezatorki i automat perkusyjny dają radę. _________________ Pierwszy Pisarz Forum 2006, 2007, 2009; Podpis Roku 2010
Mój blogasek: http://obserwujacylemur.wordpress.com/ |
|
Powrót do góry |
|
|
daga Site Admin
Dołączył: 29 Paź 2003 Posty: 11065 Skąd: Warszawa - Ursynów
|
|
Powrót do góry |
|
|
Mefju
Dołączył: 27 Cze 2008 Posty: 2871 Skąd: Piaseczno
|
Wysłany: Nie Lut 28, 2010 11:08 pm Temat postu: |
|
|
No, wreszcie jakiś TOP mniej więcej dla mnie, gdzie powinienem trochę kawałków uzbierać. Ale nie podam uzasadnień z tego prostego powodu, że ich po prostu nie mam. Kolejność wyłącznie wg gustu.
1. Sweet Dreams
2. Walking On Broken Glass
3. Who's That Girl
4. I Saved The World Today
5. Here Comes The Rain Again
6. The Miracle Of Love
7. No More "I Love You's"
Na razie tyle, ale może jeszcze później coś dorzucę. _________________
"Lepiej pić piwo niż nie" - Paulo Coelho |
|
Powrót do góry |
|
|
Vegus
Dołączył: 02 Maj 2009 Posty: 3 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: Nie Lut 28, 2010 11:55 pm Temat postu: |
|
|
1. Here Comes The Rain Again - za fajny nastrój i świetne syntezatory.
2. Sweet Dreams - chyba najbardziej znany utwór Eurythmics - klasyka.
3. There Must be An Angel - fajny śpiew, dobrze się kojarzy
4. Miracle of Love - klimat.
5. Who's that Girl - klimatyczne, nastrojowe, tajemnicze. |
|
Powrót do góry |
|
|
Mandey
Dołączył: 24 Sie 2007 Posty: 1579 Skąd: Rawicz
|
Wysłany: Pon Mar 01, 2010 10:04 am Temat postu: |
|
|
01 There Must Be An Angel (Playing With My Heart) - za solówkę Steviego Wondera na harmonijce
02 When Tomorrow Comes
03 Sweet Dreams (Are Made Of This)
04 Miracle Of Love
05 Love Is A Stranger
06 Here Comes The Rain Again
07 Angel
08 Sex Crime (1984)
09 Who's That Girl
10 Would I Lie To You _________________
|
|
Powrót do góry |
|
|
Esther
Dołączył: 10 Lis 2009 Posty: 11 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Pon Mar 01, 2010 6:17 pm Temat postu: |
|
|
1.Sweet Dreams
2.Why
3.Who’s That Girl
4.Here Comes the Rain
5.No More I Love You’s |
|
Powrót do góry |
|
|
AveQueen
Dołączył: 06 Lis 2008 Posty: 523 Skąd: xtr
|
Wysłany: Pon Mar 01, 2010 8:58 pm Temat postu: |
|
|
1.Sweet Dreams
2.There Must Be An Angel (Playing With My Heart)
3.Miracle Of Love
4.Angel
5.Would I Lie To You
6.Walking On Broken Glass
7.No More "I Love You's"
8.Why
9.The King And Queen Of America
10.Into the West _________________ WWW.MEALKISDIANA.BLOOG.PL |
|
Powrót do góry |
|
|
mumin_king
Dołączył: 14 Cze 2006 Posty: 6343 Skąd: Rzekuń
|
Wysłany: Wto Mar 02, 2010 5:13 pm Temat postu: |
|
|
1. I Saved The World Today
2. There Must Be An Angel (Playing With My Heart)
3. Sweet Dreams
4. The Miracle Of Love
5. Here Comes The Rain Again _________________
GGP - na spotkanie ze świeżoscią
Bój się bloga NOWOŚĆ BLOG MUMINA
wg Matteya - bardzo sprytne ALTER EGO.
Zwycięzca Queenwizji - grudzień 2012 |
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
|
|